Jumankauta!Tänään oli isyyden tunnustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja herne:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Jos vähänkään luulee että sen testin voi joutua myöhemmin tekemään niin tehkää kun ilmasiks saatte, niinkun jo mainitsin niin itte jos sitä pyytää niin se maksaa vähintään tonnin :o Jos taas on varma ettei sitä ikinä tartte tehdä myöhemminkään niin ei kai sitten..

Saaks sulta udella et millanen toi teidän tapaus siis oli, miks isyys kumottiin?

Se oli hiton monimutkainen juttu mutta mies ei siis ollut lapsen isä ja tiesi sen kyllä mutta halusi tunnustaa isyyden. Sitten kun erottiin niin hän halusi sen kumota ja se sopi minulle ja mies maksoi dna testit, näin lyhyesti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Enpä tiedä, minä en henkilökohtaisesti olisi mitään hernettä nenään vetänyt.... Meillä ovat lapset syntyneet avioliitossa, joten isyydentunnustusta ei ole tarvittu. Mutta olen aina miehelleni sanonut, että jos hän halua, suostun ihan milloin vaan dna testeihin. Tiedän itse jo tuloksen kuitenkin =)

Minusta tämä on reilua.

Minusta on aika arveluttavaa jos vakisuhteessa (avio tai avo) täytyy turvautua testeihin jotta luottamus mitataan!!
Ehkä tälläisessa suhteessa olisi parempi jättää ne lapset kokonaan tekemättä.

No eikö ole kiva pystyä todistamaan, että on luottamuksen arvoinen?

No minun mielestä luottamus toiseen pitäis mitata pikkusen eri tavalla kun tekemällä lapsia ja sen jälkeen isyystestejä.
Ei liene ihan kypsän/aikuisen/ vastuuntuntoisen ihmisen luottamuksen mittausta toi... Mutta mielipiteitä on monenlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Vai hei olitko sä se, joka kertoi kesällä miehensä tempuista siellä ruokakaupassakin? (anteeksi, jos muistan väärin)

Jos oot, sitten toi ehkä oli odotettavaa. Kusipää kuin kusipää ja varmaan on mammallaan taas sormet pelissä... :whistle:

kannattais kirjoittaa tarkemmin sinne tiimarin vihkoon ne tiedot :whistle:

Ei ole tiimarivihkoa. Mutta satuin silloin juttelemaan asiasta ja oli musta niin harvinaisen tökerö temppu mieheltä kaikkinensa, että jäi mieleen. Sitä paitsi en tiennyt, että hän on palannut miehensä kanssa takaisin yhteen (toisin kuin jotkut, en asu palstalla...) :)

(Ainiin ja etpä muuten säkään mulle tota ois kirjoittanut, jos oisin kirjoittanut mustana. Itse asiassa sunkin kanssa ollaan ihan ystävällissävyisesti kirjoteltu. ;) Mulla siis on mustakin nikki, mutta aina en jaksa kirjautua, vaikka silloin tällä palstalla saakin ihan eri kohtelun, mikä osittain on syykin olla kirjautumatta (hauska nähdä se toinenkin puoli ;) ). Harmaat, kun eivät saa sanoa mitään, muistaa aiempia keskusteluita jne.)

oisin varmasti sanonut..mä en itse vaan kaikkia juttuja muista kun täällä niitä riittää =)

Tuli muuten mieleen, kun mun tuttu kävi tunnustamassa isyytensä. Hän oli satavarma isyydestään, mut olis kuulemma saanut virkailija kuiteskin epäilyksen hälvän nousemaan kysymyksillään ;)

Vai hei olitko sä se, joka kertoi kesällä miehensä tempuista siellä ruokakaupassakin? (anteeksi, jos muistan väärin)

Jos oot, sitten toi ehkä oli odotettavaa. Kusipää kuin kusipää ja varmaan on mammallaan taas sormet pelissä... :whistle:

Ei ole tiimarivihkoa. Mutta satuin silloin juttelemaan asiasta ja oli musta niin harvinaisen tökerö temppu mieheltä kaikkinensa, että jäi mieleen. Sitä paitsi en tiennyt, että hän on palannut miehensä kanssa takaisin yhteen (toisin kuin jotkut, en asu palstalla...) :)

(Ainiin ja etpä muuten säkään mulle tota ois kirjoittanut, jos oisin kirjoittanut mustana. Itse asiassa sunkin kanssa ollaan ihan ystävällissävyisesti kirjoteltu. ;) Mulla siis on mustakin nikki, mutta aina en jaksa kirjautua, vaikka silloin tällä palstalla saakin ihan eri kohtelun, mikä osittain on syykin olla kirjautumatta (hauska nähdä se toinenkin puoli ;) ). Harmaat, kun eivät saa sanoa mitään, muistaa aiempia keskusteluita jne.)

oisin varmasti sanonut..mä en itse vaan kaikkia juttuja muista kun täällä niitä riittää =)

Riittää ja paljon menee yhdellä ajatuksella pois mielestäkin. Mutta jotkut (ne, jotka itse kokee epäreiluimmiksi tai muuten vaan koskettaviksi) jää mieleen. :) Mulla nyt sattui tuo olemaan yksi sellainen ja kun sattui muistamaan tuon taustan, tämä uusikin tapaus saa ihan eri valon kuin "ilman taustatietoja" luettuna. :)

Enpä tiedä, minä en henkilökohtaisesti olisi mitään hernettä nenään vetänyt.... Meillä ovat lapset syntyneet avioliitossa, joten isyydentunnustusta ei ole tarvittu. Mutta olen aina miehelleni sanonut, että jos hän halua, suostun ihan milloin vaan dna testeihin. Tiedän itse jo tuloksen kuitenkin =)

Minusta tämä on reilua.

Minusta on aika arveluttavaa jos vakisuhteessa (avio tai avo) täytyy turvautua testeihin jotta luottamus mitataan!!

No minun mielestä luottamus toiseen pitäis mitata pikkusen eri tavalla kun tekemällä lapsia ja sen jälkeen isyystestejä.
Ei liene ihan kypsän/aikuisen/ vastuuntuntoisen ihmisen luottamuksen mittausta toi... Mutta mielipiteitä on monenlaisia.

Missä vaiheessa olen sanonut, että testejä on tarvinnut tehdä???? Ihan selvennykseksi, testejä EI ole tehty. Mies uskoo kyllä ihan muutenkin, että ovat hänen poikia (eipä kuulemma tarvii kun peiliin katsoa ;) ). Olen vaan aina sanonut, että suostun milloin vaan dna testeihin, jos mies niin haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja herne:
Tuli muuten mieleen, kun mun tuttu kävi tunnustamassa isyytensä. Hän oli satavarma isyydestään, mut olis kuulemma saanut virkailija kuiteskin epäilyksen hälvän nousemaan kysymyksillään ;)

Sama juttu lääkärillä, jos menee sellaisten oireiden vuoksi, jotka voidaan tulkita sukupuolitaudiksi.

Siis siinä alkaa jo itsekin epäillä itseään.. :D Ei vaine, oikeesti mua on kaks kertaa ottanut päähän ja kunnolla se asenne, minkä sieltä saa, kun aikuinen ihminen menee pahan pissatulehduksen vuoksi käymään lääkärissä. Meillä kun on ollu tulehdus toisinaan mulla, toisinaan ukolla. Jos mulla on tulehdus, ovat haukkuneet ukkoni täysin, sillä TOTTA KAI mulla on sukupuolitauti ja ukko on käynyt vieraissa. Ei auta sanoa, että tuskin, silloin olet naiivi idiootti. Kun tulehdus oli ukolla, minä olin se pahis, joka oli pettänyt ja syöttivät ukolle vielä klamydialääkityksenkin (vaikka itse tiedettiin se turhaksi). Kun sitten sukupuolitautitestitulokset tulivat, turha odottaa anteeksipyyntöä, vaikka ovat todella tökerösti haukkuneet...

Minusta tämä on reilua.

Missä vaiheessa olen sanonut, että testejä on tarvinnut tehdä???? Ihan selvennykseksi, testejä EI ole tehty. Mies uskoo kyllä ihan muutenkin, että ovat hänen poikia (eipä kuulemma tarvii kun peiliin katsoa ;) ). Olen vaan aina sanonut, että suostun milloin vaan dna testeihin, jos mies niin haluaisi.

Sori mutta en puhunut nyt varsinaisesti sinusta vaan tästä asiasta yleensä:)

Riittää ja paljon menee yhdellä ajatuksella pois mielestäkin. Mutta jotkut (ne, jotka itse kokee epäreiluimmiksi tai muuten vaan koskettaviksi) jää mieleen. :) Mulla nyt sattui tuo olemaan yksi sellainen ja kun sattui muistamaan tuon taustan, tämä uusikin tapaus saa ihan eri valon kuin "ilman taustatietoja" luettuna. :)

niin ja toikin mun kommentti oli tsoukilla tarkoitettu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Siis voisko joku oikeesti valaista mistä kauppa-asiasta tässä ketjussa puhutaan?

siitä kun mun mies suuttu prismassa ja jätti mut sinne,olin viimesilläni raskaana.suuttui siitä kun ei ostettu just sitä mitä HÄN halusi

Äitinsä takiako hän haluaa sen varmistuksen?

En olisi pitänyt miehen sanomisista ja voi olla etten enää olisi miehen kanssa yhdessä. Jos ei tuossa asiassa luota niin miten sitten jatkossa?
Voisit todella pistää miehen sukupuolitautitesteihin, ihan vaan varmuuden vuoksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Äitinsä takiako hän haluaa sen varmistuksen?

En olisi pitänyt miehen sanomisista ja voi olla etten enää olisi miehen kanssa yhdessä. Jos ei tuossa asiassa luota niin miten sitten jatkossa?
Voisit todella pistää miehen sukupuolitautitesteihin, ihan vaan varmuuden vuoksi....

tekis mieli..
miten musta tuntuu et tää oli jo ihan liikaa,hetken aikaa meillä meni tosi hyvin.ma ainakin loukkas toi isyys juttu :snotty:

Voin sanoa että minua olisi harmittanut jos vastaavassa tilanteessa mun mieheni olisi testausta pyytänyt. Toisaalta olen lukenut jostain että aika moni isä kasvattaa tietämättään vierasta lasta omanaan (en nyt muista miten suurista luvista oli kyse, mutta muistaakseni "yllättävän" suuria olivat). Työskentelen itse yhdessä tutkimusprojektissa, jossa tehdään tutkittaville geenitestit. Samaisessa tutkimuksessa kysytään lomakeella tutkittavien sukulaissuhteita. Kävipä niin että "sisarukset" olivat molemmat ruksanneet lomakkeeseen olevansa toistensa täyssisarukset. Geenitesti näytti kuitenkin jotain aivan muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tekis mieli..
miten musta tuntuu et tää oli jo ihan liikaa,hetken aikaa meillä meni tosi hyvin.ma ainakin loukkas toi isyys juttu :snotty:

Kannattaisiko sun nyt kuitenkin kysyä että miksi se mies sen testin haluaa? Ei kai nyt ainoa syy ole se että mies jotenkin epäilisi isyyttään, kun sen testin haluamiselle on muitakin, jopa ihan järkeviä, syitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
tekis mieli..

Kannattaisiko sun nyt kuitenkin kysyä että miksi se mies sen testin haluaa? Ei kai nyt ainoa syy ole se että mies jotenkin epäilisi isyyttään, kun sen testin haluamiselle on muitakin, jopa ihan järkeviä, syitä.

kysin monta kertaa,vastaus oli aina "varmuuden vuoksi".
pitäisköhän mun mennä äitiystestiin :laugh:

tekis mieli..

tekis mieli..

Mene ihmeellä, jos se ei olekkaan sun
:laugh:

Yhteistyössä