Jutellaanko vaatteista? Kevätmuodista?

Mä en osaa seurata muotia mitenkään erityisemmin, nyt kyllä täytyisi kevätvaattetta hiukan katsella lisää kun vanhat ei enää sovi päälle. Ottavat ja roikkuvat säkkeinä suurin osa. Täytyis inventoida ensin kaappi ja sit lähtee hakemaan puuttuvia juttuja, kenkiä ainakaan ei ole koskaan tarpeeksi ;)
 
Itse en enää seuraa muotia varsinaisesti, vaan mulla on ihan muutama lempimerkki joita ostan muutamia uusia per kausi, lisäksi joitain löytöjä kirppikseltä ja muutamia perusjuttuja H&M:ltä. Juuri muutama päivä sitten tein tilauksen jossa oli luottomerkkejäni Desigual, Smash ja Anna Field. Lisäksi tykkään Espritistä, mukavan neutraalia noille värikkäämmille.

Eli mulla on periaatteessa oma, suht vakiintunut tyyli. Ainut missä seuraan muotia, on farkut- en orjallisesti mutta valkkaan muodissa olevista yleensä mallin joka sopii omalle kropalleni.

Paraikaa kuolaan tätä, mutta en tiedä raaskiiko, kun on tässä alkuvuodesta ollut aika kiitettävästi rahan menoa.

 
"ääs"
Kääk! Pitääkö laivalle pukeutua ihan mekkoloihin ja koruihin kera avokkaiden??!! Mä lähdössä myös mutta mustalla farkku&paita-yhdistelmällä ajattelin mennä :D kengät pitäis kyllä löytää.......hmm mikä malli olis nyt pop?
 
[QUOTE="ääs";29653252]Kääk! Pitääkö laivalle pukeutua ihan mekkoloihin ja koruihin kera avokkaiden??!! Mä lähdössä myös mutta mustalla farkku&paita-yhdistelmällä ajattelin mennä :D kengät pitäis kyllä löytää.......hmm mikä malli olis nyt pop?[/QUOTE]

No ei pidä! Älä nyt hulluja puhu :) Mut mä tykkään olla pukeutunut, kun menen syömään hyvin tai istumaan iltaa. Jokainen toimii ihan niinkuin itsetään hyvältä tuntuu :)
 
nahkis
Vähän semmoset prätkä tyyliset nahkatakit näyttäis nyt olevan muodissa. Oon jo pitemmän aikaa haaveillut nahkatakista, ja nyt pitää kyllä kevääksi ostaa. Mieluinen löytyikin Cubuksesta (kirjotetaanko noin)
 
"kenkä"
Auttakaa minua kenkäpulmassa! Millaiset kengät kevääksi/kesäksi? En ole oikein tennarityyppiä, joten jotain muuta kun converseja. Halua kuitenkin kengät jotka ok jalassa ja joilla voi vaikka kaupungilla kävellä vähän pitempiäkin matkoja. Balleriinat on kuitenkin liian lättänät kun lyhyt olen. Paras olisi jotkut 3-4 cm kannat. Mikä on in? Laittakaa vaikka linkkejä tai kuvia, pliis!
 
Peyote
Mä oon tosi huono ostamaan itselleni yhtään mitään. Lapset menee aina etusijalle ja sitten iskee jo nuukuus, että kehtaanko ostaa mitään itselleni. Mun vaatemaku menee vuosivuodelta yhä keep it simple-linjalla. En vaan jotenki uskalla kokeilla mitään uutta. Tämä poolokauluksinen mekko olis tulevalle laivareissulle.

Mulla ei oo mitään käsitystä, mikä nykyään on muodissa ja mikä ei :ashamed:
ooh, ihana tyttö! :) hyvältä näyttää mekkokin sulla.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="kenkä";29668999]Auttakaa minua kenkäpulmassa! Millaiset kengät kevääksi/kesäksi? En ole oikein tennarityyppiä, joten jotain muuta kun converseja. Halua kuitenkin kengät jotka ok jalassa ja joilla voi vaikka kaupungilla kävellä vähän pitempiäkin matkoja. Balleriinat on kuitenkin liian lättänät kun lyhyt olen. Paras olisi jotkut 3-4 cm kannat. Mikä on in? Laittakaa vaikka linkkejä tai kuvia, pliis![/QUOTE]

Nyt on kyllä joka lähtöön kenkää, että varmaan löytyy mieluisia. Jos ei niin kannattaa lähteä Tallinnaan tai Riikaan kenkäostoille. Puolassakin on kivoja.
 

Yhteistyössä