JOULUTÄHDET HUOM!

RASMUS ONNEA!!!! :flower: :flower:

Olipas kiva saada kuulla Minnin kuulumisia!

Meillä oli tän alueen pilkki/ulkoilutapahtuma, ulkoiltiin 4 tuntia :) oli kyllä tosi kivaa, aurinko paistoi upeasti ja muutenkin oli kiva jutella, paistella makkaraa ja juoda nuotiokahvia. Ja omalle miekkoselle hatunnosto kun jaksaa ja viitsii moisia tapahtumia järjestää *hiukkasen ylpeä :)*, 32 ihmistä oli paikalla, vaikka tämä on pieni alue, oisko vakituiseen asuttuja taloja 8 ja muita joissa loma-aikoina kävijöitä tai vasta rakenteilla noin 5. Onnilla on jo ihan päivettyneet posket, kun niin paljon ollaan oltu nyt ulkona, mä olen hieman ulkoilufriikki itse, tykkään siis olla ulkoilla hirmuisesti (tosin nyt se ei ole aina niin kivaa...) kiva kun kesän voi taas kohta asua ulkona :).

Käpy en ole kokeillut tukivyötä, mut aika mahdottoman tuntuiset nyt liitoskivut ovat, häpyliitoskipu on pahempi kuin selän. Kuuluu sellaisia kamalia rasahduksia välillä, ihan kuin paksu oksa katkeaisi, kun vaihdan yöllä asentoa enkä kyllä enää hyvin saakaan nukuttua kun on vaan sellaista puhkamista. Alan tässä kohta puoliin, viikon päästä, jutella vauvalle että eiköhän hän tulisi yksiöstään ulos ;). Nyt on rv36+1 jos oikein muistan.

Mies lupasi siivoilla, ihanaa :) musta ei kyllä siihen hommaan olekaan. Huomenna tehdään sit lammasta ruuaksi ja jälkkäriä tässä vielä mietin...

Kattinka mitä kuuluu? Mieliala nyt? Purise ja murise siekin tänne vapaasti jos vaan sille tuntuu!

Nyt juomaan vichy-vettä, joka on mun tän raskausajan himo, menee hurjasti!

Kiitos Lillukka täältä tulen muristen ja puristen. Mäkin oon ehdottomasti ulkoiluihminen. Säällä kuin säällä. Tuliko avannosta ahvenia?

Mulla on taas flunssa :snotty: . Silmiä särkee ja nenä on tukossa.

Otto oli taas ollu ihan mahoton aamulla Natashalle. Jørn oli sitten lähteny kauppaan ja siihen tilanne oli rauhottunu. Oli jopa ite halunnu jo J:n kotiin tultua sitten lähtee N:n kanssa leikkipuistoon.

Tulivat tänne koko porukka ja kyllä mulla taas kivi vierähti N:n pärjäämisestä O:n kanssa sydämmeltä kun juttelin N:n kanssa. Se vaan on niin välitøn ja maalaisjärjellä varustettu ihminen. Odotan innolla, että pääsen paremmin tutustumaan. N lähti tästä sitten kavereitaan tapaamaan ja me ajeltiin Oton kanssa autoilla. Ei se tainnu mua huomatakkaan kun oli vaan niin innoissaan ajamassa autoilla tunneliin.

Minnin terkut oli mukava saada: Rekistøidy vaan uusilla tunnuksilla ja käy välillä moikkaamassa. Milläs viikoilla Luca ja jenny syntyivätkään?

Sirulle
laitoin taas Y:n kun et kuitenkaan yøvuorossa pääse sähkøpostiin.

Pepin rasmukselle Onnea. Aatella et vuosi menee näin pian.

Smirge. Missäs tapasitte sillon 10 v sitten?

Kauheesti piti muutakin, mutten muista. kirjotus asento on taas hankala, joten luovutan tältä erää.

IIso rutistus teille kaikille kattinkalta ja jenkkajilta 27+4

Iltoja vielä pikaseen!

meillä ollu hirmu raskas päivä, mut selvitty on...itketty on enemmän ku pitkään aikaan ja tullu tajunneeksi kuin tärkeitä kaikki on. :heart: :'( :'(

kotiuduttiin tuossa alkuillasta ja oltu sit vaan. pojat jo melkein nukkumassa. minäkin kohta meen..on aikas väsy olo. ja huomenna pitäis aamuun mennä. :attn:

minnistä mielettömän ihana kuulla. kiitos pepille, kun kopioit tekstin. =)

lillukka, minäkin olen melko fanaattinen ulkoilija. parasta olis kun pääsis oikein kunnolla sade ilmalla lenkille. sit viel saunaan siinä on jotain ihanaa. =)

jaksuja kaikille ja pitäkää toisistanne huolta. :hug:

No jopas on hiljaista. Mä jouduin vaihtamaan huonetta kun mun yksityis huoneen privaatilla kylppärillä tarvitsi joku muu. Makaan täällä jonkun Skotin kanssa, jolla on koko suku koolla. No onneks on data ja kaks +. :heart: :heart:

Jellona: Mä ihmettelin hetken mitä teille on tapahtunut kun olitte itkeneet. Sit vasta muistin missä olitte olleet.

mä sain aamulla taas jäädä vönnimään sänkyyn, ukko nous kersojen kans. :heart:
Pitää hakee hovikampaaja tuos tunnin päästä, saan uuden pään!

Oon ollu ahkera ja tehny vaik mitä tänään jo vaikka makasin melkei kymmeneen asti!

Heippa kaikille! :wave:

Kiitoksia kaipailuista! :hug: Täällä edelleen ollaan hengessä mukana, vaikka kirjoittelu onkin jäänyt... :/ On nyt ollut pienoista kevätväsymystä ilmassa, mikä kyllä taitaa onneksi jo olla helpottamaan päin. Se vähäinenkin ylimääräinen enegia on sitten mennyt tähän meidän huoneprojektiin, josta joskus mainitsin eli tehtiin olohuoneeseen yksi makuuhuone lisää. Se tuli viikko sitten sisäpuolelta valmiiksi ja heti miehen kanssa muutettiin :) Ulkopuolelta vielä puuttuu tapetit ja listat... Eilen alkoi seuraava projekti eli laminaatin laitto kahteen muuhun makuuhuoneeseen. Toinen huone tulee varmaankin tänään valmiiksi, Joonas muuttaa sitten sinne =) Jesse muuttaa sitten Joonaksen nykyiseen huoneeseen, kunhan se tulee valmiiksi ja Jesse alkaa nukkumaan yöt ilman syöttöjä, nyt Jesse siis vielä meidän makuuhuoneessa.

Rasmukselle myöhästyneet 1v-onnittelut!!! :flower:

Kyllä se aika vaan rientää...Jessekin täyttää huomenna jo puoli vuotta :heart: Vielä ei ryömi, mutta veikkaan, ettei siihen enää kauan mene, kun välillä jo pääsee joitakin senttejä eteen- tai taaksepäin :) Nyt liikkuu kierimällä ja napansa ympäri pyörimällä. Pari hammastakin jo alhaalta löytyy ja kohta tulee varmaan jo lisää, kun peukku on koko ajan suussa ;) Torstaina on 6kk-isäneuvola :)

Kattinkalle hirmuisesti jaksuja! :hug:

Lillukalle jaksamista loppuviikoille! :hug:

Minnin kuulumisia oli tosi kiva lukea! :)

Tansku: Hienoa, että eka ajotunti sujui hyvin! Olikos pojat vakoilemassa? :D

Uneton: Ihanaa, että pääsette muuttamaan, tosi kivalta kuulostaa uusi asuntonne! =)

Gerbera: Kiva, kun kirjoittelit kuulumisia! :) Tsemppiä töihinpaluuseen! :hug:

Voi noita Koivunkävyn unia... :LOL:

Smirgelaine: Ihana yllätys mieheltäsi! :flower: Kunpa munkin mies joskus... :whistle:

Tigrulle ja miehelle syntymäpäiväonnittelut! :flower: Me mennään tänään onnittelemaan miehen siskon miestä, täyttää huomenna 30vee :)

Eipä nyt muuta tällä kertaa, ei tästä tulisi muuten loppua ollenkaan :) Nyt syömään, sitten kutsuu lattianteko :D

Hyvää pääsiäistä vielä kaikille!!! :wave:

T. Niiskuneiti ja pojat

Katinka me kohdattiin Hesassa yhdessä nuorten menomestassa :whistle: . Muistan kun ajattelin että "vau, onpa komea uros". No me sitten törmättiinuudestaan tanssilattialla ja siirryttiin juttelee pöytään. siinä vierähtikin parisen tuntia.
Mutta mä olin julma ja annoin seuraavana päivänä rukkaset :ashamed: .
Meni 5 kk:tta enen kuin oltiin yhteydessä. Mä olin unohtanut koko ukon, mutta jostain sattuman oikusta mä jätin kännykän auki yhtenä yönä. Sitä ennen olin sammutanut joka yö toosan. AAttelin ettei kukaan soita tai tekstaa.
Vaan kuinka kävi? ;) Ukko tekstasi mulle ja herätti unesta. Me vaihdettiin 4 tunnin ajan viestejä ja ukko pyys sitten mua ulos Taiteiden yöksi Hesaan. Olihan hänen syntymäpäivänsä myös.
Sitten me treffattiin elokuussa ja ollaan oltu siitä asti yhdessä :heart: , joten meillä on myös elokuussa juhlapäivä. :D

Huh heijaa!! Onpas ollu menoa ja vilskettä koko ilta!! Mitähän meitä oli, meidän perheen lisäksi 15 ihmistä ja sit vähän myöhemmin tuli Samin äiti, mies ja siskot :)

Me äitin kanssa tehtiin noita tarjoiltavia koko eilis ilta, huomiseks pitäis tehä vielä joku suolanen piiras, makeeta jäi tosi paljon.

Voi että sitä poikien iloa, kun vieraita (ja lahjoja ;) ) alko tulemaan :D Rasmus oli niin onneissaan, käveli vaan ympäriinsä ja nauro ja virnisteli :heart: Joonatan innostu ilmapalloista, heitteli niitä korkeelle ja nauraa räkätti :whistle: :D

Lahjoja saatiin paljon, oli kirjaa, palapeliä, vaatetta sun muuta lelua, Joonatan sai semmosen mopon, jonka kyydissä voi istua ja kaasua painamalla pääsee eteenpäin!! Se oli kyllä tosi mieluinen ;) Ei uskaltanut mennä istumaan sen kyytiin ennen kuin viimeiset vieraat oli lähdössä, oppi sillä sit ajamaan tosi hienosti!! Siis ohjasi oikein ja ite sillä yksinään mennä viipotti, hauskan näköinen :D Ulkokäyttöön se kai enemmän on tarkoitettu...

Kiitos onnitteluista Lillukka, Kattinka ja Niiskuneiti :hug:

Kattinka: Pikaista paranemista :hug: Ihanaa, että se Natasha vaikuttaa niin hyvältä tyypiltä =)

Lillukalle
piti sanoa, että tää mun avustettava on nyt aina välillä käyttänyt tota tukivyötä ja on kyllä sanonut sen auttavan :)

Jellona:
:hug: :hug:

Niiskuneiti: Mä aloinkin jo olemaan vähän huolissani teistä :hug: Kiva kun kävit kirjoittamassa ja jaksamisia :hug:

Joonatan ja Rasmus olivat kumpikin heräilleet mummolassa viime yönä.. Mut muuten niillä oli mennyt hyvin. Toivottavasti ens yönä nukkuisivat, mä oon nimittäin sika väsynyt :ashamed:

Nyt on raidat päässä, tukka leikattu ja jumituttu kahdesti tiellä olevaan lumeen. :whistle: siinäpä päivän kuulumiset. Sekä jouduttu rengasratsiaan.
Täällä on tullu päivän aikana ihan hemmetisti lunta |O
Vaan saimpahan parituntia omaa aikaa ku kuskailin kaveria meille ja pois, olipas luksusta!
Ja toki mouruttu myös :LOL:

Kuis tigrulandian bileet meni?

Peppi, meillä ei ihan vähällä noin isoja juhlia sais aikaseks, tai sit pitäs olla maken kaikki sisarukset lapsineen paikalla, niitä kun on yhteensä appiukko ja anoppi+ sisarusten perheet yhteensä 16..

Iltapäivää!
Suuret kiitokset onnitteluista, Pikkuhiljaa ollaan toivuttu bileistä :LOL: oli kyllä taas vuosituhanne bileet, mahtavaa meininkiä B)
Ilman lapsia oltiin 22h eikä tehny tiukkaa, olivat hyvin viihtyneet kotona hoitajien kanssa. Veeti oli kyllä pari kertaa heränny ja kaipaillu tissiä mut oli sit nukahtanu ukin viereen. Siitä pojasta tuli ihan ukin poika :D
mulla oli meno päällä koko illan, kävin kiltisti nukkoo jo 1.30 ja mie tulotiin viereen viiden aikaan :LOL: porukka bailas aamuun asti.
Nyt on rento olo kun on päässy tuulettumaan. Jaksaa taas olla poikien kanssa.

PEPIN Rasmukselle onnittelut :flower: kyllä se aika vaan menee nopeesti :eek:

KÄVYLLE onnea uudesta päästä :D jutellaan joskus lisää ;)

Meillä tuo kolli sais mouruta enemmän, on vaan niin pirun kohteliasta miestä, mut jospa nuo bileet toi mieleen muutakin kuin yhteiset tanssit :whistle:

mitteeä muuta sitä piti sannoo...
MINNIstä oli kiva kuulla, jos ootte vielä kesällä kuopiossa voitas tehdä kimppa tapaaminen GERBERA mukaan!

NIISKUNEIDILLE voimia :hug:

UNETON ihanalta kuulosti teidän asunto. Kunhan ootte asettuneet niin voitas nähdä, välimatkaa taitaa olla vajaa 50km?!

Tanskulle tsemppejä seuraaville ajotunneille!

LILLUKALLA JA KATINKALLE kovasti jaksuja :hug:

nyt lähetään Aten kanssa pihalle vastaan kaveria, aurinko paistaa ja lunta pyryttää

Oikein hyvää pääsiäistä

Missäs kaikki on?

Tigrulan bileet kuulosti hyvältä!

Täällä on tänää leivottu, aivan ihanaa pullaa onnistuin tekee, vaikka ite sanonki, ja en ois uskonu et maidottomata "rahkapiirakasta" saa noinki hyvää :p mä en siis tykkää ku bostonpullasta ja korvapuusteista ja voisilmä pullista ja niittenki pitää olla tuoreita et mä niit syön, mätin tuossa neljä tavan pullaa ja paripalaa piirakkaa ennen päikkäreitä :whistle:

Täällä on kamala keli, ei niin mitään asiaa ulos, lunta sataa alhaalta ylös, oikeelta vasemmalle, ylhäältä alas ja vasemmalta oikeelle, noinniinku yhtä aikaa kaikkea tuota..
Ja keskiviikolle lupaileevat pikkuriikkistä lumisadetta, pitäs sataa kuulemma liki 20cm päivän aikana lunta |O onneks ukolle tulee jo huomenna rahhoo ni pääsee huomen kauppaan täyttämään varastot, pitääki ostaa niin että selvii perjantaihin ainaki helposti jos nyt iskee se kevään viimenen lumimyrsky keskiviikkona ni vast perjantaina mahtaa olla mitää asiaa liikkuu mökistä mihinkään...

moikka

Reissusta palailtu :D

Mukavaa oli. Tatu oli eka yön mökillä meidän kanssa. pe aamuna käytiin pilkillä.. ilm aoli ihanan aurinkoinen.. poika istu puoli tuntia pilkki kourassa pilkkimässä ja sitten lähti käveleksimään vasta rannalle pienelle tutkimusmatkalle :D :heart:

iltapäivästä vietiin mummolaan.. ilta saunottiin ja pelailtiin.. ainakin on saunassa tullut oltua tämän viikonlopun aikana :whistle: ihana ulkosauna oli. Tatukin tuumi että onpa ihana sauna :D
Eilen sitten haettiin Tatu mökille takas ja ei ois täti vielä halunnut poikaa päästääkkään mut itellä oli jo sen verran ikävä että otettiin mukaan.
hissukseen sitten tänään takas ajeltiin.

Nyt jopa paistaa aurinko.. tullessa työnti lunta ihan urakalla.

mut kokonaisuudessaan rentouduttu on, olo on oikein puhtoinen kovasta saunomisesta ja tullessa serkku vielä värjäs pään.. että huomenna sitten paluu arkeen ja töihin. Mieheltäkin vihdoin sairasloma loppu.

Rasmukselle lähetteln onnitteluja!! :flower:

Kattinkalle roppa kaupalla pirteää mieltä! :hug:

Minnistä oli mukava kuulla! Käyhhän kirjottelemassa!

Uneton: Kuullostaa ihanalta asuinympäristöltä. Joko olette päätöksen tehneet??

nyt ei muuta.. palailen illalla vielä.

Pääsiäisloma alkaa loppua, on kyllä tuntunut lomalle, kun on ollut mieskin jakamassa arkea eikä siis töissä. No, jospa parin viikon päästä sais miekkosen kotiin isyyslomalle, tosin ei se lomalle sitten kyllä tunnu :whistle: .

Käpy onnea uudelle päälle. Teillä on siellä aina astetta huonommat kelit kuin täällä. Täälläkin on tuullut, lunta oli satanut yöllä, mutta ei mitään sellaista mikä estäisi ulkoilua.

Aamupäivällä oltiinkin kaveriperheen kaa puistossa ja jatkettiin ulkoilua kotipihalla. Ja äsken käytiin vielä uudelleen :).

Kattinka hus pois flunssalle, mikä olo nyt? Kirjoittamaan sieltä, kun kuitenkin varmaan kurkit vähän väliä.

Jellona mäkin säikähdin ensin, että mitä teille oli tapahtunut, mut onneksi sitten muistin heti että hautajaiset oli.

Tigru kyllä kuulosti ihanille bileille!

Danjuskan pääsiäinen kuulosti kivalle myös, ja Pepin perheelläkin oli hauskan kuuloiset juhlat.

Niisku
oli kiva kuulla teidänkin perheen kuulumisia!

Me syötiin eilen kotona hyvin (lammasta, kermaperunoita ja leivottiin Onnin kaa persikkapiirakkaa...). Lurps, kuulosti muuten hyville Käpy sun leipomukset!
Illalla pelattiin lautapeliä miehen kaa, Onni oli nopan heittäjä :) ja hirmusesti ollaan ulkona oltu, siinä meidän pääsiäinen talvitapahtuma-pilkkikisan lisäksi. Mä aloin muutes haaveilla, että jonain vuonna järjestettäis miehen kaa lapsille +lapsen mielisille laskiaisrieha täällä, tänne alueelle on muuttamassa useita lapsiperheitä...

Tajusin nyt pääsiäisen aikaan, että Onni on oppinut värit. Aiemminkin osasi muutaman värin mutta nyt osaa ihan sujuvasti vaikka kuinka monta väriä ja sitten meni jo ihan hupailuksi taas, kun leikitin Onnia eri värisillä massamunilla, jekkuiltiin yhdessä vuoronperään että ei muka muistettu mikä väri oli kyseessä mut sit onneksi toinen aina muisti. Mies on opettanut Onnille hauskoja sanoja, kuten pömppömaha ja möhömaha, jollainen kuulen pojan suusta nyt aina olevan. Tänään oli hassua, kun nukutin Onnia, niin Onni siveli mun kasvoja ja sanoi "äitimuoli". Mistähän lie äitimuori-sanankin kuullut? Ei sitä meillä ainakaan liene käytetty.

Nyt lähden tekemään lettutaikinaa. Onni kyseli joku päivä et tehtäis lettuja. Sanoin, että pääsiäisenä sitten. Eilen sit Onni muisti ne letut (mä olin jo unohtanut), joten tänään herkuttelemme vielä niillä.

Mut kivaa tulevaa viikkoa!

Lillukka, meillä on tuullu nyt tuolta uimaharjusta päin, se tarkottaa sitä et siinä on 30km vapaata tilaa tuulella puskee tähän kun ollaan sen verran korkeella, smirge voi todistaa et meiltä näkyy uimaharjun paprutehtaat.. :LOL:

Käpy, meillä puolestaan on suojaisa tää oma piha. Ei tartte mennä kun tuonne rannan suuntaan 50m niin on monesti tooosi paljon kylmempää ja tänään huomas tuolla leikkipuistossa, et häh, täällä tuulee (ei mitenkään älyttömästi kuitenkaan) vaikka kotona sitä ei huomannut lainkaan. Et hirmuisesti paikastakin kiinni nää "ilmastot", teillä puolestaan vaikuttaa olevan kovin tuulinen paikka!

Lillukka ja Käpy täällä Atlanninrannalla se vasta tuuleekin... Lättyjä ja pullaa saa lähettää tännekkin.

Ja oikeessa olit Lillukka, et vähäväliä käyn vilkuilemassa. Ottokin osaa värit kun mummo Suomessa ollessa opetti. Muista laittaa tai pistä mies laittamaan tekstari sit kun alkaa tapahtua. Laskiais riehat on kivoja. Täytyypäs yrittää olla siellä lähettyvilla joku vuosi laskiaisena. Ootas vaan kun Onni jokin kerta alkaa nimitellä vieraita møhømahoiks esim: kauppajonossa.

Danjuska: Kiva kun sait møkillä rentoutua. Hirmuisesti pirteää mieltä sinnekkin. :heart:

Tigru: Ei ois tainnu meikäläiset tollasia bileitä kestää. Mut joo viis vuotta sit oisin kestäny. Tuliko kivoja lahjoja?

Niiskuneidistä kiva kuulla. Facebookissa ihailinkin teijän perhepotrettia tässä yks päivä.

Pepin synttärikuvatkin siellä oli ihania.

Täällähän ei tapahdu mitään. Huomenna ois miehellä se Osloon lähtø. Otto oli yøllä heränny itkemään että pappa lähtee lentokoneella kurssille. :'( .
Just lähtiväy täältä. Yks hoitaja tuli kysymään jos Otto haluais mehua. Siihen poika vastas: Nei takk jeg liker vann (ei kiitos tykkään vedestä). Sit tässä kävi yks brasilialainen tyttø näyttämässä Otolle kaksosiaan (tyttø ja poika) ja Otto silitteli niitä ylpeänä.

Mä vaan oon niin ilonen, että pääsiäinen on ohi sillä nää¨sivut on ollu tosi hiljaiset nyt pyhinä...

Eipä tässä¨kummallisempia.

T: Kattinka

Moikka!

tulin pikaiseen jotain kirjoittelee ennen kuin lähen nukkuu. on hiukka väsy olo kun on ollu jo vaiks kuinka monta aikaista herätystä siis kun mikkis herää joka aamu edelleen 6-7 välillä. ihme on jos nukkuu pidempään. huomenna olis aamuvuoro ja sit sais kaksi aamua nukkuu pidempään, mut luulempa että pojat pitävät huolen äidin varhaisesta heräämisestä ja siitä että äippä saa paljon tehtyä päivän aikana. :attn: :whistle:

kiitos peppi. :hug: mukavan kuuloiset juhlat teillä ollunna. saitkos viime yönä nukuttua?

tigrulan pilleet oli kans tosi mukavan kuuloiset. :D mukavaa kun olette saaneet rentoutua.

danjuska, ihanalle kuulosti teidänkin mökkeily pääsiäinen. =)

meillä ei Mikkis osaa vielä värejä. juuri äsken tuossa illalla yritettiin niitä opettaa mut ei niin ei. mitäpä se taulapää oppis. :whistle: Aleksi osasi tän ikäisenä ne jo tosi hyvin.

ja käpy vois leipoo meillekin joskus, mie en jaksa.

miä meen sinne nukkuu..et jaksan taas huomenna raahautua töihin. evvk. :/

ihanaa että ootte olemassa. :hug:

Iltoja!

Tänään oli poikien "kaverisynttärit", mutta paikalle pääsi vaan yksi perhe :/ Mutta olikin se paras perhe, nimittäin mun kummitytön perhe ;) :D Kivaa meillä oli silti, lapset leikkivät keskenään ja mä pidin vauvaa sylissä melkein sen koko ajan, kun täällä olivat :heart:

Aamupäivällä ulkoiltiin poikien ja mummun kanssa, käytiin heppatalleilla, samaisella, missä Smirge oli viime viikolla käynyt, piti muuten sillon sanoa, että Sami kävi siellä samana päivänä, mut eri aikaan, lasten kanssa siis :D Sit leikittiin vielä mummun pihalla, siellä oli yks sen pihan tyttö, 3,5v, joka oli aika hauska tapaus, kutsui Joonatani ystäväkseen: "missä minun ystävä on", "hei ystäväni" ja kun mummu sitten pyyhki Joonatanin nenää niin tää tyttö sanoi: "päästä irti hänestä!!" :LOL: :D :LOL: Oli ihana ilma, aurinko paistoi ja lämmitti ja lunta oli maassa!

Koivunkäpy: Laita kuvaa sun uudesta päästä?? Joo, eilen oli siis paikalla mun äitin kaikki 3 siskoa perheineen ja mun pappa (mummu oli vähän huonossa kunnossa niin ei jaksanut tulla :( ). Voi niitä teijän kelejä :kieh: Milläs oot korvannut sen rahkan?? Ihanilta kuulosti sun leipomukset :p Mä olin tosi ylpee, kun tein kaikki tarjottavat synttäreille itse :D Siis minä, joka en oo hyvä leipuri, niinku joku saattaa muistaakin :whistle: :LOL: Meillä oli suolasena: sipulipiirakkaa, juustoinen sieni-kasvispiiras, sipsiä (no niitä en ite tehny ;) ), makeana: kahta erilaista tuorejuustokakkua (pätkis ja sitruuna), mokkapaloja, pieniä suklaamunia, karkkia ja suklaata. Tänään tein sit vielä tommosen tonnikalapiirakan :p

Tigru: Kiva, että teillä oli mukavat juhlat!! Kiitos Rasmuksen onnitteluista :)

Danjuska; kiitos sullekin onniteluista =)

Lillukka,
meillä on samanlaisia huijausleikkejä, mitä teillä, ne on hauskoja :LOL: Esim. sellanen, että Joonatan huutaa: "äiti kauris" ja mä sitten muka vihaisena sanon: "ENKÄ OLE, äiti on skorppiooni" ja sit me nauretaan tai jatketaan juttua :whistle: :D Joskus Joonatan on huijannut, että vaipassa ei muka ole kakkaa (vaikka hajusta päätellen on) ja sit vähän ajan päästä tulee nauraen, että mennään vaihtamaan vaippa :) Mun on pitänyt jo MONET kerrat kirjoittaa, että mä haluan EHDOTTOMASTI HETI viestin, kun vauva on syntynyt tai kun sairaalaan lähdette :) Ei ole pitkä aika siihen! :heart: Jaksamisia loppuraskauteen :hug:

Kattinka:
Kiitos :) Onko sulla minkäänlaista mahakuvaa otettu, onko se iso?? =)

Jellona: Viime yö meni ihan samalla tavalla, kuin muutkin, nyt Joonatan ei kyllä valvonut pitkiä aikoja, vaan nukahti suht nopeaan takaisin. Aamulla herätys oli klo 7.

Mulla on rankka (no, rankka ja rankka, miten sen kukakin ottaa...) työviikko edessä. Avustettava muuttaa, mun pitää YKSIN pakata kaikki niiden tavarat!! Ja sitten perjantaina olla muutossa apuna ja laittaa tavarat paikoilleen :| Ja lauantaina on sitten cp-yhdistyksen 50v juhlaillallinen, jonne menen mukaan... Tulee pitkiä päiviä ja viikonloppukin (jolloin Sami on vapaalla) menee mulla työnmerkeissä. No, hekin ovat kyllä niiiin paljon joustaneet mun työaikoijen ja muiden suhteen, että nyt kyllä onkin mun vuoro =)

Joonatan taitaa haluta, että äiti menee MYÖS tonne nukuttamaan/makoilemaan viereen :kieh: :wave:

P.S. Mun mielestä saa kans nukkua tunnin myöhempään... Eikö se kello mene aina kesää kohti tai lähemmäs, miten se sanotaan :whistle: Sanokaas muutkin, miten menee?

Peppi ja Kattinka just tänään pläräsin kännykkääni ja katselin, kelle kaikille vauvauutiset on sitten muistettava tekstata. Laitan viestin, kun vauva on maailmassa ja sitä ennen, jos ei ole kovin kiirus. Mutta jos on kiire (matkaa sairaalaan 37km, jos mies töissä, hällä noin 80km + Onnin hoitokuviot) niin sitten saatte oottaa synnytyksen jälkeiseen aikaan :). Kattinka mun mielestä kanssa pitäs saada nukkua pitempään :whistle:?

Eiku Lillukka käpy sano pitempään ja minä et pitää herätä tuntii ennen siis et kelloo siirrettäs eteenpäin. Mites toi on ihan oon menny sekasin :whistle: .

Peppi: ei oo mitään kuvaa masusta. On mielestäni kasvanu nyt viimesen viikon aikana hirveesti. En kyllä oo nähny kokovartalopeilistä, joten en oikeen tiedä miltä "ulkopuoliselta" näyttää.

Ei nyt alan nukkumaan.

Hyvää yøtä.

Kyllä me saadaan nukkuu pitempään ku kelloja siirretään eteenpäin, tai no, siirtoyönä hävii se yks tunti, mut itellä ainaki on ihan psykolookista et jos saan nukkua vaik 7.15 asti ni tuntuu pirteemmältä ku jos ois heränny vaik 6.55, selittäköön ken osaa. Eli ens viikolla saa nukku ehkä jopa 7-8 nykyisen 6-7 sijaan :whistle:

Minä olen myös Käpyn kanssa samaa mieltä, että saa nukkua pitempään. Tai ainakin se sille TUNTUU en osaa näköjään asiaa ajatella, miten se oikeasti menee :whistle: , voi olla että Kattinkakin oot tuntimäärien suhteen oikeassa oikeessa. Mut mullahan onkin pian taas maitoaivot et en tiiä!

Meillä Onnilla oli viime yönä pitkästä aikaa painajainen, yksi auto oli hävinnyt kuulema ja voi kamala mikä huuto ja ihan väkisellä ois pitänyt lähteä ettii autoa. Aamulla sitten selitti että Volvo oli hävinnyt. Lopulta sanoi yöllä "äitin peiton alle" ja siihen nyykkönen nukahti sitten.
Ihan mahdottoman monta kertaa pitää itse rampata vessassa yöllä
:/ , onneks liitoskivut on ollut siedettävämpiä nyt pari yötä.

Käpy heitäpäs mulle sun puh.numero taas, onnistuin vahingossa sen delettämään eilen illalla. Se oli mulla kännyssä sun oikeella etunimellä, luulin että kyseessä oli yksi toinen X-niminen henkilö töistä, jonka nroa en tarvitse enää, joten tajusin sit sekuntti myöhemmin et deletoinkin sun nron. Saat siekin sit vauvauutisen.

Nyt lukee postia! Täällä on kova pakkanen * lauhtumista odotellessa*.

Yhteistyössä