JP

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
Sh
Mä löhöilen äiskän vieressä ja hän taitaa nukkua. Hänellä on korkee kuume. Äiskä halusi tietää meijän mökkiviikonlopusta että mitä siellä sen suhteen tapahtu että ""outo"" oli siellä. Sanoin äitille että ei tosiaankaan mitään vakavaa. Sanoin että en itse halunu mitään...! Kyllä hän ymmärsi. Taidan tästä lähteä töihin. Hauskaa päivää,sinulle!
 
Sh
Voi,kuule! Pääsin töistä vartti vaille yheksän. Sauna oli lämmin ni kävin saunassa. Oli niiiin kivaa töissä. Huomenna vaikka onkin vapaata ni täytyy mennä tekemään vaippatilaus. Meinasin ensin että jään sen illalla tekemään mutta en sit viittiny. Menen aamulla. Mitäs sulle?
 
Sh
Minä luen iltasanomia. Olis ehkä pitäny soittaa kotiakin mutta en enää kehtaa. Laitoin klo 8 herätyksen. Tuntuu että sisälläkin on taas niin kylmä. Laitoin eilen pattereita isommalle,mutta silti palelee. Eiköhän pakkaset kohta hellitä.
 
Sh
Asiat on hoidettu ja tilaukset on tehty. Meni kauan töissä kun paperit oli hukassa ja tietokoneet jumissa koneen käyttäjässä ei ollu vikaa ;-). Sinä kävit juttelemassa. Hyvä että sellainen mahdollisuus on olemassa.
 
J
Niin nehän menee koneet itestään jumiin on ne niin viisaita!Vai oliko virus ehkä iskeny.Joo kävin psykol.En mee enää ku yhteispalaveriin neljästään!Tääl on paras psyköloki!!
 
Sh
Kiitos! Olen vanhemmilla käymässä ja olen vähän siivonnu ja pessy pyykkiä. Menee vapaapäivä näinkin ihan mukavasti. Mulla on tavallaan vielä kaks vapaapäivää kun torstaina menen vasta yöksi. Siskoni on tulossa kohta lasten kanssa tänne. Kävin äsken ostamassa äiskälle kukkia et jos se vähän piristäis häntä. Sä meet kohta töihin.
 
Sh
Miten sä tähän aikaa olet jo vapaa? Aattelin että sulla menee pidempään. Äiskällä on vaan kuumetta ja korkeeta sellaista. Ei nuhaa oo yhtään. Olen ollu päivän tässä. Just kävin laittamassa auton lämpenee et kohta lähen kotiin. Sisko kysy olenko kaivannu ""outoa"". Vastasin että en pätkääkään. Oli kuulemma eilen kysyny mun numeroa.
 
Sh
Ei ollu antanu. Olen heitä kieltäny antamasta. Äiskä hermostuu aina kun puhutaan siitä miehestä. Illalla kans se sai hepulit siitä asiasta ku siskoni kerto että outo pyysi mun numeroa. Äiti sanoi että minä en sellaista itsensä tyrkyttäjää tarvii. Kyllä sai nauraa! Siskoni lähti viemään lapsia nukkuu ja isä on jossain kokouksessa ni pidän täällä äitille seuraa,hyvää sellaista! Joskus tuntuu että vanhemmat puuttuu vieläkin liikaa meidän asioihin ja tekemisiin vaikka ollaan jo aikuisia. Niin kauan tivaa jotain asiaa kun sen kertoo alusta loppuun asti. Toisaalta hyvä mutta toisaalta tulee sellainen tunne että ne ei luota meihin lapsiin.
 
Sh
Pojat on mua nuorempia ja olen ainut sinkku vaikka inhoon tuota sinkku-sanaa. Mä kysyn tätä asiaa äiskältä kunhan hän herää. Joskus vaan tympii. Minä olen kieltämättä meijän sisaruksista kaikken vilkkain ja murrosiässä kaikista hankalin. Mun takia ovissa oli reikiä,sanoin vanhemmille asioita aika suoraan. Aina kun olin ollu ""tuhmana"" ja juteltiin äitin ja isin kanssa tekemisistäni ja sanomisistani äiti useasti sano että miksi minä olen pahempi kun pojat. Se vaan oli kovaa aikaa! jatketaan myöhemmin...!
 
Sh
Juttelin äiskän kanssa ja se sano et he haluu tietää mitä meille kuuluu. Ei millään pahalla kysele. Vetosi myös mun vaikeaan murrosikään kun silloin minusta piti niin paljon huolehtia. Ei hän kauheesti jaksan nyt ajatella. Palaamme joskus aiheeseen. Äiskä pyysi mua jäämään yöksi mutta ei oo mitään mukana ni menen ommaan kottiin. En vaan jaksais nousta sängystä ylös,pitäis jonkun tulla nostamaan.
 
Sh
En tietenkään ole kertonut. Kyllä se äsken kysy että kenen kanssa sinä koko ajan viestität. Sanoin että kaverin kanssa. Ei mun kaikkia hänelle tarvii kertoa. Olenhan sentään aikuinen nainen.
 
Sh
Joo,siis äiti ja isä haluaa tietää mitä meille lapsille kuuluu! En tosiaan kerro tästä kenellekkään,siitä voit olla varma. Olen tässä juuri vaihtamassa taloa. Taitaa nenä puolisen tuntia siihen aikaa. Ala vaan nukkumaan. Sulla aikainen herätys. Hyvää yötä!
 

Yhteistyössä