JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

Huomenta!

Tässäpä mun rivini:
Mandi.................96,5kg/169 cm........92,0kg/-1,2kg.............70kg

Vielä sain nipistettyä maanantaista 100 g. Ei ole paljon mutta tuntuu että keho tarvii välillä lepoa. Ja pudotusta tuokin. Olen erittäin tyytyväinen viikkopudotukseen! Yhteensä painoa on lähtenyt jo 4,5 kg! Aivan mahtavaa!!
 
Anu mä käyn tuolla terhissä jonkin verran kirjoittelemassa,siellä on iiiso pino reduilijoita.tervetuloa jos kiinnostaa :D http://www.terhi.net/keskustelut/
siitä laihdutusmenetelmät ja sieltä täällä uusi reductilin käyttäjä.

ellapuu.......93,4kg/163cm........ 88,7/-2 ..........70kg

muutos yhteensä -4,7 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muutin siis ton alkupainon siksi mikä se oli lääkärissä,samalla meen tuolla terhissä,niin ei mene sekasin nää laskut :) ja tulihan siitä tavallaan kilo lisää pudotusta :xmas:
 
HW78...117,7kg/172cm....108,2kg/+0,9kg... :ashamed: ...tasapainoilu

No just joo, lisää tulee vaan koko ajan, nyt on viikot 21+1 ja toivon, että tää on nyt joku kiivaamman kasvun kausi vauvalla....ei äidillä..... Perskeles sentään. No sanottakoon, että en ole nyt kyllä ihmeemmin tarkkaillut syömisiänikään, ei muuta kun päätä seinään vaan :headwall:

Hw ja pikkukolmonen 21+1
 
Heipat kaikille :hug:

Hienoja pudotuksia..ja tasapainoiluja =)

Laskeskelin aamulla kaloreitani ja saan päivittäisiksi edelleen n.1000-1200 kcal.. syön kyllä herkkujakin, mutta ne mahtuvat noihin kaloreihin. Ärsyttää.. Paino on kiikkunut kilon sisällä koko tän mun päivitysajan..oliskohan ollut 4 vai 5 viikkoa ja samoissa tais olla jo pajon aikaisemmin.. Perskules |O Kokeilin jopa mitä tapahtuu kun lisään kaloreita ja kuten saattaa arvata niin paino lähtee nousuun..
Kävelin Ompun kanssa kaupalle, kyllä hiki virtaa. Matkaa on yhteensä vaivaiset 4-5km, mutta sellaisia ylämäkiä että huh huh ja vetinen ja löllö hiekkatie.. takas tullessa painoa oli ainakin 40 kiloa, meinas voimat loppua ihan totaalisesti vikassa mäessä :LOL: Yritin kyllä että nyt olis Ompun hyvä hetki opetella kävelemään, mutta tämä vaan nauraa räkättää päin naamaa :D Päivän liikuttu..

ellapuu Lähden heti tutkimaan palstaa :LOL:

Iines Laitappa jossain vaiheessa linkki sinne, mistä sä aina laitat noita uusia ukkeleita ja muita kivoja kuvia..voin sitten tunkea niitäkin näihin turinoihini :LOL: Nyt nimittäin kaivataan väriä ja liikettä..
 
Kiin......184cm/129kg......117,9kg/-400g......100kg

Huh, onneksi oli sentään laskenu eikä noussut tuo paino :whistle: Kahdettatoista kiloa viedään
Nyt jo kunnolla huomaa, millasta taakkaa on kantanu. Eilen kävelin koulussa rappuja neljänteen kerrokseen ja tottakai hengästytti, mutta ennen olisin ollu ihan kuollut ylös päästessäni, enkä esim. olis pystyny puhumaan :eek: Nyt härpätettiin koko matka ylös opiskelukaverin kanssa :)

Anu Täältä löytyy ukkeleita :wave: http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich ja http://www.cosgan.de/smilie.php
Eka on saksan- (?) ja toinen englanninkielinen sivusto.
 
Kiitokset kuva-linkeistä ja KIITTI VAAN Ella Terhistä..nyt mua polttelee noi tabut niin että kehitän kohta pojalle jonkun korvatulehdusepäilyn että voin sitten ohimennen pyytää sen reseptin..mä en jaksa odottaa ens keskiviikkoon :LOL:

Just jotain tollasia Arttu-junia kaipailin tänne tekstien väliin niin on vähän pirteempi meininki :heart:
 
Sade82
Mun tuloksia:

Sade82.......88kg/166cm........86,5kg/+0,7kg........75kg

Pirulainen :kieh: Plussaa tuli, että räpsähti.. Viime viikonloppuna tuli kyllä herkuteltua niin, että ei ihme.. Tosin ekan viikon pudotus oli 2,2kg, mikä oli vähän liikaa ollakseen totta :LOL: , joten paluu arkimaailmaan tuli tällä viikolla. Ens viikolla taas käyrät kovaan laskuun :ashamed:
 
Ähkimys ja pöhkimys! Näin tää aina menee. Pidin eilen tahattoman paastopäivän ja tänään paino 111,2 kg. Eli -0,6 kg eiliseen. Miksei se voinut olla eilen :headwall: ???? No, ens viikon keskiviikon tavoitteeseen on matkaa enää 0,2 kg, joten kaiken järjen mukaan mä saan sen tiristettyä pois :D .

Iines ja Sintti 13+6
 
Hellurei!

Edelleen hengessä mukana, vaikka eilinen punnitus jäi väliin... Tänään vaa-alla kävin ja 74.5kg näytti se. Eli tässä samassa mä pyörin viikosta toiseen... Toisaalta nyt on toi syöminen menny niin pieleen että voin kai olla onnellinen ettei ole oikeen kunnon plussaa.

Muita onnittelen hienoista tuloksistanne!
 
Iines Jos me jännitetään punnitusta niinkuin ella verenpaineen mittausta :LOL: Mulla oli aamupaino -700 vähemmän kuin eilen :headwall:

Tein sairaan hyvää broiskukeittoa..


Kypsää broiskun lihaa
porkkanaa
kukkakaalia
paprikaa
perunasipulisekoitusta

1/2 kasvisliemikuutio
Lidlin kuivattuja keittojuureksia ja yrttisekoitusta
Intia-maustesekoitusta
grillausmaustetta
vettä


Mukavaa päivää ja rentouttavaa viikonloppua..

-Anu-
 
Nöpö Haluatko että lisään tuon painon tän viikon punnituksiin? ?
Jos ei laitettais mitään +/- grammoja vaan esim.
nöpö80.....89,4kg/158cm.............74.5kg/0g................. ..60kg

Siellä nuo erään muunkin ylös alas sahaavat tulokset ovat viikosta toiseen B)

-Anu-
 
Anu Jos ei siitä ole kovasti vaivaa niin toki tuon rivin saapi sinne listaan lisätä... Mä vaan ajattelin etten viitsi sitä pyytää kun en kerran ajallaan ilmottanut...

Olen nyt koittanut miettiä vaikka ja mitä vaihtoehtoja ja motivaation lähteitä että saisin tuon painoni putoamaan. Siis kun jaksan aina muutaman päivän terveellisesti ja sitten repsahtaa ja kunnolla. Pitäisköhän kokeilla suklaa diettiä, vaikka niin että viikkoon ei söisi mitään muuta kuin suklaata. Oliskohan sitten jo niin huono olo että oppisi olemaan kokonaan ilman...
 
Suklaa on ihme juttu..
Välillä se vaan maistuu ihan tauotta ja todella suurina annoksina ja kun se stoppi tulee niin voi ihan kevyesti olla ilman. Tällä hetkellä ei tee edes tiukkaa, mutta jos söisin rivin tai 2 niin vois jo lähteä mopo käsistä..
Motivaatiosta ja niiden lähteistä olen vähän huono puhumaan :D Mutta mulla se vaan tulee kun tulee, väkisin on ihan turha yrittää. Suklaa muuten aiheuttaa riippuvuutta, iha oikeasti. Kun saa katkaistua sen putken niin lopulta on aika helppo olla ilman..korostan sanaa aika =) Kait se on sokeri joka koukuttaa..

Pääsisitkö kierteestä vaikka muutaman päivän nutrauksella? Tai jollain muulla hyvällä katkaisuhoidolla ;)

-Anu-
 
anuaanua: Paljon mahdollista, että jännäys tekee suuremman painon. Tai siis sillä mä mielelläni asiaa selitän :LOL: .

Mulla ei suklaa ole koskaan aiheuttanut mitään putkia tai riippuvuutta. Ostan suklaata ehkä pari kertaa vuodessa. Sokeriin en myöskään oo koskaan ollut kiinni. Mulla on suola joka koukuttaa. Voi kuulkaas, tuokaa mulle juustosnacks-pussi niin mä syön niitä pussin päivässä ja viikon putkeen |O :x . Jossain vaiheessa suolahuuruja järjen heikko ääni tavoittaa mun tärkätyn mielen ja pystyn katkaisemaan. Sit sen jälkeen on muutama päivä vaikeita, kunnes koko juttu taas unohtuu. Mut auta armias, jos jossain on tarjolla sipsejä tai naksuja, meitsi kuolaa ja kuolaa ja kädet täristen ryntää kauppaan :/ . Kuulostaa ihan alkoholistin toiminnalta. Mä vaan oon suolaholisti :ashamed: .
 
Niin... En tiedä et oliskohan tuo nutraus hyvä vaihtoehto.... Jostain olen lukenut et jos pelkästään noita pusseja juo niin tulee ihan hurjan huono olo... Mut en sitten tiedä... Täytyypi miettiä. Tai sitten mietin sitä kaalisoppakuuria, että jos vetäis sitä viikon, ainakin nesteet poistuis. Mutta harkitsen asioita nyt viikonlopun ja maanantaina on joku kuuri pakko aloittaa.

 
Mulla on nutreilla nälkä, mutta kun pistelee salaatteja myös niin pärjäs ihan hyvin. Ja suklaa pirtelö vei sen akuuteimman makeanhimon :LOL:
Yritä keksiä joku millä saisit katkaistua sokerit niin sitten olis varmasti taas helpompaa aloitella normaalimpaa kevyttä syömistä kun suklaat eivät kummittelis mielessä jatkuvasti =)
Kaalisoppa toimis ainakin mulla.kyllä laihtuis..en saata sitä suuhuni pistää |O Muut kaaliruuat on ihan ok, mutta se keitto!!!Jaiks..
 

Yhteistyössä