JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Heipparallaa!

Oltiin aamulla perhekerhossa ja kivaa oli.. Tatu viihtyi hyvin ja tepasteli ja virnuili minkä kerkes.

Tanskuliini: Hyvä kun teillä parempi yö =)

Koivunkäpy: Varmasti huolettaa/jännittää huominen, :hug: Onko tietoo että kuinka pian tulokset tulee??
Onneks ei pojalle käyny kuinkaan! Meillä kans Tatu joskus tippunut meidän sängystä. Nykyään osaa onneks laskeutua jalat edellä.

Siru: Tatu on ollut muutamia öitä yökylässä. Nyt pikkujoulujen aikaan viimeksi. Sitä ennen 2 krt minun äidillä kun ollaan siellä päin oltu. Ite aattelin kans sillon että oonpa hirvee kun laitan yökylään että ite pääsen huokasemaan miehen kans, mut äiti niin mielellään ottaa... ja tuntuu että sitä taas jaksaa paremmalla mielellä kun on ite saanu huokasta.
Niiskuneiti: :hug: ja plussa onnea!
Minua kans stressaa töihin meno, mutta nyt oon päätöksen tehnyt että on jotain ruettava tosissaan etsimään. Tähän mennessä oon toisella silmällä katellut.. Se vaan on että kun ei oo työtä mihin palata kun en entisessä ammatissa voi toimia. Mut kyllä se tästä. Jospa sitä sais hiukan rahaa säästöön ja enenn kaikkea sitten äippärahaa vähän isommaks kun se aika tulee..

Jellonalle onittelut työstä! Onko semmonen työ missä viihdyt?

Huomenna on Tatulla kymmeneltä labraan aika niin saadaan jotain selvyyttä tähän asiaan.. Tuleehan sille hintaa mut kuitenkin tärkeintä tuon jäpikän hyvin vointi.


Petralle vielä :hug: ja jaksuja!<br><br>
 
jatkanpa nyt vielä vähäsen..heräsi toi miikka äsken sekoittamaan talon ja ajatukset. :LOL:


danjuska, juu tykkään ainakin viime vkon perusteella työpaikasta. on sellainen uusi dementiayksikkö. ei vielä pyöri kylläkään ihan täysillä. mut katotaan mitä tulevaisuus tuo tulessaan. mukava on mennä. kolmivuorotyötähän se on, mut omalla lailla tykkään siitä enemmän kuin normi 8-16 työstä. molemmissa omat hyvät ja huonot puolet. :D

Miikka on alkanut nukkuu yönsä viime aikoina tosi hyvin. käy 20 aikoihin nukkuu ja nukkunu aamu 08 melkein inahtamattakaan. miehen töihinlähdön aikoihin hiukan pitänyt nyt kahtena aamuna hiukan ääntä pitänyt mutten oo sen huoneeseen menny ja sit on nukahtanut takas. =) tänään tulikin kiire että aleksi ehti kerhoon 9. äitini tuli sit auttamaan ja päästiin käymään kaupassakin aleksin ollessa kerhossa.
kohta kuhan mies kotiutuu töistä niin pitäis lähtee hään viettopaikassa käymään. ukki hoitaa onneksi noi mukulat.

kiva hannamari, että oot saanut lähdettyy tanssijumppatunnille. virkistävää varmasti paljon mieltä. minunkin jumppa alkaa taas keskiviikkona. eilen oli jo perheliikunta koko perheelle. =)

lillukka, kuinkas teidän yö meni? onko maidon pois jättäminen hyödyttänyt noihin öihin? toivottavasti pian helpottaisi.

nyt on taas mentävä..moikka ystävät.
 
Kiva huomata etten ollut kaivattu :whistle:


Pepin 1-vuotis mitat:
pituus 76,5cm
paino 9800g



Kasvu ja kehitys hyvä, napero ensinb ujosti mutta sitten alkoi keikailu B) :heart:

Kipeille paranemisia, surullisille voimia, iloisille hurraata, kaikille kaikkea :D

1 imettäjä ilmottautuu, en tiiä millon lopetan....


Joo, painun taka-alalle.

Tanskuliini avvaahan mese joskus ;)
 
Sain vihdoin yhteisøn toimimaan ja lisasin sinne kuvia.

Sit jippii, mulla alko menkat. Huomenna sitten soittelen klinikalle ja sovitaan ultraamispaiva (n. 14 vrk kuluttua) ja sit siirtoon.

Mites Niiskuneiti? Jos ei tarppaa nyt niin sit piinaillaan yhessa ens kuussa.

Terkut teille ihan kaikille :heart: . Nyt lueskelemaan paivan antia.

T: kattinka
 

Ai niin yks vuotismitat meilla oli 74 cm ja 8090 g.

Kavin muuten punnitsemassa tanaan ja painoa oli 8550 eli melki puol kiloo /3 viikkoo. Ruoka on tosiaan maistunu sen lisaraudan annon jalkeen ja onneksi se nakyi painossa.

Yøkylassa on Otto ollu kerran naapurissa. Oli menny tosi hyvin, vaikka ovatkin Otolle aika tuntemattomia paitsi heidan 8-vuotias tyttønsa, joka kay usein O:n kanssa leikkimassa.
 

Niin ja imetyksesta: Lopetin pari paivaa ennen 1 v. synttareita. En ois uskonu et sujuis niin kivuttomasti. Otto kylla viela muistaa joskus vasyneena hokea tissi ja viimeyøna unissaan kitistessaan tarttui kiinni kun nostin syliin (yøpaita jotenkin oli løysa).
 
Kattinka: Ei näkynyt yhteisössä sun uusia kuvia... :whistle: Tosiaan tämä viikko vielä pitää jännätä, et pääsenkö yhdessä sun kanssa seuraavassa kuussa piinailemaan ;) Kovasti onnea teille!!! :heart: :wave:

Uneton: Kyllä sinuakin kaivattiin, älä murehdi! :) <br><br>
 
Iltoja!

Leffassa ja syömässä käyty, pikkuveljen kanssa siis :) Oli hyvä leffa, jotenkin oli Koivunkäpy leffan aikana useaan otteeseen mielessä, kun siinä niistä susista oli juttua, tai siis koko leffa tavallaan niihin perustui... :whistle:

Ihanaa oli tulla kotiin, kun mies oli siivonnut oikein kunnolla :heart: Kyllä sille on tainnut mennä perille mun jutut ja ottaa tosissaan nää supistukset sun muut :D

Niiskuneidille roppakaupalla plussaonnea!! :hug:

Jellona: Ihanaa, että myös Miikka nukkuu nyt todella hyvin :)

Uneton: Mä en tajunnut sua kaipailla täällä, kun me juteltiin mesessä =) Ja kiitos ihanasta sähköisestä kortista :hug:

Kattinka: Voi vitsit, täällä on sormet ja varpaat pystyssä, että teillä tärppäisi pian!! :heart: Otto saisi pikkusiskon -tai veljen, mistäs sitä tietää, vaikka saisi kummatkin ;) Tosi tyhmä kysymys, mutta kun se siirto on tehty niin kuinka pitkään pitää odottaa, että vois testailla vai odotellaanko niitä menkkoja vaan...? :ashamed: Mä en noista jutuista paljoa tiedä... Huhuile, kun oot mesessä paikalla, olis kiva jutella muutenkin :hug:

Joo, tunnin päästä se Pano alkaa, toivottavasti Hannelekin muistaa :whistle: ;) :LOL:

Hyvät yöt tähtösille ja heidän perheilleen!
 
mun tekis niin mieli kirota,kirota ja kirota....krrrrrr \|O :headwall: \|O

Pentujen luovutus tulee nyt pe, osa lähtee sillon osa myöhemmin, olin jo onnellinen että vain 3 (2 varaamatonta ja 1 varattu jää) mutta ei prkl....ensimmäinen joka varas peru, toisaalta hyvä jos ei oo varma haluaako, toisaalta v.ituttaa niin #&%?$!* ette osaa sanoin kuvata...
 
Huomenta!

Onneks en sentään ollut illan viimeinen ja aamun ensimmäinen :whistle:

Meillä meni yö ihan hyvin, taisko Joonatan herätä 3 kertaa, ylös noustiin 6.40. Ja ollaan selvästi kiukkuisempia, kuin paremmin/pidemmän yön jälkeen =) Puurokaan ei meinannut millään maistua. Toivoisin, että tänään mentäis kaksilla unilla...

Mulla on oma neuvola tänään, mukava päästä taas valittamaan :whistle: Tuntuu, että joka kerta on yhtä valittamista, milloin mistäkin... :ashamed: Kun mä tunnen edelleen potkut pelkästään tuolla ihan vasemmassa sivussa, siis melkein selässä, tai sitten tosi kipeesti vasempien kylkikuiden alla \|O En osaa yhtään sanoa, että miten päin toi vauva tuolla oikein on :/ Huomenna olis viikkoja tasan 31 :heart:

Minja: Voi ei, tosi tylsää, kun joku perui koiranoton, olis voinut aiemmin ilmoittaa, on se kuitenkin hyvä, etteivät pentua ottaneet, jos siltä tuntuu, ettei olekaan aivan varma. Toivottavasti kuitenkin saisitte pian uuden ja hyvän kodin kaikille pikkuisille!

Juu, ei tässä tän kummempia. Tuun varmaan kertomaan neuvolakuulumiset teille, kun oon siellä käynyt :D Tavallaan harmittaa, kun en noihin maalismasuihin oo aikoihin kirjoittanut, enkä käynyt lukemassa, nyt on sit paljon vaikeampi mennä takas siihen porukkaan, vaikken mä aieminkaan kovin usein siellä kirjoitellut/niin tarkkaan lukenut, saatika kommentoinut, kuin täällä :)
 
Huomenta! Kuinkas hirveät myräkät missäkin suunnalla jo on? Eilen illalla täällä oli sellainen räntäsade että oli vaikeuksia nähdä välillä eteensä, mutta selvittiin kotiin asti nuortenillasta. Ei tänne Suomen sisuksiin kai niin hirveää myrskyä ole tulossakaan kuin esim. eteläiseen. Ootellaan mitä tulloo :)

Maria nukkui yön hyvin, ennen seiskaa heräsi hetkeksi kitisemään mutta nukahti uudelleen, seiskan jälkeen piti hakea tyttö sängystä pois. Nyt katselee tyytyväisenä piirrettyjä isin sylissä :D

Eskarilainen lähti jo kouluun, Jose on herännyt mutta unikekomme Ninni nukkuu vielä. Ihan hyviä nämä seiskan herätykset, kun ehtii hetken istua koneella ennen harjoitteluun lähtöä. On harmittanut kauheasti kun en oo ehtinyt/ jaksanut pitää yhteyttä oikein mihinkään suuntaan. Tilanne korjaantuu kun harjoittelu loppuu :wave:

Mutta siis täh... kun äskenhän Pepillä oli vasta vko18 menossa ja nyt jo yli kolmenkymmenen :eek: Ei aika ennen menny näin nopeaan :p
 
Keskiviikkoa :heart:

Jes, meillä nukuttiin TAAS hyvin :D Ihan outoa, Veera on nukkunut jo kaksi yötä peräkkäin hyvin :eek: Se tosiaan on kipeä :whistle:

Peppi: mä olen käynyt Pärnussa joskus muutama vuosi sitten ja se on aivan ihana paikka! Ja ihan niinkuin sanoit, se on nimenomaan kesäkaupunki. Ehkä mennään joku vuosi kesäaikaan sinne koko porukan kanssa :)

Hannamari: juu, meidän hääpäivä on mun synttärit. Mentiin naimisiin vajaa kaksi vuotta sitten mun 30-vuotispäivänä. Huhtikuussa on siis vasta 2-vuotishääpäivä :)

Jellonalle ONNEA työpaikasta :flower: Samoin Unettomalle ONNEA kesätyöpaikasta :flower:

Uneton: kiitokset eilisestä rupatteluhetkestä :hug: Näin muuten sellaista unta viime yönä että teidän perhe oli kesällä meidän mökillä :D Ensin teidän piti olla vain yksi yö mutta lopulta jäitte viikoksi =) Oli tosi hyvät ilmat, lapset uivat ja iltaisin grillattiin :p Oliskohan se enneuni? :whistle: ;)

Niiskuneidille ja Kattinkalle hurjan paljon tärppionnea! :hug:

MammaRiia: täällä Helsingissä tuulee mutta eipä näy vielä myrskyävän. Näin ikkunan läpi tosin on aina vaikeeta arvioida mutta eipä nuo puut vielä vaakatasossa ole :D

En eilen ehtinyt katsomaan Panoa -jos nyt katsois sen :)
Tansku & tytöt<br><br>
 
Huomenta!

Ihan harvinaista että pystyn olemaan koneella suht rauhassa näinkin aikaisin aamulla. Eetun vein jo kerhoon ja nyt ollaan Aten kanssa tässä kotosalla. Pihalle ei viitsitä mennä, on sen verran kosteaa. Ei täälläkään vielä ainakaan kovasti myrskyä, mitä nyt tuulee. Mammariialle vaan terkkuja, en usko että tänne sisämaahan kovinkaan kovaa myrskyä tulee. Eilen tosin meidän joulukuusi (odottaa roskikseen viemistä) tuossa pihalla oli kaatunut, samoin yksi lasilevy, joka ihmeen kaupalla pysyi ehjänä.

Niiskuneidille kiitos minunkin puolesta listan päivityksestä ja kiva kun muistit kaipailla :) Aten 1v mitat, pituus 76,8cm ja paino 9695g.

Pepille vaan terkkuja, arvaa kenelle tuli himo noihin appelsiineihin kun niistä mainitsit, enkä ole edes raskaana :LOL: Ja mun piti jo aikaa sitten sulle mainita, meidän Eetu sai kanssa yks vuotiaana samanlaisen mopon ku Jonttu. Vieläkin on yksi lempileluista, vaikka hädin tuskin sillä pystyy ajamaan. Atte kovasti kanssa siitä tykkää, tosin nyt osaa vasta siihen kiivetä itse ja liikkumaan saa sen vaan taaksepäin.

Unettomalle onnittelut työpaikasta ja hyvä että tuon koulun suhteen on luvassa suht helppo vuosi. Kyllä se siitä sitten kun vauhtiin pääsee ja onneksi ei ole kun yksi jäljellä.

Jellonalle kanssa onnittelut työpaikasta!

Missäs Tigru piileksii? Joko työt on alkanut, en muista enkä viitsi selata niin paljon taaksepäin :ashamed:

Sirulle piti kanssa vastata tuohon galluppiin, meidän joulutähti on kyllä ollut pari kertaa yökylässä ja ihan hyvin on mennyt, siellä tosin on aina isoveli mukana helpottamassa tilannetta. Ja muutenkin kun mummojen luona käydään useamman kerran viikossa, niin tiedän että hyvin viihtyy.

Minjalle vielä pahoittelut, että yksi varaus peruuntui, vaan toisaalta kyllä ihan hyvä ettei ota koiraa jos ei ole ollenkaan varma haluaako sitä. Niin ja piti munkin tuota Fuugan synnytystä jumittua silloin yöllä katsomaan, pikkasen väsytti aamulla....

Joo nyt se rauha sitten loppuikin, Atella olisi kovasti asiaa teille, vaan enpähän taida sitä näppikselle päästää, palailemisiin siis :wave:
 
*seinille kiipeilevä aiti ilmottautuu...* Tutkimukset on just alkanu, täällä sitä pissi sukassa istutaan, jospahan me nis pojun viekkuun pötkölleen, se sammu jo ekoille unille, yö oli taas sieltä ja syvältä..

Myrskyyn tungen lusikkani, tääl tuulee kiitettävästi, kattopellit paukkaa mut pihalla kaikki näytti olevan siel mis pitääki ku äskö koiruun käytin tarpeillaan, mut ei tonne tee mieli asumaan jäädä, tuulee nii ettei meikä meinaa pystyssä pysyy :eek:
 
Heippa!

oon ihan uusi palstailija ja näköjään kuulutaan pikku-neidin kanssa tähän pinoon =) Meillä siis 1.12.2005 syntynyt prinsessa,"Neea-neiti" ja ite oon kohta kolmekymppinen tuore rouva. Kiva tulla mukaan, olen ahkerasti pari päivää lueskellu juttujanne :)
 
Caramellille ja Neealle tervetuloa! Kaikille muille vaan ihan tavallisia terveisiä...

Olen kateellinen Taivaanvuohelle, joka pääsee hiihtämään. Sain joulupukilta uudet sukset, joita en ole kertaakaan päässyt kokeilemaan. :\| . Ja sitten vielä myös kaikille teille, jotka ovat raskaana. Katsoin eilen neloselta dokumenttia:"Hedelmityksestä Synnytykseen" tms. ja tuli ihan sellainen tunne, kuin minullakin supistelisi! Lauria odottaessa ei ollutkaan tosi vauvakuumetta, mutta nyt haaveilen vaan koko ajan...

Lauri ei vielä kävele, eikä seiso tukea vasten eli terveiset vaan Niiskuneidille! Eikä edes yritä tarttua itse lusikkaan, vaan odottaa suu auki ruokaa! Eilen käytiin LAurin 1 v. neuvolassa ja mitat on 74 cm ja 8800 g. Eli pikkuinen on, mutta tasaisesti kasvaa!

Lauri on mnyt parina yönä alkanut huutamaan ihan raivona. Siis kiljuu, huutaa ja mesoaa. Eikä sitä meinaa millään saada rauhoittumaan. En tiedä, mikä sillä on. On nyt annettu sille sitten maitotilkka, jolla rauhoittuu kyllä. En kuitenkaan haluaisi palata tuohon yömaitoon... :headwall: . Osaako joku auttaa???

Menen keittämään kahvit! olette mielessä!
 
Hei Epeli ja muutkin :wave: Naakka ja Adalmina, haastan teidät kirjoittamaan pitkästä aikaa kuulumisia :attn:

Katinka ja Niiskuneiti Onnea ja plussatikkuja teille:heart: Eikös se Joulutähti 007 :D olis hyvä ajatus?!

Siru: Ei oo yökyläreissusta kuin vasta varovasti haaveiltu. Ei korvakierrelasta oikein halua eikä raaski tarjota kenellekään kyläilemään. Nyt korvat ei ole enää vuotaneet pariin viikkoon, joten toiveita on
=)

Uneton: Hirmuisesti Onnea Pepille näin myöhässä :heart: Liityn kanssasi siihen herkkulakkoon, tsempataan toisiamme :hug:

Peppi: Voimia ja haleja viimeiselle raskauskolmannekselle - muista levätä aina kun vaan mahdollista!

Taivaanvuohi: Hiihtolenkkisi kuulosti taivaalliselta! Vielähän tässä ehtisi varaamaan reissua pohjoiseen talvilomalla...
Tanskuliini: Minäkin olen menny naimisiin synttäripäivänäni. Mies oli sitä mieltä, etten sitten varmasti unohda hääpäiväämme. Meillä siis näin päin.

Ihanaa, että töistä tullessa on jo hitusen valoisampaa!!

terkkuja Ametistilta
:heart: :heart:
 
Tervehdys! :wave:

Täällä rauha maassa, kun Joonas nukkuu ja kaksi kaveria lapsineen lähti äsken. Tuulikin on onneksi nyt jo aika paljon rauhoittunut, illan, yön ja aamun aikana kun myrskysi aikas kovasti :eek: vähän kyllä pelotti, että koska rytisee, täällä kun on piiitkiä mäntyjä joka puolella taloa... :whistle: Aamulla oli sähkötkin reilun tunnin verran poissa, mutta onneksi ei sen kauempaa, ettei tarvinnut alkaa jääkaappitavaroita raijaamaan pihalle :)

Caramelli: Tervetuloa joukkoon mukaan! Lisäsin nimesi jo etusivun listaan. Jos haluat teistä tarkempia tietoja, esim. paikkakuntaa ym. ja 1v-mitat, niin ilmoitappa siitä! =)

Minja: No voi harmi, että joku perui :\| Toivottavasti saisitte pian lopuillekin pennuille hyvän kodin!

Eipä tänne nyt muuta. Mukavaa päivää siis vaan kaikille ja voikaa hyvin! :hug:

Vielä kovasti kiitoksia kaikille plussatoivotuksista! :heart: Toivottavasti niistä nyt olisi apua!

Niin ja kiva kuulla taas pitkästä aikaa Ametistista ja Epelistä! :) <br><br>
 

Yhteistyössä