T
Tonttutar
Vieras
Me vietetään jouluaattoa vuorovuosin mun vanhempien ja sitten mun miehen vanhempien luona. Nyt on taas mun vanhempien vuoro. Meillä lapset on 4 ja 2v pojat, veljelläni on 6v tyttö ja 3v poika. No aattelin, että olis hyvä sopii että jos suunnilleen yhtä paljon lahjoja saisivat, ettei tulis semmosta tunnetta että toiset lapset olis surullisia tai kateellisia. No ajattelin että lapset sais 5-10 pakettia ja lahjojen arvo jotain 100 euroo. No veli sitten sano, että heillä on pakettaja semmoset 10-15 per lapsi, mutta niiden arvo on aika paljon isompi. Poika mm. saa ajettavan leikkitraktorin (päältäistuttava moottorilla), jonkun pelikoneen jne. Arvo yhteensä lahjoilla jotain 1000 euroa!!! Eikä tyttökään paljon jälkeen jää...
No pakko tää joulu selvittää, toivottavasti pojat ei kiinnitä huomioo tohon. Mut kahden vuoden päästä viimeistään tilanne on eri... Mitäs mieltä?
No pakko tää joulu selvittää, toivottavasti pojat ei kiinnitä huomioo tohon. Mut kahden vuoden päästä viimeistään tilanne on eri... Mitäs mieltä?