JOULUTÄHDET HUOM!

Heippa kaikille!

En oo pitkään aikaan ehtinyt kirjotella, välillä olen kyllä pikaiseen käyny lukemassa teidän kuulumisia. Kiva Jellona kun kaipailit :heart: Mäkin menen tänään yövuoroon, mutta pahaa pelkään, etten ehdi sieltä kyllä kirjottelemaan. Ainakaan jos on vähänkään normi yö ja vähän epäilen, että kiirettä pitää... olin viimeks viikonloppuna töissä, nyt ollu alkuvko vapaata ja nyt sitten 3 yötä ja sitten ah ihanaa, loma :D just 3 vkoa sitten oli parin viikon loma ja nyt viikko. Sitten onkin vasta kesäkuun puolesta välistä heinäkuun puolelle seuraavan kerran. Miten Jellona teillä lomat kiertää? Vai kiertääkö mitenkään? Meillä ollaan nyt menossa sellaiseen, että kesäkuu-elokuu on lomakuukaudet ja 3vkoa voi pitää kerrallaan + sitten touko- tai syyskuussa ottaa lisää jos haluaa. Tähän asti on ollut myös touko ja syys lomakuukausia eli jompana kumpana pitänyt ottaa vuorollaan lomaa. Mulla kävi flaksi, kun mun vuoro noista kuukausista jäi just äitiysloman ja hoitovapaan alle :whistle: en ole kovin viittinyt mainostella moista... Ihana Mikkis :heart: siistiä olla pitää :D Otolla on nyt sellanen vaihe, ettei haluais vähänkään kuraisia haalareita pistää päälleen. Kaikki muutenkin, mistä ei pidä, on "likaista"... eli äiti saa kuulla vähän väliä olevansa likainen, kun jostain Ottoa komentaa. Toinen, mikä kuuluu, jos kiellän tekemästä jotain, on että "äiti lähtee koulutukseen"... isälle taas sanoo, että isä menee töihin, jos on jostain iskälle kiukkuinen. Ihana pieni uhmapoika.

Katinkalle jaksuja kovasti sinne lepohoitoon! Ihanaa, että tilanne lepohoidolla pysyy hallinnassa! Tosi kiva, että olette löytäneet kivan au pairin kotiin. Jos muistan, ni laitan sullel yv:tä. Tähän mun muistiin kun ei ole kovasti luottamista. Viime viikolla järkkäsin hirmu kiireellä lapsille viikonlopuksi hoitopaikkoja muutamaksi tunniksi, kunnes muistin yhtäkkiä, että mies on sairaslomalla :whistle: Hauska sitten perua hoitoja.

Tinttamooses mäkin tykkään ylemmästä enemmän. Meillä on keittiössä ovaalin muotoinen pöytä, pidetään sitä noin jatkettuna, kun mahtuu lehden lukemaan paremmin. Olis siis pyöreä muuten. Ja neljä tuolia+ Oton syöttötuoli siinä ympärillä. Otto tosin on nyt yhä useammin halunnut syödä ihan tavallisella tuolilla, mut on kuitenkin pidetty syöttötuoliakin vielä siinä, kun paremmin tuo pätkä siitä yltää syömään. Olkkarissa on pitkä pöytä ja 8 tuolia. Myöskin tota pöytää pidetään jatkettuna koko ajan. Haaveilen, että meille kun joskus tulee keittiöremontti, niin sais keittiön ja olkkarin välistä seinää avonaisemmaksi, niin sit vois pärjätä yhdelläkin pöydällä. Toisaalta, kun on vähänkin enempi vieraita, niin on tarpeen kyllä kaikki pöytäpaikat.

Me oltiin kanssa ulkona pari tuntia Oton kanssa, täällä ei juurikaan tuullut ja aurinko paistaa ihanasti. Aloitin pinoamaan puita, mitkä mun isä toi meille viime viikolla... traktorin peräkärryllinen odottelee siis pikku pinossa tossa pihalla ;) Otto oli hyvänä apulaisena tänään ja sitten kyllä leikki autojensa kanssa myös. Hyvä, kun saa pihassa pysymään, meillä kun on tossa takapihan takana metsäkaistale ennen pyörätietä ja tietä, niin sinne metsään Otto koko ajan olis menossa.

Pepille kiitos viimekertaisesta kahvitteluseurasta :hug: en muistaakseni ole sen jälkeen kirjoitellu... mutta kuten sanottu, muistini on huono. Tosi kiva oli nähdä sua. Seuraavalla kerralla meillä ilmeisesti on koulutusporukan kanssa jotain yhteistä illanviettoa tiedossa heti koulutuspäivän päätteeksi, ettei ehditä kahville. Ja sitten meillä olis enää se viimeinen kerta siellä Uppsalassa, minne en ole lähdössä, kun pitäis olla 3 yötä matkassa ja miehen työvuorot menee niin, että jonkun pitäis yöpyä meillä. Enkä kyllä itsekään halua olla erossa lapsista sitä aikaa. Teen sitten korvaavan työn siitä.

Gerberan kuulumisia mukava lukea! Kivan tempun oli Julle tehnyt, toivottavasti meni isälle viesti perille :D

Unettoman kuulumisia myös kiva lukea! Toivottavasti asunto on sopiva teille. Ja jaksamista kovasti kaikkiin hommiin!

Myös Epeliksen ja Hannelen kuulumisia mukava lukea! Hyvä, että Hannele vauvan rakenneultrassa kaikki kunnossa! Eikö teillä rakenneultra kuulu muuten normaalisti raskausajan tutkimuksiin vai ymmärsinkö väärin, että menitte sinne, kun tuli veriseulasta poikkeava tulos?

Kaizalle onnea kesätyöstä!

Nyt pitää lähteä syömään ja sitten nukkumaan, kun mies tulee töistä. Että jaksan yön valvoa.

Ihanaa pääsiäistä kaikille :flower:
 
Torstaita

Pikaseen luin tekstit,on ollut yhtä hulinaa kokopäivä.
Nyt ehdin hetkeks istumaan :)
Ukko läks tyttöjen kanssa sinne mökille :whistle:
Me täällä Oskarin kanssa yritetään keksiä jotain tekemistä :D

Kiitos niistä ruokapöytä jutuista,itse pidin kummastakin :)

Palailen illemmalla :wave:
 
No olipa kiva. Soitin äsken kelloa kun kynsi lohkes ja tarttin sakset. Tänne tuli ruotsalaine (tai siis nii luulin) kätilø. Hetki siinä rupateltiin kunnes sit kehuin miten kiva kun täällä näkee ruotsin kanavia, joilta joskus tulee suomalaista ohjelmaa. Sit selvis et Suomalisii ollaan molemmat. Hän tosin on asunut Ruotsissa vuodesta -65. mut kuitenkin. Pienessäpä ovat meikäläisen ilon aiheet.

Tintalle unohdinkin kommentoida noista keittiøn pøydistä. Itse tykkäsin siitä ekasta. Toi perinteinen pirttikalusto on mun makuun liian raskas enkä ole männyn ystävä... Meillä on koko puinen øljytty pyøkkipøytä, johon kuuluu kaks lisälautaa ja 8 mustaa tuolia. Tosin niistä neljä on ripoteltu muihin huoneisiin kun ei niitä tarvita kuin silloin harvoin kun on vieraita syømässä.

Tänään on ollut jotenkin mieli maassa, mutta nyt jo tuntuu paremmalta.

 
LILLUKKA vastailen sulle pyhien jälkeen kun maltan keskittyä asiaan.

Lauantaina pääsee juhlimaan omia ja miehen synttäreitä!!! porukkaa tulee 30hlö! kaapit pullollaan ruokaa ja juomaa :p

nyt on pojat nukkumassa, taidan ottaa kävyn kissassa mallia ja mennä mouruamaan :LOL:

hyvää pääsiäistä kaikille!!
 
Tigru joo, palaillaan asiaan pyhien jälkeen. ONNEA ONNEA ONNEA, oikein tosi paljon halausten kera! Mouruonnea ;)!

PEPPI onko kaikki ok, olet nyt kirjoitellut aiempaa niin paljon harvemmin?

Ai niin Tintta mäkin tykkäsin eka pöytävaihtoehdosta enempi. Meillä on kirsikan värinen, aitoa puuta mun mielestä, pöytä, jatkettava. Normaalisti meillä on 6 tuolia, 2 tuolia sit löytyy lisää vieraita varten muista huoneista. Meillä on keittiö ja olohuone avointa tilaa, yksi pöytä riittänyt hyvin.

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ja hyviä unia!
 
Juu tigrulle mäki sanon nyt paljon onnea kun en kuitenkaa myöhemmin muista! Ja koitahan saada kolli nalkkiin :LOL: ja kiitokset piristävästä keskustelusta päivällä!

Kuis lillukan supistelut?

Jaa jos lähtis syömään ja sit käyttäs koiran ja painus nukkumaan, meinaa väsy alkaa painamaan.. Täällä on rapsakka -12 pakkasta :eek:
 
Yölliset terkut :)

Eipä tule uni ei,on niin tyhjää täällä kun ollaan
pikku-ukon kanssa kaksin :/
Olispas kamalaa jos oltais aina kaksin :D
On niin tottunut jo tyttöjen riitelyihin ja ukon kuorsaukseen ;)

Kattinkalle jaksuja sinne :hug:
Kivalta kuulosti tuo teidän pöytä :)

Tigru: Ans kattoo saatko kollin kiinnostumaan ;)
Rupes naurattaan toi juttu ihan mielettömästi kun muistin yhtä kaverin kissaa joka mourutessaan kolleja aina suihkautteli välillä :LOL: :LOL:

Käpy:Täällä on myös samanverti pakkasta :x
Hei,se parvisänky asia ei sit mennytkään läpi,nyt on sit tytöille tulossa(mikäli mutsi löytää kaikki osat)valkoinen kerrossänky,joten mitäpäs muuta sinne huoneeseen sit laittaisin? :D :D
Olen kyllästynyt koululaisen isoon kirjoituspöytään ja haluaisin molemmille pienet ja näpsäkät kirjoituspöydät,eli minkälaiset susta sopis ja minkäväriset?
suunnittelua bukkaa taas sulle :D

Muutkin saa tietty vastata mielellään :D

Missäs Peppi taas luuraa?
Tanskuliinista olis kiva kuulla myös :)

Nyt yritän huhuilla nukkumattia,turha ainakaan on ruveta mouruamaan,henkihän siinä menee kun ukko kotiutuu vasta lauantaina :LOL: :wave:
 
Mouruuminen on ihan turhaa, illalla ukko käpsi sänkyyn ja alta 2minuuttia ja kuorsaus kuulu :kieh:

Täällä on -15 eikä mökkiä oo lämmitetty muutamaan päivään, tääl on kylmä, sisällä 18,5 lämmintä *tärisee* juoda kahvi ja hakee puita.
Poika sit päätti herätä vaille 6, jos en saa tänää päikkäreitä ni voi tapahtua kauheita :saint:

Tintta, mää tykkään ite sinisestä, vihreestä ja tietynvärisestä pinkistä, siis jos jollai niistä maalais pöytätason ja sit vaikka valkeet sivut? tai vaikka haaleenkeltasella, se käy aika hyvin noihin kaikkiin sävyihin..
Ja sit esim. sänkyjen reunaan/päätyyn maalais jotai kukkia/satuhahmoja? Joo, en tykkää valkeesta sisustuksesssa, meillä on tasan keittiön tuolit ja meidän sänky valkeet :xmas: tuolien hiomista oon miettiny mut minkäs väriseks ne sit maalais..
 
Huomenta :)

Koira käytetty pihalla(vinku häkissään niin pirusti heti aamusta)ja pannuun laitettu tuli.
Oskari katselee(lue keikkuu ja hyppii mun kimpussa)lastenohjelmia ;)
Kohta lähdetään ulos,ruokitaan koirat ja viedään niille vettä,sit lähdetään sinne äitille :)
Saa nähdä ollaanko yötä vai tullaanko kotiin.
Voi olla että tullaan illalla kun on niin kovaa pakkasta luvannut ensiyöksi,koirat tarttis ottaa ehkä sisätiloihin sit :/
Meillä on koirilla lämmitetyt kopit mutta silti voi olla totista nukkua siellä 20 asteen pakkasessa :(

Käpy:Toi maalaaminen on hyvä idea,tosin mun tarttis ensin saada jostain hommattua ne pöydät niille,haluaisin aika samanlaisetkin.
Nyt on isommalla ihan liian iso pöytä,vie hirveästi tilaa ja aina täynnä sotkua vaan :x

Täällä on nyt pakkasta -10 astetta,mies aamulla viestitteli mökiltä että siellä on -19 pakkasta,joten eivät varmaan sinne pilkkikisaan lähdekään,menevät vaan muuten pilkille :)

Nyt lopettelen että pääsen joskus autoon saakka :wave:
 
Huomenta.

Huh, kun väsyttää! Mentiin sit nukkumaan vasta 00.30 aikaan, eka olin parin kaverin kanssa yksillä (olin autolla). Olin pyytäny et Sami laittaa viestiä, kun pojat nukkuu, mut tietty se oli itekin nukahtanut Joonatania nukuttaessa... No, tulin kotiin 23 aikaan. Siinä sit vielä juteltiin ja veny nukkumaanmeno. Lapsethan tietysti heräsivät aamulla normaalisti. Pitäis kahvia keittää...

Meillä on sunnuntaina ne sukulaissynttärit ja maanantaina kaverisynttärit. Tässä olis aika paljon kaikkea tekemistä ja touhuamista. Mummo lupas ottaa pojat la-su väliseksi yöksi niin me saadaan rauhassa hommailla. Mun äiti lupas tulla huomenna mun avuksi :)

Hannele: Musta on ollut ihanaa, kun molemmat on poikia, kaikki Jontun vaatteet ja kaikki muukin menee Rasmukselle kätvästi, vaikka toisaalta mä RAKASTAN ostella vauvojen/lastenvaatteita :ashamed: Mut kuitenkin tosi kätevää ja on varmasti enemmän seuraa toisistaan sitten isompinakin. Et onnittelut toisesta pojasta :D :heart:

Lillukka: Huh, jaksamisia Onnin aikaisten aamujen kanssa :hug: Mitä aikaa se oli, kun Onni ja Jonttu kumpikin heräs aina siinä 5 aikaan? |O Oliks se tätä aikaa vuos sitten vai millon...

Kattinka: Kiitos huolenpidosta :hug:

Jatkan...

Siru: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!! Just yks päivä mietin, et mitä teille kuuluu, meinasin tekstata, mut en sit saanu aikaseks :D

Kattinka: Hauska sattuma se suomalainen hoitaja :) Kiva, että on jo parempi mieli, toivottavasti se on jatkunut =)

Tigru: Hauskoja synttärijuhlia huomiseksi, nauttikaahan ja pitäkää hauskaa!! :hug:

Lillukka: Kiitos sullekin huolenpidosta :hug:

Tintta: Kiitos huhuilusta :hug:

No, en nyt pysty enempää jatkaa :wave:
 
Hyvää pitkäperjantaita ja pääsiäistä kaikille!!! :flower: :hug:

Meidän pitäisi alkaa valmistautumaan pukemiseen ja jonnekin pihalle lähtöön pikkuhiljaa..kaakaot keittää ja makkarat nakata mukaan. :p kivaa, näyttää niin ihanalta tuo ilmakin B)

kattinka, olipas mulla hatara muisti. :attn: sorry. juu hiukan ihmettelin kun et ollut sillo toissa päivänä yhtään mitään käyny kirjoittelee, oikein odotin et saan yövuorossa sun juttuja luekella, mut eipä tuo nyt enää mitään haittaa. yö oli ja meni.
pirteitä päiviä sinne. ja mukava yhteensattuma tuo suomalais hoitaja. :)

peppi, pirteyttä sinnekin kovasti pääsiäiseen. ja jaksuja juhlien järkkäilyyn. kiva kun saatte pojat hoitoon. minäkin hiukan huolissani sinusta, et kaikki hyvin. :hug:

hitsi mua nauratti nuo teidän mouruamis jutut, tintta, käpy ja tigru olikohan muita?! :LOL:

tigrulle, paljon onnea sulle ja miehelles. ja todella mukavia juhlia. nauttikaahan. kerro yhteiselle tutulle terkkuja jos muistat. :flower: :hug:

siru, mukava kun kävit kirjoittelee. me saadaan periaatteessa laittaa omat lomat ehdolle 2.5-30.9 väliseksi ajaksi. sit osastonhoitaja kattoo miten ne sattuu pötköön et sijaiset sais pitkät sijaisuudet. ymmärrät varmaan mitä tarkoitat. :) minä oon nyt toivonu et saisin olla heinäkuun puolesta välistä-elokuun puoleenväliin ja mies pitäisi elokuun nyt toivottavasti niin saatais pari vkoa olla yhtä aikaa lomalla. toukokuussa olen viikon. ovatkin mun elämäni ekat palkalliset kunnon kesälomat. :D

lillukalle, jaksuja aikaisiin herätyksiin. meilläkin edelleen heräillään vaihdellen 6-7 välillä. tänään puol 7. ja uhman kanssa myös pitkää pinnaa. :hug: hyviä lepäilyjä.

nyt täytyy mennä, et päästään lähtee...palailen taas.. :wave: :hug:
 
Heipä hei :wave:

Eilen kävin katsomassa sitä asuntoa ja se on.... ihana =) =)
Tottakai jotain normaalia elämisen jälkeä näkyi ja muutamia hassuja juttuja oli, mutta kokonaisuus oli mun makuun 9+ :D
Se on päätyasunto omalla sisäänkäynnillä (tarkoitan siis että asunnon ovi ei ole muiden vieressä niinkun yleensä rivareissa kai on) iso parveke oli ja tilava takapiha.
Josta sitten on heti näkyvissä hiekkalaatikko ja keinut, jipii :)
Esikon koulu näkyy tien toisella puolella, kuten myös kauppa.
Jos pikkuset pääsisivät alueen päiväkotiin, niin siihenkään ei olisi kuin n. 300m.

Asunto oli valoisa ja ihan kivan mallinen. Se yläkerran isompi makkari on niin tilava, että sinne saisi hyvin tytöt tavaroineen sijoitettua.

Ja siitä pienemmästä makkaristä on käynti parvekkeelle joten näin jo itseni ukon kanssa iellä katsomassa auringonlaskua (tai nousua) :LOL:

Oon melko innoissani ja kovasti alkoi raksuttaa, että mikä mihinkin tulisi.
Ja junan vaihtamiset oli tosi helppoja *hieman nolostuttaa oma panikointi* B)

Kiitos teille kaikille tsempeistä, ne tulevat tarpeeseen :flower: :hug:

[/b]Peppi onko Rasmuksen 1-vuotis päivä tänään vai ylihuomenna? Onnea kuitenkin pikkumiehelle tooooosi paljon :heart: :flower: :flower:

Mouruamisesta puheenollen oon miettiny monesti, että meillä minä oon tuskaisen paljon suurempi moruaja, että tuo ns. kolli on kyllä aika laiska laulamaan :whistle: :whistle:

Katsooko kukaan aktiivisesti
tanssii tähtien kanssa- ohjelmaa?
Minä edelleen fanitan sitä, tosin yhä oon sitä mieltä että se ykköskausi oli paras, sitte se toka ja että nyt tää vasta hiljattain alkanut on ehkä hieman liian valmiinoloinen jo alkuun heti...

Mutta juu, oon ihan väsy ja pihalla, taidan mennä huilaamaan hetkeksi.

Voikaahan hyvin!!!!!

Ja tummennokset meni ihan pieleen....
 
Pitkäperjantaita kaikille :hug:

Jopas nämä sivut (tai meidän kone...) on tökkineet viime aikoina :eek: En ole päässyt lukemaan enkä siis kirjoittamaankaan. Keskiviikkoiltana yritin epätoivoisesti monta kertaa avata tätä ketjua kun olin niiiiin innoissani mun ekasta ajotunnista... Tintta, muistit ihan oikein -ke olin tosiaan ekan kerran auton ratissa :D Se meni tosi hyvin, mua jännitti ihan kamalasti mutta hyvin meni. Sain auton liikkeelle eikä se sammunut kertaakaan :D Opettaja kehui että olin mallioppilas, kuuntelin häntä enkä hötkyillyt -hyvä minä :whistle: :D Niin, ja auto oli Bemari!!! Mun mies ei meinannut millään uskoa kun sanoin ajaneeni Bemaria -väitti että katsoin merkin väärin... ;) Seuraavat ajotunnit on ensi viikon jälkeisellä viikolla kun ens viikoksi ei löytynyt sopivia aikoja.

Meillä ollaan vaihteeksi terveinä, jee :) Veera tosin nukkui alkuviikolla tosi huonosti yöt, olin ihan varma että tyttö on tulossa kipeäksi mutta eipä se onneksi tullutkaan. Viime viikonloppu oli tosi kiireinen, lauantaina oli mun äidin 6-kymppiset ja sunnuntaina oli mun miehen tädin aviomiehen 6-kymppiset -yhtä juhlaa vaan. Ai niin, JONNA, jos luet tätä niin äiti tykkäs sun tekemistä koruista tosi paljon!!!! Kiitokset vielä kerran!!! :hug: Olipas muuten hassu juttu kun oltiin äidin ystävien ja meidän sukulaisten kanssa ostettu synttärisankarille Pentikin lahjakortti jolla äiti saa ostaa haluamansa tuolin (on haaveillut jo pitkään tietystä tuolista). Noh, hänpä sai työkavereiltaan ihan samanlaisen lahjakortin samalle summalle!!! Nyt äiti menee hakemaan kaksi tuolia :D

Uneton: hieno kuulla että asunto on kiva! :hug:

Peppi: milloin tosiaan on Rasmuksen synttäripäivä? Mulle tuli alkuviikosta mieleen että taitaa olla ihan tässä lähipäivinä. ONNEA pikkumiehelle nyt joka tapauksessa :hug: :heart:

Tigrulle ja miehelle isot ONNITTELUT :hug:

Kattinkalle ja prinsessoille jaksuja! :hug:

Ollaankin nyt tyttöjen kanssa kolmistaan. Pojat on isällään ja mies on töissä. Se osti isomman toimistotilan joten on nyt muuttohommissa. Huomenna mun vanha työkaveri tulee käymään ja su + ma ollaan vaan kotona oman perheen voimin. Niin, ja sunnuntaina mussutetaan suklaata niin että sitä tulee korvistakin ulos :D

Mukavaa pääsiäisviikonloppua kaikille :hug:
Tansku & tytöt
 
Voi ei onnistuin hävittämään pitkän tekstin :( ...

Uneton: Mukavalta kuulosti toi asunto. Ihan näin sieluni silmin miltä sielä näytti.
Olen nähnyt paikallisen tanssii tähtien kanssa ohjelman ja tykkäsin kovasti. Harmi vaan ettei ollut aikaa sitä säännøllisesti seurata ja nyt kun olis niin sitä ei tule.

Hauskaa pääsiäis retkeä Jelun porukalle. Kyllä pojat varmaan nauttivat. Täkäläisen tavan mukaan pääsiäisenä evääksi otetaan makkaran ja kaakaon lisäksi kananmunia, jotka keitetään rantanuotiolla merivedessä.

Peppi: Toivottavasti tuulettuminen teki hyvää. Kiva kun saatte suvulta apua lastenhoidossa.

Ompas teillä siellä Suomessa kylmä. Tosin täälläkin on yøllä ollut pakkasen puolella.

Otto on flunssainen, joten saattaa olla etteivät tule tänään ollenkaan. täällä on kuitenkin osastolla paljon vastasyntyneitä. Eilenillalla oli ollut myøs ripulia, mutta se tais mennä ohi. Eilen Otus oli vaan Papan poika huusi jørnin perään kun meni vaan vessaan eikä olis tullu mun viereen ollenkaan. Istua nøkøtti vaan isin sylissä.

Natasha on olut nyt parin päivän lomalla Tanskassa kaverinsa kanssa. Tulevat illalla kotiin. Tiistaista saavatkin sit ola perjantaihin kahestaan Oton kans kun Jørn lähtee Osloon. Olen saanut hen kaverin avuksi muutamaksi tunniksi iltaisin niin pääsee natasha hieman tuulettumaan.

Eipä täällä taas kummempia. Mukavaa pitkänperjantain jatkoa teille kaikille.

T: Kattinka
 
Tanskuliini :wave: Olitkin raapustellut samaan aikaan. Millos meinaat inssiin?

Tigrua ja Miestä onnittelisin vielä tätäkin kautta.

Siru
: Sattumalta huomasin Y:si ja vastasinkin. Kiitos!

Se alkaakin ola lounas aika. mulla on nykyään koko ajan nälkä. Yølläkin søin muffinssin kun heräsin siihen että vatsa kurni kuin viimeistä päivää...
 
No täällä taas siivoilujen lomasta...

Sitä mun piti, että Rasmuksella on synttärit huomenna :heart: 1v. iso poika, mut tän päivän vielä vauva ;) Tosin, nyt just kyllä menee hermot, kun poika ei todellakaan suostu nukahtaa :ashamed: |O 1,5h sit olis pitänyt jo nukahtaa :kieh: Kohta herääkin sit Jonttu jo.

Äiti koittaa Rasmusta nukuttaa, ei kuulosta hyvältä :headwall: Siis että ei oo nukahtamassa...

Jellona: :hug: Mukavaa retkipäivää :)

Uneton:
Mäkin näin sielunisilmin sen teidän asunnon :heart: On tosi ihanan kuuloinen!!! Ja koulu ja kaikki noin lähellä!! Uskon, että oot innoissas :D

Tansku: Kiva, kun kävit kirjoittamassa! Mun mielestä nää sivut ei oo kyllä kauheesti nyt tökkineet...

Kattinka: No, jos totta puhutaan niin ei mulla kyllä mitenkään erityiset fiilikset eilen ollut, enkä mä ollu pois ku pari tuntia. Toivottavasti Otto ja miehes paranis pian!!

Ei toi Rasmus nukahda :( :(
 
mä muuten näin unta viimeyönä tanskusta, smirgestä, sirusta, pepistä ja unettomasta.
Jos me kaikki treffataan joskus yhtäaikaa ni me ei mennä ainakaa kiinalaiseen syömään, saatiin kaikki sieltä ruokamyrkytys, enkä mä lähde teidän kans teatteriinkaan jos te käyttäydytte silleen :LOL:

*liikaa palstaillu vissiin, pitäs varmaan pitää parinpäivän tauko..*
 
Heh tuota unta, Käpy. Mulla supistelee joka päivä, nykyään aika tavalla, osa on kivuttomia, osassa on jkv kipua. Viime yönä otti taas kipujen kera pariin otteeseen, toisella kerralla ehdin jo miehen herätellä ja alkaa miettiä Onnin hoitokuvioita - ja sit ne taas loppui. Eli jännityksessä pitää.

Meillä täällä huomenna taas pilkkikilpailut, mies järjestää naapurin kans tän alueen asukkaille. Mennään Onnin kaa makkaranpaistoon ja muutenkin ulkoilee. Tänään miehet kävi harjoittelee ja mäkin löntystelin jäälle, ihan sää onkin ollut ulkoilla. Pojat ulkoili pitkään aamupäivälläkin. Mä tein joitan pääsiäiskoristeita, kranssin ja koristeita pajunkissoihin.
TIlasin ittelleni askartelulehdenkin, Taika nimeltään kun intoa löytyy yllin kyllin :).

Uneton ihanan kuuloinen asunto!

Tintta onnea hyvin menneestä ajotunnista :)!

Peppi pojat heräs tammi-helmikuussa viime vuonna 5 aikaan. Muistan sen siitä, kun tuntui niin tuskastuttavalle, kun oli niin säkkipimeää eikä ulos päässyt, ja kun valostui, Onni menikin päiväunille! Nukkui silloin vielä kahdet päikyt.

Mutta tänään herättiin koko perhe vasta 7.50, Onnin lyhyemmät päikyt auttoi eilen :) joten jospa tämä tästä...

 
Tigrulle hurjasti onnea ja Rasmukselle myös! :flower:

Katinkalle ja kotijoukoille täältä tsemppausta!

Tansku kiva kun ajotunti men ihyvin. Käpy mul on tylsää, jos voisin ottaisin auton ja ajaisin sinne...

Ukkokulta otti ja yllätti mut eilen. Toi mulle ruusuja B) 10 kpl:tta. Eilen oli meiän virallinen ensikohtaamispäivä ja siitä on jo 10 vuotta :heart: :eek:

Me ollaan nautittu auringonpaisteesta tänään. Käytiin aamupalan jälkeen tossa läheisellä heppatallilla ja yhdessä leikkipuistossa kävelyllä. Samikin jaksoi kävellä jonkin verran. Poju on ihastunut heppoihin. Oisi katsellut niitä vaikka kuinka kauan.

Syötiin tänään mämmiä, Sami ei oikein pitänyt kys. herkusta. Mutta meille muille se maittoi :p . Huomenna pitää kävästä kuapassa hakemassa vähän lisää pääsiäisherkkuja :whistle:
 
täällä on käpynä oleva käpy. totesin et meillä ei siivota prkl ennen ens viikkoo, tuo stanan imuri on hajonnu |O siitä on siis lukitusmekanismi mikä pitää suulakkeen varressa hajonnu silleen et suulake ei mee paikoilleen, näkyy et on liimaus pettäny..

Mämmistä, meillä ukko ja poika syö moista juttuu, ite en voi sietää edes sen hajua :x joka vuos maistan sitä ihan pikkiriikkisen ja totean et se on pahaa.. paljon parempaa on ku murustaa vaik kaurakeksejä kuppiin ja lorottaa päälle vaniljakastiketta :p
Osaisko kukaan kertoa onk0o pasha hyvää? kun mulla ei oo niin mitään teitoa.
Sunnuntaina tai huomen ajattelin tehdä maidottoman rahkapiirakan kun vihdoin mulle kerrottiin millä sen rahkan voi korvata :whistle:

Smirge, siihe mitää autoo tarvii et tänne pääsee, kyllähä lentokoneet ja junat kulkee! :saint:

Lillukka, mua haluttas tilata itelle ottobren lehti, mut ehkäpä mä saan ostamalla ne lehdet mitkä haluun.. kun en edelleenkään osaa askarrella enkä piirtää, ei oo taiteellisuutta mulle suotu ei.. :xmas: tai no, osaan mä luolamaalauksia tehdä, siis yhtä selkeitä jne..

Katinkalle jaksuja siihen makaamiseen! tuo jatkuva nälkä on ilkee..

Jotai muutaki oli mut kerkes pyyhkiytyy mielestä ku oon jo kahdesti täs käyny muualla..
 
Pikaiseen täältä yövuorosta...

Katinka laitoin sulle yv:tä kuitenkin, kun en täällä pääse omaan s-postiini. Siinä on mun s-postiosoite.

Käpy ihana uni :LOL: mennään vaan johonkin muualle sit syömään, vaik kiinalaisesta tykkäänkin :D mut tykkään kyl kaikesta ruoasta...

Nyt hommiin, hyvää yötä kaikille ja toivottavasti uni maistuu. Mulle maistuis kyllä. Lotta tuli 13 jälkeen petaamaan iskän puolta sängystä, eikä sit ajatellu, että siihen voisi äiti herätä :LOL: eipä juu... olin siis jo viime yön ja tuun vielä ens yöksikin. Huomenna mies saa kyl aamulla petata itse sängyn, ettei Lotan tarvi tulla häiriköimään mua.
 
Huomenia :)

Taitaa tässä meidän koneessa ja miehen asentamissa palomuureissa tms. vikaa kun en meinaa päästä edes sähköpostiini... Hohhoijaa :headwall: No, jotain mies äsken teki koneella ja nyt näyttää taas toimivan :D

Kattinka: laitas kuvaa tulemaan sun masusta! Jaksuja edelleen :hug: Mulla on varmaan autokoulun teoriakoe muutaman viikon sisällä ja uskoisin että inssi olis joskus toukokuun loppupuolella -riippuu ihan miten pääsen ajotunneille. Hui kun se on jänskää :D

Rasmukselle ISOT onnitteluhalit :hug:

Käpy: ihana uni :D Mäkin tykkään kyl kiinalaisesta... ;)

Smirge: ihanaa kun sait kukkia! Kyllä ne miehet joskus osaa... Me ollaan ukon kanssa menossa kuukauden kuluttua kaksistaan Tallinnaan viikonlopuksi -silloin on mun synttärit ja meidän hääpäivä. Mies on hoitanut hotellivarauksen -en tiedä ollenkaan minkälaiseen hotelliin ollaan menossa :D

Jee, ensi viikonloppuna päästään miehen kanssa kaksistaan syömään ja leffaan :) Saatiin joululahjaksi leffalippuja eikä olla vielä käytetty ensimmäistäkään -tulee kohta kiire käyttää ne... Jos vaan mun äidin selkä on kunnossa niin tehdään samoin kuin vuosi sitten eli se tulee meille yöksi ja me mennään sen kotiin nukkumaan. Ajateltiin että vois lauantaina ennen leffareissua harjoitella autolla ajoa. Meillä kun on automaattivaihteinen auto niin sillä ei oikein kannata harjoitella joten mun äidin autolla on parempi harjoitella :D Eli varoitus :attn: Ensi lauantaina kannattaa välttää pohjois-Helsingissä liikkumista :attn: :LOL: :saint: :whistle:

Ihanaa, sain eilen siivottua ja laitettua pääsiäiskoristeet paikoilleen. Tänään meille tulee vieraita iltapäivällä ja sitten onkin kaksi päivää vaan olemista :D Mun tosin pitäisi tehdä pari koulutehtävää -mm. ruotsin esitelmä... Kääk, ei millään huvittais :ashamed:

Nyt tarttee saada lisää kahvia -alkoi tuo ruotsi ahristamaan ;)
Tansku & tytöt
 
päiviä!

meillä oli mukava eilis päivä. aamulla käytiinkiin puistossa, kun kaveri tosta läheltä pyys seuraksi. Mikkiksen päikkäreiden jälkeen lähettiinkin sit mökille, tuli sellaset 3h ulkoiltua, ihanaa oli. makkarat ja leivät maistui sekä sauna kotona. :D

Ukki haki äsken pojat heille päiväksi. me lähdetään kohta niihin hautajaisiin.
illalla tehdään sit jotain.

Rasmukselle paljon onnea 1-vuotiaalle. :hug: :flower:

tansku, kiva kun ajotunti meni hyvin. =) mukava kun pääsette leffaan ja syömään ensi vkon loppuna. :)

kävyllä oli taas hauska uni. :)

mut nyt pitää lähtä valmistautuu, et ehtii tuon miehen matkaan... :wave: Aurinkoista päivää kaikille. B)
 
Mikke teitä täällä huhuilee...En saa kirjauduttua, olisin viimeinkin käynyt kuulumisia kirjoittelemassa :)On niin kiirettä, että palstailu on jäänyt kokonaan. Edelleen asutaan toistaiseksi siellä missä ennenkin ;)Mutta muuttoa on mietitty varmaan viimeisen puolen vuoden ajan ihan tosissaan. Lääketieteen opinnot on nyt päällimmäisenä mielessä, olisiko veri mikä vie sille alalle? Oman alani töitä teen tällä hetkellä Kuopiossa. Tukholmaan muuttoa olemme myös pohtineet, mutta Peterin työkuviot siellä olisi hankalaa järjestää, mutta kokoajan olemme kuulolla sinnekin suunnalle.

Lapset voivat hyvin. Jenny on pieni, pienenpieni tyttönen, kasvukontrolleissa joudutaan käymään, tuli tyypillisiä ongelmia loppu vuodesta. Aluksi näytti, että Jenny menee ikäistensä kehityksen mukana kaikessa, mutta ihan ongelmitta ei siis selviydytty. Tällä hetkellä tilanne Jennyn kohdalla kuitenkin ok.

Lucas taas. ..Voi mikä uhmaikäinen, tämä piirre ainakin on tullut samaan aikaan kuin muillakin! Lucas voi hyvin. Pienempi on kuin ikäisensä, mutta hyvin muutoin kehittyy. Puhuu todella paljon paremmin ruotsia kuin suomea, ollaan kotona yritetty skarpata ja puhua enemmän suomea nykyään. Lucas kyllä käyttää paljon molempia kieliä sekaisin puhuessaan, jos ei muista jotain sanaa suomeksi sanoo sen ruotsiksi ja myös toisinpäin. Jennyllä ei vielä mitään huomattavia sanoja ole tullut, mammaa yrittää joskus tapailla, mutta ei vielä muuta.

Entäs sitten...juu se meidän adoptio asia...se on nyt toistaiseksi jäissä. Tulee liian paljon liian pian. Katsotaan myöhemmin uudestaan. Ja kyllä me haluamme toki adoptoida vielä lapsen, mutta tämä ajankohta ei vielä ole paras mahdollinen.

Oikein hauskaa ja munarikasta pääsiäistä ja kevättä joulutähtösten vanhemmille ja tähtösille itselleen. Katinkalle jaksuhaleja lähetän, muista levätä, toivottavasti vauvat vielä pysyvät masussa.

Minni
 
Juu, huomasin sattumalta Minnin kirjoituksen Mitäs nyt:issä ja ajattelin sen tänne kopioida, niin kaikki muutkin sen löytävät :) Oli tosi ihana teidän kuulumisianne lueskella!! Koitappa rekkautua uudestaan, että pääsisit tännekin kirjoittelemaan!! :hug:

Meillä kumpikin nukkui viime yönä huonosti, Joonatan itki, eikä rauhoittunut, ennen kuin isi tuli paikalle ja sittenkin nukahtaminen kesti :/ Rasmus heräili myös vähän väliä ja aamulla klo 6.30 |O

Vähänkö nauroin Koivunkävyn unta :LOL: :LOL:

Lillukka: Juu, mä muistinkin heti, kun olin kirjoittanut niin sen ajankphdan, se tosiaankin oli sitä synkintä ja pimeintä aikaa ja mun loppuraskautta |O :|

Kiitos onnitteluista Smirge, Tansku ja Jellona :hug:

Tansku,
vähänkö mua rupes naurattaa se teijän yks Tallinnan reissu, muistatko, mistä puhun? :whistle: :LOL: Hauskaa reissua teille! :)

Mut nyt lopetan :wave:
 

Yhteistyössä