***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

kaiza80 :attn: :wave:

Mulla on melko samanlainen tilanne...
Tosin on 7 päivää aikaa ja sitten ei ole enää kuin kieliasuun liittyviä korjauksia tehtävissä.
Että tuota, uskon ymmärtäväni sinua melko hyvin :hug:

Kovasti tsemppiä ja toivon sun löytävän loppukiri-fiiliksen.

Kiitos huomiseen tsemppauksesta, Kattinka, Kaiza, Lillukka, Danjuska,Peppi, Niiskuneiti ja Siru, Tintta, Käpyskä :hug: :flower:
Mua jännittää tosi paljon ja kun oon viel kipeä ni se tuo oman mausteensa.

Ope mua vähän preppas, ni se hieman auttoi =)

Tuun sitte lauantaina kertomaan jos tiiän ite jotain enemmän.

Niin ja asuntoon liittyen, eka muutto on 2 viikon päästä ja sitte loppuhivautus toukokuun puolella.
Tytöille alkaa järkkäytyä hoitopaikka, onneksi taitavat päästä taas pph:lle.

Mie yritän nyt hieman vastailla joihinkin, älkää pahastuko kun en kaikkiin (on ihan kaamea olo) eli meillä on vielä toppikset, lunta on paljon ja yöpakkasia.

Vaipoista, meillä kyllä on ihan 24h vaipat käytössä....

Käpy, hienoa!!!! "Siitä" asiasta
:flower:

Danjuska, onpa moraaliton kun puhelee teistä kylillä |O :eek:

Lillukka76, voi kun jänskättää niin kovin jo!!!

Kattinkallekin kovasti positiivisia fiiliksiä ja rauhaisaa mieltä Oton asioihin :heart: :hug:

Uhmasta.. Pepillä sitä on todella paljon, kuten yks ohjelman tunnari "itkua, parkua, muistaa myös iloita" niin tuo pätkä sopii hyvin meille :LOL:
On kyllä niiiiiin omaa tahtoa ja halua että.
Sitten kuiteskin pusutellaan ja tykätäänkin paljon :heart:

Mitäs vielä.

Hannamaria, Nasuliinoa, muita kovasti kaipaan :'( :hug:

Nyt pittää päästä pötkölleen.

Ootte kaikki mielessä!!!!!!!
 
Heips!

pikkasen pikaseen blues-jokeri pelin lomassa kirjoittelen. hiukan jännittävä peli..teitä ei varmaan hirveesti kiinnosta. mut nyt oon taas minäkin löytänyt ton jäkiksen seurannan ilon. ja serkun poikaystävä pelaa bluesissa niin saa jotain kiinnekohtaa hommaan. =)

Mikkiskin jopa hetken rauhoittu leikkii itekseen. se nykyään leikkii niiiiin harvoin omassa rauhassa. :) ja uneton täälläkin on just samanlaista itkua, parkua. mikkis välillä laulaa sitä itekin. hassu kaveri oikeesti on. :D mut on se kyllä niin äipän perään et ihan mahdotonta. isi ei meillä saa tehdä oikeestaan hälle mitään kun ollaan tällein koko perhe kotona..kakan pesen minä ja nukkumaan laitan minä sekä monet muut jutut. onneksi auto jutuissa isi osaa parhaiten auttaa tai silloin minä tekeydyn tyhmäksi/osaamattomaksi, jos pitää jotain peräkärryä pistää autoon kiinni tms. meillä tää on aina ollu tälläistä. :)

unettomalle, edelleen tsemppiä työhaastatteluun. kyselin jo aiemmin et minkä alan paikka se olis? :hug:

käpy, toivottavasti ville voi jo paremmin eikä tarvinnu saikulle lähtä. jaksuja. :hug:

niin ja mie oon unohtanut monta kertaa aiemmin sanoo, et mulla on vanhempiin hyvät ja läheiset välit. =)

mie kirjoittelen sit yöllä lisää. nyt meen auttelee iltahommissa ja kattoo jänskän pelin loppuun. hyviä unia kaikille. :hug:
 
Iltaa!

Täällä ollaan sairasteltu kokonainen viikko, mulla oli korkee kuume ja poskiontelon tulehdus, miehellä kuumetta, Veetillä, kuumetta ja Atella sekä muilla räkä vuotaa :snotty:
Mies oli jo parempi mut nyt äsken taas alkoi kuume nousta :|

UNETTOMALLE on pitäny sanoo kans onnea uudesta asunnosta, kuulostaa kivalta. Teiltä taitaa olla nyt meille matkaa sellaiset 45min!! kesällä voitas nähdä ?

KATINKA ottaa nyt iihan rauhallisesti kotona!

KÄVYN V:lle paranemisia

LILLUKKA milloinkas se sun LA on? Me ollaan siellä suunnalla vappuna, silloin on varmaan jo vauva syntyny :D

mut nyt pitää mennä vielä väsäämään pari synttärikorttia

öitä
 
olips reissu, ei tuota enää uskaltanu kotia jäädä kattelee ku se oli iah pellit seis, lääkärin eka arvaus oli et aivokalvontulehdus :eek: siinä vaiheessa alko tehä mieli tupakalle kummasti, no verikokeisiin, jätkä reagoi siihen sen verran et tuumas au sen jälkeen ku homma oli ohi. crp oli 9 eli ei sen suhteen hätää ja kun ei viel näy kuivumisen merkkejä ni päästiin kotio.
pissiäki tuli niin että rattaatki kastu, vaippa päätti vuotaa :kieh:
Jaha, nyt nukkumaan

unettomalle huomiseen tseppiä niinku meidän yks maikka ain toivotti :xmas:
 
Huomenta :wave:

Täällä on vähän huono äiti -fiilis :ashamed: Oltiin kylässä mun mummilla eilen ja mentiin sitten keittiöön kahville ja teelle. Laitoin Jessen lattialle viltin päälle, eikä kumpikaan miehen kanssa tietenkään huomattu/tajuttu, että mummi oli taas jostain kumman syystä laittanut vedenkeittimen lattialle kuumenemaan... Jesse sitten hetkessä sai jotenkin itsensä hilattua keittimen luo, sen nurin ja kiehuvan kuumat vedet sormilleen... Vaikka matkaakin oli jonkin verran, eikä ainakaan sitä ennen ollut yhtään ryöminyt... Aika lyhyeksi siis jäi vierailu tällä kertaa, kun Jesse vaan huusi, eikä tissikään kelvannut. Kotimatkastakin itki noin puolet, ennenkuin nukahti. Kotona sitten laitettiin kunnolla Bepanthenia sormiin ja tumput käteen ja loppuillan olikin sitten ihan rauhallinen ja yökin meni ihan hyvin. Nyt on sitten vaan aikamoiset vesikellot kummassakin peukussa, pitääkö ne siis puhkaista!?

Oikein epäonnen päivä oli Jessellä eilen, kun ensin päivällä tyhmä äiti jätti hetkeksi yksin meidän sänkyyn... :/ Ihan keskellä sänkyä kyllä oli ja tyynyt molemmin puolin, mutta jotenkin vaan poika onnistui sieltä putoomaan :'( Siitä muistona on pieni mustelma poskessa...

Käpy: Voi Villeä, pikaista paranemista! :hug:

Uneton: Tsemppiä työhaastatteluun! :wave:

Tigru: Pikaista paranemista teille kaikille! :hug:

Danjuska: No onpas ikävää, jos hoitaja perättömiä levittelee... :whistle:

Kaiza: Iso :hug: ja tsemppiä loppurutistukseen!

Nyt ei ole Jesse tyytyväinen yhtään, joten kai se lopetettava on...
 
Niiskis, niitä ei saa missään herran nimessä puhkasta!
haje apoteekista rasvalappuja ja onkos se nyt basibaktia vai mitä se voide mitä noihin suositellaan, kyllä ne apteekissa tietää.. ja ilman rasvalappuja niihin rakkuloihin ei saa laittaa mitään sidettä/tumppua koska voi jäähä kiinni ja sit repii ne vesikellot, ja se taas ei oo hyväjuttu koska tulehdusriski kasvaa..
ja jos ovat hyvinki isot ni käy näytä terkalle ne.
 
Käpy: Kiitoksia kovasti noista tiedoista! :hug: Täytyypä tosiaan sitten käydä tänään apteekissa...pääsen kyllä vasta päivällä, samalla kun menen näöntarkastukseen. Kuinka kauan noiden parantuminen sitten oikein voi kestää? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Thanks Käpynen! :hug:
Toinen vesikelloista oli nyt sitten jo mennyt rikki... Miten sitä nyt sitten pitäisi hoitaa, kun niitä rasvalappuja ei vielä ole... :whistle:
pistä vaikka sitä pepanthenia.. mut en suosittele sitomaan sitä millään, kokemuksesta tiedän kuinka tuskaista on jos siihen tarttuu rätti kiinni, tai no, saa sen liotettuu sit irti.. tunkeeko jätkä sormia suuhun? jos tunkee ni sithä se on melki pakko jollai sitoo..

Meillä ei taas saa kuumetta millään alle 39 :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Voiko kerran auennut vesikello mennä uudestaan kiinni, kun nyt toisessa sormessa oli taas kunnon rakkula... :whistle:

Missäs kaikki muut on??? :eek: :wave:

Niin ja Veetille myöhästyneet nimipäiväonnittelut!!! :flower:
Se riippuu miten se on puhennu, jos siihe ei oo tullu ku pikkanen reikä ni se voi tehä sitä useestikki et tyhjenee-täyttyy..
Jutellaan kahden ku muut ei tahdo liittyä mein seuraan :LOL:
 
Sopii Koivunkäpy oikein hyvin :D

Pistin juuri Joonaksen nukkumaan, jos vaikka hetken ehtisi nukkumaan ennenkuin pitää lähteä... Vien Joonaksen kahdeksi isin työpaikalle, pääsee vähän traktorilla ajelemaan ja ammuja hoitamaan :) Me jatketaan siitä Jessen kanssa Myllyyn, missä mulla on 14.30 näöntarkastus. Kaupassa ja siellä apteekissa pitäis sitten kanssa samalla reissulla käydä. Vähän pääsee helpommalla, kun Joonas ei ole mukana ;)

Nyt jos menisi antamaan Jesse-sylivauvalle välipalaa ja laittamaan itseni lähtökuntoon...

Palajan illemmalla! :wave:
 
Niiskuneiti voi pientä Jesseä, toivottavasti sormet paranee nopesti.

Käpy onneks ei olle tulehdusta, kumma että silti pitää kuumeen korkealla :/

Täällä isäntä tän päivän kotona kun illalla oli kuumetta. Vein Aten pitkästä aikaa hoitoon, oli poika aamulla ihan tohkeissaan. Herätessään sanoi heti että tänään on hoitopäivä!

Ihanaa oli loikoilla miehen kanssa kun Veeti nuukkuu :D

Uneton Peukut on pystyssä :attn:

inhottaa kun ei saa ihmisiä kiinni niin jää asiat roikkumaan :kieh: noh jospa kohta sais asiat hoidettuu.

Viikonloppuna päästään pihatöihin on lumet lähteny ja pensaita pitäs leikellä.

Aurinkoista päivän jatkoa
 
Voi Jessen sormia, toivottavasti paranee pian. Ja VILI myös!

Tigru LA on 18.4. Toki mahdollisuuksien rajoissa sekin voisi olla että vappuna ei olisi vauva vielä tullut, mutta se ei kyllä MUN MIELESTÄ voi millään olla niin :kieh: :kieh: !

Ulkoiltu taas urakalla ja otin päikyt minäkin, kiva kun mieskin kohta kotona jo :).

 
Jessen sormille pikaparanemista *puhaltaa* ja kipeille myös paranemista :flower:

Mulla ois se teatteri-syömis hässäkkä huomenna B) . Mutta mulla on jo nyt kumman syylinen olo siitä :ashamed: . Ehkä siksi että sain eilen pikakutsun leffaan. Yks mun tuttu täältä sai pari vaparia yhteen yksityisleffan näytäntöön. Siellä olli tarjolla ilmaisia poppareita ja limua B)

Meiilä poika on taas jättänyt järjestelmällisesti päikkärit kahtena päivänä pois ja mä pelkään että toi ketara jättää ne kokonaan pois.
|O :kieh:
 
Kiitoksia paranemistoivotuksista! :hug:
Nyt on ainakin kunnon tarvikkeet ostettu sormien hoitoon, et jos ei nyt ala paranemaan, niin kumma on :D Kiitos vaan vielä kovasti Käpyselle! :)

Smirge: Turhaan podet syyllisyyttä, mene naatiskelemaan vaan ;) Mukavalta kuulosti sun eilinenkin ilta =)

Jesse tuolla yrittää nukahtaa iltaunille... Mies meni töiden jälkeen vielä pariksi tunniksi klapeja tekemään...no lisätienestiä se vaan tietää :whistle:

Eipä ollut mun näkö yhtään huonontunut reilussa parissa vuodessa :D Ensi viikolla menen joku ilta ihan yksin kaikessa rauhassa katselemaan mulle uusia kehyksiä. Instrussa kun on nyt se ota 2, maksa 1 -kampanja, niin saa sitten aurinkolasitkin samaan hintaan, mukavaa ;)

Kai tuota pojua pitäis käydä vähän pepulle taputtamassa, että nukahtaisi... :whistle:
 
iltoja

niin se vaan vapaa päivä hurahti ohi..

aamulla lähdettiin käymään ulkoilemassa ja kaupassa, sitten tuli kaveri lapsineen kylään, käytiin uudistuneen nesteen avajaisissa jossa helikopterista tuli karkkisade :D ja syötiin makkaraa :p

sen jälkeen suunnattiin ostoksille kun mies pääsi töistä.. en löytäny kevät takkia :/
Tatulle löysin kengät ja sitten ostettiin pyörä herralle.. ei ihan vielä tekniikka hallussa täydellisesti mutta pääsi kyllä jo jyvälle ;)

Niiskuneiti: Toivottavasti Jessen sormet paranisivat pian!

Käpy: Villelle oikein hurjasti paranemisia! Mikä on pojan kunto nyt?

Uneton: Miten meni??

huh.. nyt tuntuu että on kyllä pv pulkassa.. kävin vielä koiran kans pyörälenkillä äsken ennen kun suihkussa kävin.. siis ihan tohina päivä ollut. huomenna sitten iltavuoroon.. onneks vaan kuuteen asti.
 
Poju edelleen kuumeessa ja mulla on karsee olo. jos mänis nukkumaan ja toivos et tänä yönä jo saiski nukkuu..

Meillä näkyy aivan mahtavat revontulet tuolla yläpellon reunassa, näkyy oikein iiisot ja kirkkaan vihreet jutut..
 
olipahan yö.. aamuyöllä jätkällä oli kuume yli 40, meno oli sen mukasta.. annoin pamolin ja otti mehua ja oksenti.. sai sit elämänsä ensimmäisen supon :x oli tooosi otettu asiasta..
no, nyt ei oo ku 38 kuumetta. mulla koskee päähän ihan jumalattomasti, vedin illalla ja yöllä särkylääkettä jo eikä mitää vaikutusta. mänen muualle vinkumaan.
 
ei saa leikata! puhdistat vaan aina lappujen vaihdon yhteydessä mut älä muuten sörki niitä.
ja kyllä tämä tästä kun juo tarpeeks kahvia..
Mä mietin muuten samaa mis muut on, ollaan ihan keskenään täällä.. pitäskö meidän lisäillä toisemme meseen ni voi siellä jutella.. :whistle:
 

Yhteistyössä