P
paketin aion laittaa mutta
Vieras
Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
Ihan oikeasti, tuollaista mietit???? Osta niin painava ja iso lahja ettei tule kysymykseenkään postikulujen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
Ihan oikeasti, tuollaista mietit???? Osta niin painava ja iso lahja ettei tule kysymykseenkään postikulujen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
![]()
Mut ainahan on matkahuolto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
Olen lukenut palstalta aikaisempina vuosina että tätä on tapahtunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paketin aion laittaa mutta:Toivottavasti lapset saavat pitää saamansa lahjat eivätkä vanhemmat laita huutikseen ja osta kaljaa.
No ei kai?!
Tänä vuonna en ole vielä osallistunut, mutta viime vuonna osallistuin. Viime vuonna ostin neljälle lapselle. Mitäs siinä olikaan... 1-vuotiaalle meni Fisher Price -muotopalikkalaatikko, kahdelle 2-5 -vuotiaalle pojalle tai tytölle FP-ajoneuvo+kuljettaja ja 2-5 -vuotiaalle tytölle My little pony. Tänä vuonna ajattelin laittaa vaikka kahdelle isommalle esim. 12-15 -vuotiaille vaikka lahjakortit nuortenvaateliikkeeseen. Oulussa ollaan.
Minkä ikäisille asti noita lahjoja muuten annetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:. Tänään juuri ostin täksi talveksi, 11v pojalle sopivan kokoisen hupparin ja 10v tytölle hopeisen, enkeliaiheisen kaulakorun. Kun sitä aina toivoisi, että lahja olisi mieluinen, mutta valinta on niin vaikeaa kun ei tiedä lahjan saajasta kuin iän ja sukupuolen ja mahdollisesti vaatekoon.
Kertooko ne sen siinä lapussa? Just ajattelin, et miten voi muuten tietää, et minkä kokoista ostaa. Lapset on niin eri kokoisia (ja varsinkin pojat) tossa iässä.
Kaveri osti viime vuonna 10 vuotiaalle tytölle sydäntyynyn ja värityskirjan. Mä olin vähän, et. Ei musta ihan järkevää kymmenvuotiaalle.
Alkuperäinen kirjoittaja 8v 6v:No kuka nyt lastensa lahjoja myisi
Itse kyllä raotin paketteja sen verran, että näin mitä siellä oli. En uskaltanut antaa lapsille, jos en tiedä mitä paketti sisältää. Koskaan kun ei voi tietää mitä ihmiset ovat ostaneet, olis ollut jotkut vauvalelut esim iso pettymys, joku voi sellaisiakin 5 vuotiaalle ostaa vielä ajattelemattomuuttaan. Jos sellaisia olisi paketissa ollut, enkai mä niitä olisi myynytolisin antanut jollekkin, kelle olisivat sopivampia ja omalle lapselle laittanut jotain pakettiin muuta pientä
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja 8v 6v:No kuka nyt lastensa lahjoja myisi
Itse kyllä raotin paketteja sen verran, että näin mitä siellä oli. En uskaltanut antaa lapsille, jos en tiedä mitä paketti sisältää. Koskaan kun ei voi tietää mitä ihmiset ovat ostaneet, olis ollut jotkut vauvalelut esim iso pettymys, joku voi sellaisiakin 5 vuotiaalle ostaa vielä ajattelemattomuuttaan. Jos sellaisia olisi paketissa ollut, enkai mä niitä olisi myynytolisin antanut jollekkin, kelle olisivat sopivampia ja omalle lapselle laittanut jotain pakettiin muuta pientä
täällä oli viime talvena muutama yleisönosastokirjoitus kyseisen keräyksen lahjoista, ku lapset oli saanu jotain sellaista, että selvästi lahjan antaja ei ollut ajatellu asiaa loppuun asti. Ja joku oli saanu jotain käytettyä tavaraa. Sitä oon ihmetelly, että miksi eivät tarkista lahjoja siinä keräyspisteessä, sinnehän vois joku ilkea laittaa mitä tahansa... :|
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja 8v 6v:No kuka nyt lastensa lahjoja myisi
täällä oli viime talvena muutama yleisönosastokirjoitus kyseisen keräyksen lahjoista, ku lapset oli saanu jotain sellaista, että selvästi lahjan antaja ei ollut ajatellu asiaa loppuun asti. Ja joku oli saanu jotain käytettyä tavaraa. Sitä oon ihmetelly, että miksi eivät tarkista lahjoja siinä keräyspisteessä, sinnehän vois joku ilkea laittaa mitä tahansa... :|
Millä kukaan voi tarkistaa paketoitua lahjaa?