JOULUTÄHDET -05 elokuussa

Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Epelis 21.12 Lauri Artturi*
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti
kuusikon äiti 5.12 Elina******
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 17,5kg/98cm (3v)
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
siru2006 19.12 Otto**, 13,6kg/94,1cm (3v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
taaperotx4 28.12 Janette Sofia, Turku
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Uneton 5.1 Peppi***, 14kg/97,1cm (3v)

Tyttöjä 5
Poikia 14
Yhteensä 19

Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
Joulutähdet 2005
 
Heippa kaikille! Jos nyt ehtisi vähän kirjoittamaankin, kun Jesse nukkuu ja Joonas leikkii pihalla...

Kuinka tosiaan olin ihan tyystin unohtanut, et mun piti tämä ketju aloittaa, kiitoksia vaan Peppi muistutuksesta :whistle:

Jellona: Ehdottomasti voitte meillä yötä olla! :) Ihanaa, että tekin pääsette tulemaan.

Peppi: Hienoa, että olet noin innoissasi koulusta. Musta ei kyllä taida enää opiskelijaksi olla, vaikka olenkin sitä vaihtoehtoa miettinyt, kun nykyiseen työpaikkaan en ainakaan halua palata.
Kovasti tsemppiä opiskeluun ja pojille päiväkotipäiviin, kyllä se kohta alkaa sujumaan vieläkin paremmin :hug:

Siru: Mä en ole ainakaan vielä miettinyt Joonakselle mitään harrastusta, eikä meidän kunnassa taida kovin suurta tarjontaa ollakaan ja minnekään kauemmas en kyllä vielä ala kuskaamaan. Seurakunnan kerhoon Joonaskin menee, sitä on odottanut siitä asti, kun se keväällä loppui :D 1.9 alkaa se ja on ti ja pe klo 9-12. Pitää vaan vähän poikien rytmiä muuttaa, että sinne ehditään, kun normaalisti nukutaan ainakin siihen asti ;)

Koivunkäpy: Tuleepa tosiaan hurjan pitkiä päiviä Annalle :eek: Toivottavasti jokin muutos asiaan tulisi! Jaksamista sinulle! :hug:

Tänne ei kummempia. Viikonloppuna tehtiin kesän viimeinen mökkireissu. Tai kyllä mies ja ehkä Joonaskin vielä syksyllä käyvät laittamassa mökin talvikuntoon, mutta me Jessen kanssa ei kyllä meinata mukaan lähteä. Kovasti oli ohjelmaa, kun mun vanhemmatkin yöpyivät Kangasalla pe-la ja kävivät molempina päivinä mökillä saunomassa. Pe oltiin Lempäälässä katsomassa mun veljen jäkispeliä, la käytiin automuseossa ja näkötornissa ja su käytiin kotimatkalla Ylöjärvellä mun kaverin luona kylässä.

Täksikin viikoksi on jo ihan kivasti tekemistä. Aamulla oli mun kaksi kaveria lapsineen kylässä, ke mennään poikien ja yhden kaverin kanssa puistoilemaan, jos on hyvä ilma ja torstainakin pitäisi yksi kaveri treffata. La lähdetään sitten kaverin kanssa junalla Helsinkiin Maija Poppasta katsomaan kaupunginteatteriin :D Pe menen ehkä mun vanhempien kanssa Vantaalle veljen peliä katsomaan, en ole sitä vielä ihan päättänyt... :)

Mun siskolla oli eilen laskettu aika...vähän jännittää, että koska mahtaa ilmoitus tulla, että vauva on syntynyt ja pyydetäänkö meitä kummeiksi. Mun sisko ja sen mies ovat Joonaksen kummeja. Vähän vaan hirvittää, että miten mun sisko sitten vastasyntyneen kanssa pärjää, kun mies lähtee jo syyskuun lopussa takaisin töihin (Karibialle) ja tulee vasta loppuvuodesta takaisin :whistle:

Eipä nyt varmaan muuta, mukavaa loppukesää kaikille, vaikka jo aika syksyisiä ilmoja onkin ollut...
 
Heips kaikille :wave: :wave:

On aika taas mennyt nopeasti :whistle:

Siru2006 omakotitalo olisi paras mutta siihen ei saa mahdollista budjettia venymään mitenkään.
Niin sitten ihastuin yhteen kerrostalokotiin, siinä oli kaikki kohdillaan. :)
Nyt ootellaan, että järjestyykö asiat sillain, että päästäisi omaan kotiin.

Tsemppiä Peppi85 opintoihin, hyvin sä pärjäät :heart:

Kiitos uudesta pinosta Niiskuneiti ;) :D

Kävyn perheelle rutkasti haleja ja toivottavasti Annan koulumatka-asiat järjestyisi :)

Meillä ei lapset vielä harrasta mitään "ohjattua". Leikki ja kaverit on toistaiseksi olleet ihan riittävästi. Pitkien hoitopäivien päälle ei vielä tässä vaiheessa haluta ottaa mitään.

Mulla on enää kolmisen viikkoa nykysitä työtä jäljellä, työnantaja on ollut vähintäänkin kehno hoitamaan/pitämään lupauksiaan. Mutta elämä on...

Tänään menenkin työhaastatteluun, kaikki liikenevät peukut ja varpaat pystyyn :flower: :D

Meidän arki soljuu tavalliseen tahtiin, tytöt on kasvaneet hirmu nopeasti :heart: Välillä (usein) vedet silmissä kuuntelen/katselen pienten touhuja :heart:

Nyt taas mentävä, voikaa kaikki hyvin :wave: :wave:
 
jaha, musta tuli eka kunnan epäilty sika. ite kyllä enemmän kallistun ihan tavan lentsuun joka on vaan normia pahempi..
Anna meinaa alottaa partion, toivottavasti pääsee alottaman, ei oteta ku 12 lasta ryhmään. sunnuntaina ois infotilaisuus.
Eilen juttelin Annan kuskin kanssa ja näillä näkymin iltapäivistä vähenee matka-aika 45min..

Uneton, pidän peukkuja että onnistuu!
 
Moikka!

Mä oon tänään pitänyt vapaapäivän koulusta, kun olis ollut vaan puolentunnin kirjastoinfo, en viitsinyt sen takia koululle lähteä, kun matkoihin menee yhteensä aina (odotteluineen ja kävelyineen) ainakin 2,5h. Enkä kuulemma jäänyt mistään paitsi ja enköhän osaa kirjastosta kirjoja lainailla ilman tota infoakin ;)

Oon sit koko aamupäivän, melkein yhteen asti, tehnyt koulutehtäviä, joita ollaan jo saatu. Aika paljon sainkin niitä tehtyä/suunniteltua, mut kyllä siihen aika monta tuntia menikin. Valmiiksi sain vasta yhden, 2 pitää vielä tehdä, mut palautukseen on vielä melkein 4 viikkoa aikaa.

Tällä viikolla on ollu aika pitkiä päiviä, yhtenäkin päivänä lähdin kotoa 7.30 ja tulin takaisin klo 16.45. Mut onneksi ei joka päivä ole täysiä päiviä koululla! Ja Samilla semmoinen työaika, että pojat ei joudu tekemään niin pitkiä hoitopäiviä (haetaan päiväunien ja välipalan jälkeen klo 14.30).

Opiskelukaverit on ihan hirveen mukavia! Tosi kivoja tyyppejä :)

Rasmus on tällä viikolla (tai maanantaina eivät olleet hoidossa, mut muina päivinä ) jäänyt tosi hyvin hoitoon! Ei ole enää itkenyt, vähän vakavalla naamalla jäänyt, mut on hoitajan sylistä vilkutellut heipat :heart: Joonatan jää edelleen itkien, enkä usko, että se ainakaan kovin pian muuttuu, se taitaa olla sen tapa jäädä hoitoon... Ehkä kun ikää tulee niin helpottaa, tai ainakin toivon, ettei mene esim. kouluun aina itkun kanssa :whistle:

Niiskuneiti, kiitos uudesta pinosta :D Olin sitä itse silloin aloittamassa, mut tuli vaan mieleen, että sähän olit puhunut, et jos aloittaisit elokuun pinon :D Joko oot pikkuista käynyt katsomassa?? ;) Kiitos tsempeistä :hug:

Jellona, kerropa Jonille takas terkut! :)

Unettomalle kiitokset myös tsempeistä :hug: Miten meni työhaastattelu?? Ja mihin hait? Kerro HETI :D On se ihana seurata lasten kasvua, tuntuu tosiaan, että miten ne voivatkin niin nopeasti kasvaa!! Joonatankin on jo niin iso poika, et kyllä sitä päivittäin ihmettelen... Ja Rasmuskin on jo niin isoa poikaa, voih :heart:

koivunkävyn poppoolle paranemisia! Onks se nyt sit sitä sikalunssaa vai mitä??

Tulipas taas pitkästi juttua :ashamed: Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan :attn:

Sirulle laitoin muuten yv:tä! :wave:
 
Täällä käytiin pojan kaa taas lasten ja nuortenpolilla ja mä arvasin että täti rupee taas marmattaa että poika ei o kasvanu muka tarpeeksi että syökö hän ollenkaan mitään,no tietty hän syö tosi paljon syökin.

Kyllä vähitellen rupee jo vähän mietityttää tuleva synnytys että mahanko ehtii tyksii ajoissa kun edellinen tuli alle tunnissa ja kätilöt sanoivat et sun kannattaa varautua että seuraava tulee jo 30 minuutis tai nopeampaa,että euköhän sun kannata tulla teltan kaa toho sairaalan kupeeseen lasketunajan tienoilla jo venaamaan sitä synnytystä.
 
Moi kaikille!

Pitipäs tulla kirjoittamaan, kun näin, että Peppi olit laittanut yytä, takaisin lähetin :wave:

Viimeisiä lomapäiviä viedään. Tällä viikolla on tässä talossa sairasteltu, Lotta ja mies ja eilen mullakin oli tosi huono olo, enkä päässyt osallistumaan työpaikan tykyyn :| Lottaa harmitti, kun joutui ma-ti olemaan koulusta pois, ihanan innokas koululainen :heart: Otolla ei ole ollut mitään ja pääsikin kerhoon tiistaina, tosi kivasti meni taas. Mä olen koittanut kärrätä puita liiteriin, Otto on ollut tosi hyvä apulainen; kun olen meinannut, että tää on nyt viimeinen kottikärryllinen, niin on tingannut aina vielä ainakin yhden kuorman lisää :D

Niiskuneiti kiitos kun teit uuden pinon. Meillä Otto on juuri siksi iltapäiväryhmässä, että ehditään sinne, eikä nukuta pommiin :LOL: Kyllä tietysti Lotan herään aamuisin laittamaan kouluun silloin kun kotona olen, mutta yleensä meen vielä takaisin nukkumaan, jos Ottokin nukkuu. Vuorotyöläisten elämä on vähän tällaista, niinä aamuina, kun saa nukkua edes vähän pidempään, ni nukutaan. Yksi syy, miksi en halua tehdä jatkuvaa aamuvuoroa. Onko siskon vauva jo syntynyt? Hei voitko laittaa mullekin kerhoon salasanat?

Uneton toivottavasti asiat järjestyis niin, että pääsisitte sinne uuteen kotiin =) Tulehan kertomaan työhaastattelusta!

Nyt lenkille! Mukavaa viikonloppua kaikille! Meille tulee huomenna kummityttö (Oton ikäinen) yökylään :heart:
 
Moikka!

Johan tännekin ehtii, muutakin kuin lukee...kiireinen viikko todella ollut. tai siis töissä ollut ja iltaisin kotiutunut myöhään. eilen olin työkavereiden kanssa siellä pikku paatilla pienen lenkin heittämässä saimaalla. ihana ilma ja omaa aikaa :D tänään olin aamuvuorossa ja ajattelin jo että pyhitän koko illan lapsille niin Miikka ottikin ja lähti mummolaan sunnuntaihin asti. serkkupoika (1,5v) tulee myös sinne viikonlopuksi niin touhuavat sit yhdessä. Ensi viikkokin on aika kiireinen tai siis mulla iltavuorot ma ja ti sit ke meen valvoo 2 yötä.
Aleksi on nyt sit ainoona kotona...pyörii enimmäkseen kavereiden kanssa, joita on erinäinen määrä aina tässä pihalla. :) yritin kysellä mitä haluais tehdä huomenna kun ollaan vapaalla, en aio siis eskariin häntä aamusta kuskata. päätin jo sen tosin aiemmin tällä viikolla että pe pidetään vapaapäivä, kun mulla on vapaa. saadaan nukkuu ihan rauhassa. maanantaina nukuttiin 8 asti ja puol 9 alkaa eskari, hieman kiire tuli, mut ehdittiin. tiistaina olikin sit laitettava kello soimaan, kun en enää uskaltanut luottaa siihen että mikkis herää 7 jälkeen. eipä olis herännyt, kellon soittoon asti nukuimme. ensi viikon pojat saavatkin nukkuu sinne puol 8 joka aamu. se on mun mielestä jo ihan inhimillinen aika herätä. =)

tulipas taas sepostus eto asiasta.

mikäs on koivunkävyn perheen tauti tilanne??

tosi ihanaa kun peppi viihdyt koulussa ja olet saanut tehtäviäkin tehtyä 'vapaapäivänä'. :)

uneton, tulehan tosiaan heti kertoo miten työjutuissa käy? ja asuntoasiassa myös??

mitähän muuten smirgelainelle kuuluu????eipä ole pitkään aikaan mitään kirjoitellut tai minä en ainakaan muista. valaiskaa jos muistan väärin. :wave:

siru, samaisesta syystä minäkään en suostu tekee pelkkää päivävuoroa. ei sovi mulle..välillä kun on kolmekin aamuvuoroa peräkkäin niin meinaan olla ihan kuollu. ilta- ja yövuorot katkoo hommaa ihan loistavasti. :)

mut nyt moikka...sauna ihan kohta valmis, joten sinne tie vie...mukavaa viikonloppua kaikille. :hug:
 
moikat

puoli unessa jos vähän sais vielä kirjoitettua..
Itse oon ollut nyt useita päiviä ihan tosi väsy kun yöt aika risaisia taas välistä. Menikin useita öitä jo hyvin. Otettiin jennan kans päikkärit yhdessä tuossa illasta kun mies ja Tatu olivat pyörälenkillä :whistle:

Jellonalle rentouttavaa vapaa päivää =)

Siru: Ihanalta kuulostaa Otto pikku apurina :D
Tatu täällä samanlainen.. kun iso koivu jouduttiin tuosta pihasta kaatamaan ja tehtiin oksista sitten rankoja ja nii Tatu saattoi ennen aamupalaa vetää työhanskat käteen ja kummparit jalkaan ja lähteä kuulemma töihin ;) yritin toppuutella että mennään sitten yhdessä touhuamaan niin "minä vaan muutaman kannan.. luppaan etten lähe pihasta mihinkään" :D :heart: Ja naapuria huvitti kun pikku mies töissä heti aamu tuimaan.. Itse ajattelin että joku varmaan ajattelee että meillä käytetään lapsityövoimaa :whistle:

Peppi: Jospa se Joonatankin alkais paremmalla mielellä pian jäädä kun hoksaa että osa arkea ja rutiinia se hoitoon jääminen.
mukavaa että olet koulussa viihtynyt =) kuulosta sen verta mukavalle, että itseäkin koko ajan enempi mietityttää että pitäiskö sitä opiskelemaan..
Miten muuten menee tukiasiat?? siis saako opintotukea tms?? ja vaikuttaako puolison tulot jne? Kun eniten kai ihtee se arveluttaa että miten sitten pärjättäis.

Mites Käpy??

Me saatiin viimein se akvaario mitä Tatun kanssa on toivottu =) maanantaina tuo sitten mies kalat töistä tullessaan.. Tänään laiteltiin muuten valmiiksi. tatu innoissaan laitteli kiviä ja simpukoita sinne :D
Jennan 4,5kk:n mitat oli 7610g ja 66,5cm. Turhautuu lattialla äkkiä kun ei pääse vielä eteenpäin.

Kai se on vaan kammettava nukkumaan.. Ärsyttää kun tuntuu että tämäkin pv on mennyt ihan möllöttäessä eikä mitään oo saanut aikaseks.. vaikkakin monta rästi hommaa on tullut tehtyä. Mieskin oli tänään pekkasella kun olivat sorsastusvapaata tarjonneet.. se kun metsästääkin niin paljon :whistle: ;)

juu mut nyt tosiaan petiin, jos ei huomenna ihan näin tokkurassa olis.
 
hengissä ollaan.
Peppi, ihan tavan lentsua tämä kuulema on, niinku kaikilla täällä.. muualla vaan kato sairastetaan sit sitä possunuhaa ;) Ukko oli illasta aika töt, kuume kipus äkkiä 39..

Yö oli syvältä ja poikittain, no, ei voi mitään. jos tästä viel parannuttas.
Tyttö pitäs jaksaa raahata kouluun, ei kyllä millään jaksas ja kaupassa on pakko käydä samalla.. kun on maito loppu. ja rasva. ja ruoka.
 
Moikka!

Sami on laittamassa poikia nukkumaan, minä surffailen netissä :p :D

Eilen oltiin ensin mun serkun tyttöjen synttäreillä (1- ja 3v.), oli tosi kiva nähdä taas sukulaisia ja muutenkin kivat oli juhlat :) Sieltä lähdettiin suoraan kavereiden tupareihin Mäntsälään, pojat meni mummun kyydissä mummun luo yökylään ja innoissaan menivätkin! Ei meinannut Jonttu maltaa synttäreillä enää ollakaan, kun kuuli, että pääsee mummun luo yöksi, Rasmus meinas huolestua, kun Joonatan pääsi ensiksi istumaan mummun autoon, piti vielä siirtää meidän autosta Rasmukselle istuin, sillä aikaa meinasi alkaa itkemään, kun huolestui, ettei pääse mukaan :D Ihana, kun niin innoissaan menevät mummulle yökyläilemään :heart:

Meillä oli kivat tuparit, oli kiva nähdä niitäkin kavereita, kun ei kuitenkaan niin usein tule nähtyä! Viimeksi varmaan marraskuussa 30-vuotisjuhlissa nähtiin tämän porukan kanssa! Mulla oli kuitenkin koko ajan vähän sellainen fiilis, että miten jaksan juhlia ja valvoa, kun piti yöksikin jäädä ja kun arvasi, ettei kaikki ala välttämättä nukkumaan ollenkaan :eek: Tein sit päätöksen, että en juo ja että lähdetään yöllä ajamaan kotiin, saadaan varmasti nukkua ja herätä aamulla omasta kodista :) Eipä ollut vaikea päätös, mä en oikeastaan noista juomisista nykyään välitä juuri ollenkaan =) Ja Samillekin sopi oikein hyvin.

Pojat on olleet melkein koko päivän pihalla, sisällä oltiin vaan Rasmuksen päiväunien ajan, illalla olikin koko talonyhtiön lapset samaan aikaan ulkona! Isoimmat lapsista pyöräilivät, pienimmät ajoivat pikkuautoillaan ja mopoillaan, potkivat jaloilla vauhtia jne. Olipas tosi mukavaa!

Siinäpä meidän viikonloppukuulumiset :whistle: :D

Sirulle laittelin tossa pari päivää sitten, vai oliko se eilen... No, jokatapauksessa yv:tä laitettu :wave: Ihana innokas ekaluokkalainen teillä :) Joko ootte kaikki parantuneet?

jellona, kivalta kuulosti sun oma aika :heart:

Danjuska, opintotukihakemuksen ja asumistukihakemuksenkin laitoin tossa 2,5vko sitten, eipä ole vielä mitään kuulunut! Saas nähdä, miten kauan kestää päätöksissä :/ Kuulemma monen viikon jonot on nyt, hakemuksia tullut taas niin hirveesti. Puolison tulot vaikuttaa asumistukeen, muttei opintotukeen, ainakaan tietääkseni...

käpystä minäkin mietin, kuinkas siellä voidaan?? Kerrohan jotakin kautta kuulumiset :attn:

taapero: kylläpäs se aika menee äkkiä!! :)

No, jopsa tää riittäis taas tällä kertaa ;) :wave:
 
Täälä ollaan!
Eilen tosiaan kävin näytillä supistelun takia, ei ollu tapahtunu alapäässä mitään, positiivista.
vieläki tööt olo kun ei oo viikkoon nukkunut kunnolla,eilinen menikin sit lepäillessä..
Tänää ollu sit ahkera, tein läjän lihapullia ja keräsin muutamana marjan.. :LOL:
 
Heippa!

Ei viimeistä lomapäivää voi käyttää tv:n katseluun... siispä netissä surffailen :D Aidan sain maalattua tänään pihan puolelta, ulkopuolelta tuli jo vko sitten maalattua. Reunapuut pitää vielä maalata valkoisella, aitalaudat tuli siis harmaalla. Ja puitakin taas kärrättiin liiteriin. Huomenna on vielä vapaapäivä, että käytännössä loma loppuu ti, kun iltavuoroon menen.

Koivunkäpy hyvä, ettei ollut tapahtumia kohdunsuulla! Onko sulla edell. raskauksissa ollut myös ennenaikaisia supistuksia?

Peppi laitoin yv:tä sulle! En ollut eilen käynytkään koneella, kun meillä oli se kummityttö yökylässä ja sitten oltiin kavereiden mökillä illalla. Ollaan tervehdytty jo. Ja ai niin, Lotta on jo kolmannella =) Innokkuutta silti riittää aina vain :D Kivan kuuloinen vknlp teillä ollut :) Ja kiva, että pojat viihtyvät mummulassa noin hyvin. Meillä vähän sama homma, kun meidän äiti haluaa välillä, että Lotta menee yksin sinne, niin Otto on ihan surkeena ihmettelemässä, et miksi hän ei pääse. Ei paljon auta, vaikka saa olla vanhempien kans yksin kotona. Äiti lupas sitten ottaa Ottoakin yksin, nyt kun koulu alkoi.

Nyt saunaan.

Hyvää elokuun viimeistä viikkoa!
 
Siru, edellisessä raskaudessahan mulla paikat aukeili jo vk20, siinäpä sitä riittiki jännitystä.. :xmas:
Annan aikaan alko supparit vk24 mutta eivät tehny mitään.

Plääh ku on harmaata. pitäs poika nakata hoitoon, sit voiski maata muutaman tunnin :snotty: lentsu tuntuu vaan jatkuvan.. |O
 
Moikka!

iltavuoroon olen menossa, mut hetki ihan omaa aikaa, kun pojat vein puol 9 hoitoon. Aksu eskariin jne..
Miikka haettiin eilen mummolasta ja nyt pukkaa sille jotain flunssaa, no ei onneksi kuumetta ole nenä vaan vähän vuotaa. joten hoitoon uskalsin hyvin viedä.
viikonloppu meni töissä amupäivät. perjantaina oleiltiin vaan Aleksin kanssa, iltapäivä vietettiin kaveriperheen luona. lauantaina piipahdettiin mökillä moikkaa mun serkkuja sekä muita sukulaisia. eilen oltiinkin loppuilta kotosalla ja kateltiin keihäskisaa. :)

Aksulla on ihan älytön uhma tai miksi tuota kutsuis, kun mikään ei tapahdu ekalla sanomisella ja sit siltä ei saa mitään vastauksia mihinkään asiaan. oikeesti välillä tosi ärsyttävää. Miikankin kanssa on jotenkin hauskempi olla, kun sillä puhe pulppuua koko ajan. eilenkään ei ollut enää tulomatkalla mummolasta yhtään hiljaista, kun höpötti koko ajan jotain. :D
oli kyllä tosi väsy, kun ei ollu nukkunu päikkäreitä yhtenäkään päivänä jne...menikin sit jo 8 nukkuu.

käpynen, hyvä että kaikki vielä kunnossa. :hug: jaksuja.

peppi, mukavan kuuloinen viikonloppu teillä. :)

mulla olis ensi viikonloppu vapaa..en vaan tiedä mitä tehtäis..mettään haluaisin mennä porukalla, mutta katotaan saanko miehen innostuu asiasta. mummo meinasi eilen että pojat menee sinne, mut mie kyllä sanoin että ihan kotona ovat. ei olla porukalla taas vähään aikaan oltu kotona. nykyään ei ollenkaan kaipaa niin usein noita ilman lapsia viikonloppuja.

mut nyt lähen käymään äipällä syömässä ja sit töihin. palataan. kaikille oikein ihanaa viikkoa. :hug:
 
moikat

Täällä edelleen valvotaan hampaita |O olo on itsellä aika tööt, puhumattakaan miehestä jonka tartti aamulla herätä töihin vaille 5 :/
Voi vaan toivoa että ens yö ois parempi.. tai kaiketi se onkin kun ei tuon huonommin varmaan voi yö mennäkkäänn ;)

Käpy: Paljos sulla nyt olikaan viikkoja?? Onneks kaikki oli hyvin kuitenkin! Lepoa vaan nyt kovasti, jos ei vielä paikat aukeiskaan =)
Onko sulla se tilinro vai laitanko viestillä tulemaan??

Tatu oli tämän päivän leikkimässä pk:ssa, mutta oli ikävöinyt :| Jos alkaa kovin ikävöimään niin irtisanoa sitten se virikepaikka.. ei pakko ole käydä. tähän mennessä vaan tykännyt kun pääsee leikkimään.

Huomenna lähdetään muksujen kanssa junalla mummolaan =) Tatu odottanut kovasti ja puhuu nyt että hän ukin kanssa on sopinut että sitten ajetaan rattorilla :D Että puuhaa riittää kyllä koko loppu viikon.

Nyt menen päästämään miehen huilaamaan ruuan päälle. Ovat lehden luvussa Jennan kans.. neitin lempipuuhaa rutata lehdet ;)
sanoinkin että kohta ei taas tässä talossa ehjää lehteä nähdä. tatu kun oli pieni niin hyvä kun kerettiin lukea kun tuhosi järjestelmällisesti kaikki :LOL:
 
Öitä!

Mie nyt yritän jotain raapustaa kun yössä olen..toivottavasti joku muistais mua ensi yöksi edes vähäsen. =)

täällä on rauhallista. täytyy taas loppuyöksi keksii jotain tekemistä. meinaa vähän flunssa vaivata, kurkku kipee ihan pikkiriikkisen..no teetä kuppiin ja paljon, josko se sillä ohi menisi. Mikkis yskii jonkin verran. Hoidossa on kyllä ollut, kun ei yski oikeestaan kuin nukkuessa. toivotaan ettei mene pahemmaksi.

Vapaa viikonloppu olisi tulossa, juuri suunniteltiin yhteistä iltaa kaveriperheen kanssa kaikkine lapsinemme. heillä myös kaksi poikaa niin leikit sujuu enemmän kuin hyvin. saunaa, juomaa ja hyvää ruokaa. mikäs sen mukavampaa... :p :D

Sunnuntaina olisi naisvoimistelijoiden jumppiin ilmoittautuminen..Miikan gladiaattorijumppaan pitäis käydä siis ilmoittautumassa. ja jos olo olis parempi vois ite jumpata samalla sen aloitusjumpan, kun lapsillekin on siellä omat jutut niin voisi hyvin tehdä niin. :)

Eilen illalla oli Aksun vanhempainilta..mukavaa oli. Aleksi on vaan varmaan sen verran kunnianhimoinen juttu, että eskari tuntuu sille välillä vähän liian helpolle, vaikka kaikkia mukavia juttuja kuitenkin siellä tekevät. ehkäpä se vähän tuo eskariin jotain koulumaisempaa juttua, kun saavat kotitehtäviä. sovittiin että niitä saa olla. oppivathan vastuullisuutta sitä kautta ja että niitä tehtäviä on tehtävä kotonakin. Onko muilla eskarilaisilla kotitehtäviä tulossa?

Mie sain siivottuu eilen aamupäivällä kunnolla sit nukuttikin mukavasti puolenpäivän jälkeen niin sai otettua mukavat parin tunnin päikkärit. nyt pärjääkin tän yön mukavasti ja jaksaa tehdä hommia aamuyölläkin. aamulla sit vaan pojat päikkäriin, pupuille ruokaa ja ite nukkuu. :D

onko sinne niiskuneidin luo nyt tulossa ketä? voisko tehdä hieman koontia? minä olen nyt asennoitunut siihen että huristellaan niiskikselle päin kolmisin lauantaina 12.9.

käpynen, ihana pikuisen alku kuvassa. toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun saakka. :hug:

käykeehän kirjoittelemassa. mie meen nyt hommiin..palailen ensi yönä... :hug: Kaikille.
 
Heips!

Piiiiitkästä aikaa. Piti nyt oikein tulla kirjoittamaan, kun Jellonakin halusi yölukemista. Mulla on ollu ikävä teitä, mutta oikeastaan koko kesä on mennyt semmosessa hulinassa ja huiskeessa, ettei vaan oo ehtiny tulla koneelle tai jos on ehtinyt lukea, niin kirjoittaminen ainakin jäänyt.
Ihan ensiksi: me oltais nyt todennäköisesti tulossa sinne Niiskuneidille silloin lauantaina, jos meidät vielä huolitaan mukaan, siis mä ja meidän mukulat. Olis niin kiva nähdä teitä.
Meille kuuluu ihan hyvää. Mulla on viimeinen äitiyslomaviikko menossa, ensi viikolla alkaa koulu. Lähden siis terveydenhoitajaksi opiskelemaan, 4 vuotta olis edessä. Me voidaan sitten Pepin kanssa vaihdella kokemuksia!! Mun on pitänyt tässä sulle Peppi pistääkin jo yytä tai fb:ssä viestiä, mut en oo vielä saanut aikaiseksi.
Tällä viikolla ollaan oltu Miikan kanssa harjoittelemassa päiväkodissa ja ihan hyvin on mennyt. Toivon kovasti, että kaikki sujuu hyvin. Matias on nyt keväästä asti ollut samassa paikassa 2 pvä/vko ja on viihtynyt tosi hyvin. Nyt kovasti odottaa, että Miikakin tulee samaan paikkaan, vaikka eri ryhmissä ovatkin. Sanoo kuulemma pitävänsä Miikasta huolta pihalla, ettei isommat aja yli. Kamala syyllisyys mulla on, kokoajan. Varsinkin kun on vielä päiväkoti kyseessä, eikä pph. Ehkä se olotila kuitenkin tästä laantuu, kunhan arki lähtee liikkeesseen.
Matiaksesta on tullut kesän aikana tosi reipas iso poika. Välillä on jaksoja, jolloin mikään ei onnistu ja kaikki on kamalaa, mutta välillä mikään ei oo mahdotonta. Kovasti jo leikkivät Miikan kanssa kahdestaankin, varsinkin piilo- ja nattaleikkejä ja nauraa kikattavat ohi mennessään. Ihania. Miikakin jo kävelee sujuvasti (vaikka täyttää vasta syyskuussa vuoden), mutta on myös Matiaksen tapaan aika vaativa tapaus.
Oma jaksaminen on vähän niin ja näin. Yöt on mulla edelleen tosi levottomia (vaikka pojat nukkuisivatkin hyvin), joten väsymys vaivaa kokoajan. Toivon, että uusi arki uusine rytmeineen vähän helpottaisi tilannetta. Vaikka syyllisyys lasten hoitoon viemisestä onkin tosi iso, odotan silti oikein innolla opiskelunalkua ja tiedän, että se työ sitten valmistumisen jälkeen on oikeasti sitä, mistä pidän.
Nyt pitää taas mennä, tämänkin viikon oon ohjelmoinut täyteen kaikkea ohjelmaa, että ensi viikolla olisi mahdollisimman paljon aikaa poikien kanssa hoitopäivien jälkeen. Pahoittelut, etten tällä kertaa kommentoinut.
Toivottavasti nähdään isolla porukalla Niiskulla ja niille, joita ei nähdä isoja halauksia ja rakkaita ajatuksia!
-kaisa-
 
Hei kaikille!

Käpy :heart: :heart:

Voi huokaus tätä työnhakua... Aika vaikeaa on saada itseään mihinkään. Kauhea stressi tulevasta, pian kun työt loppuu..
Jos olisi taloudellisesti mahdollista, niin opiskelisin uuden ammatin.

Tytöt on ehkä tulossa kipeäksi... Koko kesä päästiinkin kyllä terveinä =)

Vähän matalaliitoa tämä arki on kun niin moni asia painaa mieltä.
Pieni lottovoitto ei olisi pahitteeksi...

Oikein ihanata tapaamista teille
:wave: =) Tosi kiva juttu :)

Terveisiä ja syksynalku toivotuksia tasapuolisesti kaikille :flower:
 

Yhteistyössä