Jumii....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Auttakee!!!! Nyt paino tippunu n. 13kg eli painan tällä hetkellä n 80,5kg. Nyt paino juminut pari viikkoa. Mistäköhän johtuu? Miten saisin taas pudotuksen käyntiin. Tonalinia syön 2x4 kaps. päivässä, olen kyllä kiinteytynyt tosi paljon niiden avulla. Olen kyllä sortunut herkuttelemaan, mutta vastaavasti olen sitten yrittänyt liikkua hiukka enemmän.
Muilla samaa jumitus kokemusta?

Jodut vähentämään syömistä jollet ole jo tehnyt sitä Ei se painon samalla kalorimäärällä laske kun tiettyyn pisteeseen asti.
Eli täälä hetkellä kulutus on verrannollinen kalorimäärään.

painon jumiutuminen voi johtua myös siitä että syöt liian vähän jolloin elimistö on ikäänkuin säästöliekillä. Mainitsit kyllä että olet sortunut herkutteluun mutta onko se miten suurta ja tapahtuuko sitä usein?

paino kyllä laskee vaikka söis miten vähän,säästöliekki on höpö juttuja.
keskitysleirillä olisivat olleet onnesta soikeena jos se pitäis paikkansa.
ystäväni " laihdutti " 30 kiloa kolmessa kuukaudessa syömättä mitään.

mulla on paino ruvennu tippumaan kun ravitsemusterapeutti neuvoi mua syömään enemmän.palelu johtui just siitä säästöliekistä...jumituksen aikana ei tosiaankaan kannata luovuttaa...kyllä paino taas lähtee laskuun.riippuu tieteski varmaan hormonitoinminnasta yms miten kullakin henkilöllä laskee paino.mitä vähemmän kiloja,sitä vaikeampi on saada viimeisiä kiloja pois

Hei! entäs tämä mun tilanne...? olen laihtunut vajaa 4kg ja nyt painoa 70,2kg tällä hetkellä syön 800-1100kcal ja pyöräilen työmatkat,noin tunnin päivässä. paino on jumittanut vajaa kaks vikkoa,ei millään putoa alle 70kg. Ei ole kylmä joten tuskin liian vähänkään syön,vai? ruokavalio kostuu puurosta keitoista salaatista ruisleivästä jne...helppii tännekin kiitos =) :flower:

Moi!
Minulla on auttanut painon jumimiseen maidon lisääminen, eli olen syönyt yhden jugurtin tms. päivässä lisää tai korvannut jonkin maitotuotteella.
Liikunnan lisääminen on auttanut myös, tahtoo minulla vaan lisääntyä tuo ruokahalukin liikkuessa :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 12:22 laihkarilla kirjoitti:
Moi!
Minulla on auttanut painon jumimiseen maidon lisääminen, eli olen syönyt yhden jugurtin tms. päivässä lisää tai korvannut jonkin maitotuotteella.
Liikunnan lisääminen on auttanut myös, tahtoo minulla vaan lisääntyä tuo ruokahalukin liikkuessa :ashamed:

Pitääkö minunkin vielä lisätä liikuntaa kun nyt tulee npoin 5h/viikko?? tuntuu vaan et työpäivän ja pyöräilyn jälkeen on niin poikki...
Tässä mun normaali päivä: puuro 2leipää keitto nuudeli jogurtti salaatti leipä kahvi...ei kai tuossa liikaa voi olla...eikä kyllä sen enempää nälkäkään ole,ei vaan millään paino jatka putoamista \|O !!! ärsyttää!!! \|O

Yhteistyössä