Jumankauta!Tänään oli isyyden tunnustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No huh huh!
Olisin loukkaantunut ja verisesti. Olis ollu meillä kyllä vakavan keskustelun paikka. Melkein sama juttu kun joku pettäis. Matto vedetään täysin jalkojen alta...
Ehkä oon kostonhalunen mutta oisin ite kai suostunu kokeisiin, ottanu avoeron ja mies olis saanu maksaa elarit kun kerta ON sen lapsen isä.... (lapsellista tiedän)
No meettekö testeihin?

Vai hei olitko sä se, joka kertoi kesällä miehensä tempuista siellä ruokakaupassakin? (anteeksi, jos muistan väärin)

Jos oot, sitten toi ehkä oli odotettavaa. Kusipää kuin kusipää ja varmaan on mammallaan taas sormet pelissä... :whistle:

Oisin loukkaantunut minäkin, jos mies tuolleen uskaltais epäillä ees..luulen kyl et miehes ei ajatellu siinää tilanteessa loppuun asit mitä sanoi, siis et miltä se siusta kuulosti.Toivon ainakin..

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Turhaan loukkaannuit. Ainahan ne noin kysyy...vaikka ois kyseessä toinen tai kolmaskin mukula. Mene naimisiin niin ei tarvi tunnustella...

Siis ei nyt ollut tosta kyse, vaan miehen puheista.

Ja sitä paitsi mä tunnen semmoisen avioparin, jolla on kaksi lasta, mutta aviomies ei ole kummankaan isä (lapset syntyneet avioliiton aikana). ...ei se avioliitto välttämättä mitään muuta. ;)

Kamala tilanne AP:llä! Ihan tosi paha nöyryytys sossutädin silmien alla. Minä olisin varmaan jo sanonu suoriksi siellä samalla, en kyllä ihan vähin äänin nielisi tuommosta temppua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minä varmaankin suostuisin testiin, mutta se olisi niin valtava nöyryytys, etten varmaan ikinä voisi antaa miehelleni anteeksi! Ihan hirveä epäluottamuksen osoitus. Minä ainakin ottaisin sen silleen että minä vosuna mieheni minua pitäisi. Sinulla on täysi oikeus olla suuttunut!

Ja vielä sekin, että sen sossuakan edessä sanoo, et kait se on hyvä tehdä varmuudella. Tosin sanoen "akka voi olla lutka". Eri asia, jos asia on kahden kesken entuudestaan puhuttu ja sovittu..mutta eihän tommoista pommia saa tiputtaa!

No ei todellakaan! Kyllä menisi ihan pohja suhteelta ja arvostukselta!

no eikö ole ihan JÄRKEVÄÄ tehdä se testi kun kerran sellainen mahdollisuus tarjotaan.. itsellä sama edessä ja aion sen takuuvarmasti teettää, eipähän ole kenelläkään mitään inisemistä sen jälkeen enää.

Alkuperäinen kirjoittaja herne:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Meillä oli nuo dna testit kaikkine pikku kuluineen tossa tonnin luokkaa että halpaa on joo =)

tehtiinkö teillä testi isyyden tunnustuksen aikana vai myöhemmin jossain vaiheessa?

Ei vaan isyys oli tunnustettu ja se kumottiin myöhemmin =) Ja sillon se pitää ite maksaa ja on aika helvetin kallista!

Enpä tiedä, minä en henkilökohtaisesti olisi mitään hernettä nenään vetänyt.... Meillä ovat lapset syntyneet avioliitossa, joten isyydentunnustusta ei ole tarvittu. Mutta olen aina miehelleni sanonut, että jos hän halua, suostun ihan milloin vaan dna testeihin. Tiedän itse jo tuloksen kuitenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eikö ole ihan JÄRKEVÄÄ tehdä se testi kun kerran sellainen mahdollisuus tarjotaan.. itsellä sama edessä ja aion sen takuuvarmasti teettää, eipähän ole kenelläkään mitään inisemistä sen jälkeen enää.

Just tämän takia minusta olisi tosi hyvä aina tehdä nuo testit. Se olisi sitten kerralla selvä kaikille. Ei tarvitsisi mitata luottamusta eikä rehellisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Enpä tiedä, minä en henkilökohtaisesti olisi mitään hernettä nenään vetänyt.... Meillä ovat lapset syntyneet avioliitossa, joten isyydentunnustusta ei ole tarvittu. Mutta olen aina miehelleni sanonut, että jos hän halua, suostun ihan milloin vaan dna testeihin. Tiedän itse jo tuloksen kuitenkin =)

Minusta tämä on reilua.

Yleensä lastenvalvoja tai papereiden teon hoitava juristi kysyy sitä isyystestin tekemistä jo aikaa varattaessa ennen kun papereita mennään kirjoittamaan paikan päälle...
Mutta siis tuota isyystestiä suosittelevat aika monet viranomaisetkin juuri sen takia että jos mahdollinen ero tulee, tai esimerkiksi vanhemman kuolema tms, niin siitä on viralliset todisteet että mies tosiaan on lapsen isä, erotilanteessa kun äiti voi väittää muuta, tai äidin puolen suku.

Enkä mä ole yhtään varma että ap:n mies tarkoitti vastauksellaan että ap olisi mahdollisesti tehnytkin lapsen salaa jonkun muun kanssa, voihan kyse olla ihan vaan miehen ajattelutavasta, eli siitä että kaikki tarkistetaan mahdollisimman tarkkaan kun siihen kerran annetaan mahdollisuus. Joten en mä suoraan lähtisi vetämään herneitä nenään.

Yhteistyössä