***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

huomenta päivää!

tänään taas meni hermo mieheen :headwall: ihan tyhmistä asioista, oli hiukan huono aamu.
Nukuin Aten vieressä hetken ja se helpotti.
Nyt pitäs käydä lajittelee ja hinnoittelee kirppis vaatteita ja tavaroita.
Onneks ukon kuume ja tauti helpotti, suostui vihdoin eilen illalla ottaa lääkkeen.

KÄPYLÄÄN kovasti paranemista tää lentsu ihan syvältä :snotty:

jatkakaa niisku ja käpy keskustelua :LOL: poistun hetkeksi

 
Moi :wave:

Haastattelu meni ihan hyvin, oli mukava johtaja. Kuunteli ja kyseli, kertoi ja neuvoi kaikkea hyvässä suhteessa toisiinsa.
Ensi viikolla saa tietää kuinka kävi.
Olen melko varma, että työhön valitaan joku sellainen jolla on jo kokemusta muutamasta työnkuvaan kuuluvasta asiasta.

En usko että häikäisevä persoonallisuuteni auttaa siihen pointtiin :LOL: :whistle: :D

Kaikkinensa kokemus oli hyvä tulevaa varten ja jäi kiva olo.

Jellona, tuo työpaikka oli kaupalliselta puolelta.
Eli oman tulevan ammattini piiriin kuuluva.

Kipeille ja väsyille halit.
Muillekin terkut!

Nyt jatkamaan opparia. :snotty:
 

Moro!

Täällä rentoutunut mamma ilmoittautuu :wave:

Eilen kävin suklaa-kasvohoidossa ja kyllä suosittelen, ehdottomasti! Aivan ihana rentoutunut olo on vieläkin! Kävisin moisessa useamminkin, jos ei maksaisi niin paljon. Pyysinkin mieheltä jo näin hyvissä ajoin äitienpäivälahjaksi lahjakorttia vastaavaan hemmotteluun, lupasi toteuttaa :D

Tänään kävin pienten poikasten kanssa messuilla (rakenna ja asu) ja meistä otettiin kuvia ja mulle tehtiin haastattelu. Huomisessa Savon-Sanomissa pitäisi kuvan ja haastattelun olla... Yhtään en tiedä mimmosia kuvia tuli, mulla hohti naama punasena kuumuudesta ja hiukset hapsotti kymmeneen eri suuntaan, mut väliäkös sillä :D Pääasia on, että poikaset on sulosia :D
Isukkia käytiin kans morjestamassa useaan otteeseen, isi ei vaan joutannu kovin seurustelemaan, kun kotinsa suojaamisesta kiinnostuneita oli niin tuhottomasti koooooko ajan. Mikä on kyllä hyvä juttu, tärkeä asiahan se on! =)

Keskiviikkona on Wernerillä aika neurologille, haluavat tutkia mahd.pian. Jänskättää ja pelottaa, mut hyvä juttu, että näin nopsaan tutkivat.

Mutta nyt Aleksi härnää Jullea niin paljon, että on pakko mennä väliin!

Mukavaista lauantaita kaikille!

Ai niin Jellona, mies ei ole Mikkelin messuilla, on silloin Kouvolan messuilla. Harmi homma! Mut Kouvolassa on isommat messut ja tarviaavat miehen apua siellä. Mut ehkä sit ensi keväänä kohtaatte :D
 
Öitä!

vaikkei minua ole kukaan kaipaillutkaan niin olemassa olen ja viime yönä kone ei päästänyt nettiin joten siksi ei kirjoituksia tullut. nyt sit onnistuin pääsee. ja ehdin kirjoittelemaankin jotain.. =)

Uneton, kiva kun haastattelu meni hyvin toivotaan että onnistuisit kuitenkin paikan saamaan. =) tsemppiä viimeisiin viikkoihin koulujuttujen kanssa.

kaizalle, myös paljon voimia opparin tekoon. jostain se viimeinen into sit aina onneksi löytyy. :hug:

käpysen Villelle, paljon paranemisia. :hug: toivottavasti tämän yön nukkuisitte hyvin ja kuume laskisi.

niiskuneiti, Jessen sormille paljon paranemisia. :hug: kyllä ne nopeaan noi pikkuisten palovammat paranevat onneksi. vanhassa muistissa minullakin, mikkiksen tapaus.

kuinkahan peppi jakselee? :hug:

gerbera, tuuhan sit kertoo Wernerin käynnistä siel neurolla. edelleen toivotaan että kaikki olis kunnossa pikku-pojalla.

mitähän kuusikonäidille kuuluu???? :wave:

Villelle nimppariOnnittelut!! :flower: :hug:

Syökö teidän muiden joulutähdet mitään ulkonta siis lunta, oksia yms...??? Mikkis on siis oikeestaan viime kesästä lähtien syönyt kaikkee siis hiekkaa meni sillo ja nykyään lunta ja oksia järsii tai käpyjä. kuravettä juo ihan kivasti siis jos ei ehdi väliin. Aleksi kun ei ikinä ole mitään pistänyt suuhunsa oikeestaan missään siis mitään määrää niin on hirmu outoa. :/ :snotty:

Aleksi tykkäsi ne ekat päivät olla päiväkodissa ihan hirmuisesti. hoitajat oli ihmetelleet miten taitavasti osaa leikata ja värittää. reipas poika on ollut ja kavereita on löytänyt heti ekasta päivästä lähtien. :heart: =) Osaa kotona sitten uhmata välillä oikein kunnolla. ja ulkona ei halua tehdä mitään muuta kuin pelata mailalla ja pallolla. toivottavasti ensi vuonna saataisin poika johonkin jääkiekko juttuun mukaan niin sais purettua energiaa ja tehdä juttua mistä niin hirveästi tykkää. =)

Mikkis on valloittava oma itsensä. miehelläkin kuulemma menee sen kanssa nykyään mukavasti hommat yhteen. välillä poika saa minun kanssa melkoisia raivareita, varsinkin kun jonkun jutun haluaisi tehdä ite, mut sit ei kuitenkaan tee niin on kuitenkin meidän vanhempien ne asiat hoidettava. ulkonta sisälle tuleminen on pe ja la tökkinyt pahasti, mut onneksi noi kiukut menee pois nopeaan. :)
Mikkis on nyt jäänyt itkemään, kun olen hänet vienyt hoitoon. mut sama homma oli silloinkin kun aleksi viel meni samaan paikkaan. nyt minä vaan heivautan pojat hoitoapaikkoihin ja poistun nopeaan paikalta. Mikkiksen hoitajat ovat sanoneet että huuto lakkaa pian minun lähdettyä. :)

Olis viel yksi yö tän jälkeen sit pari vapaata ja taas normaaleja aamu -ja iltavuoroja. ensi viikonloppuna pojat menevätkin pitkästä aikaa mummolaan. saadaan miehen kanssa olla kaksistaan. ihan mukavaa vaihteeksi. :D

nyt töihin...
 
Ihan hirveesti tullut tekstiä, en millään pysty nyt kaikkeen kommentoida :|

Meillä ei tää elämä nyt mitään ruusuilla tanssimista ole, eikä sitä eräät ihmiset yhtään ainakaan helpota, ettäs kehtaakin elämää nähnyt ja kokenut aikuinen ihminen |O :kieh: :headwall: Ei ole enää mitään asiaa meille, enkä aio olla yhteydessä tähän kyseiseen henkilöön, on mennyt nyt liian pitkälle juttujensa kanssa |O Käyn ehkä jossain vaiheessa yhteisöön avautumassa... Menee NIIIN hermot |O |O

Me ollaan oltu joka päivä ulkona, lähinnä siellä hyökkiksessä. Maanantaina on siellä sitten poikien valokuvaukset =) Joonatanin hiukset ehkä leikataan tänään...

Rasmuksella on TAAS kurkunpääntulehdus :'( Ihan kamalankuuloinen ja yöllä herättiin KOKO AJAN! Onneksi tää on yleensä muutamassa päivässä mennyt ohi.. Kun tää mun avustettava leikataan (sektio siis) torstaina, olis kiva olla kunnossa sillon! Itelläkin kurkku kipeä ja nieleminen tekee kipeetä :|

Unettomalle on peukut pystyssä, että saisi työpaikan! :wave:

Kaikille muillekin kipeille pikaista paranemista!! Mitenhän Ville voi, miten nukkui yön? Mites Jessen sormet?

Joonatan söi kyllä aika paljon lunta, kun sitä oli. Nyt kun ei ole niin ei se onneksi mitään pahemmin suuhunsa ulkona pistä. Rasmus nyt on tietty eri asia, se nuolee/syö hiekkaa, usein sillä onkin ulkona tutti suussa :ashamed:

Jaa-a, aika vähän tuli nyt kommentoimista, mut toisella kertaa sitten enemmän!

Mites on Lillukan laita?? :attn:

Tanskusta ei oo aikoihin kuulunut :( :(

Mitäs Sirulle kuuluu?
 
Kiitos onnettelijoille!

Jellona, kyllä mä kaipaan ihan jokaista joka ei muista kirjottaa vähintään jokatoinen päivä, mä en vaan ikinä muista huudella ketään :ashamed: kaikki on tasasesti mielessä.

Viljami vaikuttaa paremmalta, söi pikkusen ja nyt tuolla juo kaakaota.
meillä ois kissan sterilointi huomenna joten paree ois parantuu :snotty: yö meni ok, siis villellä, ei mulla mulla lohkes iltasella tuo hammas, no onneks muistin näppärän kikan minkä joskus luin palstalta ja se jopa toimi ni sai sit ees jonni verra nukuttuu, nyt tosin silmät on ku kaks sian plluu :LOL:

Peppi, otan osaa tuon palikan takia.
*menee lukee yhteisöön*
 
sunnuntaita :wave:

Peppi: :hug: kurjaa tommonen..

Käpy: Hyvä kun pikku mies vähän parempana! Nimppari onnittelut =)

Jellona: Tatulla oli tuo lumesyönti vaihe alkutalvesta ja viime kesänä ois menny kaikki suuhun ulkoa :x Nyt ei onneksi enää ihan niin ahne ole maistelemaan.

oltiin aamupäivästä pitkään ulkona ja oli kiva puuhailla pihalla. Tatu löyti jopa hiekkalaatikkonsa mikä tosin vielä suurelta osin jään peitossa :whistle:

Käytiin lotto tarkitamassa teboililla ja ihan hienosti poika pyörällään ajo. aina vaan ei muista ohjata kun keskittyy polkemiseen :LOL: Tuo työntö aisa on ihan kätevä tässä vaiheessa opettelua.

Saa nähdä miten meidän päikkäreitten käy.. kahteen päivään ei ole nukkunut päikkyjä ja nytkin vaan haukottelee tuolla sängyssään. Iltasella tosi väsynyt mutta ei oikein uni näytä tulevan niin hyvin päivällä mitä ennen... Eikös Smirgelaine kirjoittanut kans että on jäänyt päikkyjä väliin.. oliko niin? jaksaako poitsu hyvin valvoam iltaan asti?

Tosiaan Lillikka ja Kattinka missä ootte?? Kuten myös muut jotka käy harvemmin?

iik alkoi aurinko paistaa :D B) ulkoilemaan käy tie päikkäreitten jälkeen jos ne nukkuu. Oon ollu ihan ihmeen energinen ja pörräävä jo monta päivää :D ihanaa kun tulee kevät ja kesä.
onkin useemmat juhlat tiedossa.. siskon rippijuhlat, miehen veljen häät ja syksyllä vielä omat.

Mutta nyt lopetan höpöttelyn :whistle:
 
heh, kylläpäs nyt huhuillaan :) täällä siis ollaan - yhdessä koossa. On tullut oltua koneella paljon vähempi, aika menee ulkoillessa, sit nukun melkein joka pv päikyt itsekin jne. Peppi :hug: no onpahan palikka, kävin yhteisössä, Tintalle voima :hug: myös!
Villelle
onnea!

Käytiin ostaa pe-iltana Onnille pyörä, Nopsa, jossa on työntöaisa. Polkeminen on hakusessa mutta muuten on hirmuisesti intoa :). Tänään oltiin vauva/perhekirkossa ja sen jälkeen srk-talolla syömässä. Mut nyt pitää lähteä antaa Onnille pientä välipalaa, mies kattoo formuloita ja paistaa sit kalaa ruuaksi :).

 
Täällä on Kattinka. Monta kertaa joka päivä käyn lukemassa ja taas eilen kirjoitinkin, mutta lähdin taas onneton ennen viestin lähettämista tarkistamaan ed. sivulta mitä muuta piti komentoida ja tietty teksti katos.

Mä olin Jellona ihan pettynyt kun et ollut yøn aikana käyny kirjottamassa, mut saat anteeks kun eihän se oo siun syy jos ei netti pelitä.
Meillä syødään ja nuollaan ulkona kaikkea märkää ja kylmää. Lumi, kuura, kuravesi nami nami.
Kerran selitin että kuura on oikeesti pieniä matoja (otto inhoo matoja). Seuraavana päivänä Otto sitten vaan tokas, et haluu mennä ulos syømään matoja. Suomessa ollessa selitettiin mummon kanssa, että lumessa on karvoja, mutta ei sekään auttanut, vaikka karvat on kans ihan kaameita pojan mielestä.

lillukkaa tosiaan kaipaillaa.

Peppi :hug: . Oon raivoissani puolestasi.

Danjuskan høpøttelyistä tulee yli hyvä mieli. Meilläkin on päikkärit ajoittain ongelma tosin tänään ja eilen meni paremmin kuin hyvin.

Käpyn Villelle onnittelut täältäkin.

Mites Tintan sormien laita. Kävin viimein siellä yhteisøssäkin raapustamassa hyvät neuvoni :ashamed.

Uneton tulee sit kertomaan tilannetietoja tyøpaikan suhteen ja Gerbsu sen tutkimuksen.

Harvemmin käyviä täälläkin kaipaillaan.

Minä täällä vaan makaan. Harmittaa ulkona ois niin ihanan näkønen ilma. Puutarhatøitä ois ihana alotella. Mies ja Otto siellä koko eilisen päivän touhusivatkin, Mutta ruusuja ei osaa leikata oikein muut kuin minä.

Tänä vuonna taidetaan ostaan tomaatit ym. taimet valmiina kun sattuneista syistä tämän muun sadon kasvun odottelu vie kaiken ajan.
No 5 viikon päästä teen kyllä ihan mitä lystää, jos kunto sitten enää tän makaamisen jälkeen riittää mihinkään. Tää makaaminen alkaa oikeesti riepomaan...

Aamulla kävi kaks kaveria pari tuntia tässä istumassa. naapuritkin ovat muistaneet. Kävivät yks päivä tuomassa ja kuorimassa/ paloittelemassa mulle ison läjän mangoja ja ananasta. Veivät sitten Otonkin hetkeksi mennessään.

Natasha on viikonloppu liesussa. On niin sosiaalinen tyyppi. Sai taas viimeviikolla uuden kaverin päiväkodissa yhdestä brasilialaisesta au pairista. Ihan kiva niin saadaan sit olla omankin perheen kesken paljo, vaikka perhe-elämä hänenkin kanssaan on mukavaa. Ottokin kyselee aina millon tulee kun on ¨jo ikävä, vaikka ei sitten aina niin helppo hoidettava ookkaan kun sille päälle sattuu.

No taas väsyn tähän kirjoitus asentoon, mutta niin varmaan tekin lukemiseen.

T: Kattinka


 
Öitä!

Kattinka, kiitos kun anteeksi annoit. :) arvaa vaan kuin paljo itteeni otti päähän kun en päässy nettiin. oli hiukka piiitkäää yö, no nyt ollaan jo voiton puolella. ei ole enää kuin 7h ja sit koittaa vapaat. jaksuja sulle siihen makaamiseen. :hug:

niin mitähän sitä taas vapailla keksis tekemistä. sadetta on jonkin verran lupaillut, ehkäpä kuitenkin ulkoillaan ja jos kaupungille saakka vaik päästäis tai sit touhutaan sisällä. mut meidän apina-pojat aika paljolti tarvii tuota ulkoilua muuten hyppivät seinille. eikä meilläkään Mikkis nuku aina enää päikkäreitä. minua se ei kyllä ole hirveesti haitannutkaan sit kun tajusin et poika tosiaan ei nuku ja jaksaa kuitenkin iltaan ihan hyvin valvoa sekä hyvin rauhoittuu sit yöunille viimeistään 20. nukkuu sit sellaset 12h yöunet kivasti. eilen ei nukkunut tänään sit nukkui tunnin päikkärit. ulkoiltiin illalla 2,5h niin poika jo illalla sit 20 aikoihin ite sano menevänsä nukkumaan. =) suloinen poika. :heart:
huomenna pojilla on hoitopäivä ja sit perjantaina. saa nähdä miten mies selviytyy aamusta, kun joutuu viemään noi eri paikkoihin ekaa kertaa, ei ehdi varmaan kovasti valmistautua työpäiväänsä, kun normaalisti menee melkein tuntia aiemmin työpaikalle et ehtii laittaa kaiken valmiiksi. onneksi harvoin on miehellä noita lasten viemis aamuja. :)

peppi, sinulle oikein iso lämmin :hug: kaikkeen mahdolliseen. kävin minäkin omat jutut vastailee yhteisöön.

käpynen, hyvä että ville on jo parmepana. hammaskivut sais sulta hävitä. toivottavasti saisit tänä yönä nukuttua. minunkin edestä. :hug:

siru, mitäs teille kuuluu?? :wave:

entäs kuinka tanskuliini kuinka sinun autokoulu+muu elämä?? :wave:

taaperotx3, Onnea paljon pikku pojasta!! :flower: :hug: :flower:
tulehan kertoilee kuulumisia enemmänkin, kun vaan ennätät. :wave:

Minun hyvä ystäväni sekä samalla Mikkiksen kummi sai tytön tänä iltana. suloista. he asuvat kauempana, mut olisi niin ihana kun viimeistään kesällä ehtisi heille päin käymään. =)

jaa jospa minä hiukan nettisurffailisin muuten ja tekisin töitäkin...palailen toivottavasti vielä aamupuolella. hyviä unia kaikille!! :hug:
 
Heips vielä!

täällä yö kohta ohi ja hyvin on menny. jos tarttis niin menis viel neljäskin yö, mut kivahan tuo on tänä iltana köllähtää miehen viekkuun nukkuu. =) :heart:

ihanan helpottavaa kuulla, että muillakin pikkuisilla on tuota ulkona syömis juttua. meillä kun se on ihan mahotonta, paitsi eilen ei hirveesti pistelly suuhunsa ulkona ollessa. vaikkakin kävi kyllä muutaman kerran naaman kokonaan työntämässä vesilätäkköön. :snotty: :)

Mikkis on hassu, kun se on kuunnellut meidän juttuja tarkkaan ja sit sanoo niitä millon missäkin välissä. eilenkin illalla Aleksin kanssa jotain höpöteltiin niin huuti 'lopeta tuommonen'. mulla ei meinaa aina ollenkaan pokka pitää, kun se huutelee noita mitä ite on sille joskus sanonut. :)

Minä odotan jo hirveesti kunnon kevättä ja kesää. toivon että toukokuussa olis kivat ilmat kun olen viikon lomalla. ja saatais keväällä laitettuu meidän piha kuntoon. suunnitelmat on hyvät mut toteutus uupuu. heinäkuun puolivälistä olenkin elokuun puoliväliin lomalla sit pidemmän pätkän. voi olla että mökillä tulee vietettyä suurin osa ajasta. B) =)
risteilylle olis mukava lähtä koko perheenä, mut katellaan.

tänään aion nukkuu hetkisen ja sit järkkäilen hiukan paikkoja. jätin eilen illalla tarkoituksella keittiönkin levälleen, kun tiesin et saan tänään sit sen siivota rauhassa. iltapäivällä haenkin pojat hoidosta ja sit ulkoillaan kunnolla. illalla tulee taas jääkiekko peli niin että siinä meneekin loppuilta. mies ja aleksi saattaavat käydä polkupyöriä kattelemassa, kun molemmat tarttevat uude ja Mikkikselle korjaillaan aleksin entinen pyörä, siitä kun toinen apupyrö hajosi viime kesänä. :) että tälläistä ohjelmaa meillä.

mitäs muut tänään aikovat puuhailla??

minä taidan lopettaa tähän, johan näihin omituisiin höpinöihin kyllästyy. viikon päästä palailen taas yölinjoille. mut kyllä minä aiemmin varmasti päiväsaikaankin juttuja kirjoittelen.
Mukavaa päivää kaikille kovasti paljon. :hug:
 
sataa sataa ropisee, pilipilipom..

TaaperotX3 onnea kovasti prinssistä!

Jellona, täällä on tänään suunnitelmissa kisun vienti elukkalääkäriin, jos sillä aikaa kävis kierrätyskeskuksella kattomassa Annalle vaik kurahousuja, joutuu näin neljän vuoden jälkeen sille moiset hankkimaan :eek: piptäs pysyä hyviksi havatuissa puvuissa näköjään..

täällä yö mäni oikein kivasti, pul 8 heräsin ku A huuteli et mahaan koskee, käytiin sit vessassa ja mä pötköttelin puoil 9 asti sit.

mulla on taas kokenu lauantaista asti alamahaan ihan törkeesti, meinaa jalat lähtee alta ku vihloo.. |O ukolle jo uhkasin et poistatan koko kapineen ja sit vedetään arpapelillä niillä ehkäsypuikoilla :LOL:
 

Moro!

Peppi, jaksuja!!

Taaperotx3, Onnea oikein kovasti pienestä pojasta!!

Jellona, koitin teille vapaalippuja järjestää messuille, mut ei onnistunut :/
Meidän tän päivän suunnitelmat on jo suurimmaksi osaksi tehty; aamulla mulla oli lääkäriaika monen vaivan takia (tää ikä alkaa vaikuttamaan :D ) ja sen jälkeen käytiin kaupassa.
Nyt olen pienten poikasten kanssa kotona, mies lähti salille. Illalla käydään etsimässä Jullelle ja Allulle kengät (Wernerille jo ostettiin) ja itselleni koitan yhä etsiä kevättakkia! Mistään vaan ei mieluista löydy!

Nyt odottelen soittoa päiväkodin johtajalta, tänään pitäisi selvitä poikasten hoitopaikka. Jännittää!!

Viikon päästä eka työpäivä ja sekin vähän jänskättää :D Ihan vieraalle alalle olen kuitenkin menossa... osaanko sit yhtään mitään...
Onneksi Pete on poikasten kanssa ensi viikolla 3 päivää kotona, joten pehmeä lasku on poikasille.

Nyt odottaa pyykin viikkaus ja moni muukin homma.

Palajan sit kertomaan, että miten meidän hoitopaikka-asian käy!
 
Maanantaita ystävät! :wave:

Kiitoksia kaikille, kyllä Jessen sormet alkaa olla jo paranemaan päin... Molemmat vesikellot on nyt rikki, joten nyt vaan odotellaan, että iho alkaisi paranemaan. Harmittaa vaan Jessen puolesta, kun koko ajan täytyy tumppuja pitää kädessä, että laput ja harsot pysyisi paikallaan :/ Jesse tykkää repiä tumppuja pois kädestä, niin saa usein olla lappuja vaihtamassa, kun ne melkein aina lähtee sitten samalla pois :whistle:

Jellona: Kyllä täälläkin sinua kovasti kaipailtiin, vaikka en huhuillutkaan! =) Mukavia vapaapäiviä!
Meidän, tai siis mun ja poikien ohjelmaan kuuluu tänään kyläily. Mennään katsomaan mun kaverin kolmeviikkoista poikavauvaa :) Miehellä on illalla traktorihommia.

Koivunkäpy: :hug: ja jaksamista kipujen kanssa!

Taaperotx3: Onnea koko perheelle pienestä pojasta! :heart: :flower:

Peppi: Iso :hug: teille kaikille! Kävin yhteisössä sun jutun lukemassa ja ei kyllä muuta voi sanoa kuin että todella törkeää... :eek:

Uneton: Kiva kuulla, että työhaastattelu oli kuitenkin hyvä kokemus, vaikka et työpaikkaa jostain syystä sattuisikaan saamaan =)

Gerbera: Hienoa, että pääsette näin nopeasti tutkimuksiin! :hug:

Myöhästyneet nimipäiväonnittelut Villelle ja Vilille!!! :flower:

Jellonalle vielä, että Joonas ei kyllä pahemmin mitään suuhunsa ulkona laita, ei luntakaan silloin kun sitä oli.

Täällä molemmat pojat nukkuu, ihanaa! :D Tein aamulla Joonakselle majan Joonaksen huoneeseen ja halusi mennä sinne päiväunille :)

Nyt muihin hommiin! :wave:
 
Heiputi hei!

Täällä taas enenmmän ja vähemmän hengissä!

Onnittelut pikkuprinssistä :flower:

katinkalle
maakamisjaksamista!

Se teatteriesitys oli hyvä ja ruoka tosi hyvää :p . Käytiin sen jälkeen yhden tutun kanssa muutamalla oluella ja vähän tanssimassa. Kotona olin jo puolen yön aikaan. Mutta kroppa kävi sen verta ylikierroksilla että nukahdin vasta lähempänä 4 ja sami heräs jo klo 8.00. Eli lievästi sanottuna huimaava olo koko eilisen päivän.
Ja nyt sit tän viikon lauantaina olis ne yhden tyypin 30-juhlat, mut ei oikein innosta jos jo pelkästä asialinjasta saa tommosen olon...

Tänään sitten käytiin taas normaalisti kerhossa ja kohta ois kantelekrhon vuoro.

Ei Samikaan enää syö mitään ulkona. Vielä viimesyksynä sami tykkäs maistella risuja ja hiekkaa.

Käpy kuis katti voi?
 
Kävin taas vähän lisää purkamassa yhteisöön :ashamed: Kiitos kaikille sinne vastanneille ja tätäkin kautta tukeneille :heart: Ihanaa, että olette olemassa. Jokaikinen :flower:

Onnea taaperotx3 pojasta!! Hyvänkokoinenhan hän on ollut :whistle: Samanpituinen kuin Rasmus mut pikkusen reilu 100g kevyempi..

Me ollaan tänään käyty hyökkiksessä, siellä oli poikien valokuvaus, yhteiskuvaa ei saatu otettua, kun Rasmus ei suostunut olemaan ku mun sylissä :( Nyt kyllä harmittaa ja harmitti jo silloin. Yksittäiskuvat saatiin, vaikka sekin Rasmuksen kanssa oli työn, tuskan ja hien takana :whistle: Ei se siinä kovinkaan paljoa hymyile, mutta ei raivoakaan ;) Hyvä kuvaaja ole, pisteet hänelle. Rasmus nyt vaan oli väsynyt ja vähän puolikuntoinenkin :|

Nyt ollaan ihan vaan kotona. Ulkona on niiin harmaata ja vettäkin taitaa vähän tulla, ainakin kovin märkää on.
 
Moikka!

tässä tiukan pelin lomassa pikkuisen kirjoittelen. =)

pepille, kovasti paljon jaksuja. hyvä etten itekin täällä väännä itkua sun takias. :'( :hug: on varmaan itellä hiukan herkkä mieli näin väsyneenä.

gerbera, ihana kun olet meille lippuja yrittänyt metästää. ei se haittaa vaikket niitä saanutkaan. :) kuinkas päivähotoasian kävi??soittiko johtaja?

me käytiin tänään alkuillasta kaupassa, ostettiin pyörä aleksille rismasta. sit tultiin mäkkärin kautta kotia. :p helpolla päästiin ruoka hommista ja saatiin rauhassa olla nyt illalla. :) mikkis jo nukkuu, aleksi menee sit kun peli loppuu. on tänään nukkunu hiukan pitkät päikkärit hoidossa, niin on virkee. ei tarttis ehkä niin pitkiä päikkyjä nukkua.

mitähän kattinkan päivä on tänään mennyt?

kuinka tintan sormet jakselee??

Huomenna onkin sit vapaapäivä, otetaan ihan rennosti. paitsi onhan mulla se koulutus iltapäivällä. illalla pistetään aleksin pyörää kasaan ja toivotaan ettei sada että pääsee pyöräilee. :)

ihanaa kohta köllähtää omaan sänkyyn nukkuu, mut pakko ensin jännätä toi peli loppuun. :D

kaikille oikein kovasti :hug: ja hyvää yötä.
 
Taaperotx3 ONNEA :flower: :flower: .

Anteeksi, nyt tulee vaín omaa napaa ( . ). Nimittäin oltiin jo taas lähdössä synnärille. Klo 14.30 alkoi tulla kipeitä, synnytyssupistuksia heti suoraan 3-4 minuutin välein. Mies sai sitten töihin kohta hälyytyksen (olikin just lähdössä töistä), Onnille hommasin hoitopaikan, synnärille soitin josta sanoivat et tulla vaan ja kun sitten oltiin kohta puoliin lähdössä, supparit loppui kuin seinään tunnin kestettyään! Että AAAAARRRRRGH olen ollut kyllä vihainen illan. Olivat kyllä ihan kunnon suppareita et paikat varmaan aukes lisää - onpahan se synnytyksestä pois. Mut nyt poistun marisemasta nukkumaan!
 
myöhäis iltaa =)

töistä tultu ja silleen.. soittivatkin iltavuoroon aamulla..

Lillukka: No jopas pikkuinen pitää teitä (ja meitä :LOL: ) jännityksessä ;) :hug: ja jaksuja viime metreille!

Jellonalle mukavia vapaa päiviä!

Mites Käpysen kissa? vieläkö on pöhnässä?

Taaperotx3: onnea pikku pojasta!

Peppi: Kävin yhteisössä.. suuren suuri :hug: Varmasti paha mieli ja asiat pyörii mielessä. nyt vaan sisua peliin ja kovasti voimia!

nyt ei tämän kummempaa kun aamulla pitäs aamuvuoroon ponkasta!
 
Voi lillukka! :hug: pieni kiusaa äiskää :kieh: sano sille et plussan väki kieltää moiset touhut! Kuulostaa ihan viljamilta, tulen, en tule, tulen entule.. ja sit ku se tuli ni meinas tulla ilman kätilöö :headwall: :LOL:

joskohan ettis jotai evästä ja sit mänis nukkumaan..
löysin muuten uutta hyvää ungle bensin kastiketta :p

Ja kissa on jo osittain löytäny jalat, siis omansa, hiukan viel hoipertelee mut kävi sentää jo syömässä, vähän ennen sitä pakkojuotin vettä ku ei tajunnu mikä idea on kupissa olevalla vedellä. piristy kummasti vaikka en saanu menemään ku 5ml..
 
Moikka!

Ihan pikaseen tulin morjenstamaan, nukkumaan pitäisi jo joutua vaan ei malta ei. Kommentteja ei hirveesti tällä kertaa tule, joskus toiste sitten.

Meillä elämä menee ihan liian vauhdikkaasti eteenpäin, perässä ei meinaa pysyä. Joka päivä kelailen noita raksajuttuja ja etsin kovasti kokemuksia netin kautta ja luon uskoa meidän kykyihin, ehkäpä me tästä selvitään. Palkintona on kuitenkin oma ihana iso koti ja pikkuinen pihamaa. Mitään ei vielä ole saatu aikaan, kilpailutus vieläkin käynnissä tuon talotoimittajan suhteen...

Töissä on kiirettä ja stressaavaa kun illat on niin lyhyitä sen jälkeen. Tähän on onneksi helpotusta tulossa sillä meidän aukioloajat muuttuvat todennäköisesti niin, että pääsen jo iltavuorostakin seitsemän aikaan ja aamuvuoro päättyy ilmeisesti viideltä *tuulettaa* oikeesti tuo tuntuu tosi helpottavalta tiedolta, näkee pikkuisiakin enemmän.

Oikeestaan tulin kysymään teiltä neuvoa ja hakemaan vähän tukea meidän Aten yhteen juttuun... Onko kellään kokemusta lapsen änkyttämisestä? Tää on meille nyt rantautunut ja en tiedä miten asiaan oikein suhtautuisin. Soittelin jo neuvolaankin ja kysyin pitäisikö asiasta huolestua kun ihan puskista ja ykskaks yllättäen tämä alkoi. Hoitotäti vielä mokoma (ei tosin tarkoituksella, ihana ihminen on oikeesti) säikäytti mut kun epäili johtuisiko kaatumisesta. Atte kaatui tuossa meidän eteisessä niin että löi päänsä ovenkarmiin/jalkalistaan ja sai ihan kivan pikku vekin päähänsä (huono äiti fiilis siitä ) Emme sitten lääkäriin lähteneet kun ihan siistiltä näytti ja veren tulokin lakkasi nopsaan. No neuvolaan tuonkin kerroin, sanoivat vaan että ei se siihen voi liittyä ja että kuuluu ikään... tietääkö kukaan / onko kellään kokemusta onko näin ja miten pian menee ohitse vai meneekö? Se änkyttäminen ei tule aina ja näkee että Atte hermostuu itsekin kun ei saa sanottua sitä mitä haluaa. Tähän asti on puhunut ihan hirveen hyvin ja paljon juttuja. Välillä kun yrittää esim. mulle kertoa että haluaa jotain tai jotain on tapahtunut niin sanat ei vaan tule ulos. Sitten toisaalta höpöttelee omiaan ihan ilman ongelmia ja kuiskaamalla kun jutun kertoo niin ei mikään ongelma. Pahimmillaan olen jo ajatellut että voisiko kyse olla jostain vakavammasta ja pitäisikö sitä tutkia. Tämä siis on päällimmäinen huoli tällä erää meillä.

Muuten meillä menee ihan ok. Dietin aloitin ja yritän muutamaa ylimääräistä tullutta kiloa hävittää, saapi nähdä miten käy.

Lillukalle ja Katinkalle halit ja voimia loppuodotukseen, olette mielessä :hug:

Gerberalle lykkyä tykö töiden aloitukseen

Pepille vielä tännekin erikoisen suuri halaus, pidä puolesi. Palikan voit jättää ihan omaan arvoonsa, sinä itse tiedät mikä teille on parasta. Muistathan pitää huolen myös itsestäsi.

Kaikille kipeille parantumista ja äideille jaksamista!

Palailen jälleen joskus linjoille, en lähde kulumallakaan vaikka minusta ette aikoihin kuulisikaan mitään, sillä taustalla ollaan :D

terkuin Metku
 
Moikka!

Miten olin niin varma et olin eilen käynyt pitkät pätkät taas rustaamassa, muta en sit ollutkaan. Mulla menee päivät ja viikot jo ihan sekasin...

Niiskuneidille kirjotinkin johonkin kadonneeseen viestiin tosta jessen onnettomuudesta, että hyvä kun ei pahemmin käynyt. Näitten kanssa kun sattuu vaikka mitä vaikka kuinka vahtis.

Tosta ulkoilun merkityksestä on ajoittain ollut puhetta. Meillä Otto tekee pahojaan mitä vähemmän on ulkoiltu.¨vähintään 2 kertaa pitäs huonollakin säällä mennä ulos, että unet ja sisäleikit maistuu. Tykkään tosiaan hirveesti ulkoilla itekkin (joskaan nyt en oo viiteen viikkoon päässy ulos), mut sit niinä päivinä kun on vieraita tai kauppareissuja tms. ei aina ehdi. En ymmärrä miten lapset esim. keskieuroopan kulttuureissa ja saastuneissa miljoonakaupungeissa jaksaa olla sisällä kun ulkoilu ei siellä niin tavalista oo lasten kanssa.

Metku: Rankkaahan se rakentaminen on. Kunhan vaan muistatte siinä välissä ottaa aikaa myøs perheelle ja parisuhteelle. Kyllä te pärjäätte.

Lillukka: lykkyä. Perästä tullaa, toivottavasti ei kuitenkaan ihan lähiaikoina.


Mukavaa vapaapäivää Jellonalle. Voi ku pääsiskin pyøräilyttämään Ottoa ja vaikka itseäänkin.

Täällä ei mitään. Vatsaa kiristää aina kun nousee yløs. Tytøt pitää hirveetä showta ja Otto on välillä enemmään välilä vähemmän uhmanen. Natasha on rakastunut johonkin Liettualaiseen poikaan, joka asuu naapurikunnassa. Ei oo tuonu vielä näytille eikä kuulemma aiokkaa vielä pitkään aikaan. Mua ahdistaa tää makaaminen, kun mitään ei saa\uskalla tehdä.

No kyllä kai tämä ehkä tästä.


:hug: Kattinkalta rv30
 

Yhteistyössä