JOULUTÄHDET HUOM!

voi jessus tuota isompaa, on taas pariviikkoo ollu semmonen et pistän postipakettina smirgelle sen |O sit viel yllytetään pienempi tekee idioottimaisuuksia :headwall:

Mä heräsin yöllä 5!! kertaa siihen et mulla täris jalat :eek: ja ku poika alko kötisee ni silittelin hetken ennen ku tajusin et ei meidän jätkällä kyllä pitäs näin paljon olla karvoja päässä/naamassa :LOL:

Heipparallaa! :wave:

Jes, toinenkin huone tuli jo eilen laminoitua, eipä siinä mennyt kuin muutama tunti, kun oikein pistettiin miehen kanssa tuulemaan :D Niin ja tapetitkin on jo seinässä, miehen kaveri kävi ne eilen laittamassa :) Enää puuttuu listat olohuoneesta ja Jessen huoneesta, mutta ne pitäis tulla tänään laitettua, jos ei lopu kesken. Kyllä nyt kelpaa viikonloppuna viettää Joonaksen nimppareita ;) Joitakin sisustusjuttuja pitää enää ostaa... Kyllä sitä onkin viime aikoina saanut ihan tarpeeksi rauta- ja sisustuskaupoissa ravata :whistle:

Kiitoksia jaksutoivotuksista! :hug: Kyllä se tästä viimeistään sitten, kun kevät kunnolla koittaa... Vaikuttaa sekin väsymykseen jonkin verran, kun pojat on nyt alkanut aamuisin herättämään seitsemän aikaan (mikä on mulle ihan liian aikaisin), harvoin lähemmäs kahdeksaa saa nukkua... Iltaisinkin menevät suunnilleen samaan aikaan nukkumaan eli yhdeksän maissa.

Peppi: Tsemppiä työviikkoon! :hug:

Tosi mukavalta on muuten monen viikonloppu kuulostanut :) Meillä viikonloppu sujui lähinnä tän huoneprojektin parissa =)

Koivunkäpy: Onnittelut uudesta päästä! :) Niin ja Danjuska myös! Pitäis omallekin päälle joitain uutta, piristävää keksiä... :whistle:

Eipä nyt kai muuta...pitäis varmaan mennä kotihommiin nyt kun molemmat pojat nukkuu :whistle:

Iso :hug: kaikille, olette tärkeitä!

Mulla on niin hirvee huoli miten tuolla kotona menee... Jotenkin ei voi soittaakkaan. Soitin yhen nkerran aikasemmin ja Otto alko huutamaan ku syøtävä ku tajus et se oon minä. Sai puhelimen eikä huudosta tullu loppua. Aikani sitä kuuntelin yritin puhua ja rauhoitella ja pyytää, et antas puhelimen takas Natashalle, mutta lopulta suljin puhelimen. Musta tuntuu et mun sydän halkee. :'( Tekis mieli vaan vetää vaatteet niskaan ja lähteä kotiin. Laitoin tekstiviestin, Että N ottaa yhteyttä ku tilanne on rauhoittunu ja Otto nukkuu, mut sieltä ei kuulu mitään...

Nyt tuli tekstiviesti: Dear Kati. Otto had lunch and now he is sleeping. Everything is OK. I`m making dinner to uss. later we will and gå to meet Mari (mun kaveri, joka hoitaa Ottoa illalla kun N on Norjan kurssilla). Otto has been a good boy.

Mä oon kanaemo, joka hätäilee ihan turhaan ja maalailee piruja seinille.

Kattinka, minusta tuntuu ihan kamalalle, kun joudut sairaalassa olemaan, mutta kuten sulle tekstiviestissäkin sanoin, niin olet niiiiiin vahva nainen, että kestät sen kyllä!! Otto pärjäilee varmasti hyvin Natashan kanssa, voihan olla, että N on vaan unohtanut sulle laittaa nyt tekstarin, että kaikki on jo ok! :hug: Tiedän kyllä, että tuntuu kurjalle!!
Kerkesittekö tehhä tytöille kaikki hankinnat ennen sairaalaan joutumista? Millasiin tupliksiin päädyit? *meillä olis nyt myynnissä* :D Mut taitas Norjaan saakka olla melkoiset rahtikulut!

Meilläkin alkoi taas arki, mies lähti reissuun ja tulee jo onneksi torstai-iltana kotiin. Tuleva vkl onkin kiva, kun mieskin on kotosalla, kaksi seuraavaa vkl menee sillä töiden merkeissä ja viikollakin pitää vaan yhden ns. vapaapäivän.

Koitin äsken päiväkodin johtajalle soitella meidän poikasten hoitopaikasta, haluaisin jo kovasti tietää minne pääsevät (lue:joutuvat). Mut eihän se ollunna edes töissä! Blaah! Huomenna on PAKKO saada tietää!! *poljen jalkaa*

Huomenna tulee miehen vanhemmat tänne meille koko päiväksi, kun mulla on kympiltä hampilääkäri ja iltapäivällä on auton huolto. Appiukko vie sen, niin mun ei tartte :saint: Ajattelin, että poikasten unien aikaan taidan käväistä keskustassa, on sokkarilla 3+1 päivät ja sit voisin käydä varailemassa Scooter-rattaat. Myytiin Jullen vanhat vaunut pois ja tuplistakin nyt luovutaan, kun Julle kerta niin reippaasti jakselee kävellä pitkiäkin matkoja.

Leivoin tuossa äsken vadelma-valkosuklaamuffinseja :p ja päivälliseksi ostin pakastepizzan :p Huhkin niin kovin ( :LOL: ) aamupäivästä, kun pakastimen sulatin ja jääkaapin pesin, että nyt on lupa vähän herkutella :D :D

Vielä kun sää lämpenisi tässä piakkoin, niin kerkeisin ikkunat pestä ennen töihin lähtöä! Ihana olisi ostella uudet verhot keittiöön ja makkariin, mut eipä paljon viiti tähän asuntoon enää panostaa, jos vaikka tästä joskus poiskin päästäisiin :D Tosin jos käyttäisin käänteispsykologiaa ja ostaisin ne verhot, niin sithän siinä kävisi niin, että tää saatais myytyä, eikös niin? :D

Sain vkl tietää, että mun työpaikan pomon pomo :D on yks mun vaaaaaaanha heila... Elättelin toiveita, ettei se mua enää tuntisi, mut mies oli sitä mieltä, että näitä mun "tähtisilmiä" ei niin vain unohdeta :LOL: Liekö mies ollut vähän mustis, kun tuommosia leperteli :D No joo, onneksi tää pomon pomo ei tuolla työpaikalla työskentele päivittäin, käsittääkseni vaan joskus käväisee...

Mutta nyt on W vailla välkkäpalaa!

Aurinkoista tiistaita kaikille!!

T. Gerbsukka & poikaset

Moi taas! :wave:

Ihanaa Kattinka, että sait helpottavan tekstiviestin! :hug: Kyllä se siitä, toivottavasti ainakin...

Gerbera: Hanki vaan uudet verhot, se on sitä pientä pintaremonttia, millä asunto menee paremmin kaupaksi ;)

Nyt Jessekin taitaa tarvita välipalaa...

Moikka!

Mä jo aamupäivällä kirjoittelin pitkät litaniat, mutta ne hävis jonnekin, joten en jaksanut uudelleen kirjoittaa...

Gerbera mukava yhteensattuma tuo pomon pomo :LOL:

Nyt katsomaan, josko ruoka olis valmista!

Aurinkoa kaikkien viikkoon!

Ei vitsit, kirjoitin siis noin 5x pidemmän viestin ja loput oli pyyhkiytyny pois.

Peppi onnea Rasmukselle kovasti! Myöhässä vähäsen tosin. Ihania herkkuja olit tehnyt :p voi kunpa oisin ollu mukana :D

Katinka kiitti yystä! Piristi kovasti yövuorossa, meillä oli vaan koko ajan pientä sutinaa, nii en ehtinyt vastailla. Kokeilen tänään ehtiä. Kyllä varmasti ne siellä kotona pärjää hyvin, mutta ymmärrän kyllä äidin huolen :hug: Onneksi Otto osaa niin hienosti puhua, että kyllä kertoisi, jos olisi jotain erikoista. Varmasti N ymmärtää, että haluat tietää heidän kuulumisia päivän mittaan. Onneksi ei loputtomiin (vaik nyt tuntuisikin siltä) jatku makailu ja sairaalassa olo. Ja jokainen päivä mahassa on niiden neitosten eduksi.

Käpy ja Danjuska laittakaapa vaikka yhteisöön kuvia uusista päistänne.

Nyt pitää mennä, moikka!

Siinäpäs meidän pikkupoikaset :D Werneri on tuossa ekassa kuvassa käynyt juuri parturissa ja toisessa kuvassa tukka rehottaa vielä entisellään :D :D
Kerrankin malttoi/malttoivat olla aloillaan sen aikaa, että sain kuvan näppästyä.

NIISKUNEITI, sun luvalla menen sitten verhokauppaan :D

SIRU, joo-o, mua vähän hirvittää kohdata tää ex-heila :D Silmiin en ainakaan katso :saint: :D

PEPPI, Rasmuksellahan oli siinä kasvussa jotakii, haluaisitko kertoa minkä kokoinen Rasmus nyt on? Vitsiläinen mua pelottaa tuon meidän pirpanan kasvu... perjantainahan se selviää, että onko aihetta enempään huoleen... Onko Rasmukselta otettu tuon kasvun takia verikokeita?

Ulkoiltiin tuossa äsken, vallan ihana keli!

Nyt taidan hetkeksi oikasta ihteni tuonne poikien leikkeihin =)

Gerbera: :D Kylläpä on suloisia poikia! :heart:

Mekin juuri poikien kanssa ulkoiltiin. Oli pakko nukuttaa Jesse ulos, kun mies naputtaa sisällä listoja paikalleen, niin ei olisi tainnut tulla nukkumisesta mitään :) Vielä nukkuu ulkona, me jo Joonaksen kanssa tultiin sisälle.

Pitäis varmaan jotain syömistä alkaa kehittelemään... :p

kaupassa käyty ja siellä tais olla noin miljoona muutaki kaupassa käyjää, ainakin hyllyissä oli harvinaisen tyhjää :eek: No oli lammas tarjouksessa, ostin sit lampaan viulun, toivottavasti on hyvää! :p meillä on aina herkkupäiviä ku ukko on illassa, huomenna syödään perunoita ja maksakastiketta ja jos tekis joku päivä kasvis-nuudeli-kanahärväkettä.. meillä ei mies syö maksaa ku maksalaatikossa ja maksamakkarassa..

Gerbera, sulosia poikia!

Mun pää on entisennäkönen, nyt vaan vedettiin etu-ja takatukka samanmittaseks, eli alan kasvattaa takas pitkää kun ei tuo poika enää roiku tukassa kiinni..

heips!

huh että oon poikki.. ja aamulla pitäs kuudelta kömpiä ylös |O no jos se tästä..pe oiskin sitten vapaa ja saadaan koko porukka nukkua pitkään.
Lillukka: Tämäkin yahtoo vauva uutisen heti :D tai sitten jonkun muun pitää se mulle pistää hetimmiten :D

Kattinka: On varmasti ihan normaalia että huolestuttaa koti asiat mutta aivan varmasti siellä kaikki menee hyvin. Koitahhan olla hermoilematta :hug:
Ja varmasti myös Oton reagointi aivan normaalia koska ennen vastaavaa tilanetta ole ollut. Nyt kun iskäkin on matkoilla.
Kyllä ne koti rintamalla pärjää.. huolehdi sinä teistä kolmesta nyt ;)

Gerberan poitsuista ihania kuvia =)

Peppi: Jaksuja työ viikkoon! Ite oon myös huomannu että kun itse joustaa, joustaa myös työvuoroissa pomo kun semmosia tilantaita tulee.

Tuosta kellon siirrosta.. itestä tuntuu että jaa yks tunti nukkumatta kun eteenpäin siirretään..

nih.. ja vuosi kun tässä ollaan vatvottu niin kysäsi mies tuossa pääsiäisenä että joko sitä ne häät pidettäs.. että niitäpä ruetaan syksyksi suunnitelemaan. tosdin hyvin hyvin pienet.

poika nukkuu. viime yönä oli nokka toisella ihan tukossa ja heräs vaikka kuinka monta kertaa.. onneks mies kävi kun sai aamulla nukkua pidempään.. on iltavuorossa.

Töistä kun tulin, tehtiin Tatun kans ruoka. käytiin ulkoilemassa ja sitten koottiin uusi sohva mikä tuli :D Ja jätkällä oli hurjan hauskaa kun sai käyttää trampoliinina entidtä 120cm sänkyä mikä tuossa huoneessa ennen oli. Se vaan pitäs saada pois jaloista.. viedään varmaan kierrätyskeskukseen vai mikä se on jota 4h tuossa pitää.

mut tämä riittänee tällä erää :whistle:
jos sais tuon mesen värkättyä auki vähäks aikaa ja sitten nukkumaan.

Kiva kuulla Katinka että kaikki hyvin Otolla. Mutta ymmärrän hätääntymisesi. Toivottavasti pääsisit loppuajaksi kotiin. *peukut ja varpaat pystyssä*

Gerbera suloisia poikia.

Kyllä se yksi tunti varastetaan taas meidän elämästä. Tähän on helppo muistisääntö kelloa siirretään aina yksi tunti juhannuksen suuntaan. ;) Mun mielestäni toi kellojen siirtely on aivan turhaa touhua :kieh: Taas joku miesten keksimä turhake, joka palvelee vain liike-elämää.

Kattinka :hug: ymmärrän huolesi, jokainen äiti varmasti hätäilisi mutta ihanalle hoitajalle se N kuulostaa ja pärjäävät Oton kanssa varmasti hyvin.

Kellonsiirrosta joo, kyllä se on niin että yhtenä yönä me menetetään se tunti, Kattinka olit oikeassa mutta mä koen myös kuten Käpy että kun on aamuvirkku poika ja herätykset esim. 5-6 niin sitten myöhemmin ne on 6-7 eli saa nukkua pitempään kuitenkin ;). Tosin nyt poju on muutamana päivänä onneksi nukkunut 7-8!!! :)

Gerbera mukava kun olet käynyt kirjoittelemassa kuulumisia!

Käpy huomiselle luvattu kamalaa myrskyä, toivottavasti teidän talo mäellä pysyy pystyssä!

Mies oli O kans muskarissa ja mä sillä aikaa kaupassa, meni ihan hiippailuksi, muutenkin tänään on alavatsassa poltellut ihan pienimmästäkin, mut 3 päivää ja sit on rv37 eli täysi-ikäisyyden rajapyykki saavutettu jee! Danjuska mulla ei ole sun nroa, mutta sitten kuka vaan ehtii, kelle tekstarin laitan, saa kertoa heti vauvauutiset tai että olen sairaalaan mennyt, täällä.

Nyt unten maille!

Lillukka, se myrsky alko jo, tuolla on ihan järkyttävä tuuli, kiva oli ajella peltojen kohdalla kun ei tienny oikein mihin suuntaan auto lähtee... Koitahan nyt se kolmepäivää kestää koossa!

DAnjuskalle oikein paljon onnea!

Smirge, yhdyn sanoihis että kellojen siirtely on turhaa, ainakin se kellojen taaksepäin siirtely |O

Heips!

Täällä Turussakin tuulee ja kovaa. Meidän viherhuoneen/ruokahuoneen ikkunat natisee ja helisee ja tuuletusaukot on pakko pistää välillä kiinni, kun ei jaksa kuunnella sitä vihellystä. Luntakin tulee joka suunnasta, mutta maassa sitä ei oo vielä edes yhtä senttiä. Vähän huolestuttaa miehen työmatka, se kun ei ole tie turvallisimmasta päästä. Onneksi on rauhallinen kuski.
Itse pitäis pian lähteä taas fysioterapiaan. Viime kerrasta onkin jo reilu viikko ja se tuntuu. Nyt tosin, kun oon käyny kaks kertaa BodyBalancessa tuntuu, että muut selän lihakset on paremmassa kunnossa.
Katinkaa varten tulin itseasiassa kirjoittelemaan. Oli jopa vähän huono omatunto tossa pääsiäisenä, kun en yhtään ehtinyt kirjoittamaan. Kyllä teillä on käynyt tosi hyvä tuuri sen Natashan kanssa, ihanaa, että se pärjää Oton kanssa niin hyvin. Toisaalta on ihan ymmärrettävää, että Otto välillä protestoi ja että sä ylihuolehdit. Se kuuluu tossa asiaan. Huolestuttavampaa olisi, jos niin ei olisi. Täälläkin pidetään varpaat ja peukut pystyssä, että pääsisit edes kotiin lepäämään.
Hassu toi kellonsiirtoasia, kun kaikki sitä niin kovin pähkii. Mä olen täällä jo monta viikkoa odottanut, että kelloja siirrettäisiin, jotta illlat olis valoisampia. Me tehdään taas niin, että valvotaan lauantaina vähän kauemmin ja sitten aloitetaankin sunnuntai ihan "normaalissa" rytmissä. Tai ainakin melkein.
Lillukalla on ihanan lähellä laskettu aika! Mäkin olen miettinyt sitä, että pitäisikö hankkia jostain semmonen tukivyö, kun mullakin tuntuu jo nyt niitä liitoskipuja. Toisaalta esim. lantion ja lonkkien venytykset tuntuu tosi hyviltä siellä jumpassa, en sitten tiedä tekeekö se hyvää vai huonoa. Se ohjaaja lupas ens viikoks selvittää asiaa. Miten sä oot jaksanu kaikki Onnin nostamiset jne?
Kiva kuulla taas enemmän Gerberan juttuja. Ihania teidän pojat. Koskas ne sun työt alkoikaan? Toivottavasti siellä on työilmapiiri muuten hyvä (ja ex käy harvoin), on vissiin aika rankkaa työtä. Selvisikö se poikien hoitopaikka jo? Mä olen muuten samaa mieltä, kuin Niiskuneiti, että semmonen pieni pintaehostus on aina paikallaan asuntoa myytäessä. Tietty kannattaa vähän miettiä, että mitä tekee... et saa sit vaikka tuunailtua mahdolliset ostokset taas seuraavaan kämppään sopivaksi.
Dansjuskalle muuten onnea, kiva kun saatte ruveta suunnittelemaan häitä. Mitä teillä on suunnitelmissa?
Onko muut huomanneet, että tänä kesänä olis vähemmän häitä kun normaalisti? Meillä ei ole vielä ensimmäisiäkään tiedossa, eikä varmaan tuukkaan. Seuraavat on vasta syyskuussa 2009, siis näillä näkymin.
Pepille oikein paljon työenergiaa! Onko tää uusi "työpiste" kauempana vai lähempänä teidän kotia kuin nykyinen avustettavan asunto. Teidän poitsut on kans niin suloisia, kävin facebookissa katsomassa kuvia...
Nyt pitää mennä suihkuun ja valmistautua lähtöön. Voikaa hyvin ja pysykää lämpiminä!
Haleja!

voi jee mikä kieli(keli ) :eek: lunta tulee joka suunasta niin ettei pihalle nää ja tuulee niin jotta meinaa puuska heittää hankeen tämmösen hernekepin :LOL:
Ekan kerran jo sähkötki meni, tulivat kyl parissa minuutissa takasin.. jos vähän uunia lämmittäs ni ei ihan jäädyttäs jos ne hävii pitemmäks aikaa, nyt oon tytyväinen jotta meil on tuo puuhellaki jotta jos sähköt menee ni saa etes ruokaa laitetuu..

Kaizalle rentouttavaa hierontaa!

Huomenta!

Odottelen miehen vanhempia tänne ja kyllä hävettää ihan älyttömästi, kun mun takia tämmösessä kelissä joutuvat ajamaan... :ashamed: Olen vaan niin monta kertaa joutunut hampilääkärin nyt perumaan, etten voi sitä enää siirtää. Huoks! Jospa ehjänä selviävät tänne ja täältä kotiin...

Mies ajelee tänään Mikkelistä Joensuuhun ja senkin puolesta hirvittää! :heart:

Kaiza, joutuuhan siinä työssä puhumaan PALJON, joten siinä mielessä voi olla rankkaakin, mutta noin muutoin ei varmaan kauhean rankkaa ole... kait :D Alkuun kyllä varmasti nautin siitä, että saan istua ihan rauhassa :D Iltaisin ei varmaan enää hirveästi huvita puhelimessa puhua, omat puhelinlaskut pienenee varmasti ihan hurjasti :D
Pitää oikeasti miettiä sitä verhojuttua, kun ei oikeasti olis tarvetta uusia verhoja, mut mieli kaipaisi jo uutta. Ollaan ajateltu, että uuteen kotiin sitten uusitaan... ja sit jos maku muuttuu tässä matkan varrella tai sit tänne ostetut verhot eivät ole uuteen muuten sopivat, niin sit harmittaa kovasti. Mut katsellaan!

Kaikille mukavaa päivän jatkoa, myrskystä huolimatta!

T. Gerbsutin

Hyppytunnit menossa ja kirjastossa oon tekemässä hommia :wave:

Ihan kauhea keli |O
Aamulla kun vein tytöt varahoitopaikkaan niin kengät oli jo puolivälissä ihan litamärät :headwall:
Nyt paleltaa ja on vielä pitkä päivä edessä :snotty:
Tuleepa sitten actimellin teho (tai tehottumuus) testattua, että estääkö mua saamasta nuhakuumeen :whistle:

Tää viikko on kyllä ollut raskas ja vielä muuttuu tiukemmaksi, ihan kaheli on olo koko ajan :/
Mutta, koitan vaan jo ajatella tulevia asioita ja keskittyä odottamaan niitä.

Me tehdään se muutto kahdessa osassa, isompi rysäys tehdäänkin jo huhtikuussa ja sitten vikat romppeet toukokuun aikana.
Eli kyllä, saatiin se asunto ja oon siitä tosi onnellinen B)

Tein jo hankintoja sinne, ostin molempiin kylppäreihin lattiamatot ja pyyhkeitä, ylös sitten suihkuverhon ja samaa sävyä olevia kylpy- ja käsipyyhkeitä.
Toivottavasti ne tulee viim. toukokuun alussa, ollaan meinaan puhuttu että vietettäisi vappu siellä koko perhe :heart:

Tanskuliini, Siru (ja muut jotka mainitsi asiasta) kyllähän sitä voisikin sitten tavata kun kerta ollaan niin paljon lähempänä ja on melko vaivatonta junalla liikuskella.
Mun pitäis vain saada laihdutettua, tälläisenä en kehtaa teitä kohdata :ashamed: :whistle:

Lillukka mulla on sun numero tallessa, jos se ei oo vaihtunut. Niin minäkin mielelläni vastaanotan vauvauutisia :) Vaikken paljoa täällä käykään, niin olette silti kaikki päivittäin mielessä.

Monesti pohdin, että mitähän muissa perheissä juuri nyt puuhaillaan. :D

Oi, ihania uutisia Danjuska :flower: :heart:
Olet varmaan voinut nyt paremmin?

Noh, nyt on palattava tekemään koulujuttuja.

Eiku hyvää keskiviikkoa kaikille :wave: :wave:

Hei kaikki!

Katinka nyt kirjotin sulle yytä :wave: piti jo eilen laittaa, että samaa mieltä sun kans kellojen siirrosta olen, meillä kun se yövuoro on tunnin lyhyempi :) syksyllä se onkin ihan tappoyö, kun kello pysähtyy tunniksi :eek: ja kirjaamiseen tuo haastetta, ettei näytä hassulta.

Uneton Onnea kovasti, että saitte sen asunnon! :hug: Ihanalta kuulosti! Ja tottakai kehtaat meidät nähdä sellaisena kuin olet :) tärkeintä on olla sinut itsensä kanssa :D Jaksamista opiskelurutistukseen ja yh-arkeen!

Danjuska ihana uutinen! Häät on ihania, oli ne sitten minkä kokoisia vaan
:) Mäkin kuulin just sunnuntaina, että päästään syyskuussa häihin. Mun lapsuudenkaveri, joka nykyään on miehen työkaveri =) Mun varhaisin "poikakaveri" veljieni lisäksi :heart:

Lillukka mäkin haluan tietää, mutta luotan sitten siihen, että Peppi ja Käpy tulee heti tänne kertomaan :D Voimia loppurutistukseen, kohta te saatte pikkuisen käärön jo kotiin :heart: Miten niin ikuinen vauvakuume :D

Gerbera suloiset veljekset :heart: Kuten myös Pepin facebook-albumissa :heart:

Nyt pitää lähteä katsomaan, uskaltaisko tuonne tuuleen mennä hetkeksi ulkoilemaan!

Mä en pysy enää mukana :ashamed: Luen kyllä joka päivä viestit, mutta jotain on jäänyt nyt välistä :/

Mulla on nyt töissä vähän kiire ja kotona vähän vaikeeta, joten tännekin kirjoittaminen tuntuu jotenkin vaikeelta :ashamed:

Täälläkin on hirvee myrsky!! Lunta tulee joka suunnasta, hyvä, että maahan ennättää. Tiet on ihan puuroina.. Rasmuksella oli neuvola, jonka takia lähin kesken työpäivän kotiin, enkä enää takaisin mene, en tuolla kauheesti viitti ajella... Huomenna ja perjantaina saattaa vaan tulla kiirus pakkaamisten kanssa, mut mulla on koko päivä aikaa, kun Samilla ei oo töitä.

Niin, Rasmuksella oli nyt painoa 9190g ja pituutta 74,2cm :) Oli vähän paremmin tullut kumpaakin, kuin viime kerroilla, mut -1 menee ainakin painokäyrä (muistaakseni), nämä kasvukäyrät lähetetään sitten Jorviin... Saa nähdä, ottavatko yhteyttä tms. Rasmus käveli suoraan neuvolantädin huoneeseen, täti tuli vastaan ja poikapa juoksi tädin syliin!! :eek: :heart: :heart: Mut sit, kun näki äitin niin tuli kiire äitin sylkkyyn :D Iloiseksi ja reippaaksi, hyväntuuliseksi ja hymyileväksi poikaa kehui :heart: Palloakin heittelivät toisilleen tädin kanssa. Rasmus on ihan hirveen hyvä heittämään palloa! Tosi hienosti osaa. Rokotuskin saatiin ja sitä vähän itkettiin, mut ei paljoa. Seuraava käynti onkin sit 1,5v iässä vasta.

Niiskuneiti: Kiva, kun ootte saaneet huoneita valmiiksi! Kauan ootte asunut tässä asunnossa, ootteko ite sen rakentaneet? Kiitos jaksuista :hug:

Kattinka: :hug: Tätäkin kautta.

Gerbera: Tossa ne Rasmuksen mitat tulivatkin. Sillon viime syksynä otettiin verinäyte (jossa ei sit mitään ollut) ja pissanäyte, josta se paha tulehdus todettiin. Ja nyt meni kasvukäyrät sairaalaan, niinkuin kirjoitin, en tiedä, ovatko sieltä päin sitten miten yhteydessä ja koska... Minkä kokoinen Werneri on? Vai oliko kyse Juliuksesta, kauhee, kun en muista :ashamed: Werneristähän se kai on kyse, mut ainakin kuvassa näyttää kyllä tosi terveeltä ja hyvänkokoiselta ja huippusuloiselta :heart: Kuten myös pieni isoveljensä :heart: Tosi söpöjä poikia!! Selviskö päivähoitoasia?

Oi, ihanaa Danjuska!! :heart: :hug: :flower:

Kaiza: Kiitos :hug: Tää "työpiste" on lähempänä meitä, mut ihan samaa reittiä menen, eikä eroksi sitten kovin montaa kilometriä tule, mut lähemänä kuiteski :D

Uneton: Jaksamisia sullekin aina lähettelen :hug:

Siru: Kiitos :)

Tuntuu, että jäi puolet kommentoimatta, mut ei voi mitään, toinen kerta sit taas...

Keskiviikkoa

Ja kamalaa sellaista :whistle:
Inhottavaa kun myrskyää ja lunta tulee taivaantäydeltä |O
Kohta lähdetään säätä uhmaten silti pihalle hetkeksi,koirakin uppoaa korviaan myöten lumeen siellä :D
No,onneksi se varmaan kohta loppuu ja taas sulaa pois :whistle: ;)

Luin teidän tekstit mutten muista mitä piti kommentoida :ashamed:
Meillä ollut taas niin vilskettä etten ole kauheesti tännekään ehtinyt :)
Gerbera:Ihanat kuvat pojista :heart:
Kattinka:Tottakai huolehdit ja olet suruissasi siellä,ja varsinkin kun Otto puhelimessa oli niin itkuinen :hug:
Jaksamista sinne :hug:

Mun tarttis alkaa jokupäivä kissoja nyppiin,kun alkaa nyppiin niitten karvat :LOL: :LOL:
Eli siis kaikki kuolleet karvat tars nyppiä pois,sitten niistä ei karvoja lähtis samalla lailla,ei oikeastaan yhtään...
Kolme kissaa kuitenkin karvottaa näin keväällä(tosin nyt ei kauheesti keväältä tunnu |O )aikasta paljon enkä tykkää karvoista omissa tai lasten vaatteissa yhtään :x
Imuroidakin saa päivittäin.

Olen taas hunteerannut et ottaisin Oskarilta tuon pinniksen jo pois,muttei se taida olla vieläkään hyvä idea,se heräilee välillä yöllä höpisemään ja aamulla sit kulkis meidän huoneeseen jo kuuden maissa :eek:
Nyt pinnasängyssään se touhuilee hiljaa yksikseen ja yleensä nukahtaa takas :)
Nukkuuko enää kukaan tähtönen pinnasängyssä?
Oskarilla on myös tuo jatkettava huoneessan mutta siinä on nukkunut vaan muutamia öitä,ja aina kuleksinut ympäriinsä,illalla varsinkin ei meinaa siihen millään rauhoittua vaan ryntää heti kohta leikkimään hiljaa salaa ;)

Nyt pitää jatkaa hommia ja palstailua hetkenaikaa :wave:

Lumipyryiset terveiset täältäkin! :eek:

Mä jo tossa aamulla imuroisin ja pesin suurimman osan talosta, järjestelin vähän olohuonetta uudestaan ja laitoin eteiseen uuden maton lattialle :D Illalla jos ilma vähän paranisi, niin pääsisi K-rautaan ja Kodin Ykköseen tekemään viimeiset sisustushankinnat ;)

Danjuska: Onnea tulevista häistä, ihanaa! :)

Koivunkäpy: Mikäs sun kielessä on vikana...? :D ;)

Uneton: Ihanaa, että saitte sen asunnon! :) Tsemppiä tähän viikkoon! :hug:

Nyt Jesselle lounasta antamaan, kun meinaa hermostua... Isompi poju on päiväunilla.

Mukavaa päivää kaikille kurjasta ilmasta huolimatta! =)

Lisäystä vielä...

Peppi: Mikäs tilanne teillä siellä on...? :hug:
Muutettiin tänne kesällä 2005, talo on valmistunut 2003. Ostettiin tämä suoraan "tutuilta" eli ei olla itse rakennettu. Tai oli mies kyllä vähän apuna talon rakentamisessa ja autotalli oli vähän kesken, kun tänne muutettiin, et ollaan me jotain itsekin tehty :) Tuo alavajakin kunnostettiin (vanha kanala)

Yhteistyössä