***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Moi taas.

Molemmat pojat nukkuu, ainakin toivottavasti hetken vielä.

Jonttu tosiaan menee mummulle iltapäivällä ja mä meen sinne spinningiin, Rasmus ja iskä tehkööt mitä tahtovat ;)

Lillukka: Meillä on kyllä tota "uhmaa"/omaa tahtoa ollut aina, että ei oo tullut mitenkään yllättäen, mut nyt on näköjään taas tämmönen kausi, kun vähän väliä kiukuttaa ja tulee raivokohtauksia :|

Tansku: Kiva, kun oot saanut tänä aamuna vähän löhöillä :hug: Kiva, että Veerakin on reipastunut hoidossa ja että molemmat nukkuvat yöt läpeensä! Kiitos paranemistoivotuksista :hug:

Gerbera: Paranemisia teidänkin perheelle! Toivottavasti ei Werneri flunssaa saisi!

Danjuska: Joko kävit ultrassa? :attn: Rasmus voi jo paljon paremmin, räkää vaan tulee ja kunnolla tuleekin :snotty: Viime yönä hengitys vähän rohisi, tänään ei ole yskinyt ollenkaan! Että parempaan päin ollaan menossa. Joonatanin flunssa tais onneksi mennä jo ohikin.

Koivunkäpy: Jaksamisia! Mihikäs kauppaan ne tytöt on menossa? :p :whistle:

Niiskuneiti: Mä varmaan veisin viimeistään huomenna lääkäriin, jos ei ole kuume laantunut! Jos et jo tänään ole vienyt. Vois se kuume jo Joonaksellakin laskea!! Mekin kyllä yritetään kieltää Joonatania, kun menee rämppäämään noita stereoita, mut tekee sitä usein salaa, silleen, kun me ei huomata tai kun syötän Rasmusta tms. :whistle: :D

Jellona: Jaksamisia kahden uhmaikäisten ja vilkkaiden poikien kanssa :hug: En kyllä saa herkutella tän kuntokuurin aikana, tämä loppuu marraskuun alussa, pitäiskö siirtää sitten niin pitkälle vai miten? =) Kuntokuurista tulikin mieleen... Tää 4. viikko on ollut ehdottomasti vaikein :( Tekee koko ajan mieli jotain hyvää, ei jaksais mennä salille, pakosta tekee noi ohjelmat jne. :/ Toivottavasti tätä ei jatku kauaa, nimittäin vielä 8 viikkoa olis jäljellä :eek: Siis tätä haluttomuutta ohjelmaa kohtaan... Jospa sen inspiksen taas löytäis :ashamed: En mä silti mitenkään pahemmin vielä ole repsahtanut, tunnollisesti (joskin joskus nopeasti) tehnyt kaikki ohjelmat, yhtenä päivänä söin keksin, mut se tuskin maailmaa kaataa :LOL:

Tinttamooses: Ei ole leuka vaivannut ollenkaan, onneksi! En ole yhtään särkylääkettä joutunut ottaa. Ainoo, mikä eilen ja tänä aamuna ärsytti, oli se, kun toi reikä vuosi verta :kieh: Laitoin aina välillä sinne tuppoa ja pidin sitä siellä, mut silti vuosi, oli KOKO AJAN veren maku suussa :headwall: Ja täyty vähän väliä syljeskellä :x Paha oli tuli, kun en autoon viittinyt räkiä, puhumattakaan kaupoista yms. ja jouduin sitä verta sitten nielemään :x :x Nyt ei ole aamun jälkeen vuotanut, huh!

Jospa sitä taas lopettelis :wave:
 
nyt ei jaksa muuta kun tulin vaan kertomaan että ei meille vauvaa tulekkaan.
kasvu pysähtynyt pari viikkoa sitten ja huomenna olsiis helvetillinen päivä edessä.
mies sai onneksi tämän ja huomisen vapaata.
:'( olo ihan kamala
 
kiitos kaikille!

Olo ihan ihan epätodellinen.. toisaalta tuntuu että se läkäri on varmasti erehtynyt,mutta sitten taas todellisuus iskee päin naamaa.

Oli vaan pikkuinen lakannut kehittymästä eikä sydämmen sykettä näkynyt.

Viime päivinä on itsellä ollut sellaisia välähdyksiä että mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin.. ja näin tämä sitten päättyi :'(

Huominen pelottaa armottomasti mutta onneksi saatiin tatulle aamuksi hoitaja niin päsee mies ainakin siihen tarkistus ultraan tueksi jossa sitten päätetään miten edetään.
Kait tämä pikku hiljaa sitten alkaa helpottamaan kun vaan huominen olisi ohi. Ja vakaasi uskon että kaikella on tarkoituksensa.. niin myös tällä asialla vaikka pirun pahalle tuntuukin. onneks meillä on jo kuitenkin Tatu, joka on kaikesta huolimatta saanut hymyn usemapaankin otteeseen äidin huulille.

nyt tuli vaan ihan omaa kiitos kaikille tuesta. varmaan tulen vielä aiheesta puhumaankin.. se ei tosi asioita muuta mutta helpottaa kummasti.

nyt vaan odottelen yön yli..
 
Danjuska: Ihan hirmu paljon voimia ja jaksamisia teille tähän päivään :hug: Ihanaa, että Tatu piristää teidän päiväänne ja saa hymyn huulillesikin :heart: Oot paljon mielessä, mulle saa myös mesessä tai y-viestein jutella, jos siltä tuntuu :hug:

Mä näin viime yönä taas unta serkusta, nään aika usein noita unia. Ne menee aina samalla tavalla, nään jossain serkun, ihan elossa, vaikka unessakin tiedän, että oikeasti on kuollut :'( Viime yön unessa ajattelin, että jos otan kamerallani kuvan niin näkyyköhän se kuva, kun vielä herään :ashamed: Usein nämä unet tulevat, jos olen kuullut/saanut tietää jotain surullista :( Mutta vielä koskaan nää unet ei ole olleet ikäviä, melkein päinvastoin, on ollut ihana taas nähdä serkku ja jutellakin, vaikkakin untahan ne vaan ovat olleet.

Joonatan heitti eilen tutin roskikseen, turvauduttiin kyllä illalla siihen nukkumaan mentäessä, mut poikapa puri tutin rikki :kieh: Yön nukkui rikkinäisen tuttinsa kanssa, aamulla 6 aikaan heräsi, eikä rauhoittunut enää, kun tuttikin oli rikki. Mä oon koittanut ettiä sitä yhtä ja ainoaa ehjää tuttia, joka meillä vielä on, mut en ole löytänyt. Ei tekis mieli enää tämän ikäiselle ostaa uutta tuttia :eek: Mut mä en tiedä, että olenko ite valmis niistä vielä luopumaan, meillä on kuitenkin noi yöt vielä niin rikonaisia ja unia tulee itelle niin vähän, en tiedä, että jaksanko aamuisin herätä sitten "turhan" aikaisin, kun tutin avulla kaikki saisi jatkaa vielä uniaan... Kertokaahan kokemuksia ja vinkkejä, te, jotka olette tutista luopuneet! Koska alkaa yöt helpottamaan ja kuinka kauan jatkuu aamulla aikaisin heräämiset? Vai muuttuuko se rytmi sitten tällaiseksi? :eek:

Danjuskalle vielä oikein suuret :hug: Ja oma napa on täysin sallittua, tule tänne purkamaan pahaa oloasi, se helpottaa ja me kyllä tuetaan ja kuunnellaan :hug: :hug:
 
Huomenet =)

Heti ensimmäiseksi lähetän lämpimät halaukset Danjuskalle :hug:
Olen todella surullinen puolestasi :'(
Tiedän todella tuon tunteesi,meille käynyt samalla tavalla,tosin kyllä paljon myöhemmin,mutta tunne on kai aikalailla sama :'( :'(
Voimia sinulle ja koko perheelle :hug:

Tänään tarttis mennä ostamaan viikonloppu sapuskat,ja kissanhiekkaa.
Ostan sitä aina tuolta eläinkaupasta niin pitää lähtee vähän kauemmaksi,sit mennään illemmalla kaverin pojan synttäreille,tarttis vielä lahjakin muistaa hommata kauppareissulla =)
Mitä suunnitelmia muilla viikonlopuksi?
Mies lähtee tänään sinne mökille mettästeleen, huomenna tulee mun äiti ja mum mummi meille kylään,ja sit illalla tulee kaverin tyttö yöksi meille.
Sunnuntaina ei sitten olekaan mitään ohjelmaa,paitsi että vien sen kaverin tytön kotiin tai johonkin puolimatkaan =)

Nyt pitää taas mennä :wave:
Danjuskalle vielä:Olet mielessä :hug:
Jos haluat jutella niin valmiina ollaan :ashamed: =)

Niin ja Pepille piti vastata että meillä oli tuolla keskimmäisellä tutin kanssa ongelmia,joten teinpä kerran niin että katkaisin tutista saksilla pään pois,ja sanoin että nyt on mennyt tutti rikki,voi voi.
Se lopetti parin päivän päästä tutin syönnin ihan itsellään :)
Hetkenaikaa meillä oli rikkonaisia öitä vielä,mutta aika pian se tutti sit kuitenkin täysin unohtui ja ruvettiin nukkumaan täysiä öitä.
Kannattaa mielestäni ottaa vaan se pois,kyllä ne yöt aika pian rauhoittuu,ehkä just olis helpompi ottaa se nyt pois kun on jo valmiiksi rikki ;)
 
sen verran tulin käymään ja kertomaan että en tälle päivälle saanut aikaa.. lääkäri ultrasi ja huomenna on heti aamusta osastolle mentävä.


Eteenpäin on jatkettava ja ajateltiin lähteä kirpputorit kiertämään että on vähän muuta ajateltavaa.
Olo on ihan turta ja tuntuu että kyyneleet ei lopu kun itku ryöppy tulee. Mut uskon että huomisen jälkeen alkaa ajan kans helpottamaan. Nyt pitää sinnitellä tämä päivä ja ensi yö. parempi kun olisin päässyt tänään niin kuin luulin.
Tuntuu vaan niin pahalta kun se pikkuinen joka ei jaksanut kasvaa, on edelleen tuolla mukana.

Kiitos ja :hug: kaikille teille. Vietäkäähän mukava viikonloppu.



 
Danjuskalle surunvalittelut ja voimia huomiseen täältä meiltäkin. :hug:

Pepille piti sanoa pikaisesti, että mä ainakin suosittelen sitä tutin poisjättöä, nyt kun se sopivasti olis jo poismenossa. Pari päivää voi olla rankkaa, mut sen jälkeen, ainakin meillä, alkoi yöt todella rauhoittua. Eli loppujen lopuksi se voi olla hvyä juttu. Syökö Rasmus tuttia?

Nyt ei muuta. Sitä on pitänyt kysyä, että onko kukaan suunnitellut menevänsä Habitareen syyskuussa?

Voimia.
 
Danjuskalle :hug: ! Olen kovasti pahoillani teidän puolesta. Jaksamista lähipäiviin!
"Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis
syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita on luojalleen
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan siemenenä kasvaa
äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret
ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys."

Täällä kaikki ihan o.k. Ollaan kaikki flunssassa ja olo on aika kurja sen takia.
Niiskuneidin Joonakselle extra-halaus! Kun laurillä oli keväällä korvatulehdus, niin ei oireillut muulla kuin kuumeella. Siis nukkui yöt hyvin sekä söi ja joi ihan hyvin. Jos ei viimeistään maanantaina ole mennyt ohi, niin hakeutuisin lääkäriin!

Nyt menen päikkäreille!T:epeli
 
Tervehdys kaikille! :wave:

Danjuska: Valtavasti voimia ja jaksamista huomiselle!!! :hug: :hug: :hug: Aivan ihana oli tuo Epelin teksti... :'(

Epeli: Pikaista paranemista teille kaikille! :hug:

Kaiza: En ole kyllä yhtään Habitareen menoa miettinyt :whistle:

Täällä Joonas taitaa olla viimeinkin tervehtynyt. Eilisen jälkeen ei ole enää kuumetta ollut, eikä eilisaamun jälkeenkään ollut enää kuin reilu 37 lämpöä. Tänään siis uskaltaudutaan jo vähän uloskin, kun johan sitä kolme päivää jo sisällä ollaan oltu :whistle: Ruoka ei kyllä hirveän hyvin vielä Joonakselle maistu, mut kaipa sekin asia pian korjaantuu...

Peppi: Kyllä mäkin ehkä jo Joonatanilta tutin pois jättäisin, enkä enää uusia ostaisi, vaikka meillä ei tutin käytöstä mitään kokemusta olekaan... :whistle: Jos tuttivieroitukseen päätätte ryhtyä, niin toivottavasti Jonttu sen pian unohtaisi!

Mulla muuten profiilissa uusi eilen otettu masukuva, jos mun masuni jotain sattuu kiinnostamaan :D On itse otettu, niin siksi voi olla vähän heikko kuvanlaatu :whistle:

Mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua kaikille! :wave: Danjuskalle vielä suurensuuri :hug:

Niin ja Tinttamooses taisi viikonloppusuunnitelmia kysellä... Meillä ei niitä pahemmin ole. Mies taitaa mennä huomenna veljensä luokse hommiin ja me Joonaksen kanssa ollaan ihan kotosalla vaan. Sunnuntaista en vielä tiedä...

-Niiskuneiti ja Helmi rv tasan 37 :) -
 
Viikonlopusta ei täällä ole kovin paljon tietoa, paitsi ajasta jolloin lapset nukkuvat B)

Niiskis: ihana maha!

Danjuska jaksuja..

Tuota epelin laittamaa runoa mä en kykene edelleenkään laittamaan, kaveri pisti tuon meille edellisen tuulimunan aikaan.. :'( Me oltaski oikee suurperhe jos ei ois niin montaa keskenmenoa takana..
Kaupassakäynti onnistuu näköjään keskenään lasten kanssa vaikka itsestä ei kuulus ääntäkään, onneks nuo tottelee myös käsimerkkejä.. meillä kaikki uskoo samoja käsimerkkejä, siis lapset ja koira :ashamed:
 
Danjuskalle perheineen edelleen kovasti voimia :hug: !

Epelin runo oli ihana, tuli tippa linssiin täälläkin :'( .

Niiskuneiti, ihana massu tosiaan ja kiva kun Joonas on paranemaan päin!

Täälläkään ei kummempia vkl-suunnitelmia. Tänään kävi kaveri lapsensa kans. Viikonloppuja!


 

Yhteistyössä