Oho. Tasan 3 päivää sitten olin kirjautunut viimeksi
Tätä ei ole tapahtunut vielä ikinä palstailuhistoriani aikana
Paitsi ehkä lomareissujen aikana...
Tosihiljaista täällä tähtösissä ollut, kiva, että
Jellona, Danjuska ja Kattinkakin on edes jonkun verran kirjoitelleet :hug:
Tänne kuuluu töitä, kun vuorotellen töissä ollaan. Iltaisin sit tehdään yleensä perheenkesken, mitä milloinkin. Eilen olin poikien kaa mun äitin luona, Sami sai potea kipeää oloonsa ja soitella levyjään.
Mua ihan joka päivä mietityttää ja silleen pysäyttää, kun tajuan, miten iso poika Joonatan on :'( :heart: Kuten muutkin tähtöset! J on ruvennut puhumaan niin paljon, niinku jo kerroinkin. Kyllä se on jo pitkään semmosia lyhyitä lauseita puhunut, mut nyt se koko ajan kyselee, selittää ja kertoo asioita, siis tosi pitkästi. Missä äiti on? Mistä toi pipi tuli? Saisinko purkkaa? Eilen soitti mummulle, että saako tulla leikkimään
Nyt on ruvennut enemmän olemaan mun perään :heart: Johan sitä isi-kautta kestikin
J:llä on tapana piirtää paperille autoreittejä, esim. eilen piirsi, kun mun isäpuoli ajoi eläinlääkäriin, Kaapo oli vähän pipi, lääkäri antoi lääkettä ja ajettiin tästä näääääin (piirtää kynällä), sitten tulee siltoja, joiden kohdalla vähän hypätään (hyppää ite tasajalkaa)
Muistatteko sen yhden automainoksen, missä se pikkupoika esitti ajavansa autoa ja koko ajan sano: mmmmmmmmmmm, niin kauan, kun oli ihan punainen, hyvä ettei pyörtynyt? Joonatan vetää kans ihan samalla tavalla
Ja Rasmus kans
Rasmuksella tulee koko ajan edelleen uusia sanoja. Yllättäen osaakin sanoa, esim. eilen mummu kysy R:ltä, sano Kaapo ja Rasmus sano Paapo =) Poika on saanut olla ilman vaippaa, mut aina tulee itku, kun pissa pääsee ja siihen usein kompastuukin
(siis kun lattia on märkä). Minkäännäköistä hajua ei potan käytöstä ole. Eikä mun mielestä pitäiskään. Mut kaveri kerto ku hänen kaverin tyttö, kohta 9kk, käy potalla pissalla ja kakalla
Eikä osaa vielä edes istua tukematta, mut melkein aina ne pissat pottaan tulee
Kiitos
Jellona huhuilusta :hug: Usein, kun ollaan liikenteessä niin nään Aleksin näköisiä poikia =) Viimeksi viime viikonloppuna, kun oltiin poikien kaa rannalla niin siellä oli semmonen pellavapää ja musta se näytti takaapäin ihan teidän Aleksilta! Minkä ikäinen se Aleksi nyt silloin oli, kun pari vuotta sit nähtiin? En tarkota viime kesää vaan sitä ku tähtöset oli puolivuotiaita...
Kattinkalle kovasti jaksamisia, tosi kiva, kun oot vähän käynyt kuulumisia kirjoittelemassa :hug: Kiitos aivan ihanista kuvista!!!! Otto on kyllä niiiiiiiiiiiiin suloinen isoveikka, aivan todella ihana :heart: Miten voikin niin söpö olla?? Voin vaan kuvitella, kuinka suloisia teidän rinsessoista tulee... :heart: Ja oliko se a, joka niissä kuvissa oli? Ihana vauva, vauvat on vaan niin syötävän söpöjä
Mä en nähnyt sun profiilissa muuta ku sen Oton kuvan...
Kaizalle kovasti jaksamisia hormonimyrskyjen (herkän mielen), Maten uhman ja kaiken kanssa :hug:
Neve, minkäs verran Veralla ja isosiskolla (jonka kanssa menis samaan huoneeseen) on ikäeroa? Mä oon vaan edelleen suunnitteluasteilla noiden poikien siirtämisestä samaan huoneeseen :| Se suoraansanoen hirvittää mua :/ Ne on niin erilaisia nukkujia... No, täytyy kattoa, jos viimeistään, kun mun kesäloma alkaa
Millaiset ne teidän häät nyt onkaan? Onko paljon vieraita, kirkossako? Mä en muista, oot varmaan kertonutkin :ashamed:
Missäs on
Uneton? Entä
Siru :attn:
Lillukka varmaan ulkoilee ja viettää aikaa perheen kanssa, kun mieskin on lomalla, mut koitahan välillä ehtiä kuulumisiakin kirjoitella!
TANSKU!! Ootteko juhannuksen mökillä?? :attn: Perheenkesken vai onko siellä enemmänkin porukkaa? Me nimittäin ollaan siellä meidän mökillä silloin
No, nyt kyllä jo lopettelen :wave: