Kiitos kaikille onnitteluista!! Rouviintuminen ja uuteen sukunimeen tottuminen on alkanut.
Lupailin käydä lukasemassa teidän kuulumisia ja niin oon tehnykkii, mut en oo kerenny kirjottelemaan. Meillä on aika huisketta tytön kanssa nykyään, nimittäin nyt viikolla alko : kato äiti ilman käsiä-vaihe. Päänkopsumiset loppu, kun neiti oppi laskeutumaan tukea vasten seisomisesta, mut nyt on alkanu harjottelemaan ilman tukea seisomista, ja taas on tämä äiti kiireinen, ettei pää kopsu myötäänsä lattiaan.
Liikkuminen tapahtuu meillä nykyään konttaamalla, ryöminen on nyt jäänyt lähes kokonaan---> konttaamalla pääsee vielä kovempaa. Juu, ja sit tosi paljon neiti on seisaaltaan, koko ajan kiipee jotakin vasten ja ajoittain seisoo paikallaan jo ilman tukea. Eikai minun vauva vaan aattele kävelemään lähteä? Kädestä pidettäessä kävelee ja työntökärryllä kans...
Hampaista oli, onnittelua uusista helmistä niitä saaneille! meillä Lumilla on nyt 6 isoa hammasta jo. 4 putkahti ylös heinäkuun alkupuoliskolla ihan muutaman päivän sisään aina. Nyt ei oo näkyny uusia alkuja ikenen sisältä, tosin ei Lumi anna pahemmin suuhunsa tiiratakkaan.
Eroahdistuksesta tais olla juttua (vai muistanko väärin???)-- meillä on nyt viikon ajan Lumi riippunu lahkeessa ja huuto alkaa heti, kun säviän kulman taakse--> olenkin tottunut jo asioimaan vessassa ovi auki, tyttö käytävällä mukana. Sit kovasti on kokoajan Lumi syliin pyrkimässä, mut sit kun pääsee ei siellä pahemmin viihdy.Ihmeellistä riippuvuutta, toisina päivinä jo todella työlästä. Mutta toisaalta on mukava tietää, et on korvaamaton ja pikkunen tarvii minua.
Meillä on myös yöt rikkinäisiä taas vaihteeksi. Muutaman yön on nukkunut kokonaan, mut nyt alko tää eroahdistus ja Lumi herää sen 2-4 kertaa yössä sit tissille ja nukkuu loppuyön mun vieressä lähes tissi suussa koko ajan. No, näin oon saanu ite nukuttua.
Mutta joo, toisella kertaa sit lisää...
Leenu ja Lumi (kohta 8kk)