V
vieras
Vieras
Eikö isyystestin joudu itse maksamaan jo epäilyä isyydestä ei ole. Eihän niitä "kiinnostais muuten vaan" tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Kun sen kerran voi testata, niin miksi ihmeessä ei testiä tekisi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö isyystestin joudu itse maksamaan jo epäilyä isyydestä ei ole. Eihän niitä "kiinnostais muuten vaan" tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Turhaan loukkaannuit. Ainahan ne noin kysyy...vaikka ois kyseessä toinen tai kolmaskin mukula. Mene naimisiin niin ei tarvi tunnustella...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Turhaan loukkaannuit. Ainahan ne noin kysyy...vaikka ois kyseessä toinen tai kolmaskin mukula. Mene naimisiin niin ei tarvi tunnustella...
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Turhaan loukkaannuit. Ainahan ne noin kysyy...vaikka ois kyseessä toinen tai kolmaskin mukula. Mene naimisiin niin ei tarvi tunnustella...
Siis ei nyt ollut tosta kyse, vaan miehen puheista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Minä varmaankin suostuisin testiin, mutta se olisi niin valtava nöyryytys, etten varmaan ikinä voisi antaa miehelleni anteeksi! Ihan hirveä epäluottamuksen osoitus. Minä ainakin ottaisin sen silleen että minä vosuna mieheni minua pitäisi. Sinulla on täysi oikeus olla suuttunut!
Ja vielä sekin, että sen sossuakan edessä sanoo, et kait se on hyvä tehdä varmuudella. Tosin sanoen "akka voi olla lutka". Eri asia, jos asia on kahden kesken entuudestaan puhuttu ja sovittu..mutta eihän tommoista pommia saa tiputtaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meillä oli nuo dna testit kaikkine pikku kuluineen tossa tonnin luokkaa että halpaa on joo =)
Alkuperäinen kirjoittaja herne:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meillä oli nuo dna testit kaikkine pikku kuluineen tossa tonnin luokkaa että halpaa on joo =)
tehtiinkö teillä testi isyyden tunnustuksen aikana vai myöhemmin jossain vaiheessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no eikö ole ihan JÄRKEVÄÄ tehdä se testi kun kerran sellainen mahdollisuus tarjotaan.. itsellä sama edessä ja aion sen takuuvarmasti teettää, eipähän ole kenelläkään mitään inisemistä sen jälkeen enää.
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:Enpä tiedä, minä en henkilökohtaisesti olisi mitään hernettä nenään vetänyt.... Meillä ovat lapset syntyneet avioliitossa, joten isyydentunnustusta ei ole tarvittu. Mutta olen aina miehelleni sanonut, että jos hän halua, suostun ihan milloin vaan dna testeihin. Tiedän itse jo tuloksen kuitenkin =)