Hb oli mulla nyt noussu 132 (ma 4.2.), kun tähän menessä ollu koko ajan 110 paikkeilla. Hoitaja osastolla sano, et nousee yleensä loppuraskaudesta. Oon itse asiassa nyt loppuaikana syöny tosi laiskasti rautaa, joten sinänsä se oli yllätys
Neiti-81 Kai ne kohta jo ottaa sua käynnistykseen, ei kai kaksosista missään sairaalassa pidetä niin kauaa ku yksösestä. Tayssin käytäntö on kuulemma et viim. viikolla 39 aletaan käynnistää. Ja hyvä puoli tuossa noin pitkälle pääsemisessä on se et saat vauvat vierihoitoon ja pääsette pois nopeasti sairaalasta
Asuntoasia asun kolmen lapsen kanssa neliössä, tosin hissitön talo ja toinen kerros, mutta en ole siitä ottanut itselleni ongelmaa. Kyllä tänne vielä kaksi pientä mahtuu
Nuorin nukkuu minun kanssa samassa makkarissa ja isommilla on omat huoneet. Kohan nähdään kuin vauvat nukkuu ja häiritseekö nuorimman nukkumista, saattaa hän mennä keskimmäisen kanssa samaan huoneeseen...
Tanita sulla on yllättävän "myöhään" rakenneultra..? Oon kuvitellu et se on aina hyvissä ajoin, jos jotain vakavaa löytyy, että voidaan vielä raskaus keskeyttää (olikohan sen virallinen raja 21 viikkoa, vai muistanko väärin). En toki halua maalata piruja seinälle ja siellä todennäköisesti on kaikki hyvin
Halinalle eipä sullakaan enää kauaa mene, kun saat omat syliin
Tuu sit ilmottelee käynnistyspäivää
Jonnu tsemppiä sinne, musta tuntu et siitä 32-34 viikosta eteenpäin alko taas aika kulua nopeasti eteenpäin, joten kohta oot jo vauvat sylissä sinäkin
Tiistaina rupeet lääkäriltä kyselee käynnistyksen perään...
( . ) Täällä on kans hävinny synnytykseen viittavat oireet kokonaan, supistelee harvakseltaan, eikä ees kipeesti yhtään. Limatulpat tuli jo ja meni, vauvojen liikkumisesta ei voi päätellä mitään (joka toinen päivä ne on rauhallisia ja joka toinen päivä villiintyy), vatsa toimii tasaisesti (ihanaa että toimii, ummetusta en kaipaakaan). Vesien lorahdus-tuntemukset on aina vetistä valkovuotoa... Mitäs muita "oiretta" vois olla
Vauvoille oon laitellu vaipat, rasvat, talkit ym. valmiiksi, keitelly tutit ja tuttipullot. Ostanu varoiksi äidinmaidonkorviketta... Jos vaikka sattuu, et oikeesti käynnistävät sillon tiistaina (neljä päivää aikaa, hih hii).
Kai tästä tarvis mennä siivoilee vaatehuonetta...olis jotain pientä puuhaa, ennen kuin käväsen neuvolassa mittamassa verenpaineen...
SoonFab ja vauvvat 36+3