Täällähän minä. Koko päivän koneella roikkunut :ashamed: Samalla kuitenkin tehden poikien kanssa kaikenlaista, mm. piilosta leikkinyt, pitänyt Rasmusta sylissä, antanut ruoat, pessyt 4 koneellista pyykkiä
Ja semmosta. Ulos ei sit viittitty lähteä ollenkaan...
Niiskuneiti; kiitos :hug: Tota vois ehkä kokeilla tota Sirun vinkkiä, siis jättää vaan vaippa pois ja muistuttaa vähän väliä et jos on pissahätä niin täytyy mennä potalle. Vois kuvitella, että saattais jossain vaiheessa ymmärtää et kannattaa potalle mennä niin ei housut kastu
En kyllä tiiä, kun en oo koskaan kokeillut/nähnyt kokeiltavan =)
Tintalle lähettelen oikein isot :hug: Tiedän ton tunteen!! Toivottavasti menee pian ohi :wave: Kiitos sullekin
Mun serkut pieninä ollessaan (niillä on siis ikäeroa vanhimmalla ja keskimmäisellä 1v9kk, keskimmäisellä ja pienimmällä 11kk, kaikki poikia) levittivät kans joskus kaikki keittiön kaappien sisällöt vai olikos se nyt jääkaappi vaan, no, kuitenkin ihan hirvee sotku oli siinä, enkä usko, että tää on tapahtunut vaan kerran
Näin muistan kuulleeni. Ja ite muistan sen, kun ne aina tiputti yläkerrasta kaikki lelunsa portaita pitkin alas
Siihen aina heräsin, kun yhdessä vaiheessa olin niillä joka viikonloppu yökylässä, ihmettelin aina et miten ne joka aamu herää siinä 6-7 välillä
Mä kun olisin halunnut nukkua pidempään. No, menipä taas tarinaksi :ashamed: Ja korjaan nyt, että tää yksi näistä pojista täyttääkin tässä kuussa 18, eikä 17v. niinku joku aika sitten kirjoitin... Ja yksi näistä veljeksistä oli se, joka kuoli joulukuussa 2006 :'(
Koivunkävylle lähettelen myös paljon :hug: Koitahan jaksaa! Naistenklinikalla joku sanoi, että vasta 3-vuotiaana lapsen aivot (tai aivoissa joku osa tms.) on niin kehittynyt, että silloin pitäisi normaalisti nukkua yöt heräilemättä.. Emmä muista, miten se meni, jotain tohon suuntaan.. Sitä odotellessa Rasmuksenkin kanssa :kieh:
Siru; Rasmus on nyt päiväunilla, se on jaksanut kivasti leikkiä ja touhuta ja syönytkin hyvin, alkoi kyllä väsymään ja aika-ajoin halus sylkkyyn tulla, lämpimältä on koko päivän tuntunut. Laitoin taas supon ennen päikkäreitä. Mä en kyllä käsitä, miten se voikin olla noin usein kipeenä ja miten siihen aina HETI tarttuu kaikki taudit :ashamed: Mun äitillä oli eilen toi kuume tai alkoi toissailtana, jolloin se oli poikien kanssa pari tuntia. Kiva, että juontokeikka meni hyvin!
Kattinka, noin muistelinkin sen teidän ilmaston olevan tai sään kesäisin. Voi sun pylväsjalkoja, koitahan rakas kestää, ei oo enää pitkä aika, kun pääset tosta olotilasta! Mä niin haluaisin kesällä tai sillon elokuussa tulla sinne teille, mut en tiedä, miten se onnistuis...
Jos nyt lopettelisin... Teillä menee varmaan hermot mun romaaneihin, joita on taas ruvennut tulemaan :ashamed: Ehkä se kertoo siitä, että meillä täällä kotona alkaa vähän helpottamaan tai ei ole niin vaikeeta nyt =) Vaikka väsyneitä kyllä ollaan, mut niinhän me aina
Hannamari; halit sullekin :hug: Koitahan jaksaa! Ja vitsi, miten tuttuja ajatuksia, mä oon miettinyt ihan hirveesti tota parisuhdeasiaa ja sitä, että meidän käyttäytyminen toisiamme kohtaan vaikuttaa lapsiin just tolla tavalla tai et ne oppii meiltä sen... Äh, en osaa edes selittää. Mut välillä on kauhean paha mieli ja huono omatunto siitä :ashamed: Mut niinkun sanoin, meillä menee paremmin nyt, kuin mitä joku aika sitten meni... Jospa tää tästä!