Moro!
Sylintäydeltä onnea
Libar :kiss: ! Ja
Neiti-81, Iiinahat tyttelit :heart: Onnea vielä!
Ja tervetuloa
Mamma 85 joukkoon mukaan!
Voimia ja tsemppiä osastolla köllötteleville. Toivon sydämeni pohjasta että lepo tuottaa tulosta ja viikot/päivät kertyvät. Mikähän siellä on päivän tilanne,
Leonor?
Circus? Täällä kovasti pidän teille ja pienillenne peukkuja..
Meillä oli tänään käynti situssa sekä äitipolilla. Tytöt olivat oikein hienosti ottaneet mittaa ja mikä parasta, kasvu oli jatkunut tasaisena. Viime mitoista oli 2vkoa3päivää ja kummankin painoarvio oli melkein puolet lisää viimekertaan. Nyt neiti A 680g ja neiti B 750g. Neidit pitivät samaa linjaa kuin tähänkin asti, päät vierekkäin, niinkuin aina =). Tänään olivat päät alaspäin, mutta tuntuvat vielä aika vaivatta pyörähtelevän perätilaan ja takaisin. Vilkkaita viipottajia nämä pimut ovat olleetkin.
Kohdunkaulaa oli hyvin ja kohdun suu kiinteä. Ja kaikki muutenkin hyvin. Olen niin kovasti tottunut jännittämään että jos joku menee mönkään, että tuntuu uskomattomalle että kaikki on mennyt näin hyvin. (Perus suomalainen junttiluonne minulla; odotan koko ajan että jotain kakkaa kaatuu niskaan, etenkin jos näyttää liian hyvältä joku asia..Ei uskalla juhlia.. kiitollinen olen kyllä!)
Onneksi raskaus sujuu vauvojen puolesta hyvin, se on pääasia, mutta voihan elämä näitä omia oloja..
Painoa kertyy sellaista vauhtia että voi itku. En kyllä käsitä että esim.
Nicci on saanut kuulla painostaan,..Minä en sinuna olisi moksiskaan. Minulle on painoa tullut noin 14-15 kiloa (en tiiä tarkkaan kun ei tuo vaaka ole lempikapistus nyt) ja viikkoja nyt 25+3. Kysyin asiasta itse äitipolilla niin ei olleet millänsäkkään. Kuuluu asiaan kuulema ja kun on minulle tullut aikaisemmissakin raskauksissa "hyvin" tuota painoa.
Joten minä ainakin päätin ja itseäni tsemppasin, että niin kauan kun vauvat voi hyvin ja minunkaan oloa eivät kilot hankaloita niin ne ovat edelleen Minun kilojani. Välillä kun nuita imettimiään kahtoo niin kai ne nuokin jo painaa viisi kiloa : / Mitkään liivit enää mahdu päälle.
Joko
Ennanniina on sopeutunut kotona oloon? Minua kanssa aluksi vaivasi olla saikulla kun en virallisesti ollut sairas. Mutta nyt olen asiaan tottunut ja lopulta hoksasin että tästä kotona olosta saa myös nauttia. Ajankanssa on löytynyt vielä sellainen tasapaino, että mitä kotihommia/ulkoilua yms. voi touhuta ja millä tahdilla jotta vielä seuraavana päivänäkin pääsee liikkeelle.
Minua nauratti (kaikella rakkaudella) tuo
iltatähteni kuvaus juoksuaskelista. Meidän perheessä, minun liikkumisesta on tullut oikein kaikkien yhteinen vitsi. Olen niiiin hidas köntys. Suurin vaiva siis liitoskivut ja tiedän tunteen juoksuaskeleen ottaessa. Tipuin potkurin jalakselta muutama viikko sitten ja pakon edessä jouduin muutaman juoksuaskeleen ottamaan. Ei hittto, mikä kipu häpyluussa... Joten ken liikkua saattaa niin olkaa onnellisia =) .
Liitoskivuista puheenollen oletko
Mononen-79 syönyt koko raskauden ajan tuota kalaöljyä? Oliskohan siitä hyötyä jos nyt aloittaisi?vai vaikuttaakohan se heti vai miten... Äitipolilla vaan kyselivät että otanko särkylääkkeitä kipuihin,..mielellään kokeilisin ensin jotain muuta.
Mites Monosella muuten päivät sujuneet nyt kun miehesi palasi töihin? Ei voi kun hattua nostaa teille joilla pienet lapset kotona
. Itselläni jo isot tytöt. Avuksi jo kovasti ovat.
Mutta nythän taas romaaniksi muotoutui nämä kuulumiset. anteeksi :ashamed:...minulla vaan on aina välillä niiin paljon teille asiaa
Kuulumisiin äipät ja tirpukat
MissChili ja trinsessat 25+3