Moiks kaikille!! :wave:
Ei ookkaan pitkään aikaan tullu käytyä ja nyt saikin lukea monen monta sivua, huoh..
Tervetuloa kaikille uusille myöskin minun puolestani ja paljon voimia keskenmenon saaneille :hug:
Nonnih, ensimmäistä kertaa sitten oikein sain todeta, että kyllä sitä raskaana ollaan, nimittäin mulla todella oireeton alkuvaihe ollut mutta nyt viikonloppuna aivan järjettömän paha olo, ihan jatkuvasti tuntuu, että pitää mennä oksentaan, mutta vielä ei oo tarvinnu.. Jos oon syömättä, on paha olo, jos syön jotain on paha olo.. mikään ei oikein auta
Tuleeko kellään muulla sellasia sydämentykytyksiä?? Mulla on tullu muutaman kerran, ei kiva.. Niin ja sitten välillä hirveet "menkkakivut" ja viiltää kohdusta.. Onko muilla?? Huippaa ja nenä tukossa.. Vali vali
No ettei ihan valitukseksi mene niin vastaillaan muitten kysymyksiin..
Mä oon aina aatellu, että en halua tietää sukupuolta, mutta nyt jostain syystä haluunkin sen tietää, en tiä mikä siinä on.. Toiv. on poika mutta ei haittaisi vaikka tyttökin tulis
Mulla ei oo tissit kasvanu ollenkaan, mutta nänninpäät tosi arat ja "kipeet".. Kasvais jo
Mulla siis oli tuota pahoinvointia 6+2-6+4, toivottavasti ei takaisin tule ainakaan ihan heti.. nyt olo vähän parempi..
Itse en hirveän väsynyt ole, mutta voimat on kyllä ihan loppu.. mitään vaan ei jaksa tehdä, jos laitan vaikka pyykkiä koneeseen niin ne saattaa olla siellä kauan ennen kun jaksan ne sieltä pois ottaa.. yms..
Me ollaan kerrottu avokin vanhemmille, mun toiselle siskolle ja kavereille.. Meijän kämpässä pyörii tosi paljon, varsinkin avokin kavereita, niin niille sitten vähän kierrellen kerrottiin.. Yks kaveri (poika) kertoi sen kaverillensa, joka on myös mun kaveri (tyttö), niin mä tiesin millanen hölösuu se muija on, niin käskin sen vaan olla hiljaa asiasta, ettei koko kylälle tarvii huudella, mutta kuiteski sut tuntien, kelle oot kertonu? kyllähän sieltä paljon tuli omien kavereitten nimiä.. Nyt vähän harmittaa koko asia.. Olis pitänyt olla vaan hiljaa ite koko asiasta
Että tällasta tällä kertaa..
Ai niin.. ylihuomenna on eka neuvola rv 7+0
jippii!!
[/b]Tuisku
Päivitteletkö listaa taas kun kerkiät.. Eli tämä on esikoinen, LA on 18.12 (viimeisten menkkojen perusteella) ja synnytyssairaala on Vammalan aluesairaala..
kukka ja kirppu 6+5
P.S SAISINKO NONNALTA TAI JOLTAIN MUULTA SEN KERHON SALASANAN, KIITOS!!!