Huomenta!
Meillä oli eilen unipäivä, tyttö nukku aamupäivästä aika paljon. Illemmalla se jaksa olla hereillä enemmän, ja me jumpattiin. Ihanaa, kun oma olo on jo sen verran parempi et pystyy pikkasen jumppaamaan. Hirveitä treenejä en viel uskalla vetää, pelkään et vatsalihastreenissä repee alakerta tai jotain...
Tossa toissailtana vessassa käydessäni pyyhin, ja mulla tarttu paperiin pätkä tikkilankaa. Vetäsin sen irti, ja nyt on paljon parempi olo. Outoo ettei se ollu sulanu, mut ei ihme etten ollu parantunu...
Jälkivuoto alkaa vetää viimesiään. Ihanaa. Mä inhoon kun koko ajan lorisee, nyt ei oo sitä huolta enää.
Ronya on aika tukkonen vieläkin, tosin ne keittosuolatipat auttaa tosi hyvin. Typy saattaa herätä siihen että on huono hengittää, sit ku laittaa tipat niin johan nukkuu taas.
Mä oon aatellu kokeilla ehkäsyks pillereitä. Aikasemmin ne ei oo sopinut mulle, mutta raskaus muuttaa, ni uskaltaa kokeilla. En haluis että mitään tungetaan tonne mun värkkiin, kun sen kanssa on muutenkin ollu ongelmia. Eli ei kierukkaa, ainakaan ihan heti. Mut kumeja me käytetään sit pilsujen kanssa, mitään riskiä uudesta tulokkaasta ei oteta. Näin sano mies, ja mä oon samaa mieltä. Kolme alle kolmevee on ihan tarpeeks.
Seksiä ei vielä oo harrastettu, mä aattelin et jos edes kerran odottais jälkitarkastukseen. Ja on senverran kipee ollu toi alapää, etten haluu ottaa riskii et se pahenee. Kysyy siltä lääkäriltä ensin sen mielipidettä.
Joku siitä jälkitarkastuksesta kysy, se lekuri tekee ihan normaalin alatutkimuksen. Ja muistat sanoa jos sua sattuu, jo ennenku se alottaa, niin osaa olla hellä.
Eipä kai ollu muuta tälle aamulle...
Mahza ja Ronya