Aurinkoista maanantaita!
Täällä oli vknlp:n aivan mahtava ilma. Yövuoro meni yllättävän hyvin, se on kyl jännä, miten aina aamulla on ihan voittajaolo, että tulipa taas yksi yö suoriuduttua
Ei ollu kiiruista, mut ei ihan rauhallistakaan, joten sellaista, mitä toivoinkin
Ja tulipa taas paremmin vaihdettua kuulumisia niiden parin yökkökaverin kanssa, se on kyl jännä, miten yöllä aina on ihan erilaiset jutut... miten muilla yötyön tekijöillä, oletteko huomanneet saman?
Tansku; Onnea vieroitukseen =) Pysy tiukkana vaan, vaikkei helppoa olekaan. Meillä esikoisella lähti vasta 1v11kk, pupuvauvoille lähti tutit silloin. Otolla ei ole lainkaan ollutkaan, et nyt selvitään ilman vieroitusta
Ja kun tissistäkin vieroittui itsekseen.
Mites
Koivunkävyn tissivieroitus on lähteny käyntiin?
Hannamarin Vilille paranemista! Kyllä mä olen laittanu ulos nukkumaan, vaikka olis vähän lämpöä ollutkin. Paremmin hiukan viileässä nukkuu ja kun se uni kuitenkin on tärkeä juttu paranemisessa.
Mies on saikulla; poltti eilen neljä sormeaan, kun oli savustamassa kalaa tuossa pihassa, niin otti punaisena hohkaavasta hormista kiinni. Nyt lähti vaihtamaan siteitä työterv.huoltoonsa. Sanoin, että olishan se multakin käyny, ku kuitenkin on tuo sh:n pätevyyskin, vaikken niitä hommia teekään. No, menköön sinne, saapahan sit näytettyä lääkärillekin, jos tarvista
Ihan kiva, sillä olis ollu yövuorovko. Lääk. oli eilen sanonu, et ehkä pääsiäisen jälkeen vasta töihin. Nyt meil on sitten miettiminen, et miten hän pärjää Oton kanssa la:na, ku meen aamuvuoroon... Mies meinas, et jos hän pyytäs lapun mulle töihin, mut en oikein usko, että onnistuu niin... Tuo la oli just tosi hankala töissä järjestää, ni sen takia lupasin mennä. No katsotaan, pitääkö turvautua mummun apuun. Lapset on vaan jo sinne la-iltapäivästä menossa hoitoon, ku meil on ne mun veljen ja hänen vaimon 30-veejuhlat. Asioilla on tapana järjestyä.
Pitäis alkaa pikkuhiljaa katsomaan kesävaatteita, mitä otetaan mukaan matkalle. Esikoiselle jo vähän kokeiltiin shortseja ja oli viel viime kesäiset hyvät. Varmaan sieltä silti tulee ostettuakin jotain
Sellaiset muoviset työkengät olen ajatellu ostaa, ku on siel jonnin verran halvemmat kuin täällä, Andiamo ja Partiokauppa ainakin myy niitä ja varmaan muutkin kenkä- ja urheilukaupat. Siel on jotain 15-20dollaria, tääl n. 40 ekeä. Ja kuukuppia olen ajatellu sieltä katsoa, onko jollain käytössä?
Nyt katsomaan, joko kinkkukiusaus on valmista.
Hyvää alkanutta vkoa kaikille! Ja
Peppi; täällä odotellaan tarkkaa synnytyskertomusta
Et sitten, kun jaksat tulla koneelle ja kirjoitella
Ehkäpä on muutakin tekemistä
Ja vielä
Danjuska; meillä kellon siirto ei vaikuttanu Ottoon mitenkään, esikoiselle kyllä olis aamulla uni maistunu enemmän kuin eskari, vaikka menikin illalla ihan norm. aikaan nukkumaan.<br><br>