JP

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
J
No huomenia!Kuis yö meni sun ""perhees""kans?Minkä ikäsii lapset ovat?Täål toiset nukkuu viel.Luultavasti illal ajan kotiin.Ihan hyvän asunnon saivat.Saunoimme viel illalla""papan kullan ""kaa.P.....,..,ali !!
 
Sh
Huomenta! Siskoni kanssa valvottiin myöhään.Hyvin meni yö. Mä nukuin aamuun asti mutta yksi lapsista oli pitäny äitiään hereillä yöllä. Siskoni mies on rakentamassa vanhempiensa mökille saunaa. Luultavasti mekin lähdetään sinne perjantaina ja tullaan sunnuntaina takaisin. On teillä siellä vielä hommaa,en halua masentaa.....! Työn iloa!
 
Sh
Jäikö sinne kauhea kaaos? Täällä meni päivä hyvin lasten kanssa touhutessa. Siskoni on täällä siivonnut,pessy pyykkiä, laittanu ruokaa,tiskannut ja äsken sano et kyllä väsyttää. Ite teen vaan jotain pientä ja kevyttä hommaa. Käytiin vielä päivän päätteeksi lasten kanssa pulkkamäessä. Lapset jo nukkuu ja siskoni on miehensä kanssa puhelimessa. Huomenna lähdetään ajamaan siskoni miehen vanhempien mökille saunan rakennus hommiin. Tai siis kuka rakentaa kuka ei? Mun veli kävi illalla 4 poikansa kanssa täällä. Oli täällä menoa! Hyvä näin!
 
J
Moikka! taas kotona.Hyvin hommasta selvittii!Mut kyl susta pidetaän hyvää huolta!Mut eihän sitä koskaan tiedä kuka on seuraavaks autettavana.Kerron sulle hauskan asian minkä kuulin.Tyttöni miehel on identtinen kaksosveli.He olivat tavanneet hiljan jossain.Tämä 3v.Tytto näki hänet eka kertaa!Tyttö oli katsonut molempia vuoronperää ja sanonut iikkää.......,!Iiikkää! Hauska!Jos et tänään enäå viestaa ni hyvää yötä!
 
Sh
Olipa hauska juttu! Ei me aikuiset vielä nukuta. Pyydettiin mun veli tänne illalla ja muisteltiin vuoden takaisia ikäviä asioita. Veljeni,vaimo kuoli liikenneonnettomuudessa kun rattijuoppo ajoi päin hänen autoaan. Veljeni jäi 4 pienen pojan kanssa yksin. Nuorin oli silloin 9kk ikäinen. Pojat on ihan vuoden välein syntynyt. Ollaan mekin saatu murhetta maistaa! Äkkiä aika kuluu,tuntuu kuin kaikki olisi eilen tapahtunut. Hyvin veljeni lasten kanssa pärjää. Kyllä mua välillä Tympäsee kun siskoni touhuaa kauheesti vaikka olen sanotut hänelle monta kertaa että ei tarvii koko ajan raataa. Aamulla hän lähtee lastensa kanssa käymään kotona.
 
Sh
On meillä hyvät välit keskenämme. Paljon ollaan tekemisissä kun asumme kaikki niin lähekkäin. Taidan alkaa nukkumaan kun muutkin nukkuu,ettei ne herää kun näpyttelen viestejä. Koitahan alkaa sinäkin nukkumaan. Sullakin on ollu kaks rankkaa päivää muuton takia.siskoni kysyi illalla kenelle laitan viestiä. Meinasi kertoa todellisuuden mutta sitten sanoin vaan että ystävälleni!! En halua kertoa asiasta muille. Hyvää yötä!
 
Sh
Vielä valvon....On mukavaa kuunnella ku lapset tuhisee nukkuessaan ja siskoni oikein kuorsaa. Nukuin iltapäivällä tuon nuorimman kanssa päikkärit. Huomenna,illansuussa lähdetään ajamaan mökille. Siskoni mies ja hänen veljensä rakentaa sen saunamökin sinne. Lauantaina ovat jo menneet sinne rakentamaan. Tuskin vielä pääsee lämmittämään saunaa.
 
J
Huomenta! Olipa mukava kölliä taas omas sängys.Onks se mokki mihin meette ehkä meren rannal?Jos haluat välil nauraa lue ketju ""pieru pahalla"".Siel joitai hyviä. Do diii!!
 
Sh
Huomenta! Nii-i,minkäs sille voi jos perä aina soi....! Siskoni lähti lasten kanssa vartti sitten. Kaksosilla oli neuvola aamupäivällä ja sitten pitää mennä pakkaamaan tavarat kun lapset menee mun vanhemmille hoitoon viikonlopuks. Se mökki on järven rannalla,savonlinnassa. Viiden maissa lähetään. Tulin vielä löhöileen peiton alle. Ei ole ylös nousulla kiirettä. Täällä satoi eilen suhteellisen paljon lunta.
 
Sh
Huomenta! Nii-i,minkäs sille voi jos perä aina soi....! Kyllä nauratti ullan kirjoitus,kieltämättä ikävä herätys!Siskoni lähti lasten kanssa vartti sitten. Kaksosilla oli neuvola aamupäivällä ja sitten pitää mennä pakkaamaan tavarat kun lapset menee mun vanhemmille hoitoon viikonlopuks. Se mökki on järven rannalla,savonlinnassa. Viiden maissa lähetään. Tulin vielä löhöileen peiton alle. Ei ole ylös nousulla kiirettä. Täällä satoi eilen suhteellisen paljon lunta.
 
J
Olen luvannu kertoo omista jälkeläisistäni.Niista 2 asuu pääkaupunkiseudul t 28 v p 24v.Yksi tyttö ylempänä jossa juuri kävin 27 v.Yksi poika täälpäi 22 v. Kaksi nuorinta viel kotona 18 v.Kirjottaa kohta.Ja 15 v.Viim luokal peruskoulussa. Laske!!
 
Sh
Jos oikein laskin ni teillä on 6 lasta. On meitäkin 5 ja kaikilla on sama isä ja äiti. Yleensä kysytään että onko kaikilla samat vanhemmat. Meitä on 3 tyttöä ja 2 poikaa.On se mukava kun on sisaruksia.Olen lähdössä ulos kävelemään.
 
Sh
Kuule,tietäisin sulle saunan rakennushommia viikonlopulle, Heh,heh! Täällä on 10 astetta pakkasta ja tuuli käy. Hiljalleen sataa lunta. En kauheen pitkälle viitti lähteä.
 

Yhteistyössä