Minäpä kirjoittelen tähän ja kertoilen kuulumisia...ei niitä kyllä vielä ole paljoo viimeisestä ehtinyt tulla
mut joka tapauksessa
Terhikki mulle sanottiin, että vauvalla on sitten kuumetta kun peräaukosta mitattuna on 38 tai peräti 38,5 silloin kun Annia käytettiin lasteosastolla kuukauden ikäisenä, mutta olisko ollut niin, että kainalosta ei sais/kannattais edes pienen lapsen lämpöä mittailla eli muutamaan ikävuoteen muistaakseni tuon peräaukon kautta.
Katherine ja hyvät yöt vain jatkuu, onnittelut
Ne hymyt on NIIN IHANIA :heart: ja ensimmäisen jälkeen haluaa nähdä niitä jatkuvasti :ashamed: Lutuisen näköisiä on lapset, kun ne hymyilee
Mä en ole vielä baariin edes päässyt..enkä tiedä haluanko edes mennä
Siis EN tarkoita, että ei saa mennä...vaan luulen, että en osaisi nauttia siitä ajasta, jotenkin pienikin ero tytöstä...niin mä jo mietin, että miten menee ja onko kaikki hyvin ja ja ja... :ashamed: Mä siis hermostuttaisin hoitajan |O ja samalla en osaisi itse nauttia, kuten siitä pitäisi nauttia, joten jätän myöhemmälle ja olenkin isännälle jo sanonut, että sitten kun lähdemme niin hotelliin ja menenmme kuuntelemaan jotain iskelmätähteä
Mulla on ihan samanlainen tyyli nykysellään käyttää konetta ja olenkin todennut, että parempi onkin nopsaan käydä, kun istua ja istua... (kaveri viettää päivän koneella ja lapsi sylissä :| ) joten tämä pikainen käynti on parempi :wave:
Juli mukava kuulla teistäkin :wave: Mukavaa, kun on alkanut yöllä tulla pidempiä unia sielläkin.
Maitohappobakteereista olette täällä jutelleet. Minähän en tosin imetä, mutta meillä ne on ainakin olleet suurena apuna ja meillä on käytössä Idoform-valmiste (tippoja ) ja käyvät hyvin ja auttavat, joten uskon että siitä on tosiaan hyötyä, kun imettävä äitikin niitä napsii =) Meille ei muut käynyt, kuin nuo Idoformit :/
Babyseven mä menen kanssa ehkä liiankin nopeasti lääkäriin, mutta se on jotenkin omassa luonteessa... Itse tosin kun on joku "Hätä" niin menen kun on pää kainalossa :x Joten itsekin saisi mennä nopeammin...ollaan miehen kanssa huonoja käymään lääkärissä, jos tarvii... Siis mä olen ihmetellyt ihan samaa, että mihin se aika menee...
Tintta ilmat on tosiaan ollut ihanan aurinkoiset ja vaunulenkillä on mielekästä käydä B) saa pitää aurinkolasitkin päässä
ei tarvii katsella harmaatakin harmaampaa säätä :/ Kiva, että jaksat ja olet kunnolla saanut levättyä :wave:
Härkänainen mukava juttu, että mies on nyt mukava touhussa ja yrittää, kovasti sinne vielä jaksamista ja onnea. Ihana kuulla, että teillä on helppoa
Kyllä niistä ajoista ja hetkistä varmasti osaa nauttia :saint:
Sartsa meille ei tullut onneksi kovin paljoa noita näppylöitä, kun tuntui neitiä aina välillä ahdistavan ja hankasi naamaa esim sylissä ollessa paitaan...ja aina joka alustaan missä oli..nyt onneksi jo loppunut. Kantoliina voisi täälläkin olla hyvä, kun rintareppu ei tahdo Annille käydä... jotenkin se kai "painaa" sitä tai sitten ei vaan viihdy :/ tai sitten ei vaan pidä ollenkaan sellaisesta.. :ashamed: Yleensä sylissä tykkää olla mahallaan, mikään muu asento ei käy
Joo, oli ihana käydä kampaajalla
kerrankin! Mut huoli oli koko ajan, että miten isäntä pikkuisen kanss pärjää :ashamed:
Meillä oli tänään kummallakin lääkärineuvola ja voi että... tyttö nukku melkein koko ajan :heart: niin kiltti ja lääkärissäkin vaan hymyili :saint: edelleen siis vieraskoreus jatkuu
no, hyvä niin =)
Anni oli kasvanut seuraavasti:
Paino: 5,4 kg (3.780 g )
Pituus: 58 cm ( 51 cm )
Py: 38.5 cm ( 34 cm )
Tasaisesti kasvaa ja tyytäväinen reipas tyttö (vaikka aina nukkuukin
) Ihan oli siis tytöllä kaikki kunnossa ja seuraava neuvola onkin sitten kuukauden päästä
Itsellä oli proteiinit yhdellä plussalla, ei mitään tietoa mistä johtuu, mutta valkovuoto oli kuulemma runsasta, joten siitä arveli johtuvan
ja sain onneksi lähetteen sinne labraan jossa katsotaan tuo virtsatietulehdus... ja oli siinä kai muutakin.. klamydia, sappiarvot.. ym Mä sit sanoin, kun mainitsi tuon klamydian, että no on sitten tullut pyhästä hengestä, kun ei ole raskauden jälkeen (ei ennen sitäkään ) koskaan ollut ja nyt ei olla edes synnytyksen jälkeen mitään tehty niin lääkäri tuumasi, että kyllä niitä sattuu niitäkin
Outoa, että jokin klamydia sit sikisee pyhällä hengellä... :x en teidä, ed edes kysellyt, ihmettelin vain! Onneksi ei ole ollut tuollaisia, enkä kyllä kaipaakaan |O Raskauden ajan DP:n takia menen sitten vuoden päästä synnytyksestä uudelleen sokerirasitukseen ja muutenkin pitää laittaa oma ruoka/liikunta asiat kuntoon :wave:
Kyselin tuosta kivusta niin eipä osannut sanoa yhtään mitään...eikä antanut lähetettä yhtään mihinkään :headwall: |O Pöh, kunpa nyt kivut sitten loppuu!!! Minä en kaipaa niitä! Tuon kivun takia otattaa se sappiarvotkin..
Muuten täällä menee ihan normaalisti, tyttö on siis periaatteessa kiltti (koko ajan ) mutta joskus osuu sitten känkkäpäiviä.... normaalia normaalia
ja olen jotenkin jo oppinut niihin päiviin asennoitua ja sen osaa jo aamusella arvata
Mä olen täällä kauheesti jo yrittänyt siivota ja olenkin sitten pessyt joka paikkaan ja moneen kertaan..ja vieläkään EI tyydytä :headwall: :headwall: :headwall: NIIN normaalia mulle :ashamed: Keittiön kaappi pitäis siivota ja siellä olis kanssa kirpputorille tavaraa...joten sinne käy tieni. Eilen tein kauppalistaa nimiäisiin, että mitä tarvii, kun leivon vaikka mitä
varmaan ihan liikaa, mutta onpa ainakin syömistä :saint: kun ehtis vielä ne leipoakin, luultavasti saan apuja kuitenkin edes päiväksi..
Olis nimittäin tarpeellista
Jokohan mä taas höpöttänyt IHAN tarpeeksi :x
Ai juu, vielä haluan kiittää
Tinttaa uudesta pinosta :wave: KIITOS :hug:
Nimra ja Anni (to 2 kk )