Jumalauta että miehet on ärsyttäviä sairaina!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Jos miehillä olis kuukautiset sais ne varmasti kela korvauksen ja kerran kuussa viikon palkallisen sairasloman

:laugh: :laugh: :laugh:

Hahaa! :laugh: :laugh: tää oli paras! Ja ihan totta :D

perskule, mutta niin olis.Kyllä miehet sais ajettua asiat läpi niin, että saisivat kys.etuudet itselleen

No eiks ne oo muullonki ku vaan sairaana. Joo ja jos niillä raukoilla on nenä tukossa, niin ne on kuoleman omia ja niitä pitää vähintään silittää päästä. Todella rasittavaa! |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Jos miehillä olis kuukautiset sais ne varmasti kela korvauksen ja kerran kuussa viikon palkallisen sairasloman

:laugh: :laugh: :laugh:

Hahaa! :laugh: :laugh: tää oli paras! Ja ihan totta :D

perskule, mutta niin olis.Kyllä miehet sais ajettua asiat läpi niin, että saisivat kys.etuudet itselleen

Juuri näin varmaan olis!

Nyt se mies siirty sängystä sohvalle ja valittaa nälkäänsä....

Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Mä oon huomannu sen, että kun miehillä on pikkunuha, niin se on jo hvä syy hakee saikkee... ja ne vielä saa sitä |O

Eikä muuten normiduunarit saa !!! , ei tahdo saada murtuneita sormiakaan loppuun asti parannella kun pitäis olla menossa jo duuniin, akathan tosin sitten hakee ja saa kun vähän selkää kolottaa, kun ne kappaleet on niiiiiiiiiin kauheen raskaita nostella, näin aikakin meillä duunissa.

No mun mies on ihan päinvastainen. Vaikka sil oli käsi paketis, ni raksalla oli vaan tehtävä hommia ja flunssassaki, vaikka sanoisin, et koita nyt levätä, ni saa kyl ol niin helvetin kipee ennenku on sen takia mitään tekemättä. Paitsi jos sillä on mahatauti.

Yhteistyössä