Alkuperäinen kirjoittaja miksi ei tavallisia?:
Miksi et voi ostaa tavallisia kuivattuja hedelmiä, ilman jogurttipäällystettä? Ne on tosi hyviä ja niitä saa ilman lisättyä sokeria! Varsinkin kuivatut banaanit ja papaijat, nam! Hyvä karkin korvike, mutta kyllä niissä on hedelmän omaa sokeria ja paljon energiaa tiivistetyssä muodossa, mutta jos määrät pitää kohtuullisena niin anna mennä vaan. Kyllä ne keinotekoisia karkkeja parempi vaihtoehto aina on.... Sitäpaisti niissä on kuitua ja vitamiinejä, mitä karkeissa ei ole...
Tuota... Kuivatut banaanit ilman lisäainetta ja sokeria, en oikein jaksa uskoa, että niitä saa kaupasta. Niitä saa itse kuivaamalla ja silloin kyllä eron huomaa, ne kun ei mitään kovin erikoisia sitten ole, ilman lisättyjä aineita.
Suosittelen itse kuivaamista muutenkin.