Huomenta.
Se on sitten kelloja siirretty... Tuli mukamas pirteämpi olo, ihan kun olis saanut nukuttua pidempään ja enemmän
On ollu kyllä niin rankka viikko, siis ihan silleen fyysisestikin, paikat on tosi kipeinä. Perjantaina olin kotona pikkusen ennen 22, töihin olin menny siinä vähän 11 jälkeen. Joka lihasta särki, kun kotiin pääsin ja väsytti kiitettävästi. Yö menikin sit huonosti, kun Joonatan oli hereillä tunnin ja mä siihen päälle toisen tunnin.
Eilen menin töihin joskus 15 aikoihin ja kotona olin klo 23 :| Ja kyllä väsytti!! Tänään pitäis mennä tekemään vielä loppusiivous avustettavan edelliseen kotiin :kieh: Eikä ihan oikeesti kiinnostais tippaakaan!
Oltiin sovittu jo aiemmin, että saan pitää maanantain vapaata, kun olin koko viikon töissä, joka päivä, mut avustettava rupes puhumaan vähän siihen sävyyn, että olis toivonut mun maanantaina sinne menevän |O No, huomenna on poikien korvien tarkastus ja Rasmukselle aika hammashoitajalle... Et en kyllä töihin mene...
Vielä on hommat kesken, kun ei oo tavaroita saatu paikoilleen, eikä kaikkia lamppuja/tietokoneita ynnä muita. Mä en kyllä osaa kaikkia noita laittaa, eikä tunnu edes yhtään kivalle, että mun pitäis yksin kaikki laittaa :ashamed:
Kaiza: No kun se ei edes ole vaan tää viikonloppu vaan hommat jatkuu pitkälle, kun yksin puran ja laitan kaikki tavarat paikoilleen, enkä tiedä, missä ajassa saan sen tehtyä, kun tosiaan apua mulle ei kauheasti ole :kieh: Hyi, kun valitan niin paljon, mutta kun muutenkin oon jo niin poikki... Vatsa on ihan ok, oli se vielä eilenkin vähän arka, mut ei oo krampannut enää. Kiitos tsempeistä
Niiskuneiti: Kiitos =) Kävin kattomassa yhteisössä kuvia ja huomasin, että Jessehän on ihan isänsä näköinen
Ja Joonas taitaa olla enemmän sun näköinen ja aika paljonkin? Suloisia ovat molemmat :heart: Hienosti meni teidän toissayö, mites edellinen meni?
Kattinka: Ihanaa, että oot päässyt kotiin :hug: Voi, kunpa jatkaisit silti täälä kirjoittelua
Koska joudut menemään sairaalaan takaisin? Paljonko on nyt viikkoja?
Joonakselle ja Jellonan miehelle myöhästyneet nimpparionnittelut :flower:
Gerbera: Meillä on semmonen n. 20v vanha 12 tuumainen pyörä, jolla me kaikki ollaan opittu ajamaan, just puhuttiin äitin kanssa et jos kunnostettais se
Hyppään toiselle sivulle...
Lillukka: Jaksamisia :hug:
Smirge: Minä päivänä Sami on puistotädillä? Joonatan aloittaa varmaan ens keskiviikkona, silleen lyhyellä ajalla. Voipi olla pojalle kova paikka alkuun sinne jäädä, huuto on varmaan kova :ashamed: En tiiä, miten lähtee sitten leikkeihin mukaan vai meinaakohan huutaa koko sen puoltuntia, minkä siellä alkuun on :'( Millainen se täti on? Vähän mua hirvittää, toisaalta on hyvä, että en oo sitä ite sinne viemässä, mut sit taas toisaalta haluaisin kyllä olla varsinkin hakemassa poikaa sieltä
Jospa saisin järjestettyä työt silleen, että pystyisin olla hakemassa. Olis se kiva nähdä sitä puistotätiä ja kuulla, miten on Jontulla mennyt
Neve: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa. Jaksamisia Veran uhman kanssa :hug: Tutuilta kuulosti jutut, Joonatan kans haluaa aina ottaa pikkukärryt ja niistä ei saa kukaan muu ohjata/pitää kiinni yms. Meillä se on sit Rasmus, joka aiemmin sulki tietokoneet ja nykyään laittaa aina telkkaria kiinni, siihen ollaankin viritelty sit semmoset kaunnit teipit, ettei se mene kiinni
Hannele: Kiva, kun kävit kirjoittamassa! Kyllä sen kakan pitäis olla semmosta kovaa jo tämänikäisellä... Sullakin melkein puoliväli jo meneillään :heart:
Danjuska: Kiitos kysymästä, työjutut tulikin tossa alussa jo. Mikä se sun gallerianikki taas olikaan? :ashamed:
Huh, johan kesti taas :wave: