JOULUTÄHDET -05 elokuussa

Huh, melkoisen rankka viikko takana, nyt väsyttää! Koulussa oli joka päivä vähintään 15 asti ja yhtenä päivänä jäätiin vielä 16 jälkeen tekemään ryhmätyötä, sinä päivänä matkoineen koulupäivään meni yhteensä reilu 11 tuntia :eek: Silti viikko tai ehkä just siitä syystä, meni tosi nopeesti.

Samilla alkoi nyt ne iltahommat, eli oli ma-ke töissä, tai pois kotoa 6.15-23 asti. Ja näin tulee olemaan jatkossakin. Vähän hirvittää. Mut ihan eritavalla on kyllä motivaatioitakin, eli hyvissä ajoin aloittaa tehtävien tekemisen, tekee niitä vähän joka välissä ja heti vaan, jos sattuu johonkin väliin vähän vapaata. Onneksi maanantai on kokonaan koulusta vapaata, teen koko päivän kouluhommia.

Ehkä teitä ei kiinnosta niin paljoa nää mun kouluhöpinät, joten enpä taida niistä ainakaan ihan koko viestiä jatkossa löpistä :LOL:

Sen vielä sanon, että aivan tosi ihania koulukavereita mulla kyllä on, ihan huippuporukka :heart:

Pojilla on nyt 2 viikkoa mennyt hoidossa tosi hyvin! Tai lähinnä aamujäämiset on alkaneet sujumaan LOISTAVASTI :heart: Joonatan itse sanoi toissa viikolla yhtenä aamuna, että miksi toi (hoitaja) ottaa mut aina väkisin syliin ja minä siihen selitin, että niin tarvii tehdä, jos ei jää hoitoon hyvin vaan rupeaa äitiä seuraamaan jne., mutta että jos ei halua, että hoitajat ottaa syliin niin sit täytyy vaan reippaasti mennä leikkeihin, kenenkään syliin ei ole pakko mennä. Joonatan tajus sen asian jotenkin tosi hyvin, tuntu ku sillä olis päässä syttynyt, rupes hymyilemään ja siitä aamusta lähtien on tosiaankin reippaana mennyt suoraan leikkeihin, eikä ole jäänyt itkemään, kertaakaan sen jälkeen ei ole kenenkään tarvinnut sitä syliin ottaa :heart: :heart: Rasmuksella se huono kausi kesti sen ensimmäisen viikon, sen jälkeen on jäänyt tosi hyvin ja tän Joonatan hiffaamisen jälkeen on Rasmuskin jäänyt niin, ettei ole tarvinnut syliä, vaan mennyt myös reippaana leikkeihin (sekin ehkä auttaa, kun ovat aamuisin vähän aikaa samassa ryhmässä, isot ja pienet siis).

Mut kyllä helpottaa tuo aamuja ja koko päivää! Ei tule itselle niin pahaa mieltä, eikä tarvi koko päivää miettiä, että mitenhän ne lapset siellä pärjää tai oo koko aikaa sitä mielikuvaa päässä, kun lapsi huutaa hädissään, kun äiti jättää :ashamed:

Illat meillä on aikamoista show:ta kotona, pojat purkaavat kotona kaiken, kun päiväkodissa ovat olleet niin kiltteinä... Ja Rasmuksella edelleen joku uhmakausi päällä, jahtaa ja kiusaa Joonatania, haluaa KOKO AJAN jotain (ja tietenkin useinmiten jotain "kiellettyä" tai lelua, joka Jontulla on jne. ), sit tulee ihan kamala huutoraivokohtaus, kun ei haluamaansa saakaan :kieh:

Mistä myös oon onnelinen, on se, ettei pojat joudu olemaan niiiin pitkiä päiviä hoidossa, vaikka mulla onkin jonkun verran pitkiä koulupäiviä, mut Sami pystyy pojat hakea jo 14.30 :)

Mulla tuli tänään hätä, kun oon koko viikon muistanut, että kokoontuminen Niiskuneidin luona olis jo huomenna!! Mut facebookista tajusinkin, että se olikin vasta ens viikonloppuna :D Nyt me ei oltais päästy, kun Samilla on keuhkoputkentulehdus :/

Niiskuneidille PAAAALJON onnea ja jarrusukkia pikkuiselle!! :heart: :hug: :flower: Mikäs on ollut vointi?

Koivunkäpy oli laittanut suloisen kuvan Villestä ja masusta :heart:

Myös taaperolla oli ihana maha ja suloiset lapset :heart: Joonatanin synnytyksestä, mites osaisin kertoa siitä lyhyesti :whistle: Limatulppa meni iltapäivästä, supistukset voimistuivat ja muistaakseni 21 aikaan alkoivat tulemaan tosi usein ja kipeinä, puolenyön aikaan oltiin Naistenklinikalla, olin vaan 2 vai 3cm auki, mutta mut otettiin kyllä sinne sisälle, kätilö oli sitä mieltä, että synnytys oli käynnissä, eikä kotiin enää lähdetä, olikohan se 01-02 kun lapsivesi sit menikin. Synnytys kesti ihan hirvittävän kauan, ehdin saada 4 kertaa epiduraalia ja se vaikutti vielä siinäkin vaiheessa, kun piti yrittää ponnistaa, ei todellakaan tullut mitään ponnistuksen tarpeita, kätilö katsoi monitorilta, koska tulee supistus ja käski mun ponnistaa... (Siis ennen tätä oltiin kärvistelty ja odoteltu, että kohdunsuu aukeaa yhteensä siitä 2 sentistä 10 senttiin about 16 tuntia), ei meinannut onnistua, ponnistusvaihe oli hankala, kun sitä tarvetta ei tosiaan ollut, jonkun verran ehdittiin puhumaan jo sektiostakin, tai minä taisin kysyä, että entä jos vaihe pitkittyy jne. Mut vauvan sydänäänet oli koko ajan tosi hyvät, eikä sellaista ongelmaa ollut missään vaiheessa. Pitkän (en tiedä, mistä vaiheesta asti ne sen ponnistusvaiheen kirjasivat, enkä edes sitä aikaa nyt just muista) ja kovien ponnisteluiden jälkeen Joonatan sitten vihdoin syntyi :heart: Laskettuna päivänä klo 17.00 (sairaalassa oltiin siis 17 tuntia) :heart:

Noh, en siitä ton lyhyempää sit saanut :ashamed: Mut taaperolle peukut, että ehtii tämän viimeisimmän kanssa sairaalaan asti!! :)

Metkun hyviä kuulumisia oli mukava lukea :hug: Onnittelut, kun saitte nykyisen asunnon myytyä noin nopeasti :flower:

Kiitokset unettomalle ja danjuskalle jaksamisista/tsempeistä :hug: :hug:

Danjuskan sairastupaan paranemisia!

Nyt ei jaksa enempää, tähänkin kirjoitukseen meni piiitkä aika :whistle: :wave:

Heippa!

Aina välillä käyn katselemassa kuulumisianne, mutta sit kun itse pitäs kirjoittaa niin tulee väliaika kun joku mukeloista keksii, että äidillä on omaa aikaa.

En muista olenko täällä huudellut, että me muutetaansyys-lokakuun vaihteessa kahdeksi vuodeksi Ruotsiin Enkøpingiin. Siitä hurauttaa Tukholmaan alle tunnissa.

Jørn on aloittanut siellä Nordic boutle group projektissa. Sinne on tulossa myøs Suomalaisia ja yhden sinne tulevan perheen äidin kanssa on nyt mailailtu, joten yks tuttava ainakin on jo valmiina.

Aluksi ajatus muutosta kauhistutti, mutta nyt ollaan vain positiivisella mielellä. Otimme siellä kerrostalo asunnon, joten ei pihatøitä, eikä matkuvaa remontoimista ym, joten senkin ajan voi käyttää vaikka itseensä. Asunto on ihan keskustassa, joten kaikkialle pääsee kävellen tai pyørällä. Harrastaminenkin helpottuu. Ihan nurkan takana on aivan upea leikkipuisto, avoin päiväkoti parin korttelin päässä ja tietysti koti Suomi kivenheiton päässä.

Talo täällä laitetaan välittäjän kautta vuokralle. Muuttofirma hoitaa kaiken veronmaksajien laskuun, myøs loppusiivouksen,m joten rouva vaan istuu...

Meillä on ollut kaamea syksy. Sataa, sataa ja sataa. Ei oikein tiedä mitä lasten kanssa tekis ulkona kun on vaan märkää ja isoja limaisia iberias etanoita leikkipuistot täynnä. Joka aamupäivä kuitenkin pakko lähteä edes hetkeksi ulos muuten tulee kiukkuisia lapsia jotka kiipeilee seinille.

Jørn on ollut nyt viikot siellä Enkøpingissä ja minä lapset helmoissa olen yrittänyt pitäa¨taloa näyttøkunnossa jao mahdollisia vuokralaisia ilmaantuisi. Täallä on huutava pula pienistä asunnoista, mutta talon vuokraus ei ole niin helppoa. Vuokrafirma on kuitenkin sitä mieltä, että kyllä mekin vuokralaiset saadaan. ollaan vain pahaksi onneksemme eri puolella kaupunkia kun suuret konttorit ja kansainvälinen koulu.
Sinänsä hätä ei ole suuri, kun J: n tyøpaikka maksaa kaikki asuinkustannuksemme Ruotsissa, mutta eihän se lisäansio olisi pahasta. Minähän olen ollut ilman palkkaa jo maaliskuusta kun äitiysloma loppui.

Taitaapa olla aika alkaa pukea näitä natiaisia ja lähteä ulos. Tänään ei edes sada.

Mukavaa viikonloppua.

T: Kati & co

heippa

Täällä aletaan olla parempaan päin. tatu jo ihan ok. Välillä köhii vähän mutta muuten ei mitään. Jenna edelleen suht räkäinen, mutta viime yönä nukuttiin 2.30 asti ennen herätystä :D
Miehellä vielä veto pois, mutta lähtivät anoppilasta Tatun kanssa puukuorman. Tuleevat huomenna takas, eli ollaan Jennan kans kaksistaan. Kivasti ilta mennytkin =) Leivoin leipää ja tein samalla Jennalle pakkaseen soseita. Lisäksi pyykkiä tullut pestyä ihan urakalla kun vuori oli jo turhan iso :whistle: jotenkin laiskistunut siinä hommassa ;)

Tatulla on edelleen ihan hirvee kysely vaihe.. tai en tiiä onko jo vaan tullut "tavaksi".. asiasta kun asiasta kysyy että "minkä takia."

Tänä aamuna otettiin yhteen kun keppihevosellaan tökkäs kissaa... otin lelun sitten takavarikkoon ja siitäkös poika vasta suuttuikin :whistle: aikansa karjui pää punaisena ja sitten tuli luokse halimaan.. ja kysyi että "ollaanko äiti kilttejä tämä päivä?" Eipä siinä itsekkään voinut kun hymyillä kyyneleet silmissä..

Kattinka:
toivotaan että vuokralaiset löytyy!

Peppi: Hienoa että pojat on alkaneet jäädä hyvin hoitoon. Pelastaa paljon omaa päivää kun ei tartte miettiä että onko siellä kaikki ok jne..

Mutta nyt kun tyttö uinuu sikeästi niin menen suihkuun ja telkkarin ääreen rentoutumaan.

Moikka!

sateista sisäsunnuntaita täällä vietetty. vapaapäivä tosiaan mulla. kivaa kuitenkin ollu. leivoin aamupäivällä sämpylöitä. mies teki hyvää ruokaa. nyt on aleksilla kaveri käymässä ja mikkis tappaa päiväuni aikaa videoita katselemalla. :)

Me ollaan oltu vaihtelevasti kipeenä..yskää ja pientä nuhaa. töissä kuitenkin mie olen pystynyt olee, mies oli muutaman päivän saikulla viikolla. ja pojat pystyneet olee hoidossa.

mie menen käymään tunnin päästä minun kummitytön synttäreillä, sit ollaankin ilta kolmastaan. mies menee johonkin kokoukseen.

Aleksi kävi keskiviikkona ekaa kertaa siellä jalkapalloharkoissa ja tykkäsi kyllä kovasti. =)
ja mikkis oli jumpassan tiistaina. onnistui sekin kai ihan kohtuullisesti.

Mites niiskuneiti syömiset ja muut tapaamisessa? tuoko jokainen jotain? vai miten?
Mua jänskättää varmaan siihen asti ennenkuin teillä ollaan että miten me selvitään teille, mut oon mie nyt edelleen kovasti tulossa poikien kanssa. :)

peppi, hienoa kun tuo poikien hoitoon jääminen on sujunut noin hienosti. :) nostan hattuu sulle, kun jaksat opiskella. minusta ei olisi tuohon. :hug:

kattinkasta, mukava kuulla. kivalta kuulostaa teidän muuttohässäkät. :) uskomattoman erilaiset kelit teillä siellä, kuin täällä meillä. :whistle:

jeps, mut nyt mie lähen valmistautuu sinne synttäreille jne... :wave:

Morjens!

Peppi: Kiitos! :hug: Täällä voidaan tosi hyvin, mitä nyt pissattaa ja väsyttää melkein koko ajan ;) Hienoa, että poikien hoitoon jääminen sujuu jo noin hyvin! Tsemppiä täältäkin edelleen opiskelun ja perhe-elämän yhteensovittamiseen, mustakaan ei tohon olisi...

Kattinka: Tsemppiä kovasti tulevaan muuttoon, toivottavasti kohta vuokralaiset löytyisi! :hug:

Jellona: Tehdään tosiaan niin, että jokainen tuo jotakin tullessaan tapaamiseen. Mä huolehdin ainakin ruokapuolesta...ajattelin tehdä kasvissosekeittoa, niinkuin oli silloin Hannamarinkin luona, kun eikö ainakin Peppi ollut kasvissyöjä... Niin ja kyllä te tänne oikein hyvin selviätte, turhaan huolehdit! :)

Täällä on Joonas flunssassa ja Jessekin yöllä vähän rohisi... Torstaina kun alkoi liikuntaleikkikoulu ja kerho perjantaina, niin heti sitten joku pöpö tuli... :whistle: Pikaista paranemista muillekin sairastelijoille! :hug:

Huomenna olis Jessen hammaslääkäri, toivottavasti ei olisi ainakaan kovin kipeä, niin päästäisiin sinne menemään.

Eipä nyt varmaankaan muuta, jos alkais kuorruttamaan pätkiskakkua :p Mies kun saapuu töistä, niin päästään herkuttelemaan :D Tuskin enää kovin kauaa paalien ajossa viihtyy, kun alkoi kiva vesisade...

taaperot, nyt sit rauhallisesti ottoa! Täällä on 2,5cm raja että pitää olla tooooosi iisisti, sillä mä koitan nyt mahdollisuuksien mukaan touhuta ostoksia.. :saint:

Neuvolassa käyty, kaikki ok, sf huitelee edelleen jossai avaruuslukemissa 26cm. painoa tullu liki kilo viikossa, ei haittaa, suotavaa ois että pysys tuossa että n.kilo viikossa ni ois jotai vararavintoaki, kuulemma. paineet ok jne. kahden viikon päsätä uudestaan.

yöterveiset!

rauhallista täällä on ollu...bb:tä seuraillu subin yhteisön kautta..juu ei ole omaa elämää niin pitää toisten elämää seurailla, mut mitäpä muutakaan sitä tekis tällein yöllä. :D

kohta otan aamuyön spurtin ja sit kotiin, pojat hoitoon, pupuille ruokaa ja ite nukkuu..

Meille ei kuulu mitään ihmeempiä. Miikka käy tiistaisin siellä gladiaattori jumpassa, viihtyy, vaikka lähteminen on vaikeeta ja sanoo ettei lähde, mut pienellä houkuttelulla lähtenyt hyvin. Aksulla tänään toisen kerran jalisharkat. :)
mulla kasapäin kaikenlaisia koulutuksia sun muita tässä syksyn aikana. touhua riittää.
mies ajaa sitä moottoripyöräkorttia ja prätkänkin saa tutulta ostettua. sit saan enää sydän syrjällään miettiä miten selviää ajoreissuiltaan kotiin. hieman pelottaa juu. mut mies sitä niin kovasti haaveillut jo pitkään niin en mie estäkään. :heart: :ashamed:

Mulla ei nyt oikein ole mitään järkevää kirjoiteltavaa..mie yritän ensi yönä paremmalla onnell, jos olisin sit vähän enemmän väsynyt tai jotain...aurinkoista päivää kaikille. niin ja kolme yötä yhteensä tällä kertaa. :) :wave:

Moi!

Niiskuneiti, laitoin sulle yv:tä, kiitos infosta =)

Pepille laitoin kans yv:tä.

Kattinkan kuulumisia oli ihana lukea pitkästä aikaa. Jännät ajat teillä edessä =) Toivottavasti mekin nyt sitten joskus nähtäis, kun pääsette ehkä Suomessa käymään useammin, kun on lyhyempi matka :)

Mulla alkoi tällä vkolla taas 90h/3vkoa työaika ja on kyllä ihanaa, kun on vapaita enemmän =) Otolla kylläkin nyt tooosi vähän tarhapäiviä, onneksi pääsee käymään kerhossa pari kertaa viikossa.

Nyt ei enempiä, vaan ruoanlaittoon.

Lauantain tapaamista innolla odottelemme =)

Ois ollu kyllä kiva päästä siihen tapaamiseen mutta nyt ei millää jaksa ja uskalla lähtee kovin kauas tästä kotoolta.

Tänää tuli taas käytyy tyksissä noitten supistusten takia ja sisätutkimuksessa selvis että nyt ollaa jo 2 sormel auki ja kohdunkaula lyhentyny entisestään.Lekuri määräs vaan joitain supistuksen esto lääkettä että jos niillä sais noi supistukset loppumaan ja niitä pitäs popsii tonne rv 34 asti sitte ei enää esteltäis vauvaa syntymästä

Moikka!

juu en kirjoitellut viime yönä, mut ei varmasti kukaan olis jaksanut niitä mun juttui lukee..siis ei ole tapahtunut missään mitään... =)

miikka lähti eilen mummolaan. sanoi menevänsä sinne nostaa pottuja täksi päiväksi. lauantaiaamuna otetaan se sieltä sitten kyytiin ja ajellaan niiskuneidin luo.

viimeistä yövuoroo siis viedään, melkein viel puolet yöstä jäljellä ja hiljaista on, huh. no jos sitä jotain tekemistä keksis. :D
bb.tä tullut seurattuu aika tarkkaan, mut tylsäksi sekin jotenkin mennyt.

käpynen, suloisia hattui oot taas väkertänyt. :)

taaperotx4, ottaa tosiaan ihan rauhallisesti. harmi sinänsä kun et pysty tulee tapaamiseen, kun olisit niin lähelläkin viel asunut.

Aamulla isäni saa viedä aleksin eskariin ja sit haen puoliltapäivin. Aksu on keksinyt ihan uuden haarastuksen..pelaa aikuisten monopolya itekseen. :whistle: :) huvinsa kullakin. jatkaa sen pelaamista varmaan sit päivällä, aloitti nyt illalla.

ei mulla nyt edelleenkään runosuoni syki, joten palataan lauantaina niiskiksellä asiaan...aurinkoista viikonloppua kaikille. :wave: B)

hellouu

Täällä toivuttu kokonaan räkätaudista onneksi!

Meillä ollut vaihdikasta arkea.. Tatulla kerhoa ja aika paljon ollaan muutenkin oltu päivät menossa.
Tatu halus jättää päiväkodissa käymisen, joten peruin sen paikan. Ei tartte käydä jos siltä tuntuu.. aikasemmin vaan tykkäsi niin paljon.

Jennalla kaksi hammasta :D Yöt ihan sieltä ja syvältä olleet vähän aikaa ja kaiken lisäks tyttö on tehnyt tissilakon... yhtä itkua ja raivoa on heti kun tissille pitäisi rueta.. imetys onnistuu ainoastaan yöllä.. ja neuvolan täti epäilikin että ottaa sitten yöllä tarvitsemansa kerta ei päivällä kelpaa.. joten voitte arvata että täällä ollaan ihan vaan pikkusen poikki. vielä kun jennalla on tapana herätä viiden aikaan ja kukkua tunti.. sitten kun saa nukkumaan niin eikö esim. tänäkin aamuna Tatu herättänyt 6.30 :eek: |O
kokonaiset 3tuntia tuli kunnon unta viime yönä.. tyttö nukkui alkuyön kiltisti mutta itse mietin tätä imetys hommaa itku silmässä vaikka kuinka pitkään.
Ei jaksais enää stressata ja taistella asian kanssa.. tämän päivän ( ja osittain eilisen) nennu on sitten ollutkin pullo ruokinnalla.

Tehtiin pikainen siivous äsken ja Tatun kanssa pestin mattoö.. jestas että oli hauskaa =)

voi elämä :LOL: poika on vetäny meikäläisen yöimetysliivit päällensä :LOL: :D :whistle: Nakuna tuossa juoksentelee kun kävi suihkussa.. oli sen verta mäntysuovassa pikku ukko :whistle:

Täällä on joku villi perjantai ja osa kaupoista on puoleen yöhon auki.. torila alkais letun paisto 21-> katotaan jos jaksetaan tatun kanssa siellä käydä (nukkui sillä varjolla päikkäritkin ;) ) Lisäksi käytiin eilen ostamassa kynttilöitä että saadaan hämärän tultua laitella ulos :)
Poika on ollut tosi hyvän tuulinen viime päivät ja on taas alkanut itsekseenkin leikkiä.. meillähän oli pitkään vaihe, että ei ollenkaan yksin touhunnut. koko ajan piti äitin tai iskän olla kaverina. Jennan mielestä isoveli on niin in :D

Tässä just olen miettinyt tätä meidän perhettä ja en voi kun ihmetellä miten paljon sitä on itsekkin kasvanut ihmisenä ja äitinä tämän 3,5vuoden aikana! Monen asian ottaa ja katsoo ihan erinäkökulmasta kun silloin 3v sitten..

Käpy: ihania hattuja :D Teetkö ihan itelle vai myyntiin??

Taaperot: ottaa nyt sitten iisisti että pikkuinen pysyis vielä masussa! :hug:

Voi kun ois niiiin kiva ollut päästä tapaamiseen :) Turhan pitkä matka vaan..
e jaksanut ees porukoille lähteä vaikka mies ois tien päälle vähän jo halunnutkin.
Kotona rauhassa tämä ilta. kun lapset nukkuu otan lasillisen viiniä ja vaan olen :D

jahas.. jenna heräs.

Danjuska, noi hatut on myyntiin, mutta vieläkään ei ehtiny huutikseen asti mitään, tällähetkellä on valmiita hattuja 6, kolme pitää viel tehdä jahka pääsen kangaskauppaan asti.. :whistle:

Mä en tiedä mitä musta valuu alakerrasta :x jotai kumminkin. pitää nyt seurailla noita suppareita mihin suuntaan lähteevät menee, päivän niitä on taas tullu :kieh:

Juu, juu, jessöör :D

Meillä oli IHANA tapaaminen!! :) Tosi mukavaa oli, ihania ihmisiä, hyvää syömistä, suloisia poikia :heart: Ja Hannalla perheineen aivan mahtava asunto ja piha!! Ihan kateeksi kävi ;) Mulla ja myös Joonatanilla :LOL: Vessassa ollessa Joonatan sanoi, että: "tää on tosi hieno koti, miks me ei voida asuttaa tällaisessa kodissa, miks meijän koti on niin vanha" :LOL: Uusia meidän talot on, 4 vuotta vanhoja, mut Joonatan taisi verrata kerrostaloa omakotitaloon jne... ;)

Syötiin kasvissosekeittoa ja sämpylöitä, kahvin kanssa myöhemmin oli mokkapaloja, keksejä ja omenapiirakkaa + vaniljakastiketta :p Kiitos vielä Hannalle tosi hyvästä keitosta, Jellonalle mokkapaloista, Sirulle omenapiirakasta ja Kaizalle sämpylöistä :flower:

Pojat leikki ja riehuivat keskenään mitä milloinkin, meidän pojat viihtyi myös hyvin sylivauvoina, ujoja tai hitaasti lämpeäviä kun ovat :) Sit mentiinkin pihalle ja siellä vasta tekemistä riittikin, kun oli traktoria, pyörää, autoa, hiekkaleluja, leikkimökkiä ja trampoliinikin!! Me mammat turistiin keskenämme, kun lapset leikki ja touhus.

Tosi mukava oli tähtösten äitien kanssa jutella, minä olinkin kaikki nähnyt jo aiemminkin, Kaizaa viimeksi silloin Hannamarin luona kolme vuotta sitten!! Ja olikos se Niiskuneitiäkin silloin viimeksi? Tais olla! Jellonan kanssa nähtiin nyt kesällä ja Sirun kanssa... Oliko se tän vuoden puolella :eek: Hyvä muisti :ashamed:

Juttua riitti ja uusista tapaamisistakin puhuttiin, mm. olis mukava päästä ihan vaan äitien kesken vaikkapa risteilylle ja koitettiin me keksiä, että miten saadaan joulutähdet suostuteltua noihin tapaamisiin sit murkkuikäisinä :D :LOL: Hauskaakin siis oli! :) Sai nauraa ;)

Kiitos vielä Niiskuneidille, että saatiin teidän luokse tulla ja että järjestit tän tapaamisen :hug: Kiva oli teitä kaikkia nähdä, tosi kivaa oli :hug:

Kiitokset mahtavasta tapaamisesta kaikille osallistuneille! :hug: Oli kyllä aivan loistavaa seuraa :) Kiitokset kaikille ihanista tuomisista! :flower: Saadaan tänään vielä niillä herkutella :p
Toivottavasti kaikkien kotimatka sujui hyvin ilman ylimääräisiä huutoja ;)
Jellonalle ja pojille kiitokset yökyläilystä! Illalla mieheni kävi Aleksin ja Joonaksen kanssa pyöräilemässä ja me Kaisan, Miikan ja Jessen kanssa laitettiin keittiö kuntoon ja saunaan tuli. Sitten saunottiinkin oikein urakalla, varsinkin mies ja Aleksi. Kyllä Pete kehui, että oli mahtava löyly- ja juttelukaveri :D Kunhan saatiin kaikki pojat unille, niin me Kaisan kanssa nautittiin BB:n seurasta ;)
Teiltä muuten jäi sun hiussolki ja Mikkiksen auto, pistetäänkö postissa tulemaan? :)
Toivottavasti teidänkin kotimatka sujui ilman kommelluksia!

Eipä tänne nyt muuta, kiitokset vielä kaikille ihanille ystäville, toivottavasti jatkossa nähdään vähän useammin! :hug:

Heippa!

Mäkin tulin kehumaan, kuinka kivaa meillä oli eilen, kiitos Niiskuneidille vielä, että saatiin tulla teille :flower: :) Oli kyllä tosi mahtavat puitteet järjestää tapaaminen, ihana koti ja piha! Ja ihanaa oli nähdä teitä kaikkia, olinkin tosiaan ennen nähnyt Pepin, mutta en muita. Tosi kivoja oli kaikki ja juttua kyllä riitti. Olisi kiva nähdä useamminkin, mutta hienoa, että edes joskua =) Ottokin kysyi heti, kun lähdettiin ajamaan pois, että koska me mennään uudelleen tuonne. Ja sitten nukahti ja heräsi kotipihassa :D Myöhäiseen meni nukkumaanmeno, ja niinpä Otto heräsikin vasta 10 jälkeen tänään. Lotta ei sitten ollutkaan mukana, että lasten osalta oli vaan poikien tapaaminen =)

Täällä on tosi kiva ilma, lapset onkin jo aamupäivällä ulkoilleet, mä nukuin, kun menen yövuoroon tänään. Onneks vaan yhteen.

Nyt syömään lohta ja perunoita :p

Moikka!

Kiitokset minunkin puolesta kaikille. oli tosi ihanaa nähdä teitä kaikkii. :D ja hauskaahan meillä oli. :) meidän matka sujui molempiin suuntiin hyvin ellei loistavasti. :) mennessä pysähdyttiin kerran hollolan mäkkärillä syömään. kotimatkalla pysähdyttiin vaan forssan nesteellä ostamassa sämpylät ja juomiset. miikka nukahti kotimatkalla vasta mänytyharjun kohdilla, joten hieman saattaa hällä matka väsymystä olla. minä kun otin äsken päikkärit, kun väsytti niin älyttömästi.
nyt pitäis mennä auton siivoukseen kaikki kamat edelleen levällään pitkin autoa..Miikka hieman intoutui levittelemään kirjoja sekä autoja. :whistle: :)

niiskis, heitän sulle ihan puhelimella viestin..niin jos postia sit viitsit laittaa. Kiitos. onneksi ei tuon suurempaa jääny. mut aina onnistun jotain kuitenkin unohtamaan. :)

pepille, jaksuja ensi viikkoon. :hug:

sirulle, kovasti jaksuja ensi yöhön. :hug:

käpyne, tulee infoo jos jotain hälyttävää tapahtuu. :hug:

nyt sinne pihalle...aurinkoista viikkoo kaikille. B)

Heip!

Kiitoksia vielä munkin puolesta, oli kyllä kiva nähdä. Harmitti vähän, että viimeisenä tultiin ja ekana lähdettiin, vaikka asutaan lähimpänä! Piti kuitenkin Miikan uniaikoja pitää silmällä ja onnistuihan tuo. Onneksi. Oli kyllä ihana koti Hannan perheellä, kateeksi käy. Kyllä Matiaskin moneen kertaan sanoi kotimatkalla, että mekin voitais haluta tuommoinen ja varsinkin se leikkimökki oli Matten mieleen. Kovasti myös jaksoi matkalla toistaa, että oli kivaa kun siellä oli hänen kavereita, Miikan kavereita ja äitin kavereita ja olis siellä kuulemma ollut isänkin kavereita. Eli terkkuja vaan Samille ja Petellekin!! :D Oli myös mukava tavata vihdoin Siru, niin sai kasvot "nimelle". Näitä lisää!!! :heart:

Itse olin tänään käymässä Habitare-sisustusmessuilla Helsingissä, teki hyvää olla vähän "omilla asioilla" välillä. Huomenna on tunnit koulusta peruttu, joten jätän Miikan kotiin vielä, kun taas tänään on rohissut enemmän (mikäköhän sillä eilen iltapäivällä oli, kun pärjäs niin hienosti? ). Muuten toivon, että saataisiin ensi viikolla jo normaali hoito&kouluviikko, niin pääsis vähän arkeen kiinni ja saisi oikeasti alkaa opiskella.

Oikein mukavaa viikkoa myös mun puolesta ja supistelijoille vielä vähän jarrutuksia matkaan!
-k-

paikat lähteny aukeemaan, ulkosuu on avautumassa. huoh. no paremmilla viikoilla jo ku viljamin aikaan.
lepoa vaan ja hissukseen liikkumista.
Tein 3,5l omppusosetta minkä maustoin kanelitangoilla ja vaniljasokerilla, jessus että tuli hyvää :p

Yhteistyössä