Kamala kiire ollut, en oo konetta tänään ehtinyt kuin ihan vasta avaamaan!

Eilen illallakaan en koneella ollut.
Jaahas, mistä sitä aloittais, en kyllä kaikkea voi kertoa, muuten tästä kirjoittamisesta ei loppua tulis
Rasmuksen iho on hirmu hyvänä, koko ajan vaan parempana, mutta nyt huomasin, että näppylöitä on levinnyt vähän käsiin ja selkäänkin

Ei kai sen pitäis leviämään lähteä... :/ Kiitos kysymästä
Niiskuneiti ja Danjuska :hug:
Joonatan voi ihan hyvin, tänään mentiin vasta sinne terveyskeskukseen sitä antibioottipiikkiä laittamaan, kun se siis piti sinne apteekkiin tilata ja siinä vähän kesti... Ette arvaa :kieh: Se oli väärä lääke!! Lääkäri pahoitteli kovasti ja sanoi, että oli täysin hänen mokansa... Määräsi sitten uuden ja oikean lääkkeen, mutta sekin piti tilata ja on vasta huomenna meidän apteekissa!! Ja me lähdetään huomenna aamusta mun papan 75v. juhliin Tammelaan, että menee sit kivasti maanantaille, pikkasen pitkittynyt tää homma :kieh: Mutta onneks poika voi ihan hyvin, nukkuu ja syö hyvin.
Vyöhyketerapiassakin käytiin Rasmuksen kanssa, seuraava vapaa aika oli vasta viikon päästä perjantaina, se sit otettiin.
Yö meni ähellysten kanssa, niinkuin yleensä. Joonatan heräsi vasta 07.30!
Käytiin eilen poikien kanssa puistossa kun oli niin ihana ilma B)
Tigru: Kiitos tuosta maitoinfosta :hug:
Smirgelaine: Mulla ei ole kauhea kiire ollut noissa tuttipullosta ja tutin vieroituksesta, täällä suuhygienisti sanoi, että 1,5v iässä vois tuttipulloa alkaa jättää pois ja 2v iässä tuttia, joten en senkään takia oo sitten kiirettä pitänyt, kun ei ole ollut pakko :ashamed: Jaksamisia aamukukkuilun kanssa :hug:
Taivaanvuohi: Kiva, että olette terveinä nyt
Lillukka: Hauskaa reissua! Hieno tapa Onnilla pissata
Tansku: Kiva, että Saaran kuulotutkimus meni hyvin. Paranemisia sulle :hug: Hyvä sua, oot ollut reipas, mut muista, että kipeenä ei tosiaan saa rehkiä

Meillä on tosiaan huomenna mun papan 75v. juhlat, sunnuntain ohjelmasta ei tietoa... Eikä tän illankaan

Mies on siis töissä... Me vielä tällä hetkellä poikien kanssa kotona.
Hannamari: Saitteko lähetteen korvalääkärille?
Jellona: Mukavaa työviikonloppua!
Kristiina: Vai ei teitä muistettais

Höpöhöpö, tietty muistetaan! Ihana kuulla teistä! Potalla käymisestä, pitäis juu aloittaa :ashamed: Oon miettinyt sitäkin, että mukavampi nyt kesämmällä, kun on lämmin jne.
Tinttamooses: Paranemisia Oskarille!
Niiskuneiti: Mä oon käyttänyt Olympian maustamatonta sulatejuustoa ja riippuu vähän et paljon sosetta on et minkä verran oon laittanut ja tietty maun mukaan

Mitä sosekeittoa oot tekemässä?
Kattinka: Kiva kuulla teistäkin. Joku aika sit kyselin sulta jotain täällä tähdissä, mut jutellaan joskus vaikka mesessä, jos satuttais koneelle samaan aikaan...
Gerbera: Jaksamisia viikonloppuun :hug:
Kaiza: Tsemppiä tutin vieroitukseen!
Huh, johan on kirjoittaminen kestänyt! Huomenna en taida koneelle ehtiä, tai ehkä aamulla ehdinkin, riippuu vähän, että monelta lähdetään ajelemaan.
Käytiin tänään serkun haudalla, olisi tänään täyttänyt 16 vuotta :'( :heart:
Mut nyt :wave: <br><br>