Jutellaanko vaatteista? Kevätmuodista?

Joo!

Joko olette käyneet ostoksilla, mitä tarttui matkaan? Tai oletko selaillut lehtiä/kuvastoja/nettiä ja löytänyt jotain ihanaa? Linkkaa se tähän ketjuun, fiilistellään!

T: viisi tuntia tänään ulkona auringossa viettänyt, ja kevääseen hurahtanut Phoebsi
 
Jutellaan vaan. Olen ostanut läjän kauluspaitoja ja farkkupaitoja. Yhden farkkupaidan jo tuunasinkin. Seuraava odottaa inspiraatiota. Ison määrän olen ostanut kankaita ja lankoja. Mitään lehtiä tai kuvastoja en kattele mutta alan lehtiä kylläkin. Nuo lehdissä olevat kun ei ole ihan ajan tasalla. Siis minulle enää kun minä jo suunnittelen siis vuoden päästä tulevaa kevättä ja kesää :)
 
Pin
Jooo tarttui mukaan toppeja, tunikoita, nahkatakki, kenkiä, housut, leggareita, koruja ja aurinkolasit. :)
Mulle ei ikinä sovi nahkatakit, kropan kanssa kyllä mutta heti naaman kanssa näyttää tyhmältä, tää kuitenkin sopi yllättäen ja olen ihan intona kun sain uudenlaista kaappiin:


Muissa vaatteissa en ole varsinaisesti uudenlaista ostellut, aika tavallisia tunikoita ja toppeja jne mitä muutenkin käyttänyt yhdistelemällä kivasti koruihin ja huiveihin, mutta ostin värejä joita en ikinä ole käyttänyt, eli viininpunaista ja metsänvihreää. Sopi yllättäen. Isot korvikset ja arinkolasit päässä kävin jo fiilistelemässä (hytisemässä) pienessä takissani. :D

Olen ihan fiiliksissä, tuntuu ihan perhoset mahassa kun ajattelen tätä kevättä ja aurinkoa! :)
 
halipupu harmaana
Joo. Mä voisinkin osallistua keskusteluun ja kysyä, että miksi pitää olla muoti, jonka takia kaupoista ei löydy kuin yhden mallisia housuja, jotka ei sitten sovi kuin yhden mallisille ihmisille? Mitä me laitetaan päälle, jotka ei saada kinttujamme tungettya niihin ahtaisiin lahkeisiin, koska reisistä ja pohkeista löytyy vähän enemmän tavaraa? Ihan lökäpöksyissä en kuitenkaan haluasi kulkea, koska ei sekään ole mun tyylistä. Miksi kaupoissa ei voi olla kaikenlaisia housuja, paitoja jne... jotta muutkin kuin missimittaiset ja toiaalta taas XXXL-kokoa käyttävät löytävät vaatetta itselleen?
 
Joo. Mä voisinkin osallistua keskusteluun ja kysyä, että miksi pitää olla muoti, jonka takia kaupoista ei löydy kuin yhden mallisia housuja, jotka ei sitten sovi kuin yhden mallisille ihmisille? Mitä me laitetaan päälle, jotka ei saada kinttujamme tungettya niihin ahtaisiin lahkeisiin, koska reisistä ja pohkeista löytyy vähän enemmän tavaraa? Ihan lökäpöksyissä en kuitenkaan haluasi kulkea, koska ei sekään ole mun tyylistä. Miksi kaupoissa ei voi olla kaikenlaisia housuja, paitoja jne... jotta muutkin kuin missimittaiset ja toiaalta taas XXXL-kokoa käyttävät löytävät vaatetta itselleen?


Googlaa "loose fit pants". Niitä löytyy vähän joka kaupasta, mutta voi monella jäädä rekkiin kun ne siinä näyttää karmeilta. Mutta kokeile päälle, aivan mahtavat! Omani on Vilasta.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Piti oikein miettiä...olen lähiaikoina ostanut: 5 neuletta, 4 housut, 2 nahkatakkia, viisi kauluspaitaa ja yhden sliparin. Kankaita en jaksa luetella mutta sifonkia ja raitaa jälleen (niin kuin jokainen kevät). Farkkuja pitäisi vielä hankkia muutamia. Olen tehnyt paljon pitsistä juttuja esimerkiksi tää toppi. Haluan kaikkea söpöä ja tyttömäistä nyt.



Pitää muutenkin miettiä todella tarkkaan, että mitä hankkii kun mulla on aika paljon vaatteita muutoinkin. Kävin Vaatehuoneen tangon läpi juuri ja pari juttua lähtee tytölle ja osan laitan jakoon blogissani ja loput menee UFFin laatikkoon. Mutta ei tosiaan montaa juttua tullut laitettua pois :(
 
Ostatteko te joka kevät uusia vaatteita? Ja kaikkina muina vuodenaikoina myös?
Kyllä, mutta minä etsin paljon kirppareilta ja käytettynä esim. nettikirpputoreilta. Tai ale-rekeistä. Takkeja en uusi joka kevät, enkä kenkiäkään - yleensä etsin pitkään, että löytyy napakymppi joka käy lähes asuun kuin asuun ja menee monta vuotta. Nyt käytössä on kolme erilaista kevättakkia, ja kahdet kengät ja kahdet tennarit.
 
vvvvieras
Parit keskisiniset pillifarkut on kevääksi hankittu, sekä beige trenssi. Viime syksynä ostin polvipituisen metsänvihreän, vedenpitävän parkatakin työmatkoille ja ulkoiluun.

Ostoslistalla olisi sekä ruskea että musta arkilaukku (miksi kaikki hajoaa samaan aikaan?) sekä valkoiset Converset.
 
Mä oon tosi huono ostamaan itselleni yhtään mitään. Lapset menee aina etusijalle ja sitten iskee jo nuukuus, että kehtaanko ostaa mitään itselleni. Mun vaatemaku menee vuosivuodelta yhä keep it simple-linjalla. En vaan jotenki uskalla kokeilla mitään uutta. Tämä poolokauluksinen mekko olis tulevalle laivareissulle.

Mulla ei oo mitään käsitystä, mikä nykyään on muodissa ja mikä ei :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
mies1
Mä oon tosi huono ostamaan itselleni yhtään mitään. Lapset menee aina etusijalle ja sitten iskee jo nuukuus, että kehtaanko ostaa mitään itselleni. Mun vaatemaku menee vuosivuodelta yhä keep it simple-linjalla. En vaan jotenki uskalla kokeilla mitään uutta. Tämä poolokauluksinen mekko olis tulevalle laivareissulle.

Mulla ei oo mitään käsitystä, mikä nykyään on muodissa ja mikä ei :ashamed:
Ootko sä tuossa? Täytyy sanoa että upea nainen!

Meizi käytti just 560 euroa uuteen Armanin kevättakkiin, desert bootseihin ja japanilaisiin farkkuihin.
 

Yhteistyössä