JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Käytettiin Saulia eilen yksityisellä lääkärissä ja sen toinen korva on tulehtunut. No, eipä siinä mitään, mutta kun nyt on vähän hankala tilanne, kun antibioottikuuria (joka siis saatiin) ei oikein voi aloittaa, koska maha menis siitä entistä enemmän sekaisin. Viimesetkin suolistobakteerit heittäis sit henkensä ja ripuli vaan yltyis. Kuitenkaan ei oikein vois jättää aloittamattakaan, kun sit se korva vaivaa ja sekin varmasti pitää yllä tota ruokahalun puuttumista...

Käytiin sit illalla myöhään vielä päivystyksessäkin, koska Sauli ei siis tosiaankaan suostunut yhtään juomaan eikä se edes ollut pissannut tuntikausiin tippaakaan. Siellä oli lääkärinä sellanen ehkä mun ikäinen mies (tai ehkä paremmin kuvais sana poika), joka yritti katsoa Saulin suuhun, ei kuitenkaan onnistunut ja silti väitti vaan, että "on limakalvot ihan tarpeeks kosteat... Ei se VIELÄ ole liian kuiva... Menkää kotiin vaan ja odotelkaa aamuun!" Yritin sit inttää, että se ei pissaa eikä juo... miten kuivaks mun pitää se päästää ennen kuin voidaan tulla takas!!? Sitäpaitsi munuaisetkin kärsii siitä, jos pissaa ei kulje. Lääkäripoika vaan pysyi tiukkana. :headwall: En väitä, että tietäisin enemmän kuin se, mutta jos Sauli ois ollut koira, niin se olis pistetty pieneläinpäivystyksessä välittömästi iv-nestetippaan! Miks elukoista huolehditaan paremmin kuin pienistä lapsista?!

Ja vitsit miten typeriä neuvoja vielä saatiin: "Mahataudissa tärkeintä on nesteen riittävä saaminen. Juotatte sitä nyt vaan..." No, just! Senhän takia me sinne mentiin, ettei Sauli SUOSTU juomaan. "tarkkailkaa, väsähtääkö se..." No, joo eipä varmaan väsähdä ihan luonnollisestikin, jos kello on 23:30! :headwall:

No, ei millään pahalla sitä nuorta lääkäriä kohtaan. Parhaansa se varmasti yritti, mutta piti nyt silti tilittää tää turhautuminen johonkin. :whistle:

Mieskin muuten on nyt tossa samassa mahataudissa...
 
Kristiina, kuulostipas samalta toiminta kun kaupungin päivystyksessä, kaveri vai muksun joka oli pissannu viimeiks joskus edellispäivänä et laittaavat tippaan, lääkäri viel miettii pitäskö sitä nesteyttää?? :headwall:

Meillä lapset ok, toinen uhmaa minkä kerkee ja toinen ei muuten vaan oo tyytytväinen elämäänsä taas vaihteeks, olikin niiin rauhallista ku ne sairasti :whistle: :LOL:
 
Terveiset terveyskeskuksesta!


Käytiin sitten tarkastuksessa,Oskarin putket on edelleen tukossa.
Nyt sitten yritetään saada putket tyhjiksi ja auki noilla korvaan laitettavilla antibiooteilla :/
Torstaina mennään uudelleen näyttäytymään,sit katsotaan ovatko auenneet yhtään :/
Käytiin kaupassa pikaseen,ja ostin vaan lihikset nyt päiväruuaksi,illalla teen lasagnea :p
Meillä oli koira pirulainen kakkinut keittiön uuden maton toissa yönä,eilen sit sitä pesin ja tänään innoissani laitoin lattialle kun oli kuivunut.
Voi hitsi että raivostuin,se ei ollutkaan puhdas se kohta,vaan siinä oli edelleen jälki :/ :(
Arvatkaa vaan harmittaako kun oli vielä ihan uusi matto :x
Tanskuliinin tyttösille paranemisia =)

Nyt ruokkoon paikkoja ennenkuin ystävä tuleepi :wave:
 
Taustalla ollaan edelleen! Päivittäin kyläl teidän kuulumisia luen, mutta kirjoittelu on sitten eri asia...

Pepille erityishalaus. Meillä meinasi tulla lapsenvahtiongelma, kun Laurin kummitäti (rvko 34 +), joutui sairaalaan vähäisen lapsiveden ja korkeiden paineiden takia... Onneksi mies pystyi tulemaan aiemmin kotiin, kun en ollut varannut päiväkotipäivää, kun ei olis joutunut olemaan siellä kuin n. 1, 5 tuntia. Kun,kun,kun,kun,kun..... Serkkupoikaa siis odotellaan syntyväksi!

Sairaille suuren suuri halaus! Toivottavasti Sauli juo jo! Ja muutkin monilapsiset kuten Uneton, Tanskuliini jne. Paranamisia!

Päiväunien nukkuja kutsuu! heihei!

T:kiireinen epeli.
 
Noniin.. Aloitin terveyskeskukseen soittamisen minuuttia vaille 8 ja sain silti jonotella vaikka kuinka kauan :/ Ja ainoa aika olis ollut klo 12, joka oli just Joonatanin päiväunien aikaan, mut olihan se otettava. No, ruvettiin sit aamutoimiin, käytiin suihkussa ja sit soitettiinkin terveyskeskuksesta mulle takaisin päin... Joku TODELLA hoono soomi nainen siellä toisessa päässä oli ja jotenkin sain ymmärretyksi sen, että se meidän tämän päiväinen aika peruuntuikin, koska lääkärillä silloin toinen aika?? :eek: Että kuulemma huomenna olis aika 10.30... Ja jos ei huominen käy/pitää aiemmin päästä niin kuulemma pitää päivystykseen mennä :eek: :headwall: En ihan ymmärrä, että miten voi näin käydä?? Siis et mä aloitan soittamisen asemalle jo ennen kahdeksaa tai ihan tasalta, saan ajan VASTA klo 12 ja sitten parin tunnin päästä se jo perutaankin!!!? No, ei meillä sentään luojan kiitos mikään niiiin kiire ole, otin sit sen huomisen ajan, kun en todellakaan päivystykseen lähde jonottamaan ja saamaan kaikenmaailman pöpöt ja taudit :headwall: Kyllä siinä puhelimessakin valitin ja olin ihmeissäni, mut ei tää hoonosoomi mitään tajunnut. Huominen on siinä mielessä tosi huono, kun mies olis jut tänään ollut kotona ja päässyt mukaan, huomenna joudun sit ehkä yksin selviytymään tuosta, mikä ei ole kauhean helppoa/mukavaa tän mahan kanssa!! Yhtä riisumista ja pukemista jne. Se on aikas raskasta :ashamed:

Ja TAAS hävis toi vtun teksti :headwall: :headwall: :headwall: Enkä ollu ku tähän asti kopioinut, prkl.

Tinttamooses: Joo, musta tuntuu, että tää vauva ei ihan vähään aikaan ole syntymässä, ei oo yhtään sellaista oloa... Voin kuvitella, kuinka harmittaa sen maton takia. Mä en vielä tähänkään mennessä ole tajunnut, että miksi se koira tekee vahinkonsa AINA matolle?? Siis jos vahinkoja joskus harvoin käy...

Kattinka: Toivottavasti saisitte molemmat päivällä levättyä.

Koivunkäpy: Raivostuttavia noi metelit yöllä :kieh:

Petra: Olis kyllä kiva lukea teidänkin kuulumisia edelleen :hug:

Kristiina: Toivottavasti Sauli voi jo paremmin ja juo...!

Epeli: Kiitos :hug:

Tähän asti olin viimeks päässyt ja sit se tapahtu :kieh: Siis teksti hävis. Olin just painamassa tota lähetystä, mut en ehtinyt, jospa nyt onnistuis!!
 
Huhuu :attn: missä kaikki! eli nostellaanhan nyt meitä vähän. Peppi, kuten huomaat enhän mä ole mihkään kadonnut vaikka miehellä lomakin. Käytiin päivällä Savonlinnassa, asioilla ja kattomassa hienoja jääveistoksia Olavinlinnassa. Siellä oli jäänveistokilpailut. Iltapäivällä mä kävin kaverin kaa kävelyllä ja mies oli taas retkiluistelemassa Onnin kaa, Onni pulkassa....

Hannamari kävin ostaa tarvikkeet neekerinpusuihin, millaisia sä teit, siis täytteestä? Mä taidan tehä useemmanlaisia, jos vaikka kaakaota laittas, kookosta ja Marianne-rouhetta ostin myös ja toki vaniljaa... ;) lurps!

Hyviä unia kaikille ja kipuleille :hug: !
 


No johan on hiljaista. Mulla oli aamulla vaikka mitä kommentoitavaa, mutta loppui lyhyeen kiitos Oton. nyt en enää muista mitä, mutta parantumissäteitä Saulille ja muillekkin kippeille. Meillä on pojan kunto jo parempi. Ärsyttää kun ei oikeesti ollu minkään tietyn sairauden oireita laps oli vaan puolikuntonen. Jotenkin vaikee viedä lääkärillekkään kun ei oikein tiedä minkä alan lääkärille ja tänäänhän tuo on tosiaan ollut jo ihan pirteä ja pärjännyt päivän yksillä päiväunilla, mitä ei oo tapahtunu sitten viime tiistain. Jos taantuu niin sit meen kyl heti tarkastuttamaan ne korvat.

Höh ihan tyhjä pää. No palaillaan ja Petra + muut harvinaisemat jokainen kirjottaa/lukee/kommentoi sillon kun silta tuntuu ja ehtii ja jaksaa eihän me toisiltamme vaadita yhtään sen enempää.

Hyvää yötä ja jospas tästä yöstä tulis sellanen joulutähtien yhteinen "hei nukutaan kaikki ihan läpiyön yö"

:hug: Kattinkalta
 
Jos vihdoin ehtis tännekin raapustaa..

Kiitos kovasti pulkka-vastauksista ja Lillukalle ulkoiluvinkeistä! Eilen pääsi poika eka kertaa pulkkaan ja tykkää kovasti.
Tänäiltana käytiin kirjastossa pulkalla. Matkat meni oikein hyvin, mutta kirjaston lapsirattaat oli rikki. Joten tosi rentouttava kirjastoreissu, kun jätkä juoksee kuin tuulispää hyllyjen välissä työnnellen kirjoja paikaltaan :eek:

Hyviä olitte kaikki siinä telkkajutussa :flower:

Gerbera Kiva että ultrassa kaikki hyvin ja onnea pojasta, pienet pojat on ihania.

Peppi85 Hieno homma että vauva on kääntynyt oikein päin. Yritä jaksaa vielä viimeiset viikot, sit on ainakin maha pois ja pieni nyytti sylissä :heart: Ärsyttäviä tosiaan nuo lekurijutut.

Tigru78 Ikävää että tuo munuaisjuttu jäi painamaan mieltänne, mutta kaikki on varmaan Ok, kun lääkärikin sanoi että itsestään ohi menevä juttu, ja onneksi kaikki muilta osin kunnossa.

Mammatuulia Kuinka Israelissa menee?

Kaiza Tsemppiä opiskeluihin ja töihin.

Neve05 Onnea työpaikan hakuun.

peppiliina Tervetuloa!

jellona78 Onnea työpaikasta :flower:

jemma Ihailtavasti jaksat työskennellä, vaikka on taapero helmoissa ja vauva masussa.

Tanskuliini, Hannamari ja muut? Mahd. Tampereen tapaajat. Onkohan kaikki nyt kipeitä sitten vai miten, mut jos se ens lauantai on voimassa, meille voi tulla. Asutaan kylläkin pienessä kämpässä nyt, mut ei kai se kahvilassakaan onnistu noiden taaperoiden kanssa. Et jos ei suuret vaatimukset puitteille (eikä siivoukselle ym. :D) niin se olis yks
vaihtoehto.

Jaksamista kovasti kaikille joiden kotona sairastellaan, ainakin Uneton, siru2006, Metku,koivunkäpy, Gerbera, Kattinka, jellona78, Danjuska, Kristiina 80 ja Tinttamooses7

Mulla oli aamulla sokerirasitus labrassa (jee tää paino, tää ikä..), puuduttavaa istua siellä yli kaks tuntia kun en älynnyt ottaa omaa lukemista, no olihan siellä kolme vuotta vanhoja ET-lehtiä. Nukuinkin tosi huonosti kun hermoilin kellon soittoa, kyllä tuo nahkavekkari on
lempeämpi herättäjä. Kauhulla ajattelen et pitäis joka aamu herätä kellonsoittoon, laittaa lapset ja ittensä lähtökuntoon, juosta
päiväkotiin ja töihin. Puuh. Mut kai siihenkin rutiini tulee kun se on päivittäistä. Tsemppiä kovasti työssäkävijöille!
Huomenaamuna onkin sitten jäpikän neuvola \|O

Joo pitäs kai kerrankin ajoissa nukkumaan, öitä kaikille!


 
iltoja!

Tänään ollaan oltu hurjan paljon Tatun kans ulkona =) Ja pikku ukko mielissään kun saa ite kävellä kun vihdoin pysyy tosiaan pystyssä kenkien kanssa.
En meinannu saaha alikulku tunnelista sitä pois kun juoksenteli ristiin ja rastiin.. tuli aina luokse ja sitten hirveetä kyytiä takas. Mikä lie niin hauskaa siinä ollut.

Kaikille pikku tähtösille hyvin paljon pikaista paranemista!!

Kristiina: Mikäs Saulin vointi??

Minä ihan yksin tämän kaiken hiljasuuden keskellä istun :eek: Mies maannu koko illan sohvalla ihan töttöröönä.. vaihto van nukkumapaikan sänkyyn ja tuntuu jo nukkuvan. Samoin poika on jo yli tunnin tuhissu.

Mut jospa sitä itekki valus pikku hiljaa nukkumaan että kerhoon aamulla kerettäs.

Joo ja Koivunkäpy: Apteekissa sano yks ihminen että siinä valmisteessa mitä ei suositella alle 4-v (vai oliko se 2v.. en enää muista :whistle: :ashamed: ) on kuulemma suolan määrä sen verran isompi kun muissa että kai siinä sen takia suositus on.. Jos nyt ihan oikein sitten ymmärsin kaiken kiireen ja Tatun perässä juoksemisen keskellä.. :whistle:

Mut nyt öitä!
 
maanantai-iltoja!

Tämä sairastupa alkaa pikkuhiljaa olee paranemaan päin. Itselläni oli vielä päivällä kivasti kuumetta, mut nyt on jo ollut ihan normi olo. miikan käytin päivällä lääkärissä, mut ei ollut korvissa eikä muuallakaan mitään ihmeitä. Eilen alkuyöstä huusi kuin syötävä, :wave: kattinka, meni hetki rauhoitellessa, kun ei tod. meinannu rauhoittua. yöllä sit yhden kerran piti ottaa viereen ja rauhoitella, mut muuten nukku ihan hyvin. Meidän tavaksi on tullu taas tai on ollu et aamusta otetaan viekkuun, mut kun nukkuu siinä vielä ainakin tunnin niin miksi ei, yleensä 06 aikoihin tulee viekkuun ja nukutaan sit puol 8 asti.
mies lähti tänään pitkästä aikaa töihin,kun on ollu monta vkoa saikulla. Minä olen kotona nyt pari pvää ja torstaina aloitan uudessa paikassa työt. Pojat menee vasta viikon päästä perjantaina hoitoon seuraavan kerran. =)

Miikka tykkää nykyään laitella kaikkia ovia kiinni, välillä menee niin kovalla vauhdilla että väliin ei kannata jäädä. :D Niin ja minä annan ihan sujuvasti miikan juoda kotitekoista mehua, varsinkin nyt kun oli kipeenä niin sai omassa tahdissaan juoda niin paljon kuin halusi. kristiina, toivottavasti saulille olisi alkanut jo juomat ja ruoka maistumaan. :hug:
Ulkoiltu ei olla pitkään aikaan tai siis minä ja miikka. aleksi on kyllä päässyt lietsuamaan, vaikka kuinka paljon. Eilen kävi jukureiden pelissäkin ukin kanssa. On ollut niin reipasta ja aktiivista poikaa. jospa huomenna päästäis kaikki kolme päivällä ulkoilee. ilmatkin ovat niin mahdottoman ihanat! =)

gerberalle, jaksuja taas tähän viikkoon ilman miestä! :hug: onko aleksi jo parantunut?

kaiza, mukava kun kerkesit meitä moikkaamaan oikein romaanin kera. vähänkö niitä oli jo ikävä. jaksuja kovasti kaikkeen arkiseen aherrukseen. :hug:

peppi, Kovasti lämpöisiä :hug: ja voimia arkeen. :hug: olet ajatuksissani usein. :heart:

kuinkas unettomalla voidaan?

mitähän ametistille kuuluu?

danjuska, paranemisia teillekin päin. toivottavasti säästyisitte pahimmalta. nimim. tää ei ole mukava tauti.

sirun otolle paranemisia myöskin.

Missäs taivaanvuohi? onko pakkanen purrut miten kovaa?

neve, onnea työpaikan hakuun. Olis varmasti mukava päästä uuteen hienoon työpaikkaan.

Niin ja kiitos minua onnitelleille. enhän minä tätä vieläkään todeksi usko, että minulla on ihan vakkaripaikka eikä enää tartte sijaisuuksia vaan tehä. ja minulla on ihka oikea loma, jossain tulevaisuudessa odottamassa. =)

tanskun poppoolle paranemisia. onneksi teidänkään lääkärireissulla ei löytynyt ihmeempiä. toivottavasti tämä yö menisi paremmin. :hug:

kattinka, Teille myös makoisia unia, eritoten Otolle.

Minni ja petra, älkää oikeesti lopettako kirjoittelua sen takia että ehditte harvemmin käymään palstalla. se ei ole mikään syy. Meistä on mukava kuulla teidänkin perheiden elämää, vaikka vähän harvemminkin.

mukavaa minni, että jenny kotiin pääsy on näin lähellä jo. aika sit menee nopeaan. :hug: voimia arkeen.

Eipä tässä tämän ihmeempiä taida olla. enkähän taas ehdi hiukan useammin tänne, kun on hiukan pirteempi olokin itsellä. mut nyt lähen nukkuu, et jaksan noiden apinoiden perässä huomenna. :wave:

olette tärkeitä kaikki! :hug:
 
Voi video, kirjotin just pitkät pätkät ja johonkin hävis kaikki :kieh:

Mutta siis lyhyemmin...

Lumikarpalolle ja Lillukalle; kiitokset paranemistoivotuksista! Täällä on pikkumies jo melkoisen hyvässä kuosissa, entisenlainen vauhti päällä veijarilla. Räkä tosin valuu vielä ja niistäminen ei niin kivaa Oton mielestä ole... Lumikarpalolle on pitäny onnittelut raskaudesta sanoa jo monesti :flower: Ihana juttu :heart:

Olin aamuvuorossa tänään ja taas lupasin pari vuoroa seuraavassa listassa tehdä. Mies ei niin innostunut asiasta ollu, mutta en osaa olla auttamattakaan ja kun tosiaan musta on ihan kiva välillä töissä käydä, ja vielä mul on sellanen työ, ettei sieltä voi olla kovin pitkää aikaa poissa, ni saa mies tyytyä tilanteeseen... :whistle: Sitäpaitsi ku hän on lasten kanssa kotona, niin eipä täällä juuri muita hommia ole tehty, kuin ruokaa... no sitä ei sentään tarvi valmiiksi tehdä, riittää kun suunnittelee, mitä täällä syödään poissa ollessani...

Tanskuliini ja Tinttamooses ja muut sairastelijoiden äidit; pikaista paranemista :hug:

Vielä tehtävä kaikille; kerro kaksi parasta juttua sinussa ja kaksi huonointa? Jään miettimään omaa vastaustani ;)

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!
 
HUOMENNA,ehkä huomenna :D :heart: :heart: :heart: kaikki on niin valmiina kuin vain voi olla.Ihan jännityksissä ollaan kaikki :D Ihanaa,on tätä ootettukin jo 2kk!

Minni

p.s:Kaikille paljon terkkuja ja haleja,nyt ei vaan ehdi enempää.
 
Huomenta.

Täällä kovin limainen mamma :( En nukkunut yöllä juur ollenkaan, kun nenä oli tukossa, kurkku kipeä, oli pissahätää ja vaikka mitä :/ Joonatankin heräili vähän väliä, siis varmaan 10 kertaa :eek: Raukkareppana yski pitkin yötä ihan kauheesti. No, tänään päästään sinne lääkärille sit.

Mies meni töihin, en tiedä, että miten jaksan tän päivän, kun olo on ihan järkyttävä :eek: Päätä särkee, kurkussa tuntuis olevan jotain ylimääräistä ja ja ja... No, onneksi pystyy sentään lähteä töistä ja tulla meidän kanssa siellä lääkärissä käymään, en joudukaan yksin menemään!

lumikarpalo: Kiva kuulla teistä taas :) Mikäs on sun vointi ja paljon niitä viikkoja jo on?

jellona: Täällä kans yks ovien sulkija! Siis kaikki ovet ja kaapit on saatava heti oikein paiskasta kiinni ja kaikkein parasta olis, jo toi koira olis niiden (ovien) välissä :whistle: Siis Joonatania naurattaa ihan kauheesti, jos Viivi on jonkun oven välissä ja sillä tulee kiire sieltä pois,kun poika työntää ovea kiinni... :D

Siru: Mä lupaan jäädä miettimään noita 2 parasta ja 2 huonointa puolta itsessäni...

Minni: Voi, peukut on täällä pystyssä, että tänään se tapahtuisi!!

Koivunkäpy: Tuuhan sit kertomaan, mitä lääkärissä sanottiin.

Mut nyt on pakko edes yrittää tuohon sohvalle istahtaa/oikaista, mut luulenpa, että se jää tosiaankin sille yritystasolle :kieh:
 
En ole saanut nukuttua kuin ihan pari tuntia,jännittää niin paljon :D Vaikka ollaan nähty Jenny sen tuhat kertaa ja hoidettu ja muuta,mutta silti.JENNY TULEE KOTIIN,ja se on ihan eriasia se!

Nousin 5:ltä ylös sängystä,ja keitin meille kahvit,Lucas nukkuu vielä,päätettiin,että Lucas ei mene sitten hoitoon tänään,vaan lähtee mukaan hakemaan siskon kotiin.Petellä ei tänään ole töitä.Huominenkin vapaata. :D :D :D En saa tehtyä mitään järkevää :)

:heart: :heart: Taidan mennä vaikka laittamaan jennylle yövaatteet sänkyyn valmiiksi.50cm yöpuku ja sukat :heart:

Minni
 
Tiistaihuomenia :)

Voi tuota meidän Veeraa, yskä vaivaa niin kovasti. Yöllä ei taaskaan nukuttu :( Nenäkin oli yöllä tukossa Nasolinista huolimatta. Onneksi tytöllä ei ole lämpöä ja onneksi ruoka ja maito maistuvat :)

Lupasin Valtterille käydä aamupäivällä keskustassa sen puolesta ostamassa sille yhden tietsikkapelin. Lähdetään siis kohta tyttöjen kanssa metroajelulle -tytöt ovat aina ihan innoissaan metrossa :D Pienet on ilot ;)

Lumikarpalo: voi kiitos kutsusta :hug: Tällä hetkellä näyttää ettei päästä lauantaina reissuun :( Veera on sen verran yskäinen ja nuhainen. Jos katsotaan tilannetta vaikka torstaina ja päätetään sitten?

Siru; aika pahan kysymyksen laitoit :whistle: Kaksi parasta ja kaksi huonointa seikkaa itsessäni... Hmm... Yksi ehdottomasti huonoimmista on ihan olematon itsekuri, koskien siis laihdutusta :whistle: Toinen on varmaankin lyhyt pinna :ashamed: Kaksi parasta voisi olla empaattisuus ja hyvä organisointikyky. Olipas muuten tosi vaikeeta keksiä noita hyviä puolia... :whistle:

Jaahas, jos menis potkimaan pojat koulumatkalle ja alkais sitten valmistautumaan kaupunkireissuun. Mukavaa päivää kaikille :) Kaikille sairastelijoille pikaista paranemista =)
Tansku & tytöt

Minnille piti vielä sanoa että voi kuinka ihanaa :heart: Jennylle ja Lucasille hurjan paljon terveisiä ja haleja :hug: <br><br>
 
Voi minni kuinka ihanaa! :'(

Sirukos se kyseli niit hyviä ja huonoja puolia, huonoja tulee mieleen heti useempi ku kaks, eli liian(aivan liian) lyhyt pinna, :ashamed: Mä en osaa hillitä itteeni, siis jos mulle lätkästää karkki pussieteen ni syön vähintää puolet(joo oon sokeririippuvainen) Parhaat puolet.. jahas.. Varmaan luotettavuus ja empaattisuus.. Ehkä, kait..

Peppi, mä jo tovin ehdin miettiä et hitostakos sä tiedät et ollaan menos tänää lääkäriin, pitäs varmaan yrittää ain herätä ennen ku kirjottaa, meil on aika 10.30..

Positiivista, poika pissaa jo ihan kohtalaisen hyvin! :D Elämän pieniä iloja.. Mut sontinu se ei oo sit sunnuntain :eek: ja kaikkiahan nämä tiedot kiinnosti...
 
Huomenia!

Ja kiitos heti teille, ketkä otitte tehtävänannon vastaan ja vastasitte :heart: Mulla on parhaat puolet iloisuus ja sosiaalisuus, huonot on myös niinku muillakin erittäin lyhyt pinna ja tuo huono itsekuri lähinnä karkkien kanssa :\| Pahaa karkkia ei ole vielä tullu vastaan ja samoin kuin Koivunkäpy, en pysty syömään vaan muutamaa karkkia, jos tarjolla on koko pussi :eek:

Minni; ihanaa, kun saatte prinsessanne kotiin :heart: On se ihan eri asia kotona hoivailla pientä, kuiin sairaalassa! Ja saa kaikki omat rytmit ja tehdä rauhassa kaikkea.

Tansku, Peppi, Koivunkäpy; paranemista kovasti! Meillä kans Otto on tosiaan parempi, mut siskonsa jäi tänään eskarista kotiin, ku lämpöili illalla ja yskii kovin. Ja siellä kuitenkin riehuis muiden mukana, kun on tuollainen vilkas... nyt koitan laittaa jarrua rattaisiin, kun välillä heidän leikit Otonkin kans yltyy aika riehakkaiksi. Nyt on rauhallista, Otolla näyttää olevan baby bornin tutti suussa ;) ja märkä irokeesikampaus :LOL:

Peppi: la senkus lähenee, toivottavasti tervehdyt ennen koitosta! Vaikka jostain ne voimat sitten vaan tulee h-hetkellä :hug:

Nyt siivoilemaan...

Hyvää päivänjatkoa kaikille =)
 
Huomenia! Jos nyt vähän ehtis, meni aikak kauan ihan lueskellessa kuulumisia.. eilinen oltiin ulkona melkein koko päivä, aamusta pulkkamäessä naapurin kolmen mukulan ja niitten äitin kanssa, ja iltapäivällä tuli mun sisko lapsinensa ja samassa mäessä kiidettiin. :D Mä olin ihan lumessa kun menin siskonpoikien (7 ja 10v) kilpaa liukurilla.. :whistle: Illalla oli vielä reggaetontunti, joten en tänne ehtinyt. Musta on vaan alkanut tuntua siltä että mulle pitäs olla oma reggaetonia tampioille-tunti, ei vaan mikään naksahtanu kohdalleen. Raivostuttavaa. Oon joskus nuorena hallinnu kroppani ton tyyppisessä liikunnassa miten päin vaan, mutta nyt ei vanha tajunnu miten päin selkärangan pitäs rullata!!! \|O Noh, se siitä.

Siru, ne pusut on tosi helppo tehdä, kunhan vaan marenki onnistuu. Jostain syystä teräskulhossa tuli paljon kovempi vaahto kuin muovikulhossa?! Kukas sitä kyselikään, tein mariannepusuja, kun meillä sattui olemaan sitä mariannerouhetta. Ja hyviä ja huonoja puolia.. Mun huonot on saamattomuus (..siis laiskuus, ei saamattomuus.. :LOL: ) ja huono itsekuri, taitavat olla vähän niinkun sama asia. Ja lyhyt pinna, totisesti!!! \|O :ashamed: Hyviä lienee.. äh, tätä pitäs kysyä muilta.. Säkenöivä äly ja jumalainen kauneus, tietenkin. :LOL:

Tinttamooses: Voi Oskarin korvia! Ja Osku-raukkaa. :/ Toivottavasti antibiootit nyt auttais, kurjaa on jatkuva sairastelu.

Kristiina: Mitäs jos annat antibiootin kanssa maitohappobakteeria, sillä lailla voisit antaa kuurin jo nyt ettei tulehdus pahene. Lisää juomaehdotuksia, Vili on ihan hurmiossa kun saa pillillä juotavaa jugurttia! Ja Gefiluksen kidius juotavassa jugussa olis vielä niitä mhb:ta. Kannattaa tarjota jos maistuis!

Tansku, kurjaa jos ette pääse tulemaan! Ja Lumikarpalo, kiva kun tarjosit kotia, meille mahtuis hyvin, mutta lauantaina tulee miehen (lapsettomia) kavereita, enkä usko että ne arvostais lapsilaumaa..! :LOL:

Katinka, virtuaali:hug: noin muuten vaan.

Minni, ihanaa että Jenny tulee kotiin!!! :D :hug: :heart: On tosi hyvä mieli teidän puolesta!

Lapset vaatii huomiota, ihme tyyppejä. :LOL: <br><br>
 
Olipas "ihanaa makoilla" sohvalla... Eipä siitä oikein mitään tullut, mut kyllä se vähäinenkin makoilu auttoi jo hieman :)

Minni: Upeeta, mahtavaa! Mä olen tosi onnellinen teidän puolesta :'( :heart: :hug: Me muuten laiteltiin eilen äitin kanssa noita vauvanjuttuja valmiiksi, äiti silitti kaikki 50, 56 ja 62 senttiset vaatteet ja voi vitsit niitä oli PALJON!! Ja aivan ylisuloisia, niiiin pieniä :heart: Sit laitettiin toi vauvan sänkykin valmiiksi :)

Tanskuliini: Täälläkin Joonatan yskii, varsinkin yöllä ja aamulla, nyt on vähän helpottanut. Ootko saanut yskänlääkettä annettua tai onko tytöt suostuneet ottamaan?

Koivunkäpy: Meillä on myös aika lääkärille klo 10.30. Ollaan sit samaan aikaan lääkärille valittamassa :D Meillä onkin sit taaas joku ulkomaalainen lääkäri... Toivottavasti ei tulla kotiin taas diagnoosina joku aivan muu, kuin mikä pojalla on :eek: Niinkuin silloin kerran, muka vauvarokkoa, justjuu :eek:

Pitäis varmaan alkaa valmistautumaan lähtöön...

Niin, sanotaanko noita huonoja puolia olevan vaikka toooodellla lyhyt pinna ja kun nyt ympärilleni vilkaisin niin mieleen tuli sottapyttymäisyyteni :ashamed: Mä luulen et mies sanois nää samat :whistle: Olis kyllä paljon muutakin, mutta noi nyt tuli ekana mieleen (vaikka lupasinkin asiaa miettiä...) ja kaksi hyvää, tää onkin vaikeempi! Kyllä mä kuitenkin sanoisin empaattisuus ja ja ja... luotettavuus. En nyt tiiä et kuvasko noi mua ihan oikein, mut noi nyt tuli mieleen. Mitä oot mieltä äiti? Vai ootko eri mieltä? :D Sä mut kai parhaiten tunnet :whistle: :D

Mut tosiaan, pitäis ruveta vähän valmistautumaan, ettei ihan hirvee kiire tulis!

Hannamari ja Siru olikin kirjoitelleet melkein samaan aikaan :)

Hannamarille: Näin hauskasti päässäni mielikuvan susta poikien kanssa mäessä, hih :D

Siru: No, eipä niitä voimia tunnu tässä muutenkaan paljoa olevan, mut kai mä jollain tapaa sen lapsen vielä jaksan ulos ponnista :D La tosiaan lähenee, mut onhan siihen vielä reilu pari viikkoa... Kiitos paranemistoivotuksista :hug: <br><br>
 
No moi :D

Täällä kaikki kunnossa :heart:

Olen lukenut vain pari viimeisintä sivua, joten ihan en oo kartalla.

Minnille kovasti onnea koko perheen saamisesta saman katon alle.

Jellona: Olipa mukava, että olit kaipaillut :hug:

Peppi: Voi miten jo jännittää sun puolesta! Synnytys (vaikka voi olla raakakin tapahtuma) on kyllä elämän huippuhetkiä, toivottavasti kaikki sujuu hienosti.

Muillekin kovasti terkkuja, reipasta ulkoilmaa ja rakkaita läheisiä.

hyvät puolet: energinen ja vastuullinen
huonot puolet: höyrypää ja nainen-joka-ei-osaa-sanoa-ei

Kotona on aika lailla rauha maassa: korvakierre näyttää vihdoinkin loppuvan, uhmaikä ohi isommalla ja rinnakkaisleikki sujuu mukavasti ilman isompia mätkimisiä.

Kevät on jo lähellä :flower:
 
Täällä sairastelu vaan jatkuu :\|
Mies jo hiukan terveemmän olonen mut Tatulla aamulla kuumetta tasan 39 ja on hiukan edelleen siitä noussu kun äsken mittasin. Nukahti sohvalla syliin kun titi-nallea seuras.

Tulkaahan Peppi ja Koivunkäpy lääkäri tiedot sit kertomaan. Ja koittakaahan tervehtyä =)

Varmaan sitten ymmärsin väärin sen apteekin tätin selostuksen Koivunkäpy :whistle:

Nyt ei oikein irtoo muuta... Pää humisee ja pitää lähtee kylälle muutama asia hoitamaan.

Niin ja Sirun kyselyyn.. Kaks huonointa puolta; Lyhyt pinnasuus ja toooosi huono itsekuri.. sitten saa aina ihteesä mollata.. :whistle: Jaa ja kaks parasta.. ehkä luotettavuus ja sosiaalisuus..

mut nyt mentävä =)


Minnille unohtui sanoa että ihanaa kun saatte pikku tyttösen vihdoin kotiin!! :heart: <br><br>
 
Heips!

Viime yö olikin pitkästä aikaa tosi hyvä. oma olo on tukkonen mut muuten hyvä. Miikka nukku melkein 12h yöunet omassa sängyssään koko ajan. ah ihanaa. :D Aamupäivän miikka ollutkin aikas tukkeessa, kuumetta ei ole, mut nuhaa riittää. onneksi ei tartte viedä hoitoon pitkään aikaan. käytiin ulkonakin ihan hetki ja äsken olin soffalla Miikka sylissä, niin pätkä nukahti kesken kaiken ennen kaikkia syömisiä sun muita, joten nyt sitten nukkuu omassa sängyssä. Ja saa kyllä nukkua niin kauan kuin haluaaa. Syödään sitten kun syödään. outoa vaan kun eilen oli jo illalla niin hyvän oloinen poika ja yökin meni hyvin.

Mukava kun ametistin perheelle kuuluu hyvää. ja kiva kun ehdit meitä moikkailee. =)

mitäs Jontulle sanottiin lääkärissä.

siru kyseli hyviä ja huonoja puolia...huonoja varmaan äkkipikaisuus ja muistamattomuus (ainakin välillä ja miehen mielestä) hyviä puolia sosiaalisuus ja pitkähkö pinna. =)

jospa lähtis hetkeksi paikkoja järjestelee, kun miikka näyttää vielä sikeitä vetelevän. =) Mukavaa tiistaita kaikille!
 

Yhteistyössä