JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

Redut haettu..kipitin pikana kotiin..pojan ruoka mikroon ja äkkiä redu-paketti auki..napparin pillerin lennossa ison vesilasillisen kera..Tuoteselosteen olin lukenut jo tuhanteen kertaan netistä... Kun tilanne rauhoittui ja sain pojan nukkumaan aloin tutkimaan tabuja tarkemmin..Ihan tohkeissani olin hotassut sunnuntain pillerin :LOL: Vähänkö nauratti..oli äiti taas vähän malttamaton :LOL:

Muuten päivä on kulkenut ihan normaalisti, aamupaino oli taas 85.4 niinkuin monena muunakin aamuna..Taidan silti pitää tuota torstaita virallisena punnituspäivänä vaikka tänään aloinkin pilleristiksi..yhden päivän heitto sinne tai tänne.. Seuraava lekuri on 3 kuukauden päästä, ellei jotain kummaa tapahdu. Itse mittailen paineita siihen asti..

Jännää miten tuollainen asia psyykkaa... Pillerin nielaisusta ei ollut varmasti puolta tuntia kun musta tuntui jo ihan erilaiselta, nälkäkin oli melkein kadonnut :kieh: No voi sillä 1/2:lla litralla vettäkin olla jotain tekemistä tuon kanssa..

nöpö80 Jokaisella on joskus noita marabou-päiviä, tärkeintä vaan on että ei jää kovin pitkäksi aikaa sille tielle. Mä tiedän kyllä oikein hyvin miten kamalasti se voi jurppia kun viimeisen palan pistää suuhun ja ruoskii itseään tehdystä työstä :hug: Mutta nyt se on ohi ja jatkat vaan kevyemmällä ja liikkuvammalla polulla =) Eikös ole sellainen sanonta että joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään..

Mukavaa päivää kaikille ja Ellalle ja Iinekselle paranemisia!

-Anu-
 
juhuu anu!!!! onnea vaan reduista :flower:
sait sitten suoraan 3 kk??mulla taitaa olla yli-innokas lääkäri kun tahtoo vahtia joka kuukausi :LOL:
täällä siis töissä olen.. nyt kuumetta melkis 38 ja keuhkoihin koskee tajuttomasti..varasin lääkärin kyllä,kun pomo kehotti lähtemään kotia kohti,mutta tää prinsessa SUUTTUI |O mulle siitä että lähden kotiin. kyllähän hänkin on töissä kipeänä (ok,vähän nuhaa) eikä lähde vaan kotiin makaamaan ja jättää toiset pulaan!
oikeesti!!! mä en jaksa olla pystyssä edes,niin miten mä voisin tehdä töitä????? :kieh:
hemmetti,en mä huvikseni kotiin lähde,mä olen yrittänyt olla täällä olla,mutta mä en pysty!
kai mä nyt tiedän minkä homman noille tänne jätän :headwall: :headwall: :headwall:
 
Ekg:ssä tänään käyty. Eilen illalla nukkumaan käydessä oli taas tosi huono-olo. Kuvotusta, huimausta, palaltamista ja sydämen muljahteluja. Tänään soittelin sitten omahoitajalle. Se laittoi mut päivystyksenä ekg:n. No, ekg oli ok mutta pitäis kuitenkin mennä uudelleen kun rytmihäiriöt jälleen alkavat. En kyllä lähde yötä vasten ajelemaan lähimpään kaupunkiin jos ei ole tosi hätä! Tänään on ollut hieman sellainen masisolo. Tuntuu että tuli takapakkia tässä mun painonpudotus urakassa. Järjellä kun ajattelee niin eihän se sitä merkitse että en saisi painoa pudottaa vaan pitää hiljentää tahtia. Kilotkin pysyvät paremmin poikessa kun vauhti on maltillisempi. Positiivista tietty oli että ekg:ssä ei näkynyt mitään. Ei siis sydänperäisiätapahtumia, sitäkin jo ennätin ajattelemaan. Kun näitä kiloja on kertynyt ja elämäntavat eivät ole olleet kovin terveelliset. Nyt yritettävä olla stressaamatta ja ajateltava positiivisesti!

Huomenna sitten punnitus..
 
Sade82
Ensimmäisenä täällä raportoimassa jo heti aamutuimaan :LOL:
Eli tuloksia taas:

Sade82.......88kg/166cm........85,4kg/-1,1kg........75kg

Tulihan se miinusrivikin sieltä viimeviikkoisen nousun jälkeen. Oon tyytyväinen tulokseen. Tosin on sitä tiukkaa linjaa pidettykin, joten olis ihme jos taas olis tullu plussaa.

Mandille jaksuja :hug: Onneks sydänkäyrissä ei näkynyt mitään. Pidät painonpudotuksen kanssa sellaista rauhallista tahtia, vaikka sitten tippuis vaan 100g viikossa, niin sekin on 5kg vuodessa :)

Ellapuu:lle parantumisia flunssan kanssa :hug:. Mä kans usein hillun töissä kipeenä väkipakolla, kun ei vaan viitti lähtee kotiin ja jättää muita pulaan. Sitten tuloksena saattaakin olla se, et kaikki on sen jälkeen kipeenä, kun tartuttaja ei malta mennä kotiin
:LOL:
 
Nyt vasta huomasin meiän uuden listan :D Sööttejä "hymiöitä". Hyppynarua hyppivä lammas on miun lemppari =)

Kiin......184cm/129kg......118kg/+100g......100kg.
Huomaa, että koulun penkin myötä on ulkoilu jäänyt ja sen mukana liikunta :headwall: Pitää ottaa tavaksi rappusten ramppaaminen niin saa edes jotain liikettä tähän lihaan B) Se onki kätevää, kun koulun kahvio on ekassa kerroksessa ja itseopiskelutila 4.:ssä ;)

Parantumista flunssaisille :snotty: :hug:
Kaveri soitti tänään, että oli vatsakipujensa kanssa käyny lääkärissä ja sillä oli epäilty vatsahaavaa, sai siihen lääkkeetkin (tähystys myöhemmin) :eek: Oli tänään sitten soittaessaan ajamassa TÖIHIN sairaslomasta huolimatta, kun kuulemma työnantajalla ei ole hänelle sijaista! :headwall: Eihän se nyt hemmetti ole työntekijän vika, jos työnantajan henkilöstöasiat on rempallaan! :eek: Oli sopinu esimiehen kanssa, että tekee sen verran kun jaksaa ja tekee puolikasta päivää siihen asti, kunnes saadaan sijainen... :/
 
No, voi hitsi! Unohdin tänä aamuna punnita itseni. Kävin nimittäin labrassa ravinnotta kokeissa ja sitten menikin meidän normirytmit sekaisin ja totaalinen unohdus kävi. Käyn huomenna jos Anulle sopii?

Sade82: Ekg:ssä ei näkynyt mitään mutta se ei minun huoltani poistanut. Ei pitäsi lukea netistä mitään omatoimisesti kun tieto lisää tuskaa. Ja olisihan se lääkärikin voinut soittaa minulle niin olisi selittänyt asiat minulle ja olisin voinut kysyä mitä minulla mielessä oli. Minun piti soittaa itse terkkarille takaisin ja kaikki minua vaivanneet kysymykset jäivät selvittämättä. Eniten minua huolestuttaa noi matalat sykkeet yötä vasten. Odottelen ensin ne labravastaukset ja mietin sitten miten toimin jatkossa. Eilen illalla oli ihan hyvä olo. Jätin iltakahvin juomatta terkkarin ehdotuksesta. En tiedä oliko asioilla mitään yhteyttä vai oliko vain sattumaa. Sori, taitaa olla aika sekavaa tilitystä!

Nyt täytyy lähteä keittämään omppusosetta. :wave:
 
Moikka kaikille !

Pää on vähän pöpperö, olen mennyt ja touhottanut koko aamun..Nyt odotan ruokaa uunista kuin kuuta nousevaa :D

Aamupaino oli 85.3, en nyt muista paljonko se oli viime viikolla mutta nyt on pikkuisen alhaisempi ;) Jännityksellä odotan koska paino alkaa oikeasti putoamaan..

Lisäilen teidän rivejä sitä mukaa kun huomaan niiden ilmestyvän..jos en huomaa..HUUTAKAA :LOL: Päivällä ei ole niin väliä, kerron jos alkaa ahistamaan :p

Palaillaan..


-Anu-
 
Painoja voi laitella huomennakin, jos vaan haluatte..päivitän kyllä listaa ;)

Voitteko kuvitella..Mä oon syönyt aamupalaks klo.5 paahtosämpylän ja teetä, aamupäivällä semperin luumusosepurkin ja joskus yhden hujakoilla pikkusen lasagnea.. ei ole edes kunnolla vielä nälkä..jumalaisia nää redut :LOL: Kunhan saan naperon nukkumaan niin syön vielä pikkuisen jotain ettei ala vippaamaan päässä.

Tabuissa luki että suu voi kuivua.. Ihan yhtään liiottelematta mulla on käynyt jo useammin tänään just niin.. Kesken puheen on kieli kuivanut suuhun :LOL: Huvittavaa, mutta todella kamalan tuntuista :LOL: Nyt todellakin tiedän mitä tarkoitetaan kun sanotaan että kieli kuivaa kiinni kitalakeen :/

Kamala hiki on pinnassa vaikka mitään en olis tehnytkään, ihan oli pakko käydä päivällä suihkussa kun tuntui että en ollut enää kovin ympäristöystävällinen..

Muuten ei vielä mitään kummempia "oireita" ja toivottavasti ei tulekaan. Päänsärkyä odottelen, melkein sainkin jo aikaiseksi kun aamusella ompelin päällisen yhteen nojatuoliin ja siinä hommassa mulla jämähtää aina niskat. Nappasin muutaman buranan ja meni ohi.

Oli muuten apteekissa todella tympeä farmaseutti kun hain noita tabuja.. Kysyi että onko uusi tuote, sisällä on käyttöohjeet.. Teki mieli sanoa että miltä näyttää!! No hillitsin kieleni ja kysyin että voinko ottaa yhtäaikaa panacodia tai tavallisia särkylääkkeitä jos on tarvis..Tajusi ihan varmasti mitä tarkotin, mutta alkaa urputtamaan että pitääkö niitä samalla suullisella ottaa, eikö vois pitää vaikka 10 minuutin tauon..No en kysynyt muuta..Kyllä ketutti..Ja aina sama vanha haahka sattuu mulle ja piristää omaa päiväänsä mun kustannuksella!

Jäppinen sai raivarit..pitää mennä..yrittäkää saada selvää en ehdi nyt oikolukea tuotoksiani :D



-Anu-
 
Jaahas, nyt tulee viikkopunnitus vähän myöhässä:

HW78.....117,7kg/172cm.....107,8kg/-0,4kg......tasapainoilu

Dodiih, onneks nyt oli sentään miinusmerkkinen. Ehkä tämä flunssa on vähentänyt ruokahaluja.

Onnea kaikille hyvistä pudotuksista!!

HW78 ja pikkukolmonen 22+2
 
Huomenta kaikille!

Onneks on perjantai... minä siis oon vaan sitkeästi töissä. Kuumetta ei ole eikä näköjään tule mutta olo on siitä huolimatta täysin vetämätön :( .

Tässä tulee mun rivi, en muistanut eilen punnita, kun lähes koomassa nousin sängystä.

Iines79........116kg/169cm..........111,8kg/+/-0kg.........tasapainoilu

Kaikille onnea hyvistä tuloksista ja flunssaisille parantumisia!

Iines ja Sintti 14+6
 
Huomenta!

Tässä tulisi tämä minun puuttuva rivini:

Mandi.................96,5kg/169 cm........91,1kg/-0,9kg.............70kg

Täytyy kyllä sanoa että tuo pudotus on huipputulos kun huomioi etten tällä viikolla ole juurikaan liikkunut. Kuntoliikuntaa en ole harrastanut ollenkaan. Arkiliikuntaa kylläkin mutten jokapäivä. Sen verran on vienyt voimavaroja tuo terveyden miettiminen. Nyt on aika taas ryhdistäytyä. Kevyttä liikuntaa voi harrastaa ainakin.

Eilen tutustuin lisää netissä harvalyöntisyyteen. Harvalyöntisyyteen joskus liittyy uniapnea tai siis toisinpäin. Uniapneaan liittyy harvalyöntisyyttä. Minä herään joskus keskellä yötä siihen että vedän keuhkot täyteen ilmaa ja minulla on sellainen tunne etten ole muistanut hengittää. Joskus koirakin on käynyt minua keskellä yötä herättelemässä. Luulisin ettei se minulla ole kovin pahana kun en sentään päivällä nukahtele mutta joskus on niin vetämätönolo. Tuntuu ettei jaksa tehdä yhtään mitään. Mielialat vaihtelevat mulla paljonkin. Kaikki tämä selittyisi! Ajattelin että kun ensi viikolla labravastaukset tulevat niin tilaan yksityiselle lääkärille ajan. Täällä on yksi kohtuuhintainen yleislääkäri, joka tietää ja osaa paljon. Sen verran tämä asia minua huolettaa että jollekin minun on tästä puhuttava ja ikävä kyllä tk:lla eivät kuuntele. Olen tyytyväinen kun tein suunnitelman että kuinka toimin. Se helpotti jo mieltäni!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

 
Heippa!

Rivit on päivitetty..

Mandi Olis kyllä varmasti helpotus jos noi jutut selittyisivät uniapnealla, sehän yleensä helpottuu painon pudotessa ja tehokkaita hoitojakin on. Meillä oli kanssa koira joka kävi tsekkaamassa yöllä meidän "pulssin" Oli aivan kamalaa herätä siihen että ollaan nenät vastakkain ja Api tuijottaa suoraan silmiin :LOL: Me molemmat uneksitaan ukon kanssa aivan kamalasti ja koiruli oli vissiin huolestunut oudoista jutuista keskellä yötä ja päättänyt tarkastaa tilanteen..

Paino on laskenut!!! En muista koska olis vaaka näyttänyt 84 ja jotain vaan aamullapa näytti :heart: :heart: :heart: Mä sitten tykkään meidän vanhasta vaakasta :D Pakko tunnustaa että paino jännitti niin kovasti että kävin yöllä aina vessa reissulla punnamassa..Ainakin 3 kertaa :snotty:

Kamalasti flunssaa liikkeellä, en haluais sitä meille!! Just ollaan selvitty edellisestä taudista.. Täytyy vedellä penskojen kädet käsidesillä kun tulevat koulusta :D

Mukavaa, kevyttä ja energisen rentouttavaa viikonloppua kaikille ja parannelkaa itseänne..


-Anu-
 
hieno tytöt, en sit ite muistanu punnita torstaina,, odotan ensi viikkoon! :whistle: jos sais paremman tuloksen..
mitä ihmeen lääkettä anu olet aloitellut? mulle aloitetiin täs parisen viikkoa sitten nopealyöntisyyteen ja korkeaa rr kans tabu...
ei varmaan olis tarvinnut aloittaa jos paino olis pienempi, sen verran voin sanoa et 90.8 se oli eilen aamulla ja pituutta on 165 cm tavoite olis tuo 78 kg.
 
anu,ihan mieletöntä!!! onnea pudotuksesta!! eikös vaan olenkin aika käyttökelpoisia nuo redut :D
eivaan,kyllä mä oikeasti mieluummin pudottaisin tätä painoa ilman lääkkeitä,mutta onneksi niitä on olemassa kun ei kerran itse siihen laihduttamiseen pysty..

mun rivi tulee tosiaan vasta nt, anteeksi anu, koska en ole ollut koneen ääressä,enkä illalla enää jaksanut tätä kannettavaa virittää..oma kone on osina :whistle: tällä hetkellä ja käytössä siis miehen työkannettava..flunssa alkaa helpottaa,joten ensi viikolla pääsen laittamaan nuo lukemat ajoissa töistä :D

ellapuu...............93,4kg/163 cm........88kg/-0,7kg.............70kg

eli kuitenkin vajaa kilo lähtenyt :D

on kyllä oikeasti todella vaikeaa opetella syömään oikein,siis juuri se mitä tarvitsee,vähärasvaista jne..suuri intohimoni on twister-mehujää,jossa onneksi on vain 70 kcal. kauhean vaikeaa aina päättää,että syönkö leipää vai jätänkö syömättä ja voin syödä mehujäätelön.. :p
nyt on huimannut jonkin verran,mutta en tiedä sitten vaikuttaako tuo flunssa siihen jotenkin. verenpaine on hieman kohonnut aiemmista,mutta edelleen vielä aikas hyvä.
tänään paino on 87.9. eli neljän viikon reductilien aikana paino putosi 5,5 kg. aivan uskomatonta!!!!!!!
anu,kopioitko sä aina sen ticker-rivin tähän,vai miten lisäsit??mä koitin kans,mutta ei onnistu..
 
Olin mukana toisella listalla aikani ja kesäksi sitten jäi hommat keken! Onneks painoa ei ole tullut takasin kun 5kg mutta sekin liikaa ja pitäis saaha pois! Sain siis joulun välipäivistä toukokuuhun 10kg liikunnalla ja ruuan määriä vähentämällä "helposti" pois! Samalla nyt menään...
Tässä listani eli aloitan nyt su ja punnaan sit to taas! Kiva kun nyt tullu tosiaan vedettyä mässyä, sipsiä, makkaraa, siideriä, lihistä ym. niin hyvä alottaa ;-) hempukan ä...............69.2kg/158 cm........69.2kg/+ - 0kg.............60kg menkis oikein? Ei ehkä ihan jouluks vielä mutta jos vuoden alusta sit ainakin
:LOL: :D
 
Hempukan ä Onnistuipas., rivi oli ihan "suorassa" kun pistin sinut rimpsun jatkoksi.. Mukavaa että saadaan uutta porukkaa mukaan.

ellapuu Kopioin muistaakseni sen ylemmän rimpsun sieltä lomakkeesta, alemmasta ei tullut näkyviin kuin pelkkää kirjainta ja numeroa.. muistaakseni se oli noin päin?!? Ihan sairaan nopeasti tippunut tää paino!! Välillä on ihan nälkä ja eilen teki aivan kamalasti mieli kahvi-herkkuja, mutta enpä ottanut. Pikkusen huippaa, mutta ei enää sen kummempaa. Oletko muuten huomannut päivissä eroja? Viikonloppuna nukuin vaan kolmisen tuntia yöllä ja kyllä herkut kaivoivat mieltä seuraavana päivänä. Muutenkin on paljon pirteämpi olo, Alan katsella kelloa jo ihan tosisani kahden jälkeen, usein olen valmis nousemaan jo neljältä. Aika ihanaa, koska Omppu heräilee tosi aikaisin niin ei itsekään ole sitten ihan tööt. Omppu oppi konttaamaan!! Ekaks raahas koipeaan kuin auton alle jäänyt rusakko, mutta nyt painaltaa ihan perinteisesti ja kovaa.. Ehtii joka paikkaan ja todellakin keksii just ne kielletyt paikat.. Kyllä oli helppoa aikaa kun vaan istui ja vikisi tylsyyttään..Nyt sitä osaa arvostaa..


Mukavaa maanantaita kaikille..

-Anu-






 
No niin en taas muistanut torstaina muistanut punnita mutta nyt aamulla punnitsin ja apua..painoa on pudonnut jo aika hyvin. Tässä näitä tietoja..

sannis85 pituus 158cm lähtöpaino: 86.8 nyt 85,7 -1,1 kg tavoite 60 kg

Uskomatonta että painoa on pudonnut jo ton verran =) vaikka ei tuo paljoa ole mutta mulle se on 1,1 kg vähemmän B)
 
anuaanua,tuota tickeria voi muokata sinne terhiin,sillon kun loin sen,spostiin tuli se "osoite" mistä klikkaamalla pääsee muokkaamaan sitä tickeriä...mut tosiaan terhin puolelta voi muokata vaan menemällä sinne tickerin sivulle,minkä sai alussa..
miten jos muokkaa tuosta suoraan,niin eikös sen pitäs päivittyä terhiinkin?
 
sannis Näyttääkö rivi oikealta???? Laitoin sen tuollasena listaan, mutta korjaan jos löydät mokan.. Pistin viimeviikon punnituslistaan, onko ok?? Torstain pudotus sulla on sitten vähän pienempi, jos annetaan olla noin..

sannis85........86.8kg/158 cm.......85.7kg/-1.1kg........60kg

Hempukan ä Poistin välistä pisteitä niin suoristui.. oli taas jakautunut kahdelle riville :D


-Anu-
 

Yhteistyössä