Jumankauta!Tänään oli isyyden tunnustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Mieheltä kysyttiin että onko hän mielestään lapsen isä,vastaus oli "kyllä".
sitten lastenvalvoja kertoi miehelle että jos epävarmuutta niin isyys selvitetään dna-testillä..no,mies sit laukas :"kyl oon ihan varma että olen lapsen isä mutta onhan se hyvä tehdä se testi" :o :o
ja kun kysyin miksi niin mies tokas että tulevaisuutta varten ette tuu vaan mitään :o
siis mä en ymmärrä,mies sanoi että uskoo etten oo häntä pettäny,enkä todellakaan ole.tiedän että mieheni on lapsen isä..
jotenkin mä loukkaannuin tosta,varsinkin kun oltiin tuo asia jo puhuttu että tunnustus on helppo homma,ei muutakun nimet paperiin ja sillä siisti.

loukkaannuinko ja suutuinko turhasta..nyt rehelliset mielipiteen peliin.. :ashamed:

No totta tosissaan olisin suuttunut... Paitsi jos olette olleet 2 kk yhdessä.

Kostonpaikka..sanon ma.. Samalla mitalla antaisin takaisin. Lähetä ukkos vaikka johonkin sukupuolitesteihin. Varmuuden vuoksi vain, ettei tulevaisuudessa tulisi mitään!

No jos todella olet yhden miehen nainen, koko teidän suhteen ajan ollut ja kumpikaan teistä ei harrasta mitään teerenpelejä kodin ulkopuolella, eli ei ole aihetta mihinkään baaripanoihin ym.,niin kyllä saat loukkaantua! Mä ainakin meidän tilanteessa olisin repinyt pelihousut, jos mies jotain tollasta etes vihjais.
Tiedän ikävä kyllä myös sit sellasiakin pareja jotka ulospäin feikkaa ihanaa ja uskollista suhdetta (myös itselleen) ja todellisuus onkin sit ihan toinen jos yksin viinahuuruissa tuonne kaupungille pääsee pyörii..

Minä varmaankin suostuisin testiin, mutta se olisi niin valtava nöyryytys, etten varmaan ikinä voisi antaa miehelleni anteeksi! Ihan hirveä epäluottamuksen osoitus. Minä ainakin ottaisin sen silleen että minä vosuna mieheni minua pitäisi. Sinulla on täysi oikeus olla suuttunut!

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
No totta tosissaan olisin suuttunut... Paitsi jos olette olleet 2 kk yhdessä.

Kostonpaikka..sanon ma.. Samalla mitalla antaisin takaisin. Lähetä ukkos vaikka johonkin sukupuolitesteihin. Varmuuden vuoksi vain, ettei tulevaisuudessa tulisi mitään!

Juuri näin!

Ei saaplari, kyllä olisi muuten ukolla kaikin puolin kuivat ajat tiedossa, jos noin kehtaisi sanoa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minä varmaankin suostuisin testiin, mutta se olisi niin valtava nöyryytys, etten varmaan ikinä voisi antaa miehelleni anteeksi! Ihan hirveä epäluottamuksen osoitus. Minä ainakin ottaisin sen silleen että minä vosuna mieheni minua pitäisi. Sinulla on täysi oikeus olla suuttunut!

Ja vielä sekin, että sen sossuakan edessä sanoo, et kait se on hyvä tehdä varmuudella. Tosin sanoen "akka voi olla lutka". Eri asia, jos asia on kahden kesken entuudestaan puhuttu ja sovittu..mutta eihän tommoista pommia saa tiputtaa!

Minä en olisi loukkaantunut!
Itse ehdotin miehelle, että voitais tehdä esikon kohdalla isyystesti. Alkoi epäilyttää, oliko minut huumattu ja raiskattu tietämättäni, kun toista lasta ei alkanutkaan kuulua
ja spermatestitulos sanoi, ettei mies voi saada lapsia luonnollisin menetelmin.

Mies ei suostunut menemään.

Yhteistyössä