Juha Tapion uusi single on HUONO!

Rinsessa-Ryysynen

Aktiivinen jäsen
09.05.2008
2 318
0
36
Aivan tusinatavaraa :( :(
Sanat on kyllä hienot, mutta sävel on niin kertiskamaa kuin olla ja voi! JT pystyy todellakin parempaakin.
JT ei ei ole ikinä tehnyt biisejä "toisesta korvasta sisään, toisesta ulos", mutta tää valitettavasti on just sellainen :$

Hyi minä, tulipa sanottua.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempi ainakin kuin se kelpaat kelle vaan. En minä ainakaan halua kelvata kelle vaan.

Tähän biisiin mä jotenkin reagoin samalla tavalla, kuin sä, vaikka artisti ei varmastikkaan ole tarkoittanut sitä noin, kuin me se otetaan, mutta siltikään en voi sille mitään, että en vaan tykkää kauheesti siitä biisistä juurikin noiden sanojen takia. En minäkään halua kelvata kenelle tahansa. Nii. Peegele.

Juha Tapio - Haaveilija

Tässä oon, ei tarvi sun
hapuilla tai huitoo
tässä oon ja suhun keskityn
Tiedän kyllä mistä tuut
ja minkälaiseen tuntoon
uponnut on moni pettymys

kertosäe:
Kauneutes sun kertoisin
ja luvan jos saisin
sun kyynelees kuivaisin
Pystyyn sun pääs nostaisin
varoen koskettaisin
niin kauan sua odotin

Odotin sua ennen kuin
sä tiesit musta mitään
kaiken aikaa tuntenut sut oon
Tiesit kyllä senkin että
länteen sekä itään
hamuaisit ennen kuin mun luo

kertosäe

Vuorosanas hallitset
ja niissä pystyt kulkee
Pystyisitkö jättämään ne pois?
Kun mä en tahdo sulta muuta
kun vain syliin sulkee
Täällä sulle tilaa vielä ois

kertosäe

Jos tässä nyt makuasioista ruvetaan tappelemaan niin Kuinka paljon täytyy ihmisen jaksaa... ja Saippuakupla ovat ehdottomasti parhaat. Ja "vain yksitie vie elämään..". Sori kun en muista laulujen oikeita nimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:
Jos tässä nyt makuasioista ruvetaan tappelemaan niin Kuinka paljon täytyy ihmisen jaksaa... ja Saippuakupla ovat ehdottomasti parhaat. Ja "vain yksitie vie elämään..". Sori kun en muista laulujen oikeita nimiä.

Juhan vanha tuotanto on monilta täysin pimennossa. Mie tykkään sekä uudesta, että vanhasta. Mut vanha on loistavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:

Hyviä ehdottomasti nuokin... kuka tappelee...? Eihän myö... :/

Jossain haastattelussa Juhis sano että vasta "maalliselle" uralle siirtyessä alkoi tosissaan miettimään laulujensa sanotuksia. Tuntu jotenkin pahalta. kun tykkään niistä hengellisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jossain haastattelussa Juhis sano että vasta "maalliselle" uralle siirtyessä alkoi tosissaan miettimään laulujensa sanotuksia. Tuntu jotenkin pahalta. kun tykkään niistä hengellisistä.

Hengellisiähän ne on vieläkin.
Ja minä olen taas lukenut sellaista sanomaa, ettei hän ole koskaan erotellut ns. hengellistä musiikkia iskelmästä/ popista...

"Kauneutes sun kertoisin
ja luvan jos saisin
sun kyynelees kuivaisin
pystyyn sun pääs nostaisin
varoen koskettaisin
niin kauan sua odotin"

(Juha Tapio - Haaveilija)

Yhteistyössä