JOULUTÄHDET HUOM!

tää kone oikuttelee jotain, kun yritän muokkauksen jälkeen kirjoitella tohon edelliseen tekstiin niin kirjoitan nyt sit toisenkinviestin jos onnistuis. saatte urakalla lukea mun tekstejä... :whistle:

lillukalle, jatkan...Mikkis tykkää eniten maisasta ja barbabasta. auotkirjat ovat tietysti myös ihan in. sekä muumit. iltasaduksi luetaan yleensä muumi tai maisa kirjoja. Mikkis jaksaa kattoo barbaba videon oikeestaan kokonaan. ja sit oon keräilly niitä kirjoja etupäässä aleksille, mut Mikkis tietty saa ne siinä samalla. :)

peppi, kiitos kyselyistä. yövuoro on ke-to, joten sit yöjuttuja luvassa. mikäs teidän viiikonlopussa mätti? ihania juttuja pojilla. :heart: niin ja reissu kuulumiset olikin jo tuossa edellä. :)

kattinka, ihana kun oot käyny niin usein kirjoittelee. peukut on täällä pystyssä, että kaikki menee edelleen hyvin. toivotaan että pääsisit kotia viel vähäksi aikaa lepäämään. onneksi sulla on se läppäri. jaksuja kovasti. :hug:

käpynen, huih, sitä kaveris palo tapausta. kuin pahasti siin lopuujen lopuksi kävi?? onnittelut, kun Villen oot saanu kuivaksi.

gerbera, mukava oli teidän kuulumisia lukea. hienoa kun olet töitä saanut. minkälaiseen paikkaan sait pojat hoitoon? niin ja kuinka teidän asuntoasiat, onko ne yhtään edenneet?

niin ja lillukalle vielä, harkitsin taas tässä yhtenä päivänä sitä siivojaan palkkaamista, mut ehkäpä ei kuitenkaan vielä tartte. eiköhän tuota aina jossain välissä sen verran jaksa siivota, kun tarvii. mut ei tuo huono idea ole palkata sitä siivojaa vaan niitä ristiäisiä varten. :)

tintan selälle kovasti paranemisia. :hug:

mut jospa tässä jatkais jollain lailla näitä työhommia..yökköjä odotellessa. palailen viimeistään ensi yönä..kauniita unia ihan jokaiselle. :hug: olette mielessä.

iltaa

onpas ollut kiirus.. ja kiireemmäks vaan menee varsinkin töissä! Ja pitäs kaikki kamppeet pakata torstai aamuksi valmiiksi.

Kaveri, mies ja Tatu lähtee jo to aamupäivällä ajelemaan mökile päin. minä ja Tatun kummi (joka saapui tänään junalla) ajellaan sitten koiran kanssa iltapäivästä töitten jälkeen. eipähän tartte yksin väsyneenä ajaa.. matkaa kuitenki n.250km

Lillukka: Hui.. ite olisin varmaan ollut ihan paniikissa! mutta onneksi Onni noin näppärä =)

Kattinka: Täytyy tosiaan ihailla miten positiivisena jaksat olla!

nyt pätkii..

no, joka tapauksessa toivotan jo tässä vaiheessa kaikille oikein hyvää pääsiäistä, siltä varalta että en enää koneelle kerkeä. huomenna ilta vuoroon ja to aamuun hypättävä.
Oon jo vähän loma fiiliksissä :D B) .. mut saa nähdä montako kertaa palaa hermot töissä siinä hulinassa ennen kun saan kääntää autonkeulan kohti savoa ;) :LOL:

tais poikakin viimein nukahtaa..

Jaaha, meinaspas tulla ongelma ku pitää ultraan päästä tuon mahan kans, no sain ajan mut mihis mä noi kersat työnnän, no tadaa, soitetaan neuvolantätille jos se viittisvahtia niitä :LOL: ja viittiihän se, jos sille kerkee asiakas tulla ennen ku mä pääsen pois ni sit se ettii jonku muun vahtii niitä..

Täällä ois muuten oikein ihana keli ulkoilla vaan ku tuulee niin perkeleesti ettei miotään järkee, pakkasta ei kuitankaa oo ku -6..

Keskiviikkoa :)

Ette usko mut eilen meni taas selkä lukkoon,yhtäkkiä jumittu taas ja oli kun joku olis puukon tunkenut ristiselkään :'(
Koko yön sit särki oikea jalka,nukuin jopa kaksi tuntia koko yönä :x |O |O

Just tultiin kotiin,kävin viemässä Emmin kerhoon ja oltiin Oskarin ja koiran kanssa pihalla tunnin verta :)
Käveltiin tuolla metässä ja Oskarilla on maja tuossa ihan talon kupeessa,suuren kuusen alla,se on sinne vienyt kaikkia ulkotavaroita huomasin ;)
Siellä se istui ja huuteli mulle että"Tule äiti keittämään kahvia" :LOL: :LOL: :D
Ihana pikkumies :heart:

Pääsiäinen meneekin sitten Oskarin kanssa kahdestaan,ihanaa toisaalta ;)
Mies ja tytöt lähtevät pääsiäiseksi mökille keskisuomeen ja miehen vanhemmat ovat myös siellä.
Mä en jaksa lähteä enkä muutenkaan lähtenyt kun olis kaikki elukat pitänyt raahata mukaan |O
Kolme koiraa ja kolme kissaa,joten ei kiitos :whistle: :)
Mennään Oskarin kanssa mun äidille sitten käymään ja ollaan varmasti yötäkin :)

Mä sain eilen illalla "uuden auton".
Appiukko oli hommannut mulle sellaisen Fiat unon kauppa-autoksi :)
Äsken sitä jo kerho reissulla koklasin,aika sähäkkä vehje oli :)
Ei se siis mikään uusi ole,92-vuoden vanhus,mutta kelpaa mulle hyvin :)

Nyt tarttis alkaa teenjuontiin ja ottaa muutama voikkaleipä kyytipojaks :p

Ai niin,eiks Tanskuliinilla ollut se ajotunti tänään :attn:
Voi olla et muistan väärinkin :ashamed:

Ps.Käpy,miksi menet ultraan? :ashamed:

Tintta, haluun varmistaa et kierukka on siellä missä pitääkin kun koko kaks viikkoo mitä se on ollu on koskenu enemmän tai vähemmän alamahaan, tuo polte varsinki tekee mut hulluks, enkä nyt noit buranoita haluios syödä paketti tolkulla..
MEilläki valvottiin yöllä, eka kissa huus kahteesasti kiimaansa ja sit jätkä alko huutaa puol neljän aikaan, takas nukkumaan sain sen puol 5 aikaan, sit herättiinki tuossa vaille 8, jotta pirtee on olo juu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Tintta, haluun varmistaa et kierukka on siellä missä pitääkin kun koko kaks viikkoo mitä se on ollu on koskenu enemmän tai vähemmän alamahaan, tuo polte varsinki tekee mut hulluks, enkä nyt noit buranoita haluios syödä paketti tolkulla..
MEilläki valvottiin yöllä, eka kissa huus kahteesasti kiimaansa ja sit jätkä alko huutaa puol neljän aikaan, takas nukkumaan sain sen puol 5 aikaan, sit herättiinki tuossa vaille 8, jotta pirtee on olo juu :whistle:
Sun tars leikkauttaa se kissa

:whistle: :)
Toivottavasti saat selvyyden vatsakipuihin :hug:

Heipä hei taas :wave:

Päivät ja viikot menee sellasta kyytiä, että tuntuu ihan hurjalta.
Nytkin on sellanen tilanne, että hommaa pukkaa joka suunnasta ja aika ei meinaa riittää millään :eek: :|
3 viikkoa on mentäväpää kainalossa ja SAATAVA kaikki tehtyä, muuten ei kunnian kukko mulle laula.

Onneksi tää unettomuus ja jatkuva stressi on niin tuttu olotila, että menee niinkuin itsestään. Toivon vaan että kroppa ja mielenterveys kestää tän kaiken :whistle:

Mutta iloisempiin tunnelmiin; lähden huomenna Hyvinkäälle katsomaan sitä mahdollista tulevaa asuntoa!! Oon ihan innoissani ja täpinöissä, ens yönä voi uni odotuttaa taas...

Sit mua jännittää, ttä osaanko vaihtaa oikeaan junaan, kun on 3 vaihtoa :ashamed: :LOL:
En oo aikoihin matkustanut junalla niin, että tarttee vaihtaa.

Pepillä on nyt parvorokko, eli se tarttui isosiskosta (joka sairasti sen helmikuun alussa).
Pitkä itämisaika oli kyllä...

Kattinkalle ja vauvoille tsemppiä ja energiaa.
Olen monesti tekstannut sulle ja koittanut mesessä huudella *ilmeisesti välillämme ollut yhteys katkesi jossain vaiheessa*.
Otto kuulostaa ihan 3-4-vuotiaalta, todella kehittynyt ja monipuolinen poika, wau :heart:

Lillukka sinua olen ajatellut paljon, ihanalta kuulostaa aina Onnin kootut seikkailut =)

Peppi85 :hug: ihanakuva sulla "tipupojista" mesen kuvakkeessa =) :D ihastelen sitä aina kun sen näen.
Muista, että voit kirjoittaa sähköpostia ja muuta jos siltä tuntuu :hug:

Kaikille hyvää pääsiäistä ja munarikasta sellaista :wave:
On hienoa, että olette pysyneet tiiviinä yhteisönä :flower:

Heips taas.
Koulu on alkanut meillä taas, tai siis tunnit lukkarissa ja kiirettä pitää täälläkin. Vähän samoissa fiiliksissä mennään kuin Unetonkin, eli terkkuja vaan sinne ja tsemppiä samoin. Tuus sitten kertomaan, että minkälainen asunto oli.
Katinkalle lähettelen kovin kovin paljon jaksuja. Pitääkö sun masuasukit sulle paljon seuraa? :) Ihanaa kuitenkin, että olette löytäneet Natashan teille auttelemaan. Kuinka pitkäksi aikaa ootte sopinut hänen "työjaksonsa"?
Lillukalla oli ollu aikas moinen koettelumus oven kanssa. Onneksi selvisitte säikähdyksellä. Mun olis varmaan pitänyt pyytää Mattea hakemaan avaimia ja tiputtamaan ne postiluukusta, jos noin olis käynyt. Se kun muutenkin välillä piilottelee niitä ja sit etsitään kiireessä kaikki autonkorit ja leikkilaatikot läpi. Meilläkin on niin tiukka ovi, ettei varmaan olis Matte kyllä saanut auki.
Tintta, mee ihmeessä hierojalle/fysioterapiaan. Mulla on takana vasta kolme kertaa ja nyt jo on päänsäryt ja niskakivut paljon vähemmällä. En oo kahteen viikkoon tarvinnu edes kuin yhden panadolin, ennen kuin söin niitä joka päivä. Vaikka se vähän maksaakin, niin kyllä tää ainakin mun mielestä on sen arvoista.
Mä olin ihan asennoitunut jo siihen, että olen Matten kanssa kotona kesän, kun en kovasta etsimisestä huolimatta löytänyt töitä kesäksi. Oli hiukan vaikea hakea, kun olin tarvinnut vaan kesä-heinäkuuksi ja senkin tavallista 8-4 työtä. Sitten päätin selvitä kodinhoidotuella pari kuukautta ja nauttia kesästä Matten kanssa. Noh, nyt sitten sain yhtäkkiä tänään töitä, kesä-heinäkuuksi, oikein hyvällä palkalla, tuttua työtä, 8-4, hyvällä työjoustavuudella ja ilmapiirillä ja vielä ihan kävelyetäisyyden päästä. Joten, Matte saa nyt sitten vielä pari kuukautta kauemmin olla hoidossa. Noh, tuskin se siitä valittaa, tulee varmaan kuitenkin paljon mummolareissuja ja pitkiä viikonloppuja isän kanssa jne. Ja tekee hyvää meidän taloudelliselle tilanteelle. Saan taas vähän sukanvarteen pahaa päivää varten, sillä me ollaan aina eletty, ilman opintolainoja. Nyt on kuitenkin vielä pää vähän sekaisin tästä muutoksesta. Ai niin, paitsi, että nyt välähti.. mitä sitten jos me muutetaan. Ouh auts. No sitä murehditaan sit jos ja kun...
No niin, nyt takaisin hommiin. Oikein ihanaa pääsiäistä kaikille! Meille tuli muuten jo tosi kivoja pääsiäiskoristeita eilen Matten hoidosta kotiin, ihana kun se on niin ylpeä niistä..
Aurinkoista mieltä!

heippa!

Mistäs Peppi arvasit, että joka päivä kuitenkin teidän juttuja luen, vaikken itse saakaan aiakaiseksi kirjoittaa. Kun tuossa eräs päivä meidän kuulumisia kyselit... ;)

Meille ei nyt NIIIN ihmeitä kuulu. Lauri päikkäreillä ja Aleksi leikkii jumppalelullaan. Itse olen välillä aika äsynyt, mutta päivästä toiseen on vaan mentävä...

Kattinkalle hirmuisesti jaksamista pitkällään oloon! Ja hyvä että olette saaneet Natashasta kotiin apuja! Lillukalle myös jaksamisia viimeisiin viikkoihin! Syntyikö Onni muuten ennen laskettua-aikaa? ja ihailen Onnin näppäryyttä, meillä varmaan moinen lukon aukaisu ei olisi onnistunut! Jaksuja myös kaizalle Ja Hanneleelle! Oliko muita raskaana olevia?

gerberasta oli myös mukava kuulla! Minuakin kiinnostaa, joko olette päässeet vaihtamaan asuntoa?Kiva, että Unettomankin asuntoasiat ovat järjestymässä. Varmasti mukava muuttaa miehen kanssa samalle paikkakunnalle! :hug:

Tinttamoosekselle onnea uudesta autosta! Kiva varmaan nyt muksujen kanssa huristella aina kun siltä tuntuu! Itse kaipaan juuri sen takia toista autoa, että päivä aikaankin päästäisiin käymään jossakin kauempana kuin kävelymatkan päässä!

Lauri heräsi, täytyy mennä "potattamaan"

Heippa!

Asuntoasia on vähän kohmeessa :/ Saatiin kyllä tässä joku aika sitten muutama tarjous, mutta ei päästy hinnassa sit niin lähelle toisiamme, että kauppoja olisi syntynyt. Eli odotellaan, odotellaan. Alkaa kyllä ihan oikeasti ahdistamaan tämä ahtaus! Haaveena oli aikasemmin, että oltais päästy muuttamaan ennen mun töihin lähtöä, mut pitää nyt haaveilla, että josko ennen kesää sit päästäis :D

Pikkupoikaset herää kuuden tienoilla joka aamu... ja pahimpina öinä Werneri on tisulla 10 kertaa... En vaan raski vielä yösyötöistä vieroittaa, toinen on vielä ihan äitin pikkuinen vauva :D :heart: Luulen (ja toivon kovasti), että vieroittautuu itse, kunhan aika on kypsä. Olen aikas ylpeä itsestäni, kun olen saanut imettää näin kauan! Allun ja Jullen kanssa kun se imetys meni ihan metsään!

Werneri kävi maanantaina ekaa kertaa parturissa :heart: On niin ison pojan näköinen, vaikka pituudeltaan aika tappi onkin :D Voi olla, että joudutaan verikokeisiin ja tarkempiin tutkimuksiin tuon pituuskasvun takia :'( Ensi perjantaina on neuvolalääkäri ja siellä sit selviää onko pituutta tullut. Kotimittauksen mukaan ei ole tullut...

Tilasin tuossa itselleni ajan suklaa-kasvohoitoon. Sain miehen sisaruksilta ja vanhemmilta synttärilahjaksi lahjakortin kauneushoitolaan, pääsen hemmottelemaan vähän itseäni! Tilasin ajan myös papaan, joten on sitten molemmat päät hoidettu ennen töitten alkua :LOL:

Pitää vielä sanoa, että on meillä parempiakin öitä välillä, syö silloin 1-3 kertaa :D Eli joka yö ei roiku tisulilla lähes koko yötä :D

Kattinka, saitko mun tekstarin taannoin? Jaksuja sulle sinne sairaalaan! Jos olisit lähempänä, niin voisin tulla sun viekkuseen vähäksi aikaa lepäilemään ja nukkumaan :D Olen välillä niin väsy, että pieniä mokia sattuu, mitähän se on sitten kun töihin menen :D Ihana, että saitte sen Natashan sinne teille Ottoa hoitamaan! Onko sulla miten iso masu?

Mutta nyt pyykit odottaa... olen siivoillut vähäsen, aurinko ikävästi paljastaa kaikki pölyt, vaikka oikeasti on älyttömän ihanaa, että se aurinko nyt paistelee B)

Terkuin, Gerbsukka B)

Pitää muuten vielä kertoa, kun meidän Julbertti tässä viime viikolla vähän repäisi :D
Mies oli vaan keskiviikon kotosalla ja nosti sitten iltapäivästä matkalaukut jo meidän sängyn päälle, että kohta alkaa niitä sitten taas pakkailemaan. Julbertti jäi laukuilla leikkimään ja me miehen kanssa mentiin keittiöön laittamaan ruokaa. Kohta Julle sit tuli keittiöön ja sanoi, että pissit meni läpi... Noh, ihmettelin jo siinä, että onpas kummasti vaippa fuskannut, kun sukat ja kaikki on märkänä... No mentiin pesulle ja menin hakemaan makkarista vaatteet ja vaipan ja ohimennessäni sitten näin, että molemmat matkalaukut oli sisältä kosteita... Oli sitten Julbertti käynyt pissimässä niihin :LOL: Ajatteli varmaan, että siinäpähän isi saa "koston", kun on taas jonnekin lähdössä :D :D Kyllä oli pokassa pitelemistä :D

Muistelee vielä aika ajoin, että "Nunni pissi isin laukkuun" :LOL: Kutsuu itseään Nunniksi vaikka osaakin sanoa Julle :heart:

Hassu julle :D . Kyl ne lapset osaa olla "kieroja".

Toivottavasti käpy kaikki ookoo :hug:

Me vietetään pääsiäistä ihan täällä kotosalla. Tänään aattelin laatia ostoslistan huomista varten. Ainaskin siellä pitää lukea Mignon-munia ja mämmiä :p

Ihana Julle!

Voi kiesus, kävin siel lääkärissä, sinne mennessä ei kummemmin koskenu, nyt koskee |O tuomio: mäne kotiis sussa mitää vikaa oo.. kuulemma ensimmäisen puolenvuoden aikana ei ees harkita poistoo, tosin voi olla et jos ei nää kivut asetu ni teen samoin ku ukon systeri oli tehny omansa kanssa :kieh:

Väsyttää pirkuleesti, poika nukkuu autossa joten paha lähtee nukkumaan..

Ehtoopäivää

Kerhoiltu,nakkisopat syöty ja sämpylät leivottu ja syöty myös ;) :D
Nyt odotellaan lastenohjelmia alkavaksi ja sit pihalle :)

Tuossa selasin netistä keittiön ruokailuryhmiä ja löysin kivan :)
Tälläinen olis mun makuun:http://www.kalustekauppa.com/workspace.client_kalustekauppa/files/kalustekauppa/productpics/5148picture3Upload.jpg

Tai sit tämä
http://www.wood-group.fi/tuotekuvat/turbo.jpg

Tän hetkiseen kalustoon olen vähän kyllästynyt :ashamed:
Mitäs pidätte noista?Millainen ruokapöytä teillä muilla on?
Kamalan hintaisia kaikki vaan on |O |O

Nyt pitää taas hakea kahvetta :wave:

Tintta, mä tykkään tuosta alemmasta jos sen sais ylemmän värisenä :LOL: meillä on mun ukin tekemä pirttikalusto, vanha ku taivas, oli tehny sen mummille sillon ku oli alkanu ekaa oottaa, eli sehän on öö.. tuota.. oisko vuodelta -46 suunnilleen.. monesti maalattu, nyt puunvärisenä, mut ajan tummentama, ja monesti on hiottu ja silti pöytälevy on viel liki 5cm paksu :whistle: on siinä ollu aina muuttoporukalla kantaminen. Toinen keittiön pöytä on jatkettava malli.
Meillä on tällähetkellä tuossa pirtinpöydässä neljä valkeeta tuolia, tooosi hyvin käy yhteen :p mut ku en ite tykkää noista pirtinpenkeistä kersojen kans, ne ei yllä syömään noilta..

Ihan vaan Tintan takia ;) :whistle:

Ollaan poikien kanssa kotosalla, mä vähän yritän siivoilla... Enkä pelkkää keskilattian kohennusta :D Hiljaa hyvä tulee...??? Höpö höpö, koko ajan tulee lisää likaa ja sotkua, sitä mukaa ku niitä pyyhkii pois :kieh:

KK: Paljos pyytäisit siitä piposta? Jaksamisia kipuilujen kanssa :hug:

Lillukka: Huh tota tapahtunutta :eek: Onneks näppärä Onni sai lukon auki, voin uskoa sitä helpotusta :hug: Joonatan osaa avata meidän, mun äitin ja mun mummun ovien lukot ainakin, jos vaan niihin kunnolla ylettyy. Hyvät ja huonot puolensa ;) Heräileekö Onni usein noin aikaisin? Jaksamisia!! Harmi sitä lääkärikäyntiä :(

Jatkan..

Jellona: Kiva, että teillä meni reissu mukavasti ja kiva, kun kävit taas kirjoittelemassa!! Kirjoittelehan taas yöllä :D Viikonlopusta en halua nyt enempää puhua :)

Danjuska: Turvallista matkaa ja pitäkäähän hauskaa!! Palailehan heti sit taas linjoille kun kotiudutte :)

Uneton: Tuu sit heti kertomaan, oliko mieleinen asunto!! Jaksamisia sulle ihan kaikkeen :hug: Kai näitä vaikeita vuosia joskus voi muistella ja ajatella, kuinka ihanaa, kun niistä on selvinnyt... Joonatanilla on aika kovisilme tossa mesekuvassa :whistle: :D

Kaiza: Kiva kun sait sittenkin kesäksi töitä :)

Epeli: kiva kun kävit kirjoittelemassa :)

Gerbera: Heh, hauskan (tai no, hauskan ja hauskan :whistle: ) jekun oli Julle tehnyt :whistle: :LOL: :ashamed:

Tintta: Mä tykkään tosta ylemmästä enemmän :) Kiva, kun olit "kaipaillut" :hug: Meillä on ihan perusruokailuryhmä, neljällä tuolilla ja 2 tommosta "pallia". En osaa selittää :LOL:

Mut nyt jos jatkais hommia :wave:

Heippahei!

Täällä sitä istuskellaan koneella (läppäri sylissä ) ja katellaan Heroesia. Viimeinen jakso taitaa olla meneillään.

Kiva Peppi, kun kaipailit :heart:

Lillukalle jaksuja loppumetreille!

Kattinkalle myös jaksamista makoiluun! Usein olet mielessä vaikka harvemmin kirjoittelenkin!

Meillä masuasukin kasvu etenee odotetusti. Tänään tosin käytiin extraultrassa (rakenneultra), kun saatiin seerumiseulasta (niskapoimu-ultran korvaaja täällä meillä ) riskiluku 1:60. No, rakenteissa kaikki oli ok, joten emme halunneet miehen kanssa otattaa sitten lapsivesipunktiota. Niin ja selvis kumpi meille on tulossa :) poika! No, katotaan nyt miten sitten lopulta käy, mutta ainakin nyt on tieto tuo :)

Niin, liikkeitäkin olen jo alkanut tuntea. Harvakseltaan, mutta kuitenkin. Viikkoja on siinä 18 paikkeilla, joten kyllähän pitäiskin jo vähitellen tuntua, mutta enpä Niilostakaan kovin aikaisin tuntenut ja Niilo oli muutenkin aika hissukseen masussa.

Kaizalle onnea kesän töistä! Minä jo vähitellen oottelen, että sais jäädä äippälomalle :) Ajatukset on jo muualla kuin töissä....

Aurinkoisia pääsiäispäiviä jo nyt kaikille teille!

Hannele

Öitä!

täällä taas töissä...vaihteeksi. seuraavassa listassa onkin kolme yötä peräkkäin pitkästä aikaa, johan näitä yksittäisiä öitä onkin tässä ollunna.

gerbera, ihana kun olet hiukan useammin käyny kirjoittelee. hauskan jekun Julle oli tehny. ei kannata isin niin usein reissuun lähtä ainakaan kuivalla laukulla. toivotaan että werneri olis saanu pituutta lisää. tuuhan kertoilee kuin hommassa kävi. jaksuja risaisiin öihin kovasti paljon. :hug: :hug:

uneton, jaksuja sinullekin kovasti. :hug: toivotaan että asunto on kunnollinen. =) niin ja pääset perille asti kaikkine junan vaihtoineen.

tintta, ylempi ruokailuryhmä tai siis pirttikalusto on nätti. ihanan värinen. meillä on jostain saatu olisko kirsikka tai pähkinä pöytälevy sit metalliset jalat laitettu ite, 6 tuolia suht samaa sävyä pöydän kanssa. ihan sellainen kelvollinen lapsiperheeseen.
toivotaan sun selälle parempia aikoja. minäkin suosittelisin fysioterapiaan meno tai hierojalle. vois oikeesti helpottaa. :hug:

peppi, kirjoittelen kyllä suurimmaksi osaksi varmasti ainakin näissä yövuoroissa, kun parhaiten aina aikaa. =)

siitä tulikin mieleen että missäs siru luuraa? mitä teille kuuluu? :wave:

mitähän kattinka on tänään touhunnut kun ei ole mittään kirjoittanut. oliko se ultra tänään? jaksuja sinne punkan pohjalle. :hug: edelleen.

kaizalle, kiva että fysioterapiasta on ollut apua. ja onnittelut kesätöistä. mukavaahan se on saada hiukan jemma rahaa. pirteyttä ja jaksuja koulupäiviin sekä arkiseen aherrukseen. :hug:

epelis, pirteyttä sinullekin. :hug: B) kiva kun kävit kirjoittelee. pääseekö teiltä linja-autolla mihinkään helposti, jos sillä tavalla pääsisit hiukan kotiovea kauemmas päivisin edes joksus? piristäisi hiukan.

Mikkiksen uhma jatkuu yhä tai välillä se on jopa hiukan helpompana. Mut sit uhmaa Aleksi. sinänsä kuitenkin ihan rentoa meininkiä meillä kaikin puolin. meillä on onneksi suhteellisen vähän mitään ilta menoja ikinä, niin saadaan rauhassa ulkoilla tai olla kotosalla muuten. mikkiksellä on alkanut pukemiset olla hiukan vaikeita, mut kärsivällisyydellä niistäkin selvitään.
Mikkis touhuaa edelleenkin kaikkea vähemmän sallittua...vanhempieni luona hän oli tehny yhden kivan jutun minkä äitini nyt vasta kertoi.. mikkis kun oli silloin pari vko sit yhden siellä niin meiltä mentyään Mikkis oli jääny siihen takkahuoneeseen oottaa että mummi saa vaatteet vaihdettuu ja pääsevät ulos niin hetken päästä kun mummi oli menny kattoo niin poika oli tyhjentänyt lasten shampoon pesuharjalle ja pesi haalareitaan. :LOL: että mulla oli naurussa piteleminen. no onneksi oli toinen haalari mukana niin vaihtoivat sen ja toinen pesuun ja ulos sitten.
kotona tiistaina jätkä kaato sokerit astiasta pöydille ja lattioille ihan kivan määrän sillä aikaa kun minä touhusin uunin sytytyksen kanssa toisaalla. :whistle:

mitähän kuusikonäidille kuuluu?

Me meinattiin mennä perjantaina tuohon meidän pikkuseen laskettelukeskukseen laskettelee ja mäen laskuun. ja sit tietty makkaraa notskille. :p voi myös olla että vaihdetaan mökki reissuun kun serkku perheineen on kuulemma sinne tulossa, mut katellaan. lauantai menee siellä hautajaisissa ja su-ma olen töissä. olen nämä jo muutamaan kertaan kertoillutkin varmaan...
onneksi on suhtteellisen hyviä ilmoja luvannut. B) =)

danjuskalle, turvallista ajomatkaa mökille. ja oikein ihanaa pääsiäistä. :hug: rentouduhan kunnolla. B)

käpyselle, kovasti parempia oloja, varsinkin masun kanssa. toivotaan että kivut piakkoin hellittäisi. :hug:

taidan hetken surffata välillä netissä...palailen jos jotain kirjoitettavaa keksin. kauniita unia kaikille. :hug:

GERBERA voi teidän Jullea :D harmi että asunto ei ole vielä menny kaupaksi mut kevät on tulossa kovaa vauhtia jospa se toisi ostajan teille.
Voimia arkeen ja öihin :hug:

LILLUKKA onneksi Onni osasi avata oven. Suloine teidän iso-vauva :LOL:

nyt pitää mennä askartelee Aten kanssa palaaan sit päikkäri aikaan

Plaah ku tympii.. ulkona on nätti keli ku ikkunasta kattoo, mut voi elämä mikä tuuli, naama jääty siinä ajassa ku koiran käytin, joten ei tarvi ulos mennä |O ja sataa lunta..

Yö meni taas suht hyvin, mitä nyt poika jotai mölis neljän aikaan mut asettu alle 5minuutin takas unille..

Tänää ois ruuhkapiikki kyläilijöissä. tulee pari kaveria käymään, molemmat systerin exiä :LOL:

Kaupassa käyty ja silti jäi puolet tavaroista kauppaan, kun en saa niitä kuljetettua tänne ylös :kieh: . Joten ukkko saa tuoda loput kunhan kotiutuu.

Täälläkin tuulee kylmästi, mutta ei onneksi ihan joka paikassa. Tossa meiän pihassa on ihanan lämmin, koska aurinko paistaa :D . Pitää rynnätä uudestaan uos kunhan poju on nukkunut päikyt.

rikoin tänään yhden tädin pyörästä kissansilmän. Joudun nykyään säilyttää rattaita pyöräkellarissa, joka on tupaten täysi ja tänään kun otin sitten rattaitani, niin jouduin siirtää yhtä pyörää ja tä siirto sitten aiheutti sen että yksi toinen pyörä kaatui ja osui suoraan siihen kissansilmään ja se meni tuhannen päreiksi. :/

Mutta minun puolestani jo nyt oikein hyvää pääsiäistä kaikille! :wave: :flower: :)

Tigru vastattu :hug: !

Käpy täällä ei onneks ihan noin paljoa tuullut...

Siispä käytiin 1,5h aamulla ulkoilee, nähtiin eläinten jälkiä, Onnia harmitti kun ei nähty joutsenia tänään, meinas ihan itku tulla. Eilen nimittäin nähtiin kaksi joutsenta!

Jellona meillä Onnilla on nyt kanssa (tai ainahan sillä vissiin on ollut) että iskee hirmu helposti teen-kaikkea-kiellettyä-vaihde päälle, rajoja tarvitsee tuokin pikkupoika ihan selkeitä, jämäköitä ja jonain päivänä aina tuntuu että mitenhän mun kädet riittää kun vauva syntyy.

Kattinka mitä tähän päivään?

Hannele kuinka voit, kiva kun kävit kirjoittamassa, hirmu iso osa noista seulonnoista on "vääriä hälyjä", mekin sellainen Onnista saatiin.

Kaiza kiva kuulla sustakin! Samoin Uneton. Voimia teille molemmille koulupuuhiin ja muutenkin, Gerbera kiva lukea teidänkin kuulumisia!

Onni on alkanut herätä tosi aikaisin (Peppi kyselit!) eli pari viikkoa on herännyt 5.30-6, nukkuu sit normaalia pitempiä päikkyjä mut on unimäärä valostumisen myötä vähentynyt. Pimennysverhokaan ei auta. Nyt ajattelin sit et herätän ihan just noin 1,5h päikkyjen jälkeen, saattaa olla kiukkusta poikaa, mutta kyllä meillä on nukuttava sinne ainakin kuuteen asti ihan vanhempien jaksamisen takia. Seiska ois jo ihan luksusta taas.

Mä laittelin hieman pääsiäistä, koristeita ja sen sellaista, eilen käytiin koko perhe Savonlinnan kevätmarkkinoilla. Mulla on tavoite pääsiäiselle LEVÄTÄ :) jospa se onnistuiskin hyvin.

Mut nyt kahvi ja Onnin herätys... jota ei näköjään tarvinnut tehdäkään, tuoltahan tuo poika tepsutti just syliin!

Mä kun illalla luulin et olin kirjottanu jo niin monta kertaa et en enää sit viitttiny...Enkä ollu kirjottanu eilen mitään. Vähintään tunnin välein kuitenkin vakoilen jos joku ois käyny.

No täällähän ei mitään tapahdu mistä vois krjottaa.

Jellona se ultra oli jo toissapäivänä. Tilanne oli ennallaan, mutta pitkällään pitää vielä olla 4 viikkoa. Kahen viikon päästa¨uus kontrolli ja jos sillon kaikki niinkuin nyt niin kotona lepäilya voidaanmahdollisesti kokeilla.

Kaiza. Onnea kesätøistä. Täällä mahassa møyrytään.ja... tanssitaan jenkkaa.

Hannelesta kiva kuulla. Mites viihdytte siellä maalla? Ootte varmaan jo ihan kotiutuneet. Onnea odotuksen jatkoon ja nuo vikot ne menee niin nopeasti.

Unettomalle: Viimeks taisin sulta saada tekstrin joka oli joku ketju tekstari. En vastaile niihin enkä laita eteenpäin kun tässä maassa kännykän käyttø on tosi kallista. Ei todellakaan mitään henkiløkotaista. Mese taas on usein päällä vaikka en oo lähelläkään ja sit jos Jørn tai Sindre sulkee sen niin samalla häviää kaikki jotka mua on huudelleet. Koitetaan uusiks ja nythän mulla on vaan aikaa. Kerro miten junareissu meni.

Gebsu: Joo sain. Eikøhän ne asuntokaupat vielä järjesty. Pojille terkut ja käy kirjotteleen kun kerkeet.

Tintta Onnea uuden auton omistajalle. Meilläkin vaan yks auto ja se on mun käytøssä harvoin. Joskus on mietitty toisen hankkimista mut ollaan pärjätty ja jos mulla on jotain ihan pakollista niin mies hankkii tøihin jonkun kyydin.

Peppii.... huhuu. Onhan kaikki hyvin.

Mun asento alkaa taas olla hankala, mutta olette mielessäni.
Hyvää pääsiäisen jatkoa.

Kattinka laiskiainen :wave:

Yhteistyössä