Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo asia on sun ihan itse hoidettava lastesi kanssa. Ei ole sun veljesi (eikä kenenkään muunkaan) tehtävä huolehtia sun lastesi kasvatuksesta tämän asian suhteen. Vain sinun.
Jatkossakin tulee aina tilanteita, että joku muu saa enemmän, joku muu on onnekkaampi, joku muu pärjää paremmin. Ei se ratkea sillä, että kiellät heitä olemaan omiasi onnekkaampia ja paremmmin pärjääviä.
Tuo asia on sun ihan itse hoidettava lastesi kanssa. Ei ole sun veljesi (eikä kenenkään muunkaan) tehtävä huolehtia sun lastesi kasvatuksesta tämän asian suhteen. Vain sinun.
Jatkossakin tulee aina tilanteita, että joku muu saa enemmän, joku muu on onnekkaampi, joku muu pärjää paremmin. Ei se ratkea sillä, että kiellät heitä olemaan omiasi onnekkaampia ja paremmmin pärjääviä.
mikä tässä on se ongelma? se että äiti kärsii alemmuuskompleksista?
ei ku tarkoitin sitä että sulla on kompleksi kun muksut ei saa saman verran lahjoja kuin veljesi muksut. ei ne pennut tiedä kenen lahja on kallein. jos vanhempi ei sitä erikseen mainosta. ja mitä väliä vaikka toinen saa miljoonan arvoisen jos se omalahja on se mitä ite on halunnut ja arvoltaan 10e.
on . ja ihan omasta lapsuudestani muistan että ei mua haitannut vaikka serkut sai isomman kasan lahjoja kun itselle tuli, jos omassa kasassa oli se mitä itse oli halunnut. ei siinä hirveesti enää muiden paketit kiinostanu.Onko sinulla lapsia? Ja jos on, minka ikaisia?
Ihan pienten kanssa asia on kuten sanot, mutta kun ikaa tulee lisaa, asia mutkistuu.
Mina luulen ymmartavani ap:n harmistusta...
Entapa jos ensi vuonna sovitte kuinka monta pakettia kullekin lapselle tulee? Olkoon sitten pelikonsoleja tai villasukkia...
on . ja ihan omasta lapsuudestani muistan että ei mua haitannut vaikka serkut sai isomman kasan lahjoja kun itselle tuli, jos omassa kasassa oli se mitä itse oli halunnut. ei siinä hirveesti enää muiden paketit kiinostanu.
ei ku tarkoitin sitä että sulla on kompleksi kun muksut ei saa saman verran lahjoja kuin veljesi muksut. ei ne pennut tiedä kenen lahja on kallein. jos vanhempi ei sitä erikseen mainosta. ja mitä väliä vaikka toinen saa miljoonan arvoisen jos se omalahja on se mitä ite on halunnut ja arvoltaan 10e.
Toistan itseäni: et todellakaan voi määrätä muita elämään sun standardien ja periaatteiden mukaisesti!!!
No se on sun periaattees ja siitä sun pitää sitten itse vastata. Et sä voi elää elämääs niin, että vaadit muita toimimaan sen mukaisesti, että se mahdollisimman vähän poikkeaa omasta tavastanne.
Elämä on. Onko sun lapses aikuisina niitä, jotka itkee kun naapuri on päällikkö ja itse on työntekijä, työkaverilla on isompi ja uudempi auto, serkku rakensi talon jossa on tuplasti neliöitä kuin omassa..?