Eilen kyllä tein ihan superr ison mokan kun menin syömään myöhäisen lounaan klo 15, ison lautasellisen valkosipuliperunoita ja paistetun kanafileen siihen päälle oikeen kermakastikkeella. Mulla ei koko iltana tullut suusta muuta kun valkosipulin makuisia paloja kurkkuun ja yöllä närästi niin saamaristi että jouduin juomaan vettä kun hullu ja siitä sitten johtuen ravata wc.ssä tunnin välein.
Mä en muista koskaan ettöä noin olisi närästänyt, tuli ihan hullu olo. :$
Tuitsu tottakai sitä huomaa jos toinen on täällä ihan kun "eri ihminen",
tehän kuulutte melkein jokaiseen päivään!
Anni mä muistan kun kysyit paripäivää sitten niistä nenäsumutteista, mä kysyin lääkäriltäni saako nasolinia ottaa ja se sanoi että saa!
Liiallisella ja pitkäaikaisella käytöllä voi olla riski että supistaa
istukan verisuonia, mutta mäkin otin esim. aina yöksi yhet suihkaukset molempiin sieraimiin että sai nukuttua. Paranemisia..
Joo ja olo sektio päätöksestä on iso helpotus ja se että lääkäri lupas hakea mulle vaikka Hesburgerin hampurilaisen kesken synnytyksen jos niin haluan. Tieto siitä että nyt homma laitetaan toimimaan niinkuin kuuluu helpottaa oloa.
Nyt meen likkaa kouluun vastaan, palaillaan illemmalla. :wave:
Mä en muista koskaan ettöä noin olisi närästänyt, tuli ihan hullu olo. :$
Tuitsu tottakai sitä huomaa jos toinen on täällä ihan kun "eri ihminen",
tehän kuulutte melkein jokaiseen päivään!
Anni mä muistan kun kysyit paripäivää sitten niistä nenäsumutteista, mä kysyin lääkäriltäni saako nasolinia ottaa ja se sanoi että saa!
Liiallisella ja pitkäaikaisella käytöllä voi olla riski että supistaa
istukan verisuonia, mutta mäkin otin esim. aina yöksi yhet suihkaukset molempiin sieraimiin että sai nukuttua. Paranemisia..
Joo ja olo sektio päätöksestä on iso helpotus ja se että lääkäri lupas hakea mulle vaikka Hesburgerin hampurilaisen kesken synnytyksen jos niin haluan. Tieto siitä että nyt homma laitetaan toimimaan niinkuin kuuluu helpottaa oloa.
Nyt meen likkaa kouluun vastaan, palaillaan illemmalla. :wave: