Huomenta!
Kiitos NullPoints uudesta listasta :heart: Meitä on jo 20 jakaantunut
Ja tyttöjäkin on enää yks enempi kuin poikia vaikka niin tyttövoittoiselta aluksi näytti
Täällä on herätty viideltä... |O Mulle iski nyt ilmeisesti sit se flunssa, nenä on niin turkasen tukossa :snotty: Ei oikein pysty nukkumaan kun ei henki kulje ja kurkku tulee kipeeks.
Ootteko te muut flunssan poteneet saaneet nenän jollain auki? Noita sumutteitahan ei vissiin saa käyttää. Mä oon meinaan ihan raato jos tää pitkään jatkuu... Illalla oli semmonen olo muutenkin ettei tässä kauaa koossa pysytä, tiedä sitten oliko tästä flunssasta vai oikeesti, mutta jos tässä nyt synnyttää vielä pitäs niin huh huh.
Masi oli innoissaan kun niin aikasin heräsin, kauhee melske alkoi kun sohvalle pääsin
Samoin kanit oli intoa täynnä, oli taas kaikki heinät onnistunu syömään yön aikana niin saivat heti täydennystä =)
Saatiin eilen ihan hurjan siistiksi tää kämppä, oon niin tyytyväinen! Mieskin innostui siivoamaan tosta isomman akvaarion alta rojuja pois, ja totes itsekin siivottuaan ettei siinä ollut kuin muutama hassu tavara jotka oikeesti tarvii säilyttää, loput oli roskia
Äitini kävi kahvilla sitten vielä iltapäivästä, ja otti ne meidän matot ja vie pesulaan :heart: Asuu siinä lähellä, meiltä matkaa semmonen 20 km niin helpottaahan se paljon
Tänään täytynee vaan makoilla, ja jos saunan lämmittäis. Selkää, lonkkia, polvia ja häppäriluita särkee ihan kiitettävästi. Josko sitä pienellä kävelylläkin kävis ennen sitä. Miehen äiti tulee ystävänsä kanssa kahville jossain välissä =) Onneks on perjantaina leivottua kuivakakkua vielä paljon jäljellä, ei tarvi kun kahvit keitellä
MARTTAN kyseli vauvalle sairaalaan pakatuista tavaroista. Meillä kassista löytyy pitkähihainen body, puolipotkarit, potkupuku, kypärämyssy, hattu, töppöset ja tumput, haalari ja fleecehuopa. Mukana on myös yks harso ja vaipat (sairaalasta saadussa paperissa luki että oma vaippa mukaan
no ei se paljon tilaa vie vaikkei tarttiskaan). Ja sitten tietenkin kaukalo tulee mukaan
Josko sitä söis uudestaan aamupalaa kun edellisestä on jo kolme tuntia...
Viivi ja Masi 37+5
ps. tänään on superturvotuspäivä, piti heti laittaa tukisukat kun nousin