Jumankauta!Tänään oli isyyden tunnustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
tekis mieli..
miten musta tuntuu et tää oli jo ihan liikaa,hetken aikaa meillä meni tosi hyvin.ma ainakin loukkas toi isyys juttu :snotty:

Kannattaisiko sun nyt kuitenkin kysyä että miksi se mies sen testin haluaa? Ei kai nyt ainoa syy ole se että mies jotenkin epäilisi isyyttään, kun sen testin haluamiselle on muitakin, jopa ihan järkeviä, syitä.

kysin monta kertaa,vastaus oli aina "varmuuden vuoksi".
pitäisköhän mun mennä äitiystestiin :laugh:

Toisaalta sittenpä anopilla ei ole enää nokan kopauttamista asiasta. :)

Tiedän semmoisenkin anopin, joka koko lasten olemassaoloajan on levittänyt huhua, että poikansa ei varmaan ole lasten isä. Poikansa itse ei ole sitä tosin koskaan epäillytkään eikä kukaan muukaan, joka lapsen on nähnyt (ihan isänsä näköisiä!). Mutta koska epäillä voisi, että sun anoppi tota yrittäisi kanssa jossain vaiheessa sanoa, sittenpä voit laittaa luun kurkkuun ja sanoa, että DNA-testien mukaan on ja sillä siisti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Kävipä niin että "sisarukset" olivat molemmat ruksanneet lomakkeeseen olevansa toistensa täyssisarukset. Geenitesti näytti kuitenkin jotain aivan muuta...

Varmaan tiedät, ettet saisi tästä juoruta.

En ole puhunut henkilöiden nimistä saatikka tutkimuksen nimestä. Tällaisia tutkimuksia tehdään jo pelkästään (siellä?) Suomenmaassa (puhumattakaan muista maista) pilvin pimein.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
tekis mieli..
miten musta tuntuu et tää oli jo ihan liikaa,hetken aikaa meillä meni tosi hyvin.ma ainakin loukkas toi isyys juttu :snotty:

Kannattaisiko sun nyt kuitenkin kysyä että miksi se mies sen testin haluaa? Ei kai nyt ainoa syy ole se että mies jotenkin epäilisi isyyttään, kun sen testin haluamiselle on muitakin, jopa ihan järkeviä, syitä.

kysin monta kertaa,vastaus oli aina "varmuuden vuoksi".
pitäisköhän mun mennä äitiystestiin :laugh:
Mene ihmeellä, jos se ei olekkaan sun
:laugh:

jos varmuuden vuoks testais,ettei ne oo kättärillä huijannu..ihmetelinki mitä se melooni teki siinä alusastiassa joka oli synnytyshuoneen ikkunalaudalla :whistle:

Hei AP, käythän kertomassa meille miten miehesi reagoi kuullessan olevansa lapsen isä? Mahtaako nolottaa yhtään siinä vaiheessa?

ihan varmasti tulen kertomaan |O
katotaan mitä jätkä siihen sanoo,mutta tää kyllä muuttaa pikkusen mun suhtautumista siihen ihmiseen..

itse suosittelen tehdä ne testit. vaikka toivon et ootte aina yhdessä ja plaa plaa niin voin kertoo et sellasesta ihanasta miehestä voi tulla herra persereikä ja erotessa kaikki on niin hankalaa. ex ei suostunut mihinkään yhteistyöhön,ei maksaa elatusmaksuja koska ei enää uskonut olevansa lapsen isä. mihinhän se sit ois hävinnyt se isyys...kärtti noita testäjä ja mun olis viä pitäny niistä osa mukamas maksaa. nyt kun ne saa ilmaiseksi niin suostu pois,on pois alta ja tulevaisuudessa jos tulee ero,niin tiedossa mihellä ja sen suvulla se että lapsi on varmasti miehen oma.

tyypillistä miestä!!!!!

mun ex alkoi eron jälkeen sanoo ettei meidän 2 lasta ole hänen et mennään testeihin, ettei hän maksa vieraan miehen pennuista... oltiin 12v. yhdes... no ei se sit ikinä halunukkaa mennä testeihi...

Luin vain eka sivun, vastaan silti.

Meillä exän kanssa tunnustus oli vain että nimet paperiin, mies itse sanoi luottavansa 100% että poika on hänen. Sitten kun myöhemmin meni sukset ristiin,niin mies alkoikin puhumaan "miten mä voin olla varma että poika edes on mun oikeasti..." Kyllä kirpaisi että edes epäili, minä kun en tuollaisesta asiasta valehtelisi, ja kaiken lisäksi muksu oli ja on ihan isänsä näköinen. Joten, minä aion testit otattaa kun tämä vauva syntyy, ihan siksi ettei tosiaan myöhemmin tule epäilyksiä.

Kuinkahan monen avioliitossa elävän mieleen tulee edes teettää dna-testiä?Mikä siinä on, ettei silloin testiä tehdä, mutta avoliitossa eläessä voidaan tehdä?Merkitseekö avioliitto yhteiskunnan silmissä voimakkaampaa sitoutumista, ap:n miehen silmissä ainakin, koska tällaiseen avoliitossa päätyy. Itse olen avioliitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Toki se loukkaa, jos joutuu tilanteeseen herkällä hetkellä, mutta miettikääpä elämää eteenpäin. Faktahan se on - anteeksi vain - mutta kaikki me siirrymme "yläkerran laulukuoroon" ja kuka tahansa, ahne sukulainen tai siskon serkun kummin kaima ampaisee perunkirjoitukseen ja väittää, ettei joku olekaan jonkun lapsi tmv. - Mutta kas kun on papereilla viralliset dna-testit, silloin on oikealla perijällä varmuus siitä, ettei häntä voida syrjäyttää. - Ottakaa vain ilolla vastaan se dna-tulos, se takaa teille kaikenmoista, elareita ym., mitä ette sillä hetkellä ole tulleet ajatelleeksikaan. Antakaa ukolle anteeksi, hän voi vaistomaisesti tai ehkä tajuamatta sitä itsekään, "ajatella" asian virallista puolta, toteennäyttöä, ettei kukaan koskaan veetuile kenellekään mistään mitään.

Juuh onhan se näinkin mutta noi samat juridiset oikeudet saa kyllä ihan allekirjottamalla se paperi. Ilman mitää dna-testejä.

Tshekissä valmistaudutaan vauvanvaihtoon
11.10.2007 8:08

Kahdella tshekkiläisellä pariskunnalla on pian edessään luopuminen vajaan vuoden ikäisestä pienokaisesta. Iloista asiassa on se, että vastalahjana he saavat hoivattavaksi oman biologisen lapsensa.

Harvinaiseen operaatioon jouduttiin, kun Trebicin kaupungin sairaala sekoitti keskenään kaksi vastasyntynyttä tyttöä 9. joulukuuta viime vuonna. Toisen pariskunnan miehestä uusi tulokas ei muistuttanut isäänsä vähääkään, joten hän päätti teetättää dna-testin sukulaisuuden varmistamiseksi.

Testi osoitti epäilyn todeksi. Myöhemmin myös äidille tehty samanlainen koe varmisti, ettei jo rakkaaksi käynyt vauva voinut olla kummankaan jälkeläinen.

Viime viikolla pariskunta tapasi kohtalotoverinsa, joka oli niin ikään hoivannut väärää vauvaa omanaan. Pienokaisten on määrä päästä oikean isän ja äidin luo vuoden loppuun mennessä.

- Tietysti olemme onnellisia, mutta toisaalta tuntuu ihan kamalalta, toinen äideistä kuvaili tuntojaan Tshekin radiossa.

Poliisi ja Trebicin sairaala selvittävät samaan aikaan, miten "valitettava tapaus" oli mahdollinen.

STT

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710116704094_ul.shtml

Tuo oli selvä epäluottamuksenosoitus sinua kohtaan. Itse en tuollaista asiaa antaisi anteeksi.

Miehesi kohdalla (viitaten aiemmin kertomaasi Prisma-reissuun) en asiaa kuitenkaan ihmettele. Todennäköisesti tulet yhdessäolonne aikana saamaan niskaasi vielä vaikka mitä p***aa häneltä.

Itse miettisin vakaasti yksinhuoltajuutta sinun asemassasi.

Mieheltä kysyttiin että onko hän mielestään lapsen isä,vastaus oli "kyllä".
sitten lastenvalvoja kertoi miehelle että jos epävarmuutta niin isyys selvitetään dna-testillä..no,mies sit laukas :"kyl oon ihan varma että olen lapsen isä mutta onhan se hyvä tehdä se testi" :o :o
ja kun kysyin miksi niin mies tokas että tulevaisuutta varten ette tuu vaan mitään :o
siis mä en ymmärrä,mies sanoi että uskoo etten oo häntä pettäny,enkä todellakaan ole.tiedän että mieheni on lapsen isä..
jotenkin mä loukkaannuin tosta,varsinkin kun oltiin tuo asia jo puhuttu että tunnustus on helppo homma,ei muutakun nimet paperiin ja sillä siisti.

loukkaannuinko ja suutuinko turhasta..nyt rehelliset mielipiteen peliin.. :ashamed:

mutta jospa hän ajatteli että on hyvä olla mustaa valkoisella. ei vain osannut tuoda kantaansa selväksi, loukkaamatta sua?? suomi on niin byrokraattinen valtio, että täällä vaaditaan virallisia papereita pienimmistäkin asioista, saati sitten että on lapsensa ISÄ. eli kun ajattelet asiaa hetkisen aikaa, niin järkeilet asian niin että onpahan sitten se virallinen dokumentti.

Voin sanoa että minua olisi harmittanut jos vastaavassa tilanteessa mun mieheni olisi testausta pyytänyt. Toisaalta olen lukenut jostain että aika moni isä kasvattaa tietämättään vierasta lasta omanaan (en nyt muista miten suurista luvista oli kyse, mutta muistaakseni "yllättävän" suuria olivat). Työskentelen itse yhdessä tutkimusprojektissa, jossa tehdään tutkittaville geenitestit. Samaisessa tutkimuksessa kysytään lomakeella tutkittavien sukulaissuhteita. Kävipä niin että "sisarukset" olivat molemmat ruksanneet lomakkeeseen olevansa toistensa täyssisarukset. Geenitesti näytti kuitenkin jotain aivan muuta...

joka kymmenes kasvattaa toisen miehen lasta tietämättään. jonkin tutkimuksen mukaan siis.

Jybis! Kaiken sen perusteella, mitä olet miehestäsi(?) ja hänen perheestään kertonut, niin ihan näin suoraan sanottuna torvea sakkia tuntuvat olevan.

Minkä maalainen sun miehesi muuten on?

Yhteistyössä