JP

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
Sh
No,hyvä! Pitää sitä välillä käydäkin jossain niin jaksaa paremmin arjessa! Laitoin justiin kaksi lohifilettä uuniin että saatais jotain ruokaakin tänään. Sudokuja olen ratkonut mökissä. Hyvää matkaa ja turvallisia kilometrejä!
 
Sh
Vai,niin! Sinä olet sitten lähellä porvootakin! Hyvin täällä on päivä menny. Sauna taitaa huomenna olla valmis. Kohta aletaan syömään ja grillaamaan makkaraa. Onhan toi ""outo"" edelleen outo. Meinaa että tänään suostuisin.....! Siskoni mies vielä yllyttää,mutta edelleenkään en suostu asiaan. 25 ast. Täällä pakkasta siis ulkona mutta sisällä on onneksi lämmin.
 
Sh
Meehän käymään porvoossa! Vatsa on täys salaattia ja makkaraa että on hankala olla. Miehet on aika hilpeellä tuulella. Koko illan kitannu. Just sanoin että lopettakaa,jos saunan pitää olla huomenna valmis. Siskon miehen vanhemmat tulevat huomenna tänne ja ovat yötä. Koska sä meet töihin?
 
Sh
Niin se loma on kohta lusittu ja työt alkaa. Äkkiä aika menee. Viikko tulee jo leikkauksestakin. Tuloksia odotellaan! Ei pelota ollenkaan,sen kuulee sitten mikä on. Muut on enemmän huolissaan kun minä ite.
 
Sh
On kaikki mukavuudet täällä. Sähköhellasta lähtien kaikki. Huomenna ajattelin osallistua jo saunan siivoukseen. Pakko on jotain alkaa tekemään tolla kädellä ku työt alkaa kohta ja sit täytyy kuitenkin nostella ja käyttää kättä. Taidan alkaa nukkumaan! Hyvää yötä!
 
Sh
Huomenta! Tuntuu että olen valvonu koko yön. Ihan jatkuvasti olin hereillä. Milloin paleli,milloin haavaa kiristi ja milloin mitäkin....! Mitäs meinaat tehdä siellä tänään?
 
J
No mopot tuli katsastettua!Haaveileminen ei maksa paljoo!Koneet aina kiinnostaa.Kävimme myös idiksessä syömässä häränpihviä.Nam! Mää söin kaks! No vaiskaa.Joko uus sauna kohta lämpiaä? Sun tarvii tarkista ne lauteitten raot !Kais tiät!No heh!!
 
Sh
Haaveilu on halpaa ja kivaa. Niillä jaksaa. Kohta sauna lämpiää ja lauteet on ok. Kyllä naurattaa kun tulee se viestiketju mieleen. Huomenna pääsee onneksi kotia. On jo ikävä sinne. Vähän olen siivoillu mutta ei kauheesti uskalla alkaa rehkimään.
 
Sh
Suihkussa käyn kyllä mutta en voi mennä löylyyn kun on tikit-harmi! Porvoosta tuli 322km tänne mökille. Saas nähdä kuin täällä nukutaan ensi yönä kun siskoni miehen vanhemmat tuli kans tänne. Joudunkohan ""oudon"" kanssa lattialle? Pelottaa!!
 
Sh
En tiiä missä nukutaan. Oliko hyvät löylyt? Suihkusta minäkin tulin just ja aletaan syömään kohta. Meinas järki jäätyä kun kävelin saunasta mökkiin. Meillä täällä nauru raikuu. Aamupäivällä lähetään ajamaan kotiin.
 
J
Joo loylyä oli et ihan hiki tuli.Älähän syö tähän aikaan kovin raskaasti enää et pysyy peitto yöllä päällä!Lähden aamul ajaan kans kotiin.Mukava oli käydä tääl ,tavata lapsiani.Tuo jotain piristystä myos tuleviin arjen touhuihin.
 
Sh
Ei muutenkaan tarvis näin illalla syödä niin tukevasti mutta....! Sulla on pitkä ajomatka huomenna? Saas nähdä lähteekö auto käyntiin huomenna kun se on kaks päivää reissu pakkasessa.
 

Yhteistyössä