JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

HW78.......117,7kg/172cm.......107,3/+1,1kg :ashamed: ...tasapainoilu

Noniin, nyt se kostautu se viime viikkoinen viime hetken nipistys neuvolakäyntiä varten. Ihmettelen kyllä vähän tota, kun oon koittanut kyllä ihmisiks elää. Mutta voisko nyt vauva kasvaa näillä viikoilla noin paljon, olikohan se just toi 20+ kun tulee eniten niitä kiloja ja taas loppua kohti hidastuu, muistaako joku? Mua kiusaa kotona laatikollinen sukulakuja, täytyy varmaan antaa ne jollekin kun tekee niin pirusti mieli.

anu, sannis, mandi, ellapuu, sade Onnea hienoista pudotuksista :flower:

Torstain jatkoja,

HW78 ja pikkukolmonen 20+1
 
Heipat kaikille..

Nyt on nukuttu..naamat vastakkain, mutta ilman heräämisiä :LOL: Lempattiin iskä sängystä niin johan alkoi nukuttaa, Nukuttiin molemmat Ompun kanssa melkein 12 tuntia, kahdelta vaan vaihdoin vaipan ja annoin maitopullollisen ja taas jatkettiin :D
Nyt se flunssa on mulla, varpaitakin särkee ja nahka on hellänä. Toivottavasti menis ohitse nopeasti..

Paino on taas tipahtanut niihin samoihin lukemiin joissa on keikkunut ennenkin..Tosin nytkin olen syönyt noita särkylääkkeitä urakalla ja vielä on menossa tero-kuuri..Oliskohan ens viikolla jo vähän oikeaakin pudotusta..ainakin pientä toivoa siitä =)

ellapuu Pudotushan tuo 300kin on!! Eipä hättäillä mättäillä..kyllä se siitä lähtee laskuun, jos muillakin tabut toimii niin miks just sulla ei.. Se aineenvaihdunta-juttu vaan vähän pidättelee vauhtiin pääsyä.

ja te kaikki muut Kysynpä vaan mistä ihmeestä te ammennatte tuon tarmon?? Mulla riittää tällä hetkellä voimat just arjen pyörittämiseen, lenkille en kertakaikkiaan jaksa lähteä, pikku kävelyitä lähistöllä, mutta siihen se jää.. Tulispa nopeasti kirpakat ilmat ja kunnon ruska..tai pikkupakkaset ja vähän lunta niin kyllä taas mieli piristyisi, mä vihaan tällaista kylmä-sade-harmaa- ei oikein minkäänlainen ilma..

Kevyttä päivää kaikille :D

-Anu-
 
Hellurei!

Ja heti tunnustan, en punninnut tänään... Mulla on nyt ollut kaikenlaista ikävää tässä ja olen sitten syönyt niin suruun, vitutukseen kuin väsymykseenkin... Ja noihin tunteisiin ei porkkana auta vaan sen on oltava ehtaa fazerin sinistä...

Mutta onneksi tänään olen sannut asioita hoitoon ja nyt näyttää että jään sittenkin henkiin... Uusi työpaikkakin selvisi, 3 viikon kuluttua on vaihto...

Niinpä tästä aamusta alkoi NÖPÖN 3 VIIKON TEHODIETTI koska muuten mun on erittäin vaikea mahtua tulevaan valkoiseen mekkomalliseen työasuuni...

Muille kovasti onnea pudotuksistanne!

Ja noista välitavoitteista... Kyllä mä niitä aina asettelen... Nyt just mietin että kun tuo edellinen jää saavuttamatta, niin uusi voisi olla että 5.11.08 tuo paino olisi 68,8kg koska tasan vuotta aiemmin oli sen 94,8. Olisi sitten vuoden pudotus tuon 26kg... Että tuohon pyritään... Ja tietty jos paino on vähemmän niin sekin käy...

 
nöpö80 Elä sinä huoli, me kaikki TODELLAKIN tiedetään että kunnon ketutukseen auttaa vaan ja ainoastaan Fazerin sininen :LOL: Saat siis synninpäästön ainakin mun osaltani :D Nyt vaan mieli korkeammalle ja keventämään mekkoa löysemmäksi..Toivottavasti mekko on hengittävämpää ainetta kuin ne kamalat housut..Eteenpäin asenteella "kun elämä potkii, mehän potkitaan takaisin" kyllä kaikki aikanaan lutviutuu kohilleen.. :hug:

-Anu-
 
Kiin......184cm/129kg......118,3kg/-1kg......100kg

Miepäs olen oikein ryhdistäytynyt =) Nyt viikolla tuntu kyllä että tuli syötyä vähän ylimäärästä (isompia annoksia), mutta viikonloppuna ei oikeestaan tehny niin paljoa mieli kaikkea herkkua, vaikka oli lupa mässäillä :)

nöpö :hug: Miullakin tulee vanha kaveri Sininen mieleen, kun on oikein paha mieli =) Surusyöminen on miun heikko kohta :ashamed: Toivottavasti siulla asiat hoituu niin, että pääset taas jaloillesi :hug: :heart:
 
Olinpa taas osannut nuo tummennukset laittaa ihan väärin...

Anulle ja Kiinille kauniit kiitokset tsempityksestä, kyllä täältä noustaan taas...

Mun sokerilla kuorrutettu sisukseni huutaa nyt lisää sokeria, siis kun on muutaman päivän mättänyt oikeen huolella niin ainakin mun on vaikea saada lopetettua... Mutta koska asiat nyt todella alkaa olla kunnossa niin mulla ei ole enää syytä tuohon ylensyöntiin joten ei auta kun purra huulta ja kestää. Ja onneksi meillä ei kotona ole mitään herkkuja, ja kun tytär nukkuu en pääse kauppaan... On luotettava et pahin himo menee illaksi ohi...

Ja tuo surusyöminen n muuten paha asia... Siis siitä pitäisi ehdottomasti päästä eroon, kuten myös ilo- pahamieli- ja muutenvaan- syömisestä... Että kun oppisi syömään vain nälkäänsä ja sillonkin sellasta mistä se nälkä oikeesti lähtee... Siinä sitä on tavotetta lopuksi ikää...

Vaan nyt toi postitäti uuden seiskan...
 
moikka..

NÖPÖ,tsemppiä ja potku persaukselle ;) mulla kanssa fazerin sininen on tooosi hyvä kaveri..

oltiin aamulla 3v neuvolalääkärissä. Meidän oma tohtori on mammalomalla,joten sieltä sitten
tuli joku sijaiseksi.multa meinasi hermo mennä kun näin,että kuka lääkäri sieltä sitten tuleekaan.
Juuri se ainoa lääkäri,joka on joka kerta hoitanut meidän lapset miten sattuu,ja jolle mä¨
en enää suostu menemään ollenkaan!on ulkomaalainen,eikä oikein tunnu aina ymmärtävän.

Käynti meni näin:
Lääkäri:no te näytätte tutuilta
Minä:joo,ollaan käyty joitain kertoja.
L:no,osaako jo uida?
M:mitä? tää on 3 vuotias?
L:No osaako ajaa pyörällä ilman apupyöriä?
M:siis tää on 3v,ei osaa,oppi kyllä ajamaan kolmipyörällä.
L:no ei teillä varmaan sitten mitään ole.
tässä vaiheessa alkoi kirjoittaa koneelle.
M:siis tutkitko sä jotenkin tätä lasta? eilen valitteli korvaa,voisiko sen katsoa?
L:joo.
katsoo korvaan ja toteaa
L: on tämä punainen,onko kuumetta?
M:ei ole kun alilämpöä.
L:no ei sillä korvatulehdusta sitten ole.
M:miten niin?voihan olla, ei meidän tytöllä aina nouse kuume ja jos nousee niin se nousee
tosi korkealle ja hän saa helposti kuumekouristuksen,eli voisinko mä saada jo valmiiksi sen
kuurin,koska tuosta varmasti tulee tulehdus.
L:no ei,sitten kun nousee kuume niin tulkaa päivystykseen,olen siellä illan ja voin katsoa.
M:en kyllä tasan tule sinne jonottamaan.
L:kirjaan tänne että tyttö on terve.heihei.

Eli alkava tulehdus,ja huomenna varmaan sit on taas tosi kipeä. voi perse näitä lääkäreitä.
tyttö oli jo putkitusjonossa 7kk ikäisenä,mutta sain neidin kuntoon homeopatialla. nyt ollut joitain tulehduksia,ja ollaan sovittu että jos vielä tulee niin sitten pitää jo putkittaa,mikä on ihan ok,kun on tuo jo vanhempikin nyt.
 
ellapuu Ymmärrän kyllä että turhia kuureja ei pitäis syödä, mutta meilläpäin antavat reseptin oikein mielellään varuiksi tai sitten pyytävät soittamaan ja pistävät sen suoraan apteekkiin. Kamalaa resulssien tuhlausta jonotuttaa porukkaa uudemman kerran vähien päivystyslääkärien jonoissa. Täällä saa kiireettömän ajan vasta noin kuukauden päähän, mitenkähän pitkä jono olisi jos ihmisiä hyppyytettäisiin vastaanotolla useamman kerran samasta vaivasta??
Mua nyppii noissa lääkäreissä tällä hetkellä se että joka ikinen kysyy että onko tää mun eka lapsi..no on mutta ei ensimmäinen jonka näen tai jota olen hoitanut :LOL: Noiden allergia juttujen tiimoilta olen lukenut jo ainakin kuudet selostukset joissa mainitaan asia..Alkaa kohta tuntua että äidin ensimmäinen lapsi tarkoittaa lääkärikielellä samaa kuin äiti on hysteerinen/neuroottinen.. :LOL: Ja kun mun veikkaukset ovat vielä osuneet poikkeuksetta ihan oikeaan vaikka rakkaat tohtorit ovatkin ne ennen tutkimistaan tyrmänneet ihan suoriltakäsin..Kyllä sitä lapsensa tuntee ja tarkkaan tutkii, vois sitä äitien vaistoonkin suhtautua vähän vakavammin.
Just kuulin eläkkeellä olevasta rouvasta, joka oli jo vajaan vuoden rampannut tk:ssa näyttämässä jalkojaan. Olivat aivan kamalan kipeät, ei kärsi kävellä..Menivät jopa aivan siniseksi eikä mitään kiirettä..Mene jorvin päivystykseen jos et kestä ja jorvissa sanotaan että ei tänne vaan päivällä tk:hon.. Lopulta pääsi tutkimuksiin ja molemmissa koivissa niin pahat suonitukkeet että kiireellisenä leikattiin..Luota siinä sitten lääkärin sanaan ja odottele vaan jatkossakin kiltisti.. Sanoin jo joku aika sitten että ne jalkaterät on kohta kuoliossa niin pahan näköiset olivat..kamalaa..

Meillä ei ole vielä,kop kop, ollut korvatulehduksia..Kotona kun ollaan ja pöpöjä on vähän..Käydään kyllä säännöllisesti kylässä koira-paikassa ja siellä syövät sovussa "isäntäväen" kanssa luita ja pipareita..sulle-mulle-sulle--yök..pikkupaska ei siis ole pahasta :LOL: Helpottava tieto siivoamisen vihaajalla..

-Anu-
 
mä kanssa tiedän että turhia kuureja ei kannata antaa,varsinkaan kun meillä tytöt ovat joutuneet niitä syömään paljon. Mä en tajua tota lääkäriä,mä oikeasti tiedän miten tossa käy,mä tiedän että oisin antanut sen kuurin vasta kun varmasti tarttee sen..huoks
 
Kiireinen vilkkis täällä vielä päivän lukuja kertomassa...

vilkkuvälkky...........170cm/110kg...........109kg/+-0.........85kg

tosiaan kiireinen viikko takana... Lapsella kauheat koliikkihuudot päällä - laihdutus tällähetkellä sivuseikka... Mutta taustalla edelleen ja hengessä mukana... Kunhan tilanne rauhoittuu niin teholiikkuminen taas päälle!!!

Tsemppiä kaikille!!!

-vilkkis, kera olalla kiljuva pikkumies-
 
vilkkis,jaksamista ja tsemppiä :hug: :hug:
mä kävin taas kurkkaamassa vaa'alla,vaikka ei pitäisikään. Mä kovasti koitan opettaa itseni pois jokapäiväisestä painon kyttäämisestä,siitä on alkanut tulla pakkomielle.
kuitenkin,tänään se näytti 90,2,eli vajaassa kahdessa viikossa olisi lähtenyt meidän vaa'an mukaan 1,8 kg :D eihän toi voi olla mahdollista ?!?!
eli alan olla positiivisempi tuon reductilin toimimisen kanssa,vaikka toisaalta, olenhan mä syönytkin tooosi paljon vähemmän ja terveellisemmin sekä liikkunut enemmän.mutta enpä olisi päässyt tähän ilman reduja,en taatusti.
 
Motivaatio, se on kummallinen asia. Joskus tuntuu ettei sitä löydy sitten millään ja sitten hieman myöhemmin se saattaa löytyä ilman mitään vaikeutta. Itselläni auttoi motivaation löytymiseen "virtuaaliohjaaja". Ohjelma tuntui mieleiselle ja kannustavalle. Tuli mieleen että varmaan osittain noissa reduissakin on sen vaikutusta. Alkaa uskomaan jälleen itseensä ja siihen että pystyy ja onnistuu. Tietty siinä on se oikea lääketieteellinen puolensakin mutta lisänä omaan itseensä uskon palauttaminen. Tuli vaan mieleen Ellapuun kirjoittamasta. Sitten tuleekin se motivaation ylläpitäminen. Ehkä siinä auttaa juuri eilen mainitemani välitavoitteet. Täten määrään itselleni välitavoitteeksi 85 kg. Sen haluan tavoittaa ennen pikkujoulukautta. Se tarkoittaisi 8 kiloa ja aikaa noin kolme kuukautta. Liekö mahdollista. Pitäisi ainakin olla.

Mulla on ollut lonkka taas kipeä. Olen yrittänyt liikaa. Vesijuoksussakin yritin mennä niin kovaa kuin vain pääsin. Täytyy ottaa rauhallisemmin ettei selkä ja sitä kautta lonkka kipeydy. Siinä tapauksessa tulisi harjoitteluun taukoa enkä sitä halua. Vesijuoksussa saa riittää se sama vanha tahti jolla olen juossut aiemminkin. Eiköhän siinä pala ihan riittävästi energiaa.

Vilkkis: Jaksamista sinne! Vielä on mullakin tuoreessa muistissa noi iltahuudot vaikkei meillä koliikkivauvoja ole ollutkaan. Aivan riittävän kauheaa oli siitä huolimatta.

Nyt aamutouhuihin että alkaa tulla askeleitakin! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Heipsan,

Mä oon nyt jo kaksi torstaita unohtanut käydä vaa'alla. Tänään kävin ja pyhä jysäys, +2,4 kg/2 vkoa. Huomaa, että tämä rouva pystyy taas syömään :ashamed: :/ :eek: .

ellapuu, anuaanua: Lääkärikokemuksia... joo'o, niitä löytyy. Tai siis oikeestaan päivystyskokemuksia. Itse muistan vaikka mä olin se kipeä lapsi, jota vietiin kiireellä lääkäriin. Olin 12-vuotias ja olin ollut jo 4 päivää YLI 40 asteen kuumeessa. Äiti vei mut päivystykseen, jossa oli ehkä vähän kiirettä, kun oli joulukuun alku ja flunssakausi alkanut. Sairaanhoitaja ei päästänyt ilmoittautumista pidemmälle, kun alkoi mesoamaan äidilleni, että mitä sä tätä lasta tänne raahaat, sairaan lapsen paikka on kotona. Lykkäsi käteen ohjeen, jossa neuvoja miten kuumeista lasta hoidetaan :eek: . Olipa siinä äitini niin hämmästynyt, että lähdettiin kotiin. Äiti valvoi mun sängyn vieressä vielä 3 yötä. Mulla alkoi hengitys takellella ja yskin keuhkot pihalle. Äiti vei mut uusiksi lääkäriin, sanoi että on ollut jo 7 päivää 40 asteen kuume, hengitys ei kulje. Kiireellä röntgeniin ja jonon ohi lääkärille, joka alkaa huutamaan ja mesoamaan, että miksi tätä lasta ei ole tuotu aikaisemmin, sillä on toinen keuhko röntgenissä täysin valkoinen, täähän on keuhkokuume! Joo'o, äitini oli vielä hämmästyneempi mutta onneksi sai sanottua että hätisteltiin pois kun tultiin 3 päivää sitten. Muisti sairaanhoitajan nimen, joka sai huomautuksen. Että tämmöstäkin voi tapahtua...

Ja mitä tulee siihen, että on eka lapsi, niin jessus että mua rasittaa toi ajatteluatapa |O !!! Mä en ole siihen törmännyt muualla kun anopin mielipiteissä. Viimeksi kun mein jätkä oli kipeä, eli viime viikolla, anoppi soitteli useasti päivässä, nalkutti lääkäriin viemisestä, vaikka pojalla ei ollut muuta kuin kuumetta. Oli varma, että korvat vaivaa. Selitin, että meidän lapsella on joka kerta ollut räkäinen nuha ja yskä, kun on korvat vaivanneet, ei niinkään kovaa kuumetta. Nyt ei ollut muuta kun kuume. Anoppi natkutti ja natkutti. Kävin sen mieliksi pojan kanssa päivystyksessä. Ja lääkärin diagnoosi, vasen korva punoittaa ihan vähän, samoin kurkku, oireet vastaa virusinfektiota. Ja korvan punoitus johtuu todennäköisesti siitä, että jätkä rimpuili ja huusi kuin maailmanloppu olis tulossa. Seuraavana päivänä taas anoppi soitteli ja sanoin, että hiukan on vatsa löysällä jätkällä ja eilen oksensi. Arvatkaas mikä oli anopin diagnoosi? Korvathan ne aiheuttaa noitakin oireita :headwall: :D . Ja taas vihjataan, että mä en tunne lastani enkä tiedä yhtään mitään kun tää on eka lapsi. Teki mieli sanoa, että vaikka poikas on välillä saamaton ja leikkii äidin mieliksi tietämätöntä, niin mä en sitä ole :kieh: . Sain onneksi pidettyä suuni supussa tai elämästä olis voinut tulla hankalaa, onhan meillä välimatkaa jopa sen 600 m.

Ohhoh, jopas minä oon tänään negatiivissävytteinen. Onneksi on perjantai B) :D !

Iines ja Sintti 12+6
 
Mun tätyy tunnustaa: Söin eilen irtokarkkeja aika kasan...Hyi minä. :ashamed: Mutta tänään päätin liikkua enemmän ja saada ne karkit niin pois kulutettua!!! Yritän viikonloppuna hillitä karkinhimoni. Mutta tänään tehdään itse pitsaa.. B)

Mä jaksan liikkua kun mielessä on kevyempi olo. Yritän jaksaa liikkua vaikka mulla on tuo pikku mies täällä. Mutta joonaksen kanssa tulee lähdettyä lenkille =) Ja kun mä kuuntelen musaa samalla kun kävelen tulee hyvä olo kun tietää että mä ainakin yritän pudottaa painoa!!
 
Että jurppii..taas.. |O Odottelin koulutaxia ainakin 45 minuuttia tuolla kylmässä tuulessa ja kuinkas kävikään..Olivt urvelot vieneet pojan väärään paikkaan onneks oli joku kotona ottamassa vastaan. Eikun Omppu autoon ja hakemaan..kivat koulukyydit meillä..Oli tullut sekaannus..ihan olivat unohtaneet että poika tuodaan joka ikinen arkipäivä koulusta meille..ja kouluahan on käyty vasta kolmeviikkoa..Argh |O

Jotain hyötyä tästä flunssasta on..ruoka ei todellakaan maistu :LOL: Mietin äsken että kylläpä flunssassa huippaa..joo varmasti jos on syönyt aamupalaksi 2 leipää herkkukurkuilla ja kahvin kanssa pienen palan puolukkapiirakkaa..

Tiedossa on taas vauhdikas viikonloppu, ukko on molempina pöivinä töissä ja täällä on koko lapsikatras koossa.. Huomenna lähdetään tutkimaan lähipusikon omenapuut, josko jo kannattaisi käydä omenavarkaissa :kieh: Raakojahan ei kannata pölliä..Tuossa vieressä on metsikkö joka kätkee sisäänsä vanhan pihapiirin marjapuskineen ja omenapuineen. Ihana leikkipaikka vähän isommille lapsille ja just sopivan "luvallinen" pöllimispaikka mun hillo-omenoille B)

Liikunnasta..On se kumma kun olin "lapseton" niin ei hotsittanut lähteä lenkille..Nyt kun olis pakko lähteä rattaiden kanssa niin tekis kamalasti mieli sauvakävelemään :LOL: Mun tän hetkinen tekosyy on noi kakka-rattaat jotka vetää ikävästi oikealle..Ei ole kiva työntää ja vääntää :( Mitähän keksis sitten kun Omppu ei enää istu rattaissa..joo, eihän se jaksa kävellä lenkkiä eikä mulla ole omaa aikaa :D En siis pääse lenkille :LOL:

Mukavaa viikonloppua :heart:

-Anu-
 
Vesijuoksut tältä viikolta suoritettu. Tänään otin taas sykemittarin altaaseen. Muistin laittaa jopa päällekin! Tyytyväisenä juoksin tavallista vauhtiani tunnin verran. Ajattelin että kulutus on varmasti ainakin 400-500 kaloria. Ette arvaa paljonko energiankulutus oli todellisuudessa! 152 kaloria!!! Hemmetti, voiko se pitää paikkaansa? Hyperfit sanoi kulutukseksi tuolle ajalle jopa 750 kaloria. Laskurista katsoin netistä ja se taas sanoi painon huomioiden n.450 kcal. Vesijuoksussa syke on tietysti alhaisempi mutta tuleeko siinä huomioiduksi vedenvastus. Äh, kyllä on huijattu olo! Se on kuitenkin totuus etten pysty juoksemaan nopeammin kun sitten alkaa koskemaan selkään ja sitten lonkkaan. Noihin kulutuslukemiin on siis tyytyminen!
 
Vilkkis :hug: Sympatiat on niiiiin siun puolella :hug: Meiän poika kans huuti ja kitisi illat ekat 3kk :headwall:

Anu Mie harrastan nimenomaan pelkästään vaunulenkkejä :) Meillä kans vähän kehnot rattaat, kun työntöaisa on matala ja lähellä vaunun "koria". Pitkänä ihmisenä, joudun vaunuilemaan pikkasen kumarassa ja pienin askelin, etten potkase kengänkärjillä vaunuja joka askeleella :headwall: En mie kävelekään kun kilsan parin lenkkejä, mutta näköjään ne riittää, kun tuo painokin laskee :) Päivittäin yritän jaksaa lähtee pojan kanssa ulos. Sillon tekee tiukkaa, jos mummi on ollu pojan kanssa ulkona aamupäivällä niin ei mitenkään hotsittais ihan vaan itteään varten lähtee :p
 
Joskus, silloin kauan kauan sitten kun olin nuori ja nätti..rakastin tehdä melkein 1,5tunnin todella rivakoita kävelylenkkejä..tosin silloin oli kunto kova ja kiloja vaivaiset 60.. Jospa tuo kipinä syttyy uudemman kerran kunhan kunto kohoaa ja kilot karisee. Nyt meidän lenkit ovat +/- puol tuntia, riippuen ihan siitä sattuuko matkalle jotain mielenkiintoista katseltavaa. Esittelen poitsulle aina ihan tohkeissani kaikkea madoista puskiin ja puihin.. :LOL: Niinkuin tuo niistä jotain tajuais.. Sorsia käydään lähes päivittäin katsomassa, viimeks oli oikein näkkäriä niille eväänä..poika huus kaarella kun hänen näkkärit annetaan joillekin kämäsille kaakattajille eikä hälle mitään :LOL: Musta on kamalaa kun päiväkotiin tulee kolmevuotiaita jotka ovat ihan ulapalla näistä luonnon perusjutuista, kyllä nyt jokaisen pitäis tietää mikä on mato ja mihin puuhun jouluna pistetään koristeet .. Ompun treenaus on siis aloitettu oikein hyvissä ajoin. :LOL: Mulla oli aivan ihana Vaari joka raahas meitä mukanaan luonnossa, yhdessä tongittiin niin sienet kuin eläinten kakat.. Mulla on muistikuvia vaarin isoista kumisaappaista ja vieressä olevista kanttarelleista ja voitteko kuvitella.. Vaari yritti sitkeästi ujuttaa siinä samalla meille ruotsia..niinpä mulla vielä joskus vieläkin tulee mieleen vaan jonkun jutun ruotsinkielinen nimi ja suomalainen on täysin hukassa :LOL: Siihen sitten rajoittuukin mun ruotsin käyttö..Todistetusti kielikylpy toimii =)

-Anu-
 
Täällä on kylmä! Vaan vajaat 5 astetta, mutta niiin kylmä |O Kesä taitaa olla ihan oikeasti loppu..

Paino pyörii edelleen samoissa vaikka ihan ihmisiksi olen ollut, ärsyttävää..No onneks ei ole ainakaan noussut..

Eilen oli oikein toiminnan päivä. Pistettiin tytön kanssa yksi kattoon asti ylettävä vaatekaappi palasikis ja roskiin ja pyöräytettiin loput kamat uuteen järjestykseen. Kyllä hiki virtasi ja lihakset olivat maitohapoilla :D Ongelmia meinasi tuottaa ovi, jonka saranan ruuveja en saanut ylhäältä auki..No naisina päätettiin purkaa kaappi niin että toinen ovi oli vielä paikoillaan..Kumoamaan sitä ei mahtunut, joska katto otti vastaan..Seisoin taloustuolilla kaapin sisällä ja ruuvasin katto-osan irti..tyttö piti sivuseiniä pystyssä..Olipa aika tiukka homma.Mulla pituutta se vaivaiset 158 ja kaappi kuitenkin katton asti...Ja niiden levyjen raahaaminen roskikseen..Enpä alkaisi uudelleen sitä kaappia purkamaan jos tietäisin mihin joudun :LOL: Olipa huvittavan näköistä kun äiti tuli halkemaan lapset..tavaraa oli kuin olisivat muuttaneet..Veivät tietsikasta lähtien mennessään :LOL: Ikinä en osta enää pöytäkonetta, vie niin kamalasti tilaa..

Mitenkäs teillä viikonloppu vierähti?

ellapuu Pomppaa vaakalle..mun mieliksi..jännittää kamalasti B)


Mukavaa maanantaita :heart:

-Anu-
 
Meillä viikonloppu meni todella hyvin. Joonakselle tulee lisää hampaita joten se kiukuttaa..Meillä on jo 6 hammasta ja ikää 8kk. =) Täällä on vain 3 astetta ja yöllä on ollut pakkasta...Hui kuinka kylmää.

ja syömisestä olen viikonloppuna kyllä hieman syönyt karkkia mutta nyt taas yrirtän ryhdistäytyä ;) Kova lenkkeily taas alkakoon. Torstain punnitusta odotellessa.. :)

Nyt joonasta syöttämään.
 
anu no ok.. tai siis kyllä mä jo kävin aamulla,kun en eilen sitä lukua uskonut..
mutta kyllä,kyllä se vaan tänäänkin oli 89,8kg
:D :D MÄ PÄÄSIN UUDELLE KYMMENLUVULLE :D :D :D
mä en ole painanut tuota viimeiseen neljään vuoteen?!?!?!?!?! JUHUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eli pudotus redujen aikana 2,2kg,tänään 2 vkoa täynnä.
keskiviikkona on seurantapunnitus ja käynti lääkärillä muutenkin..verenpaine pysynyt tosi hyvänä,eli ei luulis olevan siinä mitään vikana. JUHUUUUUU :D :D :D
 

Yhteistyössä