***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

moro

tässä oottelen että Tatulle uni tulis.

Vapaapäivä lopuillaan ja huomiseks taas töihin.

Meillä Taun kans ollut oikeen mukava päivä. on askarreltu, käyty kävelemässä ja leikitty.
Illasta Tatu sitten kahto peter panelia omien sanojensa mukaan :LOL:

Sen verran sain aikaseks että kävin itelleni mekon ostamassa =) Tatu ja mies olivat maku tuomareina ja kiva mekko löytyikin :D
tosin lupasin jo itelleni että en enää Tatun kans vaatekauppaan lähe :kieh: jo ennen kun sain farkut jalasta niin poika kurkkii verhon raosta.. "Minä vähä kuukin.. äitin takapuoli näkyy!!!" :kieh: että semmosta...

tulkaahan nyt kuulumis8ia kertomaan. ite yritän päästä vielä miestä jututtamaan ennen kun töihin lähtee..
niin ja käpy.. en ees googlettamalla löytäny kunnolla tietoo.

mut nyt meen
 
Iltaa vaan!

Pikaisesti tulin jotain kirjoittelemaan , kun ei unikaan vielä tule. Mies yössä , niin silloin välillä kukun vähän pidempään. Huomenna on kyllä aikanen herätys jo klo.6 kun pitää tytöt viedä hoitoon. Tytöillä on ollut vatsatauti tässä viikonloppuna ja Veralla oli tiistaina. Ekaa kertaa oli tauti Veralla ja oli kyllä niin surkea aina kun alkoi oksentamaan. Ei olisi millään halunnut oksentaa. Yritti pidätellä oksennusta viimeiseen asti. Onneks ei kestänyt kun puoli päivää , eikä tullut ripulia siihen perään niin kuin monille muille oli tullut.

Vielä olisi pari viikkoa töitä ennen kesälomaa. Onneksi on lyhyitä viikkoja kun on juhannus ja seuraavalla viikolla pidän päivän ylityövapaata ja seuraava päivä onkin meidän vihkiminen.

Kesälomalla ajateltiin laittaa tytöt samaan huoneeseen nukkumaan. Vähän hirvittää kun meillä makkarit on eri tasossa. Katotaan miten käy. Vera on kyllä innoissaan ja miettii minne sänky laitetaan , mutta saas nähä kun tulee yö niin miten sitten menee.

No eipä nyt muuta tällä kertaa. Painun nyt nukkumaan kun ei telkkaristakaan tule oikein mitään katottavaa. Onneksi mies meni tänään yöhön , niin sain katsoa ihan mitä huvittaa eikä aina sitaä jalkopalloa :kieh: Muutama viikko olisi vielä kestettävä ja tallennettava kaikki mun ohjelmat (niitä ei kyllä ole montaa viikossa)
Hyvää yötä ja viikonloppua kaikille! :wave:
 
Profiilissa kuva tytøistä. Maanantaina lähdetään kaikki 3 kotiin. Oma maito riittää jo. B:tä imetän osittain, mutta A on nii laiska imemään, että ajan säästämiseksi pumppaan hänelle kaiken maidon. Oma olo ei vielä ihan ok. Hematooma kivut jatkuvat ajoittain lievempinä ajoittain kovempina.

:hug: kaikille

T: Kattinka+ tytøt 5 pv
 
Oho. Tasan 3 päivää sitten olin kirjautunut viimeksi :eek: Tätä ei ole tapahtunut vielä ikinä palstailuhistoriani aikana :LOL: Paitsi ehkä lomareissujen aikana... ;)

Tosihiljaista täällä tähtösissä ollut, kiva, että Jellona, Danjuska ja Kattinkakin on edes jonkun verran kirjoitelleet :hug:

Tänne kuuluu töitä, kun vuorotellen töissä ollaan. Iltaisin sit tehdään yleensä perheenkesken, mitä milloinkin. Eilen olin poikien kaa mun äitin luona, Sami sai potea kipeää oloonsa ja soitella levyjään.

Mua ihan joka päivä mietityttää ja silleen pysäyttää, kun tajuan, miten iso poika Joonatan on :'( :heart: Kuten muutkin tähtöset! J on ruvennut puhumaan niin paljon, niinku jo kerroinkin. Kyllä se on jo pitkään semmosia lyhyitä lauseita puhunut, mut nyt se koko ajan kyselee, selittää ja kertoo asioita, siis tosi pitkästi. Missä äiti on? Mistä toi pipi tuli? Saisinko purkkaa? Eilen soitti mummulle, että saako tulla leikkimään :) Nyt on ruvennut enemmän olemaan mun perään :heart: Johan sitä isi-kautta kestikin :whistle: :D

J:llä on tapana piirtää paperille autoreittejä, esim. eilen piirsi, kun mun isäpuoli ajoi eläinlääkäriin, Kaapo oli vähän pipi, lääkäri antoi lääkettä ja ajettiin tästä näääääin (piirtää kynällä), sitten tulee siltoja, joiden kohdalla vähän hypätään (hyppää ite tasajalkaa) :LOL: Muistatteko sen yhden automainoksen, missä se pikkupoika esitti ajavansa autoa ja koko ajan sano: mmmmmmmmmmm, niin kauan, kun oli ihan punainen, hyvä ettei pyörtynyt? Joonatan vetää kans ihan samalla tavalla :D Ja Rasmus kans ;)

Rasmuksella tulee koko ajan edelleen uusia sanoja. Yllättäen osaakin sanoa, esim. eilen mummu kysy R:ltä, sano Kaapo ja Rasmus sano Paapo =) Poika on saanut olla ilman vaippaa, mut aina tulee itku, kun pissa pääsee ja siihen usein kompastuukin :whistle: (siis kun lattia on märkä). Minkäännäköistä hajua ei potan käytöstä ole. Eikä mun mielestä pitäiskään. Mut kaveri kerto ku hänen kaverin tyttö, kohta 9kk, käy potalla pissalla ja kakalla :D Eikä osaa vielä edes istua tukematta, mut melkein aina ne pissat pottaan tulee :)

Kiitos Jellona huhuilusta :hug: Usein, kun ollaan liikenteessä niin nään Aleksin näköisiä poikia =) Viimeksi viime viikonloppuna, kun oltiin poikien kaa rannalla niin siellä oli semmonen pellavapää ja musta se näytti takaapäin ihan teidän Aleksilta! Minkä ikäinen se Aleksi nyt silloin oli, kun pari vuotta sit nähtiin? En tarkota viime kesää vaan sitä ku tähtöset oli puolivuotiaita...

Kattinkalle kovasti jaksamisia, tosi kiva, kun oot vähän käynyt kuulumisia kirjoittelemassa :hug: Kiitos aivan ihanista kuvista!!!! Otto on kyllä niiiiiiiiiiiiin suloinen isoveikka, aivan todella ihana :heart: Miten voikin niin söpö olla?? Voin vaan kuvitella, kuinka suloisia teidän rinsessoista tulee... :heart: Ja oliko se a, joka niissä kuvissa oli? Ihana vauva, vauvat on vaan niin syötävän söpöjä :) Mä en nähnyt sun profiilissa muuta ku sen Oton kuvan...

Kaizalle kovasti jaksamisia hormonimyrskyjen (herkän mielen), Maten uhman ja kaiken kanssa :hug:

Neve, minkäs verran Veralla ja isosiskolla (jonka kanssa menis samaan huoneeseen) on ikäeroa? Mä oon vaan edelleen suunnitteluasteilla noiden poikien siirtämisestä samaan huoneeseen :| Se suoraansanoen hirvittää mua :/ Ne on niin erilaisia nukkujia... No, täytyy kattoa, jos viimeistään, kun mun kesäloma alkaa :whistle: Millaiset ne teidän häät nyt onkaan? Onko paljon vieraita, kirkossako? Mä en muista, oot varmaan kertonutkin :ashamed:

Missäs on Uneton? Entä Siru :attn: Lillukka varmaan ulkoilee ja viettää aikaa perheen kanssa, kun mieskin on lomalla, mut koitahan välillä ehtiä kuulumisiakin kirjoitella! TANSKU!! Ootteko juhannuksen mökillä?? :attn: Perheenkesken vai onko siellä enemmänkin porukkaa? Me nimittäin ollaan siellä meidän mökillä silloin ;)

No, nyt kyllä jo lopettelen :wave:
 
Suloiset tytöt! Paljon voimia kotielämään Katinka! :flower: *tekee stemppimerkin*

Nyt seuraa natinaa. Jos ei kiinnosta niin skipatkaa.

Tää "kesälomailu" on kyllä käynyt aivan totaalisesti mun voimille. Mä olen aivan sikaväsynyt :ashamed: Ukkokin on tehnyt pitkää päivää. Eli on lähtenyt aamulla jo ennen kuin me herätään ja tullut vasta 6 jälkeen (tiedän kyllä jotkut tekee vielä pitempiä, mutta tää ei ole meille normaalia ). Sen jälkeen kun ukko on syönyt niin se on läsähätänyt tähän pöydän ääreen tekemään omaa projektiaan :kieh: .
Huomenna pennut pääsee äitini luokse päivähoitoon, mutta sekin on lähinnä tekohengitystä... |O

Mutta teille kaikille oikein hyvää viikonloppua! :flower:
 
Päiviä!

smirgelainelle, ihan ekaksi iso lämmin :hug: ja voimia kesäloman viettoon. toivotaan että jossain vaiheessa hiukan helpottaisi. onneksi nyt edes yhden päivän saat hengähtää. ota ainakin rennosti.

peppi, Aksu oli sinä kesänä vähän vajaa 3-vee. meilläkin Mikkis höpöttää ihan hirveesti kaikkea. :) kiva kun kävit kirjoittelee.

nyt moikka..pitää mennä.
 
INSSI LÄPI, JEEEEEEE!!!!! :D :D :D Huh, olipas se jänskä kokemus... Auto perkules meni sammumaan kaksi kertaa ja olin ihan varma että hylätty tulee mutta eipäs tullutkaan :D Hyvin siis taisi mennä -en oikein itse muista muuta kuin noi sammumiset, jännitti niin mielettömän paljon :whistle: Täytyy lähteä huomenna harjoittelemaan miehen autolla. Että varokaa vaan hesalaiset, täältä tullaan :kieh: :D

Onpas ollut raskaat viikot, ensinnäkin oon yrittänyt sisäistää reumaan sairastumisen, tokaks viikko sitten oli vikat koulupäivät ennen kesää ja silloin oli esityksiä, ruotsin tenttiä ym, ja nyt sitten inssi. Hohhoijaa, tänä viikonloppuna en kyllä tee yhtään mitään (paitsi käyn ajamassa ja sunnuntaina menen kummityttöni rippijuhliin...). Onpas nyt kiva olo kun on koulu ohi vähäksi aikaa, ajokortti taskussa ja lomakin lähenee :) Harmi vaan että olo muuttuu muutaman tunnin kuluttua todennäköisesti tosi piip-mäiseksi kun otan kohta reumalääkkeet. Nyt otan ekan kerran oikean annoksen eli tuplasti vahvemman kuin viikko sitten...

Kattinka: voi jestas että tytöt ovat suloisia! Kiitos tuhannesti kuvista jotka lähetit, Otto on aivan mielettömän ihana :heart: Jaksamista sinulle tulevaan arkeen :hug:

Peppi: juu, ollaan juhannuksena mökillä meidän porukan kesken -mun äiti on kans mukana. Tulkaahan käymään siellä jos kerkeätte!!!Ollaan mökillä to-su näillä näkymin. Toivottavasti olis hyvät ilmat B)

Smirgelle jaksuhalit :hug:

Nyt oon niin täpinöissäni inssistä että on pakko mennä rauhoittumaan :D
Oikein mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
Tansku

P.S Oletteko huomanneet että on 13. päivä ja perjantai?! Ja silti inssi meni läpi :D
 
heips pitkästä aikaa. Me ollaan oltu sitkeässä virustaudissa, jokainen vuoron perään :kieh: . Nyt näyttäis alkavan helpottaa *kopkop*.

Smirge voimia sinne!

Kattinka IHANIA tyttöjä ja pääsette kyllä nopeaa kotiin!

Peppi meillä Onni höpöttää juuri samalla tavalla kuin Jonttu teillä ja minäkin olen miettinyt juuri samaa miten iso Onni jo onkaan. Voi kun sais näitä päiviä tallennettua purkkiin, sitä olen miettinyt, miten äkkiä tää meneekään tää aika lasten kanssa. Ellikin on tänään jo KAKSI kuukautta, juurihan hän syntyi!?

Tansku ONNEA!!!!

Meillä on paljon puuhaa kesälle. Kun katsoo kalenteriin, niin joka viikolle on jo sovittu jotain, joko vieraita tai itse ollaan menossa jonnekin tai on jotain tapahtumia. Tapahtumarikas kesä siis tulossa :).

Elli voi ja kasvaa hyvin, oli 6300g ja 59cm 2kk neuvolassa. Syntymämitat 3770g, 51cm. On äännellyt, hymyillyt jo pitkään ja viuhtoo innoissaan käsillään ja jaloillaan.

Meille tuli just nyt Ellin kummi"täti" (17v) vkl:ksi eli menen, mukavaa viikonloppua kaikille!


 
Moikka!

päivällä tulikin kiirus töissä niin piti kesken lopettaa. nyt olen siskollani ja ajattelin hetkisen raapustaa, kun sisko on toisen tyttönsä kanssa saunassa. ite kävin jo toisen tytön kanssa. =) pojat lähti iltapäivällä mummolaan isoenon kyydissä. minä sain siivottua koko asunnon, enää on liinavaate pyykit odottamassa. hiukan väsy olo, kun jo töissä niin ahkeraan touhusin. huomenna vielä aamuvuoro ja sit olis pari pvää vapaata. =)

tanskulle ihan hirmu paljon ONNEA, kun inssin läpäisit. :flower: :hug: jaksuja olojen kanssa. kiva kun kävit kirjoittelee ja otahan nyt viikonloppu rennosti.

lillukka, mukava kun ehdit hiukan meitä tulla moikkaamaan. ja hyvä että olette taudeista selvinneet. :) mukavan tapahtumarikasta kesää teille. myö ollaan tulossa varmaankin joskus elokuussa teille päin sinne uuteen seikkailujuttuun.

peppi, niin ja nykyään Aksulla on tummenemaan päin noi hiukset. tulee varmaan isäänsä hiusten värissä ja laadussa. Mikkiksellä vielä pellavapää, mutta sekin jonkun verran tummentunut.

mitäs kaikki tekee juhannuksena??? meillä tarkoitus mennä torstaina mökille ja olla siis sunnuntaihin asti. hyviä ilmoja tietty kovasti toivotaan. B) grillaillaan hyvää ruokaa ja itteemme, pelaillaan kaikkea mahdollista ja ollaan muuten vaan. :D

mitähän niiskuneidille kuuluu? :wave:

nyt tuli muut saunasta joten menen jatkaa oleilua. mukavaa viikonloppua kaikille. B)
 
joskohan itekki koittas jotai raapustella..
mulla on vitukäyrä ollu pilvissä tässä jo tovin aikaa, tekis mieli muuttaa johki kellariin tai jotai. Isompi varsinkin testaa hermoja liki kokoajan, ihan sama mitä tehdään. |O *odottaa että smirge raahaa hunnit tänne*

ukko jaksaa taas valittaa raha-asiioista, ihan ku mä nyt asialle minkä voisin, ja kun meillä ei ees oo mitään hätää rahan suhteen :headwall:

Lillukalle toivotan pöpöt pois tuulia! mikä uus seikkailujuttu teille on tullu sinne?

katinka vois kertoa prinsessojen päänympäryksen niin voisin ne pipot tehdä.. ois ees jotain sopivaa. ;)
 
heips

huoh mikä viime yö :/
aina kun pääsin uneen niin kuului "äiti mulla on jano!", tai "äiti tule ettimään hivvi", "äiti minua pissittää" , tai "äiti minä haluan ison viltin" |O :headwall:
en ois miiillläään jaksanu aamulla nousta kun tatu tuli seiskan aikaan tosi virkkuna taas omituisia juttuja selittämään :whistle:

Tosin vaikka väsynyt oon niin jaksanu koko illan naurattaa sen jutut.. jotain kun sanoo/pyytää niin kysyy että "minkä takia?" ulkoo kun tultiin ja kysyin että missäs se hatun paikka oli niin tuumi että "oisko se tiällä" :D
iltapalalla selitti että yksi hoitolapsista on allerginen.. sanoi suunnilleen näin: " X on allenkinen tomatille. tulee pipi tomatista kun siitä on allenkinen.. mitä se tajkoittaa??" :D :heart: :LOL:
sitten yrittää selittää siinä että no siitä esim. tulee ihottumaa samalla tavalla kun sinulle munasta :whistle:

muutenkin tuntuu että se on jo niin iso poika.. niin kuin Peppikin tuumi!

Pyörällä kun ajelee niin kuulee puolikylää kun niin kauheesti nönistelee.. :LOL:
Miten muuten teidän yöt on Peppi mennyt??

Mitäs Tinttamoosekselle kuuluu!?? Kuinka olet voinut??

Tanskulle
kovasti onnea inssistä!! :D ja voimia tuon reumajutun kans, :hug:
aurinkoista mieltä kovasti toivon sinulle!

Jellonalle rentouttavaa omaa aikaa työvuorojen välissä!

ei tuo poika nuku ei sitten millään :/ ois niin kiva ollu hteki huokasta ja nähä miestäki kunnolla ennen kun nukkumaan meen ja sitten töihin huomiseks.
noh, jospa kohta.
 
Myöhäisiltoja!

Kylläpä on poikien nukuttamiset kestäny :eek: Rasmuksella meni varmaan 40min, sen jälkeen mä lähdin käymään äitin luona, Joonatan on nukahtanut ihan vasta :eek: Mikähän lie? Eikai kuu?

Kylläpä taas on mukavat temput tämä samainen idiootti tehyt :kieh: |O Kerron yhteisössä jos kiinnostaa, sitten kun ehdin...

Kattinkalle tsemppiä tulevaan arkeen, kovasti jaksamisia :hug: Jos susta ei nyt kuulu niin mä sit vaikka soittelen, tahdon kuulumisia kuitenkin jotakin kautta kuulla :) Teillä menee kaikki hyvin, sä oot semmosta tyyppiä, et sulla asiat hoituu ;)

Smirge, jaksuja hirveesti!! Toivottavasti huominen edes vähän helpottaisi :hug:

Tanskulle ihan hurjan paljon onnea ajokortista!! Oikeastaan melkein tämän takia lähdin kirjoittelemaan, kun mulle tuli niin mieleen oma inssinläpi-pääsy: APRILLIPÄIVÄNÄ nimittäin :LOL: :LOL: Mä mietin pitkään, et kohta se sanoo: aprillia, et sä todellakaan korttia saa :whistle: Onko teillä jo jonkunlaisia suunnitelmia et mitä siellä mökillä juhannuksena teette? Me mennään sinne meidän mummun ja papan mökille tod.näk. vasta sillon perjantaina ja kotiin ehkäpä lähdetään jo lauantaina... Tai saa nähä et miten kaikki siellä onnistuu jne... Jaksamisia sulle noiden sairasteluasioiden kanssa ja muutenkin :hug:

Lillukka: Onneksi alatte jo olemaan parempina :hug: Aika tosiaan menee niin äkkiä, vastahan me katteltiin sun mahakuvia ja veikkailtiin et kumpi on tulossa... :) Hauska kun tiedän teidän Ellinkin kehitysvaiheet silleen aika tarkkaan, kun avustettavan vauva on niin samanikäinen =) Sielläkin jutellaan, hymyillään, käsiä viuhdotaan jne. Odotan kovasti sitä, kun alkaa ääneen kikattamaan :heart: (mun kummityttö, synt. 12.3., on kikatellut jo varmaan kuuakuden päivät, mikään ei oo ihanamman kuuloista). On ne vaan niin lutusia :heart: Mites Ellillä menee yöt, kuinka usein heräilee? Entä miten pitkiä aikoja on päivällä hereillä, yhtäjaksoisesti? Onko kuinka pitkiä päiväunia yms.?

Jellona, oisko sulla jotain suht uusia kuvia pojista koneella? Olis tosi kiva nähä, jos vaikka sähköpostilla laittaisit? :) Ootteko tulossa tänne päin milloin, ootteko semmosella aikataululla et ehdittäis nähä?

Koivunkäpy, jaksamisia :hug:

Danjuskalle kans halit :hug: Niin, pitiki noista öistä kertoa! Rasmus herää siis kerran aamuyöstä (5-6 välillä) ja nukahtaa suht nopeaan takaisin ja nukkuu 1-2h vielä!! Ollaan kyllä annettu sille joskus nokkamukista tilkka maitoa, jos ei oo meinannut rauhoittua enää takas unille... Mut niinkin hyvin menee! Silti ollaan vielä aika väsyneitä :ashamed: :/ Mut voi kyl johtua kiireisestä elämästäkin :whistle: Ja sen semmosista :D

No joo, pitäis nukkumaan jo lähteä pikkuhiljaa... Öitä!
 
Missähän kaikki?

Mä jäin Ellin kanssa sisälle, muut lähti kalaan siis Onni, mies ja Ellin kummi. Hetken käyvät soutelemassa. Mä ajattelin mennä Ellin kans vaikka rintarepulla kohta ulos.

Käpy tarkoittikohan Jellona uudistunutta Kesämaata? Jellona, tarkoititko? Se on uudistunut tälle kesälle isolla rahasummalla ja yhdeltä kaveriperheeltä olen kuullut että hyvä on. Ollaan itsekin menossa jossain vaiheessa totta kai käymään siellä. Jellona jos vaan suinkin ollaan kotona niin sitten kun tuutte, treffataan! Toivottavasti nyt onnistuu, monesti on mennyt mönkään. Ois niin kiva nähdä teidän molemmat pojat ja sua+miestäs toki myös ja näyttää teille toi meidän ihanainen Elli :) ja Onni toki myös. Pojat olikin pieniä kun silloin Savonlinnassa nähtiin.

Peppi Elli nukkuu n.22-08 (joskus voi venähtää että onkin lähemmäksi 23 ennen kuin nukahtaa, hirmuisesti tissittelee koko loppuillan) ja syö käsittääkseni noin 3 kertaa yöllä. Eka unipätkä on aikas pitkäkin, eli klo 3-5 aikoihin, vaihtelee aika lailla, syöe kan kerran ja sen jälkeen vielä klo 5-6 aikaan ja sit noin seiskalta. Sanoin käsittääkseni siksi, että Elli nukkuu mun vieressä ja syötöt hoituu puolihorteessa molemmilta eli unet jatkuu saman tien, muuten Elli ei ole yöllä valvoskellut ja se tuntuu ihan ihmeelliselle, mut kohtahan ne liikkumaan oppimiset, hampaat jne alkaa tulla eli sitten varmaan valvotaan enempikin. Toivottavasti toki ei ;). Elli nukkuu kolmet päiväunet, eli aamupäivällä, iltapäivällä ja ennen iltaa vielä, kahdet noista unista on pitkät eli 2-2,5tunnin unet ja sitten yhden unet on oisko tunnin.

Juhannuksesta, meille tulee mun veli kihlattunsa kanssa eli ihan vaan grillaillaan, jossain käydään kokolla tms.

Mut nyt lähden Ellin kans ulos!
 
Moikka!

ihanaa kun sai pitkästä aikaa nukkua hiukan univelkoja pois. siis eihän tuota univelkaa hirveesti ole, mut eilen oli kyllä sellainen päivä jo töissäkin, kun kaverit kyseli et milloinkas mulla on vapaata. nauratti vaan kaikki jutut. :whistle: :D kävin eilen mummini luona heti töiden jälkeen ja sitten pikaiseen pitkästä aikaa kaupassa. jos pärjättäis juhannus ostoksiin asti. :) illlalla mentiin sitten siskoni ja tyttöjen kanssa syömään oikein kunnolla. mukavaa oli.

lillukka ja käpynen, tarkoitin juuri sitä uutta kesämaata. elokuussa jossain vaiheessa tosiaan tullaan varmaan viikolla joku päivä, kun ollaan silloin molemmat lomalla. ja tarkoitus on tulla sillein että teitä nähtäis ainakin siis lillukka, mutta hienoahan se olisi jos käpynenkin samaan aikaan pääsisi. =)
mukavaa lillukka että teillä nukutaan noin hyvin.

peppi, meillä ei edelleenkään ole koneella yhtään kuvaa siis uusia. on niin aataminaikainen kone ettei tässä taida toi tila riittää ja en ole vielä edes yksinkertaisesti saanu aikaiseksi opeteltua että miten ne kuvat kamerasta koneelle siirtyisi, mut katotaan kyllä minä vielä joskus siinä onnistun. niin ja näillä näkymin ollaan suunniteltu kesälomareissua elokuun alkuun. tarkoituksena ensin tulla helsingin suuntaan ja olla yö tai pari sit menna turun suuntaan muumimaailmaan sieltä tampereen kautta puuhamaahan ja sit kotia. katsotaan onnistummeko. :)
hyvä että teillä jo noin hyvin nukutaan. :hug:

täällä sataa taas vaihteeksi. minä meinasin järjestää vaatekaappini ja pestä pyykkiä tässä aamupäivällä. puolen päivän jälkeen lähdenkin hakee pojat mummolasta. pojillakin on mennyt ihan hyvin mummolassa. :)
illalla pitää vielä viedä auto odottaa huomista huoltoa.

kuinkakohan kattinkalla on mennyt kotona?

nyt miä meen. mukavaa sunnutaita kaikille. :hug:
 
sunnuntaita!

Täällä sataa tihuuttaa :/ vaikka toisaalta ihan kiva.. voi olla ihan rauhassa sisällä.. autoleikit täällä on ollut koko päivän käynnissä.
aamusta onneksi kerettiin ulkoilla hieman ja marjapiirakkakin tekaistiin :p

Kattinkan
kuulumisia minäkin kovasti odottelen =) Miten on lähtenyt arki rullaamaan?

Peppi: Hienosti teillä nyt alkanut mennä yöt! Toivotaan että samaanmalliin jatkuu ja paranee =)
Itellä ainakin vaikuttaa jos on paljon menossa ja hirveetä kiirusta niin sitä on aina aivan puhki vaikka nukkuis 7-8 tuntia yössä. Nyt oon pyrkinyt olemaan ressaamatta ja anatnut itselle aina luvan istahtaakkin ja vaan olla :whistle: siivouskin jäi vain imurointiin.. ensiviikolla sitten juhannukseksi :whistle:

Jellona: Ihanaa että olet saanut huilittua.

Mitäs Unettomalle kuuluu?

ja sitten Tatun suusta..: aamulla sanoin että tuu kattoo piirrettyjä sylkkyyn.. "ei kun meen isin masun päälle" kysyin että miks et halua minun masun päällä pötköttää niin kävi tökkäämässä ja sano että "no kun se on niin kova" :LOL:
kun oiski :kieh:

perunat tulella ja aateltiin vähän grillata.. loppu päivästä jos kävis kaverilla kissanpentuja ihastelemassa.
 
Täältä kattinka :wave: . Vielä hengissä. Ei tämä niin kauheaa ole. Syøttämiseen vaan menee aikaa ihan hirveästi, mutta onneksi on mies kotona ja Otto kiltti ja reipas isoveli :) Ja sähkøistä rintapumppua en vaihtaisi pois.

Kummasti nämä synnytyksen jälkeiset hormonit auttavat pysymään hereillä ja ihan oikeasti ei edes väsytä.

Käpy: Päänympärys syntyessä tais olla 34 cm.'

Tanskulle pakko sanoa että rohkea oot kun aikuisena lähdet korttia ajamaqan ja läpäiset vielä inssinkin. :flower: :flower: . Itse en olis aikuisena uskaltautunut.

Peppi Kyllä saa soittaa.

T: Kattinka
 
täällä nukuttiin aamulla pitkään, melki puol 9, sit lähdin viemään Annaa hoitoon niin kappas, autosta oli akku finito |O no onneks on akkulaturi, ei sitä huutoa ois kestäny kukaan kun ei oiskaa hoitoon päässy.
sit iltapäivän saa lentää ku kaverin auto pitää nakata kaupunkiin ja noukkia ukko kyytiin jajajaja...

Katinka, mäpä koitan ne pipot säätää.. :D
 
Moikka!

kirjoittelenpahan jotain aikani kuluksi..odottelen tässä josko Mikkis kohta heräis päikkäreiltä. itekin torkuin tuossa hetkisen. Aksu ja siskon tyttö pelasi sillä aikaa pleikkaa ja muuttuvaa labyrinttia. nyt on sit vuorossa arvaa kuka lautapeli.
kohta otetaan välipalaa ja sit pitäis lähtee hakee auto tuosta muutaman kilsan päästä huollosta ja mennä sit Aksun urheilukouluun. ehditään varmaan hetki pyörähtää kaupungillakin. :)
Siskon tyttö jää varmaan meille yöksi. ihan kiva niin on seuraa. huomenna onneksi jo mies vihdoin kotiutuu kertausharjoituksista. onkin jo kaikilla kova ikävä puolin ja toisin. eipä ole meidän juttu olla näin pitkään erossa, mutta tällein välillä ihan mukavaa ja virkistävää kuitenkin.

täällä on tänään vaihteeksi ollut aurinkoinen päivä, vois kyllä jatkuakin koko viikon, jotenkin toi sade riittää jo vähäksi aikaa.

missähän niiskuneiti on, kun ei ole tänne asti ehtinyt pitkään aikaan? onko kaikki hyvin? :wave:

mukava kun Kattinkalla menee hyvin kotona kahden prinsessan ja yhden tomeran isoveljen kanssa. toivotaan että kaikki jatkuukin yhtä hyvin. :hug:

mitäs danjuskalle?

kuinkas smirgelaine on nyt jaksellut?

pitänee kohta lähteä vähän rymistelee että Mikkis heräilisi niin maistuis uni yölläkin. niin että kaikille oikein aurinkoista loppu päivää. B)
 
Alkuiltaa!

Kiitos kaikille jaksuista
:heart:

Kävikin niin että mentiin jo perjantaina muksujen kanssa yökyllän mutsille ja lähdin itse lauantain aamuna pois. Äiti sitten heltyi ja otti lapset vielä lauantai yöksi yöhoitoon. Käytiin sitten hakemassa muksut sunnuntaina pois.

Nyt on vähän parempi olo, mutta mä odotan että ukon loma alkaa juhannuksesta.

Voipi olla käpy ettei me ihan heti piipahdeta käymään, kun meillä on operaatio lastenhuone tuossa heti jussin jälkeen.
 
iltaa

Täällä ollut hulina päivä.. aamulla pomppasin kävelylle koirien kans kasilta kun tatu jäi vielä miehen kans nukkuu.. mikä on ihmeellistä että noin myöhään nukkui!

Sitten piti alkaa töihin valmistautua. Kun hain Tatun niin lähdettiin koiruukset käyttää kävelyllä joen rannassa ja kaupan kautta kotia.
Vaikka poika oli oikee villi vekara kun hoidosta hein, viihtyi silti sylissä ja halusi leikkiä ja lauleskella yhdessä. Äsken nukahti... ihmeen helpolla tällä kertaa :kieh:
Huomenna ois samanlainen päivä.. ke ois vapaa ja ajattelin siivota.
Että siinä kai meidän kuulumisa.. kiitos kysymästä Jellona =)

Kattinkasta oli mukava kuulla! Niin vieläkö Natasha on teillä? vai miten se meni?

Smirgelaine: Kiva jos olo edes hitusen parempi! mut onhan se tosi että ei se varmaan ihan yössä tai kahdessa parane. Toivottavasti helpottais vielä kun miehes loma alkaa. :hug:

Mitäs Pepille??

onpas taas paljon suunnitelmia seuraaville viikoille..
juhannuksena lähdetään savoon.. tarkkaa osoitetta ei vileä tiedetä :D B)
seuraavana viikonloppuna on iskonrippijuhlat ja miehellä veljensä polttarit, sitten yksi vkl väliä ja on ne miehen veljen häät. pelottaa jo etukäteen automatka :eek: miltei 500km ja tatu kun ei oo mikään paras matkustaja..
mut varattiin hotelli ja lähdetään pe kun minä pääsern töistä ja sunnuntaina vasta lähdetään takas ajelemaan niin ei liian tiukalle aikataulu mee... vihkiminen kun oli vasta neljältä lauantaina muistaakseni.
oltas varmaan keretty la aamunakin mut Tatu ois ollu liian väsy ja kiukkunen(+liian enrginen ;) ) pitkän automatkan jälkeen.

okei.. no tuli vähän asiaa ja sen vierestäki :whistle: :LOL:

sen verran pitää vielä kehaista että hyvin osaa meidän pikku koira kaupan edessä odottaa vanhemman kans. vaika tuntuu aika kovakallonen olevan mut näkyy hyvin oppivan kun kehtaa.. :D

 
kattinkalle ISOT onnittelut jos en ole jo onnitellu, ihanaa että kotona menee hyvin tyttöjen kanssa.
minä olenkin ollut nyt enemmän taustalla ja siellä vielä hetken olen, rustailen yhteisöön joku päivä tarkemmin.
kaikki suurin piirtein ok.

oikein hyvää juhannusta kaikille :flower:

Tigru ja pojat
 
Heti ekaks KUUSIKON ÄIDILLE osanotot :hug: Todella surullista! Voimia teille!!
KATTINKA :hug: ja onnea, oletkohan saanut viestiä?? Olet mielessä! Emilialta terveisiä!

Pyydän anteeks että miusta ei oo kuuulunu, en ole jaksanut edes avata näitä sivuja joten kuulumisia en tiedä kuin ne muutamat jotka äsken luin.. Siis hyvin meillä menee kaikin puolin, mutta en vain ole jaksanut lukea viestejä. Ainut mihin on aikaa koneella on olllut mese ja siihenkin aika rajallisesti..

Mutta kuulumisia.. Me ollaan pohjois-norjassa reissaamassa.. Viivytään jonkun aikaa, en tiiä tarkkaan.. Mahtavat on maisemat ja kylä on kuin Emmerdale, aivan ihanan pieni ja rauhallinen. Ihanteellinen lasten kanssa :)
Tytöt myös viihtyy hyvin ja oppiivat norjan kieltä. Tytöillä kaikki jutut sujuu jo yhdessä tosi hyvin kun ovat jo molemmat niin isoja.. Tempperamenttia löytyy molemmilta kyllä vaikka muille jakaa, mutta uhmia ei onneksi enää ole!! Meillä kyllä kaikki upeasti. Vietetään tämmönen erilainen kesä ja sit on hyvä taas palata "arkeen" kun mennän kotiin joskus..

Tääl on rajallinen tää netin käyttö kun ei tiiä millon katkee yhteys.. joten lähetän tan nyt äkkiä ku viel kerkee!!

Kaikille halit ja oikeen hyvää yötä ja kauniita unia!!

Jonna ja prinsessat
 
Huomenta!

Äh, Rasmus alkoi viime yönä sit yskimään sen kuuloisesti et olis kurkunpääntulehdus :( Ei ihme, kun ei eilen taas maistunut ruoka YHTÄÄN. Siis korkeintaan 2 lusikallista otti ja nekin sylki ulos, koko päivän aikana siis.

Joonatan ei nukkunut eilen päiväunia, ajattelin et mitenhän sen yö menee, mut hyvin meni! Nukahti illalla vähän aiemmin ja heräs sit aamulla taas vähän aikaisemmin.

Lillukalta vielä kyselen tuosta Ellistä =) Eli miten Elli nukahtaa päiväunille? Avustajan poika on aiemmin nukahtanut ihan silleen, kun vie sänkyyn/vaunuihin, mut enäänpä ei niin nukahdakaan ja nyt valvoo sit tosi paljon, liikaakin, päivän aikana :/

Danjuska: :hug: Täällähän mä. En ymmärrä, mihin se aika menee, kun en muka tänne niin usein ehdi :whistle: Kyllä mä yritän joka päivä teidän kuulumiset lukea, mut sit en joko ehdi/jaksa ite kirjoitella :/

Kattinkalle hirmu paljon haleja :hug: On niissä hormoneissa hyviäkin puolia :whistle:

Jellona, toi on ihana ikä, kun rupee noita pelejä pelaamaan :D Niitä on kiva itekin pelailla. Tosin, kun mulla oli niitä hoitolapsia (siis olin heidän kotona hoitamassa) niin se tyttö, just 5v, halus ihan koko ajan pelata, siinä meinas kyllä maku jo mennä :whistle:

Smirge, kiva, kun äitis pitikin sit toisenkin yön, toivottavasti edes vähän auttoi jaksamaan :hug:

Tigrulle lähettelen kans :hug: Kirjoittelehan toki yhteisöön!

Jonnasta ja tytöistä oli mukava kuulla!! Ihanalta kuulostaa teidän matka :heart:

Noniin, nyt on tovi jo tässä koneella taas vietetty :ashamed: Lastenohjelmat kunniaan :LOL: Eikai ;)
 
Heips taas.

Täällä Turussa tulee vettä ja kaatamalla. Meillä on pieni "iltarauha" näin ruoan jälkeen, mies päikkäreillä, Matias katsoo muumeja ja mä tulin moikkaamaan teitä. Pian pitäisikin sitten joko lähteä jumppaan tai hoitaa viime viikon viikkosiivous (!!! :LOL: ) alta pois, niin vois sitten huomenna vaan tehdä juhannusostokset ja pakkailla valmiiksi, meillä torstaina edessä todennäköisesti muutaman tunnin lauttajonot mökille, joten ajoissa pitää lähteä, ettei matka ole yhtä huutoa väsyneenä. Meinataan siis olla juhannus mökillä, josseivat nyt pelkkää kaatosadetta lupaa. Siinä tapauksessa jäädään varmaan kotiin, toivottavasti kuitenkaan ei. Yhtä pariskuntaa pyydettiin mukaan, mutta vielä ei olla saatu vastausta. Toinen pariskunta oli taas kutsunut itsenä, mutta olivat ottamassa koiraansa mukaan, joten olin tyly ja sanoin ei. Luulis nyt, että jo kymmenen vuoden jälkeen (kyseessä siis miehen veli ja vaimo) ne tietäis, että olen allerginen!! Sanottiin kyllä, että ovat oikein tervetulleita, jos koira jää hoitoon.

Matiaksella oli eilen kanamuna-altistus eikä ainakaan vielä ole mitään tullut. Altistuksessakin ihan innoissaan odotteli seuraavaa annosta ja loukkaantui jos hoitaja käveli ohi lautasen kanssa, että enkö mä saakaan mitään. Nyt sitten jatketaan altistusta vko kotona ja jos kaikki on ok, on Matte sen jälkeen ihan kaikkiruokainen. Sitten on "vaan" eläin/pölyallergiat ja astma jäljellä.

Peppi
, mites Rasmus nyt voi? Onko yskä pahentunut? Toivottavasti menee nopeasti ohi.

Tuli muuten teidän nukkumisista mieleen, että siirrettiin Matte viikonloppuna jatkettavaan. Oli jo aikakin, kun pinnasängyssä oli enää pari senttiä tilaa. Ylpeänä Matias joka ilta sänkyynsä nyt menee, eikä ainakaan vielä ole tajunnut, että sieltä voi myös tulla itse pois. Siis temppuilu-mielessä. Aamuisin kyllä kiipeää itse meidän väliin, jos herää ennen meitä. Hyvältä siis vaikuttaa tällä hetkellä ja itse oon tosi tyytyväinen sänkyyn, eihän me tässä sopivaa etsittykään kuin reilu puoli vuotta. :D

Oli muuten mukava kuulla taas Jonnasta. Tommonen matkailu olis hauskaa!

Missä muuten on Niiskuneiti?

Kattinkalle lähettelen jaksuja. On varmasti rankkaa, mutta myös ihanaa aikaa. Ihmeissäni täällä kuvia katselen ja mietin, että miten ne pikkuset voikin olla niiiiiin pieniä.

Mukavaa, että Smirge on saanut vähän omaa aikaa. Kyllä sitä huomaa, että sitä aina välillä tarvitsee. Meillä ainakin Matiaksen uhman ja kaiken muun välillä kaipaa omaa ohjelmaa. Toisaalta, mulla on nyt semmonen olo, että olis ihan kiva jos kaveri nyt ilmoittaisi, ettei jaksa lähteä jumppaan (niin kuin se vähän uumoili), koska olis kiva kerrankin ajan kanssa siivoilla ja häärätä. Ensi viikolla yritetään yhden kaverin kanssa ehtiä syömään ja katsomaan sinkkuelämää-leffa.. jos se menis omasta ajasta.

No juuh, jumppaan tässä näköjään ollaan menossa, joten heippa ja ihanaiset juhannukset kaikille, jos en ehdi linjoille ennen sitä! :flower:

-Kaiza (viikkoja 28+ jotain)-
 

Yhteistyössä