Oon joskus aiemminkin täällä kertonut, näin saajan silmissä erittäin ikävän tarinan tuosta keräyksestä...

Sattui siis meidän kohdallemme vuonna 2007, kun vielä olimme toimeentulotuen varassa, ja saimme lapsillemme lahjat tuota kautta. Ihana idea siis kaikenkaikkiaan, mutta koska ihmisistä osa on julmia ja sydämettömiä, voi käydä näinkin...
Sain siis tytölle (silloin 5v) paketin, jossa luki et sisältää Bratzin ja tarvikkeita. Olin itsekin onnellinen, tyttö oli bratzia kovin toivonut, mutta en kyennyt sitä ostamaan, olivat silloin tosi kalliitakin vielä... Oletin, että kun tyttö paketin avaa, on ikionnellinen. Vaan kuinkas kävikään. Tyttö innolla avasi paketin, ja paketista paljastui tyhjä bratz paketti. Tai oli siellä ne tilpehöörit, mutta paketti oli avattu, ja nukke otettu... Ehkä tyttö ei täysin tajunnut asiaa vielä silloin, mutta itselleni se oli kyllä shokki, ja minulle tuli asiasta TODELLA paha mieli. Vieläkin muistan sen tytön innostuksen pakettia kohtaa, ja pettymyksen ja hämmennyksen, kun paketin avasi...
Itse laitoin viime vuonna kaksi pakettia, koska halusin aidosti ilahduttaa vähävaraisen perheen lapsia, kuten valtaosa keräykseen osallistuvista tietenkin haluaaakin. Laitoin 2v pojalle pakettiin salama Mcqueen äänikirjan, ja 5 vuotiaalle tytölle sellaisen petshop paketin, jossa kaksi eläintä ja tilpehööriä.