helkkari nyt kiehuu kyllä ja pahasti!!!!! antakaa määkin huudan miun ukko on yks ###'''''

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
en tiedä, mikä pöpö miuhun on iskenyt mutta on voitte kuvitella miten hyvältä tuntuu kun kurkku on tulessa, korvat ummessa, niska niin kipeä että pienikin liike tuo kyyneleet silmiin, orastava rakkotulehdus, huimaa ja tuntuu, että jalat menevät kohta alta. ja ihana, rakas mieheni valittaa tuossa että on hänen vapaapäivänsä, enkö voisi imuroida tai viedä lapsen puistoon... :headwall: |O :kieh: lisää valitusta tulee siitä, kun on näin huono rahatilanne, että eikös sauna, siideri ja seksi riittäisi parantamaan olon eikä tarvitse lääkärille.. ja miksi sairastun aina kun meillä on tiukkaa ja blaa blaa blaa...

JUMALAUTA MIE MENEN JUSTIINSA HYPPÄÄMÄÄN PARVEKKEELTA !! |O |O |O
( ensimmäinen kerros, ei tarvitse soittaa poliiseja :D )

huh, jopas helpotti :)

Miehet osaa välillä olla pellejä.
Ja voi sitä tuskaa ja parkua, kun mieheen iskee lievä syysnuha, sitten ei riitä voimat kuin teeveen tuijottamiseen viltin alla ja vaimon pitäisi passata koko ajan kun toinen niin viruu kuoleman kielissä...

Parane pian!

Toivottavasti tauti iskee myös häneen. Voit sitten sanoa, että kun olet joutavana, niin voisitko vähän imuroida ja käytä toki tyttö leikkipuistossa, eihän siellä tarvitse kuin istua.

Miehet osaa välillä olla pellejä.
Ja voi sitä tuskaa ja parkua, kun mieheen iskee lievä syysnuha, sitten ei riitä voimat kuin teeveen tuijottamiseen viltin alla ja vaimon pitäisi passata koko ajan kun toinen niin viruu kuoleman kielissä...

Parane pian!

Näin meilläkin. Kun mies kipeänä, sohvalla vain makaa ja katsoo telkkaria ja lukee kirjoja. Pyytää laittamaan ruoan ja tuomaan kuumaa mehua. Edes omia astioitaan ei viitsi tiskikoneeseen asti viedä.

Kun minä kipeänä, minä joudun itse itselleni kokkaamaan jos ruokaa mielin saada. Ja itse pyykit pesemään jos puhtaita vaatteita kaipaan. Astiat voin jättää tiskikoneeseen viemättä, mutta eipä niitä mieskään sinne siirrä, joten...

Näin meilläkin. Kun mies kipeänä, sohvalla vain makaa ja katsoo telkkaria ja lukee kirjoja. Pyytää laittamaan ruoan ja tuomaan kuumaa mehua. Edes omia astioitaan ei viitsi tiskikoneeseen asti viedä.

Kun minä kipeänä, minä joudun itse itselleni kokkaamaan jos ruokaa mielin saada. Ja itse pyykit pesemään jos puhtaita vaatteita kaipaan. Astiat voin jättää tiskikoneeseen viemättä, mutta eipä niitä mieskään sinne siirrä, joten...

"Älä nyt ota mitään kaapista, äiskä tekee kohta ruokaa...":headwall:

Yhteistyössä