Julkipiereskely


Siis, eikö kuulostakin kamalalta sanalta... :D Mutta tosiaan, miten teillä kotona, saako mies päästellä vapaasti vai onko teillä jotkut säännöt? Kysynpähän tätä, koska meillä edelleen mennään vessaan eikä telkkua katellessa sohva tärähtele, mutta esim. mun veli tursauttelee kotonaan ihan vapaasti =) Olikohan ihan ällö kysymys? :LOL:

Oli tuossa puutetta mukaansa tempaavista aloituksista... Nostelenpa tai töräyttelenpäs tätä vanhaa aloitusta, kun on paljon uusia tässä välissä mukaan tullut..
=) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2006 klo 21:05 Sollu kirjoitti:
No vähän,mutta enimmäkseen hauska :LOL:
Kyllä meilläkin päästellään sivistyneesti vessassa,ei toisten läsnäollessa.Joskus pääsee "vahinkoja",itsekullakin.... :LOL: :kieh: ;)
Tähän voin peesata minä :LOL: Yleensä siis poistutaan paikalta ainakin nurkan taakse..ja joskus on, varsinkin isännän, parasta mennä vessaan asti, kun voipi tulla varren kanssa.... :LOL:
 
hohhoijaa taas
Ei mennä vessoihin eikä nurkan taakse. Sama ääni sieltäkin kuuluu. No ei nyt toisen nenään menilläkään piereskellä, mutta ei tarvi häippästä mihinkään. Ruokapöydässä ei varmasti kukaan piereskele, mut muuten se on aivan normaalia meillä.
 
mie
MEILLÄ KYLLÄ PÄRISEE!!
aika vapautuneesti vielä..Mies kun tulee tupakalta niin pierasee usein eteisessä kun ei kuulema viiti ulkona, voipi naapurit kuulla. :whistle:
Ja pieru on kuulema vain ääni...
Esikoista 5vee pierut naurattavat jo sananakin ja varsinainen tuotos se vasta naurattaakin :LOL:
Kyllä myös vessassa sivistyneesti vapautetaan kaasuja...
Vauvan pörinät ovat myös hyvin miehekkäitä ja isi niistä ylpeä!!!!
 
mä vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 06:59 mie kirjoitti:
MEILLÄ KYLLÄ PÄRISEE!!
aika vapautuneesti vielä..Mies kun tulee tupakalta niin pierasee usein eteisessä kun ei kuulema viiti ulkona, voipi naapurit kuulla. :whistle:
Ja pieru on kuulema vain ääni...
Esikoista 5vee pierut naurattavat jo sananakin ja varsinainen tuotos se vasta naurattaakin :LOL:
Kyllä myös vessassa sivistyneesti vapautetaan kaasuja...
Vauvan pörinät ovat myös hyvin miehekkäitä ja isi niistä ylpeä!!!!
peesi :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 08:21 Mie kirjoitti:
Kotona saa piereskellä ihan vapaaasti, paitsi ruokapöydäsä...
No tottakai kotona saa päristellä niin paljon kuin sielu sietää, jos ollaan omalla porukalla, tietty jos on vieraita, niin silloin säästellään pierut veskiin... :D . Ei oo edes terveellistä pidätellä pierua, ja siitä saa vaan mahan kipeeks. Piereminenhän on mitä luonnollisinta toimintaa :D ! Niin, ja tuohon pitää vielä lisätä, että meillä piereskelevät IHAN KAIKKI, myös minä :saint: !

 
"Kuka pieruaan pidättää, se muutakin salaa!" :LOL:

Juu eli meillä kyllä pörisee koko perhe! Vaikka mies on kyllä "hienommasta" perheestä lähtöisin, eli ei koskaan (?) ole kuullut vanhempiensa paukuttelevan. Minusta aika erikoista... Mutta niin vaan on oppinut vapaapaan menoon ja joka askeleella puuppailee. No melkein ainakin :D
 
Meilla mennaan aina vessaan pieremaan, kyllahan aikuiset ihmiset sen verran voivat pierua pidattaa. On tosi epamiellyttava ajatuskin joutua haistelemaan toisten katkuja :x Minun mielesta on toisten huomioonottamista, kun ei piereskele heidan nenansa alla.

 
IhanHyväOnni
Ruokapöydässä ja saunassa meillä ei saa pierutella. Muutenkin yritetään vähän katsoa ettei ihan toisen nenän edessä. Ja lapsia totta kai yritetään opettaa missä soveliasta, missä ei. Eli periaatteessa pitäisi mennä vessaan, mutta käytäntö on eri asia. ;)
 
Kyllä meilläkin isäntä päästelee kotona. Joutuis varmaan raukka muuttamaan oleilemaan vessaan jos joka rupsahduksella joutuis vessaan menemään. :LOL: Ja isännän kaverit myös. Onneks ne sentään varoittavat, että älä kävele ihan siellä takana tuulessa... :LOL: Mun täti sanoi, että silloin ollaan tarpeeksi tuttuja, kun voi pieruja päästellä toisten seurassa. ;)
 
piipii
No haiseehan ne pierut joo. Meillä ainakin minä piereskelen ihan vapaasti, paitsi en ruokapöydässä enkä tietenkään silloin kun on vieraita :LOL: ! Se on kuulkaas pierunpidättelijät todellakin niin että monella ihmisellä ne pierut aiheuttaa todella tuskallisen olotilan jos niitä ei saa ulos!
 
Joku varmaan saa nyt näppyjä, mutta nuorempana, kun seurustelukumppanit vaihtui, oli meillä kavereiden kanssa tapana kysyä toisiltamme, että "joko te pierette saman peiton alla" ja se tietty tarkoitti sitä, että kuinka hyvin on suhde lähtenyt käyntiin.
Mulla oli pari poikakaveria, joiden kanssa ei paukuteltu ja näissä tapauksissahan se pieru sitten livahti nukkuessa, sekstaillessa tai muussa mukavassa tilanteessa.
En pystyis asumaan miehen kanssa, jonka seurassa ei saisi piereskellä, muistan noista muutamasta paukuttomasta kundikaverista lähinnä sen, että aina oli maha kipeä, kun ilma kiersi ympyrää...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 15:27 Chayenne kirjoitti:
Meilla mennaan aina vessaan pieremaan, kyllahan aikuiset ihmiset sen verran voivat pierua pidattaa. On tosi epamiellyttava ajatuskin joutua haistelemaan toisten katkuja :x Minun mielesta on toisten huomioonottamista, kun ei piereskele heidan nenansa alla.
Aivan, kyllähän kaikki ilmoja päästelee, mutta tosiaan missä sen sitten tekee. Kyllä minä olen myös tätä mieltä, ettei tarvi ihan toisten läsnäollessa. Mutta kuten sanottu, mun veli on eri mieltä ja samojen vanhempien kasvattamia ollaan. Meidän äidin en ihan oikeasti ole kuullut kuin kerran pieraisevan ja silloinkin se oli vessassa, mutta meidän isä päästeli aika vapautuneesti :LOL: Ehkä ne roolimallit on kulkeutuneet näin sukupuolittain... :D
 
Tämähän on hauska pino! :D Meillä pätee se sääntö ettei toisen nenän edessä eikä ruokapöydässä eikä tietenkään vieraiden läsnäollessa. Muuten seinien sisällä paukkuu enemmän ja vähemmän. :whistle: Lapsille yritetään opettaa ettei nyt aivan vapaasti voi päästellä, siis em. "säännöin".

Mullakin oli poikaystävä jonka mielestä tytöt/naiset ei voi/saa piereskellä. :headwall: Taivas että se naurattaa vieläkin mun kavereitani. :LOL:

Tosiaan ei ole hyväksi pidätellä kaasuja liikaa, vatsa ei tykkää... :whistle:
 

Yhteistyössä