* JOULUNTÄHDET 2006 *

Mimosa varmaan kävit jo lukemassaki eka sivulta eli siis saman ikäiset lapsoset meillä on. Meidän poika on syntynyt siinä kolmen maissa päivällä. Ja syntyi 5 vkoa enne la:ta ja mitat oli 2930 ja 48.

Joku murehti ettei hampaita ole vielä tullut. Eemeli on varmaan tämän pinon vanhimmasta päästä ja ei siis ole hälläkään hampaita. Muistan kun esikollakaan ei ollu vielä 11 kk ikäisenä hammastarkastuksesa yhtään hammasta :eek: mutta kyllä ne vaan sieltä on sitten tullut. Eemelikin on kuolannut ja ikeneet punoittanu ties kuinka kauan mutta en usko enää ite mihinkään "oireeseen".

Poika puksautti päänsä joten alettava hoitamaan...

Terv. juusto ja eemeli
 
Voi jessus nyt tuo pikku ukko on keksinyt että hänhän osaa kiivetä asioiden päälle :headwall: :headwall: Juu, ihan kiva että oppii uusia taitoja ja sitärataa, mutta pikkusen kauemmin olisi voinut odotella tuota hurjapäistä maailmanmatkaajan uransa alkua ja kasvatella järkeä päähän.
Nyt sitä äiti-parka saa olla sydän syrjällä vahtimassa millon tipahdetaan ensimmäisen kerran ja kuinka korkealta.

Muuta uutta ei tänne oikeastaan kuulukaan. Edelleen heräillään monta kertaa yössä. Pitäisi varmaan koettaa ennen kun miehen koulut alkaa vierottaa tuo poika täydellisesti yötissistä jospa se parantaisi minunkin elämääni. Taas viime aikoina ollut niin huonolla unella että kiukkuan joka asiasta ja itku ei ole kaukana hetkittäin :ashamed:

Seuraavaa neuvola aikaakaan ei ole, koko neuvolan täti on paikalla seuraavan kerran viikon päästä eli saadaan soiteltua aikaa vajaan kahden viikon kuluttua. No, eihän tässä nyt sinällään mikään kiire ole, kunhan nyt sinne 8kk neuvolaan kerkiäisi ennen kun poika täyttää 1 vuotta :D :whistle:

Leenulle onnea rouvautumisesta :flower:


tinde ja Pyry 8kk
 
Melkein kolme viikkoa vierähti reisussa ja ihan hyvin meni, vaikka poju meinasikin automatkoja ensin vastustaa.Vaikkei suurempia vastoinkäymisiä ollutkaan niin kyllä se silti aika rankkaa oli...kaksi kertaa yövyttiin hotellissa ja muuten oli 5 eri kylä/yöpaikkaa.Viimesellä viikolla sitä jotenkin havahtui et miksi tällänen reissu edes piti tehdä ja vannoin taas, että ensi kesänä en suostu tähän :whistle: tosin taisin sanoa niin viime kesänäkin :headwall: No tosin kahden lapsen kanssa se onkin eri juttu kuin yhden.No nyt kotona valtavan pyykkivuoren kanssa ja täytyisi alkaa taas kotitöitä opettelemaan, kun niistä on päässyt kyllä irtaantumaan ihan kiitettävästi :D

Mitään uutta ei muuten kuulu, ylähampaat tekee vielä tuloaan ja konttaamaankaan ei ole poju vielä lähtenyt.Ensi viikolla onkin hammashoitaja ja hän saa katsoa pojun kielen, kun se kielijänne on kireä niin, että kieli on vähän sydämen mallinen ja ei tule juurikaan ulos suusta.Neuvolalääkäri taitaa olla sitten seuraavalla viikolla.
Yöt on edelleen kamalia |O Tosin reissussa ei voinutkaan juuri muuta odottaa, kun eri paikoissa oltiin jne.Pari tosi kamalaa yötä oli, kun pojulle tuli järkyttävät ilmavaivat jostain.Epäilisin, että ne oli maissinaksut, joita söi.Ne oli jotain eri merkkisiä kuin yleensä ollaan annettu.Tai toinen vaihtoehto olisi naudan liha, mutta siihen en oikein usko.No nyt ovat onneksi jo ohi, sillä niinä öinä poju heräili varmaan puolen tunnin välein ja rauhoittui vain tissille eli olisi käytänössä nukkunut koko yön tissi suussa :snotty: Ja sitten kun tosiaan rinnalle pääsi niin paukutteli aivan kamalasti.

Leenulle täältä myös onnittelut!

Ja tervetuloa uusille!

Mulperi ja "Uuno" 8kk.+2pv.
 
Kiitos kaikille onnitteluista!! Rouviintuminen ja uuteen sukunimeen tottuminen on alkanut.

Lupailin käydä lukasemassa teidän kuulumisia ja niin oon tehnykkii, mut en oo kerenny kirjottelemaan. Meillä on aika huisketta tytön kanssa nykyään, nimittäin nyt viikolla alko : kato äiti ilman käsiä-vaihe. Päänkopsumiset loppu, kun neiti oppi laskeutumaan tukea vasten seisomisesta, mut nyt on alkanu harjottelemaan ilman tukea seisomista, ja taas on tämä äiti kiireinen, ettei pää kopsu myötäänsä lattiaan.

Liikkuminen tapahtuu meillä nykyään konttaamalla, ryöminen on nyt jäänyt lähes kokonaan---> konttaamalla pääsee vielä kovempaa. Juu, ja sit tosi paljon neiti on seisaaltaan, koko ajan kiipee jotakin vasten ja ajoittain seisoo paikallaan jo ilman tukea. Eikai minun vauva vaan aattele kävelemään lähteä? Kädestä pidettäessä kävelee ja työntökärryllä kans...

Hampaista oli, onnittelua uusista helmistä niitä saaneille! meillä Lumilla on nyt 6 isoa hammasta jo. 4 putkahti ylös heinäkuun alkupuoliskolla ihan muutaman päivän sisään aina. Nyt ei oo näkyny uusia alkuja ikenen sisältä, tosin ei Lumi anna pahemmin suuhunsa tiiratakkaan.

Eroahdistuksesta tais olla juttua (vai muistanko väärin???)-- meillä on nyt viikon ajan Lumi riippunu lahkeessa ja huuto alkaa heti, kun säviän kulman taakse--> olenkin tottunut jo asioimaan vessassa ovi auki, tyttö käytävällä mukana. Sit kovasti on kokoajan Lumi syliin pyrkimässä, mut sit kun pääsee ei siellä pahemmin viihdy.Ihmeellistä riippuvuutta, toisina päivinä jo todella työlästä. Mutta toisaalta on mukava tietää, et on korvaamaton ja pikkunen tarvii minua.

Meillä on myös yöt rikkinäisiä taas vaihteeksi. Muutaman yön on nukkunut kokonaan, mut nyt alko tää eroahdistus ja Lumi herää sen 2-4 kertaa yössä sit tissille ja nukkuu loppuyön mun vieressä lähes tissi suussa koko ajan. No, näin oon saanu ite nukuttua.

Mutta joo, toisella kertaa sit lisää...

Leenu ja Lumi (kohta 8kk)
 
Kauhee ilma!Yöllä sato ihan hirveesti vettä ja tuuli niin että pelkäsin ikkunan tulevan sisään!Tyttökin pelkäs ja heröili välillä itkeskellen,sylissä sai rauhotella hetken aikaa ennen kuin nukahti uudestaan!Pari päivää ollut niin kiukkunen että..Varmaan niitä hampaita tekee..*sais tulla jo*
Meillä kans Venla koko aika puntissa kiinni ja kun syliin ottaa niin ei viihdykään vaan pois päästävä..Eli sitä eroahdistusta siis meilläkin :|
Onko teidän lapsukaiset muuten alkanu vierastamaan?Oon huomannu et Venlan pitää ensin nykyään sylissä hiukan katsella ennen kuin uskaltaa mennä lattialle tutustumaan vaikka oli ennenkin nähnyt,esim.mummin..Ennen ei tällaista ollut!
Ja vielä sellaista kyselisin että koska olette alkaneet antamaan kahta lämmintä ateriaa päivässä?Meillä oli neuvola kk sitten ja sanoi silloin ettei vielä tarvis..ja seuraava käynti vasta kk päästä..Mutta en oikein tiedä olisko tarvetta antaa vielä.Venla syö niin huonosti aamuisin että syö puuronkin vasta 10-11 aikaan eli lounasaikaan,hedelmäsosetta syö 13-14aikaan lämpimän ruoan 16-17aikaan ja iltapuuron 19aikaan.Välissä tarjoan maitoa,ei tosin läheskään aina enää huoli..
Mutta mukavaa sateista viikkoa kaikille!!
 
PeggySun: Ei kait sillä toisella lämpimällä aterialla ole kiire jos Venla on tyytyväinen noilla ruuilla. Lassikin syö aamupuuron vasta 10-11 aikaan joten pärjää hyvin yhdellä lämpimällä aterialla ja välipalalla. Joinakin päivinä on kiukkuisempi ja vaikuttaa nälkäiseltä joten silloin annan 5-6 kk liharuoan viiden aikaan kun pitäis syödä välipala, mutta usempina päivinä syö mielummin marjoja tai hedelmää. Monesti on käyny niin että jos oon antanu kaks liharuokaa niin iltapuuro ei meinaa enää kelvata...

Sitten asiasta kolmanteen...
Meille näyttää tulevan toinen vauva :heart:
En nyt muista kerroinko täällä, että meillä kävin tuossa viime kuun alussa "vahinko" ja kun eilen tein raskaustestin niin näköjään sillä vahingolla oli seurauksensa ;) Laskettu aika näyttäis olevan 27.3 menkkojen perusteella - niitähän mulla ennätti olla jopa yhdet... Vielä oon aika sekaisin kun suunnitelmat ei ollu ihan tämmöiset, mutta toivottavasti ei oo kovin hankala raskaus että selviän Lassinkin kanssa. Kouluun paluu lykkääntyy sitten entisestään ku eihän mulla oo nyt järkeä laittaa Lassia päiväkotiin tammikuussa ku siitä ei oo enää kovin pitkää aikaa uuden äitiysloman alkuun...
Minä oon vielä aika pökkyrällä, mutta mies on jo aivan varma että Lassi saa pikkusiskon ja on ihan innoissaan - mies joka sanoi vielä pari kuukautta sitten että seuraavan lapsen aika on vasta sitten kun minä oon käyny koulun loppuun...! :eek:

Onneksi perjantaina on se Lassin 8 kk neuvola kun täytyy siellä kysellä vähän asioita... Mm se että miten mun pitäis menetellä tämän Lassin imetyksen kanssa ihmetyttää :/ Vissiinkin voi imettää vaikka on raskaana, mutta kyllä se varmaan vaatii aika terveellistä ruokavaliota ja hieman tiheämpiä syöntivälejä kuin mulla on nyt :ashamed:

No mutta, tämmösiä uutisia tällä kertaa :)

Pimmi (rv 6?) ja Lassi
 
Kasperille tuli toinen hammas viime viikolla. Vieraat sen huomas; eihän se mulle halua päätä aukoa. Toivottavasti sama juttu sitten vähän isompanakin! ;)

Kassu vähänsen vierastaa ihmisiä, jotka harvemmin näkee. Varsinkin vakavia ihmisiä. Eilen ei ujostellu yhtään, kun tuli kaverini yökylään ja hän ja äitinsä tulivat hymyillen lepertelemään. Kaverin äiti ja sisko jatko matkaa pohjoiseen, kaveri ja tyttönsä jäi meille. Meidän esikko ihan innoissaan ootti sitä ja oli sitten molemmin puolista. Nyt se odottaa malttamattomana, että se kaveri jaksais herätä...

Kasperi ryömii ympäriinsä ja roikkuu joka ikisesssä sohvanreunassa ja kaapin rivassa. Nyt on pari päivää ollu niin, että jos haluaa sylliin niin tulee kiipeämään housun lahjetta pitkin. Ihana. :heart:
Nytkin se tuli tuohon ja selvästi kyselee aamuvellin perään, joten moikkadei...

-maria ja Kassu
 
Pimmille oikein paljon onnea. Imetykseen en osaa sanoa mitään, mutta muuten tuntuu että aika suorastaan lentää kun on tuo edellinen niin pikkuinen vielä ja itse sitä innoissaan seurailee. Meillähän on nyt sitten jo rv 21+4 muistaakseni ja tuntuu tosiaan että eilen vasta sai tästä uudesta tulokkaasta edes tietää.
Toivottavasti sullakin tulisi nyt oikein helppo raskaus tästä toisesta, itsellä kun ei meinaa edes huomata raskautta paitsi tästä valtavasta mahasta. Tuntuu että se paljon isompi nyt jo kun edellisestä, johtuisko ettei ehtinyt kunnolla palautua edes.

Päivittäin käyn täällä lukemassa mutta ei oikein jaksa itse kirjoitella. Ja tuntuu ettei mitään uutta ole edes. Meillä ei edelleenkään hampaita näy, tosin nyt on tänään kuola lentänyt ihan normaaliakin enemmän. Yöt meillä nukuttiin jo tosi hyvin, nyt muutama yö ollut vähän levotonta. Herää tunnin-parin välein kitisemään ja nukahtaa heti tutin saatuaan. Sais vaan alkaa taas nukkuu kunnolla kun verottaa omia unia aikalailla. Liikkuminen on navan ympäri pyörimistä sekä perutella osaa, kovin nytkyttää itseään mutta ei vielä eteenpäin pääse. Toisaalta eipä oo kiirekkään.
Hirmuisia määriä syö jo ja tuntuu että aina pitää saada jotain kun joku muukin syö. Ensiviikolla neuvolassa punnitus, pitäisi jo olla se 7kg ylitettynä.

Mutta eipä tänne ihmeempiä, pitää varmaankin siirtyä suihkuun ja pian nukkumaan. Huomenna pitäisi lähteä vanhemmilleni ja veljeni perheineen tulee sinne myös. Heillä nuorimmainen n. 2vko, saa nähdä mitä meidän jäppinen tykkää vauvasta vai ymmärtääkö edes mitään.

 
Pimmille paljon onnea!! Ihana uutinen :) voimia raskauteen, toivotaan ettei ole "työläs" raskaus. :flower:

Olen käynyt lukemassa ahkerasti mutten ole ehtinyt aikohin keskittyä kirjottamaan. Menee nämä päivät tiiviisti tytön kanssa sählätessä - varmasti tuttu tunne teille muillekin :)

Pikaisesti jotain... Tilanne hampaiden kanssa sama eli yhtäkään ei ole vielä tullut. Ei ryömi, ei edes konttaa, pyörii ja istuu ilman tukea. välillä huolettaa, onko kaikki hyvin, kun kehitys tuntuu olevan hidasta.. ja kun ei oikein tiedä, mihin verrata, kun on ensimmäinen lapsi. No, onneksi on neuvolantäti olemassa :) toisaalta on kyllä tosi ilonen ja seurallinen lapsi, tyytyväinenkin. nukkuu, syö hyvin. ehkä ne hampit ja muut tulee sitten jossain vaiheessa??

PeggySun, mun mielestä noi Venlan ruokamäärät kuulostaa ihan hyviltä. Meillä syödään melkein samaa tahtia.

Nyt pitää lähtä nukkuun, vuorokausi vaihtuu just
:eek:
 
Paljon onnea Pimmille! Mulla on vauvakuume, mutta tuskin vielä tärppää, kun ei ole menkatkaan alkaneet. Raskaustestin tein varmuuden vuoksi jokunen viikko sitten, mutta ei niin ei.

Petjalla on tällä hetkellä neljä hammasta, joista kaksi alhaalla ja kaksi ylhäällä. Lisäksi kaksi keskimmäistä ylähammasta on puhkeamaisillaan. Ehkä juuri näistä hampaiden tuloista johtuu, että meidän yöt ovat viime aikoina olleet entistäkin repaleisempia. Poika heräilee vähintään tunnin välein, aamuyöllä useammin. Joinain päivinä tunnen itseni ihan zombieksi, koska olen niin väsynyt. Koitan lohduttautua ajatuksella, että olen kestänyt huonosti nukuttuja öitä jo yli 7kk, eikä ne voi jatkua ikuisuutta...kai :whistle: Ja nytkin täällä vaan kukun valveilla, kun en osaa mennä ajoissa nukkumaan.

Poika voi hyvin ja on kovin touhukas tapaus. Ryömii pitkiä matkoja ja kävelytuolilla ajelee kissojen perässä ja repimässä pyykkejä kuivumasta. Kiljuminen on nykyään tosi kivaa puuhaa :D Myös Puppe-kirja on kova sana tällä hetkellä. Iskä saa lukea sitä pojalle monta kertaa päivässä. Leluiksi kelpaavat kaikki muovisista soppakauhoista tupperwaren kippoihin ja kengistä avainnippuihin.

Krissie ja Petja 7 kk
 
Viime yö oli taas levoton.Yhtäkkiä Venla heräs 4aamulla huutaa täyttä kurkkua ja ei sitten mikään auttanu..Ei maitoo ei rauhoittelu tai sylissä hyssyttely!Liekö sitten olis painajaisia nähny..Näkeekö ton ikäiset edes unia,saati sitten painajaisia..?
Tai sitten ne on niitä hampaita jotka on vaan TULOLLAAN mutta KOSKA..!

Ykspäivä kokeilin Venlalle kahta lämmintä ruokaa ja ei se puuro illalla sitten oikein maittanut..eli yksi lämmin ateria taitaa vielä päivässä riittää:)

Ihana etten ole ainut vauvakuumeilija..En ole edes kellekään kertonut kuhan miehen kanssa joskus ajatuksella leikitään ;)
Tosin ajattelin kyllä hetkeksi töihin mennä ettei taloudellisesti jouduta ihan ahdingolle.nytkin välillä saa senttejä laskeskella vaikka päiväraha ihan mukavan suuruinen ja miehellä suhtkoht hyvät tulot.Mutta kun niistä vähennellään asuntolainan lyhennykset,auton lainan lyhennykset,opintolainan lyhennykset..juups..et kyl sit mieli aina muuttuu,ainakin hetkeks :)

ja oonpa miettinyt sitäkin juttua jos seuraavan alulle saanti myös yhtävaikeaa kuin tämän niin niin..Venla on siis kolmen vuoden yrityksen tulos Ajattelin jo lapsettomuutta ja hoitovaihtoehtoja kun lopulta tärppäs!!

Tulipas vuodatusta kerrakseen.. :ashamed: Mutta mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!

Peggy ja Venla :heart:
 
Käytiin tänään Lumin kanssa uimahallissa uimassa, mummo ja eno oli mukana myös. Vauva-uinnit alkaakin kuunlopussa. Hauskaa neidillä taas oli.

Monet vauvat oli ruvenneet konttaamaan ja kulkemaan tukia pitkin. Meillä Lumi rupes kans tuossa 3 viikkoa sitten konttaamaan, eikä ole sen jälkeen oikeestaan ryöminy. Tukea vasten on kävelly ja nousee lattialla istumaan, nyt sit -äiti kato ilman käsiä- vaihe on menny ehkä viikon. Siis Lumi seisoo ilman tukea ja sit pyllähtää vähän ajan päästä pyllylleen ja kohta nuosee takas seisomaan ja sit taas kädet irti tuesta. Kertaalleen on keikkunu ilman tukea seisomassa ja yrittäny lähtee minua kohti---> seurauksena yksi askel ja sit nurin. En sitä ihan ensi askeleeks kuitenkaan laskis, sen verta epätoivonen horjahdus mahalleen =). Mut kauaa ei varmaan tarvi ensiaskeleita odotella.

Vierastuksesta oli puhetta: meillä ei oo ollu havaittavissa, joitakin uusia ihmisiä kattoo pidempään, mut ei mitään kummempaa ole ollut. Meillä Lumi matkustelee ja kyläilee sen verran, tai siis on aina kyläillyt et ei oo hirveesti tarvinnu vierastella.

Krissielle jaksamista öiden kanssa... Kyllä ne pitäs helpottaa.. Meillä on myös ollu tosi rikinäistä, mut viime yönä nukku neiti 20-5.40 putkeen... Aaah, lisää tällasia öitä.

Pimmin ja Elviirattaren raskaus uutiset on aivan ihania. Ihana kuulla sinusta Elviiratar--> ja sun raskausmahasta oon niin kade. Siis Peggy, Krissie ym. vauvakuumeilu on täälläkin ja alkaa olla kamalissa mitta suhteissa. Mut vielä pilleireitä napsin, enkä vielä oo pyörtäny puheitani koulun loppuun käymisestä.. (miten lie sit huomenna jo mieli muuttunu=))

Huomenna Lumikin siirtyy 8kk kerhoon. Ostin omatekosten mössöjen (jotka ovat tosin huvenneet pakkasesta, pitäs tehdä uusia) lisäksi uusia 8kk pilttejä, joita Lumi saa huomenna lounaalla maitaa... En usko, et tarvii neitin kakoa, ei oo sihti kurkku--> puurot syö tavallisista nalle hiutaleista, ja syö tosiaan mun ite tekemiä perunamössöjä, jotka ei aivan samettia ole.

Leenu ja Lumi (vipeltäjä päikkäreillä)
 
Viikon reissu takana ja taas sellainen olo että on tässä sukulaisia nähty jo ihan liiankin kanssa. Reissussa Pyry teki kolmannen hampaansa, tosin jätti "keskiverto vauvailun" sikseen ja hammas on ylhäällä etuhampaan ja kulmahampaan välinen yksilö. Hassun näköinen on poika kun suu on harvassa hampaissa ja yksikään niistä ei kohtaa :D

Onnea kovasti Pimmille raskautumisesta :wave:
Meillä vauva haaveet on jätetty vielä taka-alalle ja ehkäisyn pois jättöä ollaan mietitty josko tuossa loppuvuodesta sitä heittäisi pillerit nurkkaan ja antaisi toisen tulla jos olisi tullakseen. Saa nähdä.

Vierastamisesta on ollut puhetta. Pyryllä oli tuossa kausi milloin vierasti kovasti uusia tuttavuuksia ja vanhojakin jos ei ihan äskettäin ollut tavannut. Nyt on pikkuisen jo helpottanut ja antaa vieraiden jo pikkuisen koskeakkin ilman mahotonta huutoa ja melko nopeasti alkaa tutustumaan uusiin paikkoihin ja ihmisiin.

Meillä myös ollut ilmassa pikkuisen lahkeessa roikkumista minkä jälkeen syli on ihan kamala paikka vaikka siihen on väenvängällä ensin haluttu. Välillä kiristelee hermoja kun tuntuu ettei mikään kelpaa, mutta eiköhän tuokin ohitse aikanaan mene.


tinde ja Pyry
 
Onnea Pimmille!! :flower:
Meillä on samanlainen tilanne, eli meillekkin on vauva tulossa, laskettu aika on 5.3. Mulla ei ehtiny tulla yhtiäkään menkkoja. Tässä nyt kovasti mietitään et koitanko saada viideksi kuukaudeksi töitä ja vai jäänkö kotiin Ninnin kans. Ens kuussa loppuu äippäloma.
Käytiin viikon reissu ruotsissa minun isovanhempien luona. Oli mukava reissu ja säätkin suosi. Käytiin yhtenä päivänä huvipuistossa ja Ninnikin ajeli monella laitteella. Mut nyt jatkamaan kotihommia.

Maria ja Ninni
 
Ihanaa kun helteet alkoi!Ja toisaalta tuntuu et liian kuuma tollaselle pikkuselle..Tuleepa kesäasusteitakin käytettyä :)
Onnea myös maria-86 vauvauutisesta :flower: Niitä on aina ihana kuulla!

Käytiin Venlan kanssa kaupungilla pyörähtääs aamusella ja löyty muutama uusi vaatekin.Venlalle tietenkin..Jotenkin tuntuu että nykyään tulee vain lapselle ostettua kaikenlaista..En muista kyllä koska oisin viimeksi itelleni jotain ostanu saati sitten kunnollista löytäny!En jaksa sitä sovittelua pukukopeissa katon päältä päin että kai se päälle mahtuu..:D

Tulikin tuosta mieleen että näitä kiloja on TODELLA vaikea saada pois..Imetyksen aikana minulta lähti kaikki ja painoin saman verran kuin raskaaksi tullessa eli 64kg.Kun lopetin imetyksen niin ihan puskan takaa tuli 5kiloo samantien vaik ei ruokavalioo muuttanu mitenkään!!Imetyksen aikana oli niin helppo kun pysty syömään melki mitä vaan..

Nyt oon koittanu itteeni niskata kiinni ottaa ja aloittaa tän kilojen karistelun mutta se tuntuu niin vaikeelta :ashamed:
Viikon verran oon joka päivä vatsalihaksia tehny ja tänään kävin tunnin verran rivakasti kävelemässä.Oli muuten pientä tuskaa tuossa helteessä.. :whistle:

karkit oon jättäny pois,koitan kerran viikossa karkkipäivän pitää,saas nähdä kuinka onnistuu...Uimahallikortinkin ostin että jahka se innostas:)

Tällästa tänne tälläkertaa..Palaillaan ja mukavia hellepäiviä kaikille!!

T:Kuntoilija Peggy ja Venla 7kk
 
:wave: Moikka taas!

Kauhee, kun ei koskaan meinaa keretä kirjottaan :ashamed:
Onnea marialle vauva-uutisista :flower:

Meillä opittiin vihdoin kontaamaan kunnolla. Ja nyt ei malteta nukkua kunnolla ees päikkäreitä, kun koko ajan pitäs kontata |O
Kalle on kerran noussu itte istuun, mutta eihän se siinä pysyny kun hetken ja veti täysillä naamallensa maahan... Ja kauhee poru siittä synty. Sen jälkeen ei oo jätkä uskaltanu nousta istuun, yritystä kyllä on ollu!

Peggy tais puhua raskauskiloista... Musta tuntuu et oon ainoo jolle ne on varmaan jääny pysyvästi :headwall:
Taas alko uusi laihdutuskuuri, toivottavasti se pitäis... Vähän jo rupee kyllästyttään tää!!
Mutta nyt nukkumaan!!

Memmu ja poju
 

Yhteistyössä