Täälä sitä lähdettiin yllättäen töihin. Sain keikka hommaa kerros siivoojana hotellilla näin ensin täksi viikonlopuksi ja nyt vielä ensi viikolla joitain päiviä kiire apulaisena sielä huseeraan. ja minä kun olin ihan varma että töihin en kyllä lähde ennen kun Pyry kasvaa isommaksi Tosin miehellä työrintamalla on ollut aika hiljaista viime aikoina että ihan hyvään saumaan sattui minulle keikkaa ja saapipahan isukki sitten viettää Pyryn kanssa äijä-päiviä kotosalla Hyvin on isi tullut pojan kanssa juttuun (ainakin näin kertoo) eikä ongelmia ole tullut. Eilen aamulla tosin kun lähdin ennenkun ukot heräsi oli Pyry katsellut kummissaan ympärilleen että "hetkinen, missäs äiti on" mutta oli sitten isi ollut lopulta ihan yhtä hyvä kaveri =) Vähän kyllä tekee äidillä vielä tiukkaa olla päivä erossa vauvasta vaikkei nuo työpaivätkään ole pisimmillään kun 6 tunnin mittaisia. Eilen koko päivän mietin vaikka mitä kauhukuvia mitä kotona sattuu sillä aikaa kun olen pois :ashamed:
Ollaan myös alettu vierottamaan Pyryä yö tissittelystä. Hän kun edelleen olisi mielellään tisseillyt parin tunnin välein ja äiti paran yö unet sen kun jatkuivat todella huonoina. Nyt on tulossa kuudes yö että Pyryn ensimmäinen tissittely hetki nukahtamisen jälkeen on vähintään 5 tunnin päästä ja viime yönä poika sitten jo nukkui sen 5 tuntia ennen syömään heräämistä. Saa nähdä miten käy meidän tissittelyjen. Ei nyt kuitenkaan enää viitsisi palata entiseenkään kun jo näin hyvin ollaan alkuun päästy.
Muuta uutta ei olekaan sitten tapahtunut. Paitsi ettei meillä enää oikeen rauhotuta omaan sänkyyn nukkumaan kun on niin mahoton kiire kiipeillä ees taas ja tassutella ympäri pinnasänkyä *hohhoijaa*.
tinde ja Pyry
Ollaan myös alettu vierottamaan Pyryä yö tissittelystä. Hän kun edelleen olisi mielellään tisseillyt parin tunnin välein ja äiti paran yö unet sen kun jatkuivat todella huonoina. Nyt on tulossa kuudes yö että Pyryn ensimmäinen tissittely hetki nukahtamisen jälkeen on vähintään 5 tunnin päästä ja viime yönä poika sitten jo nukkui sen 5 tuntia ennen syömään heräämistä. Saa nähdä miten käy meidän tissittelyjen. Ei nyt kuitenkaan enää viitsisi palata entiseenkään kun jo näin hyvin ollaan alkuun päästy.
Muuta uutta ei olekaan sitten tapahtunut. Paitsi ettei meillä enää oikeen rauhotuta omaan sänkyyn nukkumaan kun on niin mahoton kiire kiipeillä ees taas ja tassutella ympäri pinnasänkyä *hohhoijaa*.
tinde ja Pyry