Keskiviikko kaikille.
Torvi "kehuskeli" sillä DVD:llä, ei mekään sellaista saatu. :\| Onneksi kuitenkin muuta lukemista sitten onkin saatu, tosin ei oo sitäkään muistanut vähään aikaan lueskella.
Minttuliinako kyseli ammattia tai opiskeluja... Mä opiskelen lähihoitajaksi, ja suuntaudun lapsiin ja nuoriin. =) Jouluksi pitäis saada paperit ulos. B)
Peppi kyseli mahakivuista... Mulla on ajoittain sellaista jomotusta vihlonnan lisäksi. Ja monesti maha tuntuu "väsyneelle". Siis en osaa selittää miltä tuntuu kun maha on väsynyt, mut sellanen ettei se satu, mutta kuitenkin tuntuu jotenkin erilaiselle kuin normaalisti.
Tervetuloa
Milla. :wave: Jos haluat vielä että lisäillään sun tietoja, niin kerro kuinka vanha olet, monettako odotat ja minne meinaat mennä synnyttämään?
Me ollaan kerrottu joillekin raskaudesta, vanhemmille ja sisaruksille ja sitten mun täti ja serkku tietää. Äiti oli vissiin anopilleen kertonut, eri juttu mahtoiko tuo kuulla...
Viikonloppuna tulee vielä tytön synttäreille muutama hyvä ystävä, niin heille kerrotaan kai silloin.
Pi pa re kyseli yöllä vessassa käymisestä... Mä joudun yleensä kerran yössä käymään, siinä 3-5 välillä aamuyöstä. Todella rasittavaa, kun ei millään viitis nousta ylös. \|O
:ashamed:
Muutenkin mä olen yöllä laiska nousemaan, ja mikäli hädältä vaan pystyy jatkamaan nukkumista niin sitten en kyllä ylös nouse. Nyt pitää mennä jo juosten kun herää, ja tuntuu et päästä saakka tulee...
Pariin otteeseen olen hetkeksi jopa nukahtanut pytylle kun on niin väsy ollut... :ashamed:
Kiirako mietti sukupuolen kysymistä... Meillä ei ole asiasta juttua vielä ollut isännän kanssa, mutta olen miettinyt että kai sitä voisi kysyä. Mutta se vois olla et kuitenkin pidetään sitten loppuun saakka salaisuutena muille. Jos sitten ei käy kuten esikon kanssa aikoinaan
: Pitkään pähkäiltiin miehen kanssa et kysytäänkö vaiko eikö. Eden ultraukseen mennessä ei oltu pystytty päättää. No, kuitenkin sitten isäntä kysyi että kumpiko mahtaa olla, ja kätilö sanoi ettei näe kun vauvalla on jalat niin tiukasti yhdessä nilkoista lähtien. Eikä auttanut vaikka töni kaveria, sitä vertaa ei raottanut että ois selvinnyt. Meinas kai että kerran jahkailtiin niin pidetään loppuun saakka jännityksessä.
Äidiltä peritty pirullinen luonne.
Ootteko käyneet Kelan sivuilta kurkkimassa uutta pakkausta? Mä kävin mitä nyt kone antoi mahdollisuuden, on oikutellut taas tänään... Pitänee käydä kurkkimassa uudelleen kun alkaa toimia takkuilematta. Ainakin pikavilkaisulta vaikutti kivalle, ja kiva kun siellä nyt oli niitä puolipotkareita. Esikon pakkauksessa ei ollut yhtään puolikkaita. =) Ja hyvähän se on, vaikka ois minkä värinen, paljon tavaraa ja kuitenkin laadukkaita. Mut onhan se bonusta et on kivat värit.
Nyt vaatteiden vaihtoon ja kaivamaan fillaria kellarista, ajattelin mennä hakeen neidin hoidosta ja mennä sinne kiertokautta.
Jaa niin, piti leijua et mennään perjantaina siskon ja kaverin kanssa Kilven keikalle. *täpinöissään jo odottaa* Isäntä myönsi "loman" ja on ilomielin neidin kanssa kotona.
B)