Haluaisin tällaisen:Alkuperäinen kirjoittaja nämä ensin;29652333:Trenssiä kaipaisin, edellinen vähän kinnaa, ostin sen laihempana. Ja tennareita.
Trenssitakit on munki mieleen. Löytyy varmaan joka väriä, mutta sitä klassisempaa mallia. Toi on kaunis malli ja ihan supernaisellinen!Haluaisin tällaisen:
Heh, juuri laitoin kuivumaan tyttöni trenssitakin, se on klassisempi kuin omani, johon olen ihan kyllästynyt
Joo. Mä voisinkin osallistua keskusteluun ja kysyä, että miksi pitää olla muoti, jonka takia kaupoista ei löydy kuin yhden mallisia housuja, jotka ei sitten sovi kuin yhden mallisille ihmisille? Mitä me laitetaan päälle, jotka ei saada kinttujamme tungettya niihin ahtaisiin lahkeisiin, koska reisistä ja pohkeista löytyy vähän enemmän tavaraa? Ihan lökäpöksyissä en kuitenkaan haluasi kulkea, koska ei sekään ole mun tyylistä. Miksi kaupoissa ei voi olla kaikenlaisia housuja, paitoja jne... jotta muutkin kuin missimittaiset ja toiaalta taas XXXL-kokoa käyttävät löytävät vaatetta itselleen?
Kyllä, mutta minä etsin paljon kirppareilta ja käytettynä esim. nettikirpputoreilta. Tai ale-rekeistä. Takkeja en uusi joka kevät, enkä kenkiäkään - yleensä etsin pitkään, että löytyy napakymppi joka käy lähes asuun kuin asuun ja menee monta vuotta. Nyt käytössä on kolme erilaista kevättakkia, ja kahdet kengät ja kahdet tennarit.Ostatteko te joka kevät uusia vaatteita? Ja kaikkina muina vuodenaikoina myös?
Kyllä mutta vain pari juttua ja muutoin teen joka vuodenaika uutta.Ostatteko te joka kevät uusia vaatteita? Ja kaikkina muina vuodenaikoina myös?
Shoppailen useamman kerra kuukaudessaOstatteko te joka kevät uusia vaatteita? Ja kaikkina muina vuodenaikoina myös?
Ootko sä tuossa? Täytyy sanoa että upea nainen!Mä oon tosi huono ostamaan itselleni yhtään mitään. Lapset menee aina etusijalle ja sitten iskee jo nuukuus, että kehtaanko ostaa mitään itselleni. Mun vaatemaku menee vuosivuodelta yhä keep it simple-linjalla. En vaan jotenki uskalla kokeilla mitään uutta. Tämä poolokauluksinen mekko olis tulevalle laivareissulle.
Mulla ei oo mitään käsitystä, mikä nykyään on muodissa ja mikä ei :ashamed: